LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Unibet klantservies en pokersoftware

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
pokerspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2016 03:01

Unibet klantservies en pokersoftware

Ongelezen bericht door pokerspeler »

Ik speel graag poker en doe dat ook op Unibet.
Maar heb toch een aantal klachten en dingen die je moet weten voor dat je op Unibet poker gaat spelen.

Ik speel 1 tegen 1 sit en go's zo zijn veel softer op unibet dan op bijvoorbeeld pokerstars.

Alleen de software op unibet crashed wel eens dan ben je je geld kwijt een is het heel moeilijk om terug te krijgen.
Zo is dit me alle meer dan 10 keer over komen en heb ik maar twee keer me geld in de form van een ticket terug gehad.

Het woord ook niet gewoon terug gestoord je moet er eerst een heel gesprek over hebben en een aantal mails sturen ook al licht de fout bij hun.

Daar naast heb ik dus maar 2 van de 10 keer iets terug gehad die andere keren zij dun ze dat het nog in behandeling was of dat zij het niet konden vinden in het programma.

Nu zit ik bijvoorbeeld al een kleine twee weken op een 25 euro te wachten en waarschijnlijk zegen ze dat het te lange heeft geduurd of dat ze het niet kunnen vinden.

Dus pas op als je hier niet tegen kunt ik speel hier toch wel want het is softer dan veel andere poker websites.

Mucha

Re: Unibet klantservies en pokersoftware

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Unibet klantservies en pokersoftware

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik kan mij goed voorstellen dat als dit ook het Nederlands is waarmee je met Unibet mailt, er heel wat mails overheen moeten gaan voordat bij hen duidelijk is wat je bedoelt.

Gesloten