LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Rinske02
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 okt 2005 15:03

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Rinske02 »

Het nummer 040-2302468 is onbekend bij 118 .Dus bellen heeft geen zin.Suc6 alle Rinsk02 :?

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Jonjo »

Jullie hebben bijna allemaal iets gewonnen van een ? loterij. Pleur die zooi gelijk in de vuilnisbak. Oh nee retour deze rotzooi zonder porto naar afzender. WANNEER leren jullie dat er geen organisaties zijn die zomaar prijzen weggeven. WORDT WAKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Gast »

Geluksbode??? Misschien een onderdeel van Dexia.
Ze denken ook, de mensen zijn er toen ingetrapt, we proberen het nogeens.

Rinske02
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 okt 2005 15:03

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Rinske02 »

Bij elk mens schuilt er iets in dat men graag blij wordt gemaakt met dit soort berichten ..Maar we zijn niet dom anders waren we niet hier terecht gekomen..Dus we zijn zeker wel wakker genoeg

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Jonjo »

Blijkt dus van niet. Er zijn toch ook veel mensen die gaan dagdromen en al hun gegevens ter beschikking stellen aan dit soort GAJES.

Rinske02
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 okt 2005 15:03

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Rinske02 »

Ik nooit met deze gasten iets van doen gehad en ook nooit ergens aan mee gedaan..het is al schande dat ze onze gevens gebruiken

Marielle10
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2005 18:35

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Marielle10 »

Hallo allemaal..
Ook ik heb vandaag een brief gekregen van 'de geluksbode' en...
ja jullie raden het al.. Ook ik ben de winnaar van 15000 euro. Meneer Jannssen de winnaar van 5000 euro en mevrouw Swinkels van 1000 euro.
Ik vertrouwde het niet, vandaar dat ik het op internet ging checken. Gelukkig kwam in gelijk op de site van 'radar' terecht en heb jullie verhalen gelezen.
Ik ben best boos dat 'de geluksbode' zo te werk gaat.
Omdat ze mijn persoonlijke gegevens zonder vragen gebruiken.
Als we hier iets aan kunnen doen hoor ik het graag.
Groetjes..

justus
Berichten: 111
Lid geworden op: 04 okt 2005 14:47

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door justus »

Marielle10
Hallo allemaal..
Ook ik heb vandaag een brief gekregen van 'de geluksbode' en...
ja jullie raden het al.. Ook ik ben de winnaar van 15000 euro. Meneer Jannssen de winnaar van 5000 euro en mevrouw Swinkels van 1000 euro
Als jullie nou allemaal niet zeuren, kan ik m'n prijs incasseren. Mijn brief is namelijk de enige echte.

Wat een ongelofelijke oplichterij, lijkt me echt een plaats waard in de uitzending van TROS RADAR. :lol:

Rinske02
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 okt 2005 15:03

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Rinske02 »

Mischien moeste we de prijs maar eens met z'n alle opeisen :P

Johie
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 okt 2005 22:48

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Johie »

Hey rijk NL,

Stort het geld ff bij SNSbank, maken we de economie blijIk heb vandaag ook die brief van de geluksbode ontvangen. Helemaal in de gloria natuurlijk (heb nog al wat wensen). Net es ff met mijn echtgenoot alles zitten te checken, allemaal onzin.
Heb medelijden met een ieder die hierin gestonken is en wens ze veel sterkte.
Afin, wel coolie dat er eindelijk op tv aandacht aan wordt besteed.
Neem me m'n spelfouten e.d. niet kwalijk, en hoop op veel reacties en ook dat die gasten alle...... op hun sodemieter krijgen en dat ik daar op de 1e ring getuige van mag zijn.

heb nog een tip

stuur die enveloppe retour vol met oud-papier!!!!! via via er achter gekomen dat het postadres aan een persoon toebehoort en niet aan een bedrijf.
Voor iedere enveloppe die hij krijgt moet hij betalen. Alleen hij vind dat niet erg, omdat die machtigingen hem veel geld opleveren. verhoudingsgewijs zijn de kosten van die enveloppen een lachertje.
Alleen enveloppen zonder machtigingen of oud papier leveren hem helemaal nx op, kosten alleen maar geld. En goed (met onzin) gevulde enveloppen kosten hem reteveel pingels. Niet dat wij daarmee onze centen mee terugkrijgen of zo ons gram halen, maar we kunnen hem wel pakken!!!!! Waarschijnlijk stopt hij dan door de hoge kosten of iets dergelijks. In het slechtste geval neemt hij een nieuw adres en begint weer opnieuw. maar het is het proberen waard.
Ik ga een aantal enveloppen sturen naar zijn antwoordnummer en een doos vol met rotzooi, want iets (ongeacht wat) verzenden naar een antwoordnummer kost de verzender (mij of jullie) helemaal nx.
Coolie, ik wou alleen dat ik zijn smoel kon zien
Dus kom op, met z'n allen verzenden maar

de geluksbode
Antwoordnummer 1055
5670 ZX Nuenen

Verzend je rotzooi niet naar POSTBUSnummer
geluksbode
postbus 133
5670 AC Nuenen
Postbusnummer moet je betalenveel treiterplezier

check ook ff deze link

http://hanky.web-log.nl/log/3074898

succes

susan86
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2005 11:37

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door susan86 »

Hallo allemaal

Ik kreeg gister ook een brief van de geluksbode waarin stond dat ik 1500,00 euro heb gewonnen.
Ik vind het echt te zot voor woorden dat hier niks aan gedaan wordt.
Als ik jullie stukjes niet had gelezen had ik waarschijnlijkalles ingevuld en op gestuurd!!
Ik heb idd ook geprobeert te bellen met de klantenservice en die was de hele tijd in gesprek.
Bij mij staan ook onder aan de brief dat meneer jansen uit utrecht 5.000,00 heeft gewonnen en mevrouw swinkels uit zaltbommel 1,000,00 heeft gewonnen!
Dus mensen alsjeblieft stuur je gegevens niet op want je wortd dus gewoon belazerd!!
is hier helemaal niks aan tedoen?

groeten susan

NicoNel48
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 sep 2005 12:06

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door NicoNel48 »

Zo als je een tijdje niet op dit forum komt dan blijkt het dat het toch goed was dat ik dit berichtje heb neer gezet! jamer dat er toch steeds mensen tussen zitten die het leuk vinden om mij en anderen maar steeds onder onderuit te halen en zelfs persoonlijk te worden! getuigt niet van volwassenheid en heb daar dan ook verder geen brood aan! namelijk te zielig voor woorden!

Verder iedereen die heeft gereageerd heeft op mijn inzending aangaande de geluksbode, fijn dat jullie hebben gereageerd daar is het mij om te doen zodat we er misschien iets tegen kunnen gaan doen, misschien middels radar??? Ik ben wat de geluksbode overal vanaf en heb mijn prijs opgeeist! en die heb ik dan ook gekregen want ze zijn helaas niet dom! er is mij 1euro overgemaakt als prijs en ja dan voldoen ze aan hun verplichtingen! verder heb ik de bank opdracht gegeven om de incasso te storneren en er een blokkade op te gooien dat ze nooit meer kunnen incasseren!
Dank voor al jullie privemailtjes en ik hoop dat we er iets aan kunnen doen en dat er wat aangedaan wordt!

Marchien
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2005 14:43

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Marchien »

Hoera! Ook ik heb 15.000 euro gewonnen. Ze hebben wel veel hoofdprijzen hè? :? Hmm, automatische incasso om alleen even mijn bankrekeningnummer door te geven... Da's wel een beetje raar hè? Een nummer dat voortdurend in gesprek is terwijl je gerust even contact op kan nemen met de klantenservice? 't Wordt steeds gekker. Niet aan mee doen dus en al die rommel zo snel mogelijk in de prullenbak gooien!!

susan86
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2005 11:37

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door susan86 »

hoi hoi

ja er zijn een boel hoofdprijzen uitgedeelt.
Het jammere is alleen dat we er geen cent van zien!!
Ik zou er eigenlijk ook wel wat mee willen doen ik vind dat je zulke briefen niet kan sturen de mensen een beetje geld af troggelen!!! :x
(teminste als je erin trapt)
Maar goed mensen met ideeen laten jullie het mij ook weten? :)
Groetjes

Lindaah
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2005 16:18

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Lindaah »

En ook ik zou de hoofdprijs van 15.000 euro gewonnen hebben!! En uiteraard waren mijnheer Janssen uit Utrecht en mevrouw Swinkels uit Zaltbommel ook weer de gelukkige winaars :?...
Echter die automatische incasso op het deelname- en prijsopvraag formulier beviel me niet en bovendien had ik nog nooit van De Geluksbode gehoord. Maar door even te googlen kwam bijna meteen op dit forum terecht.
Belachelijk hoe makkelijk zulke oplichters aan (adres)gegevens kunnen komen. En al helemaal belachelijk dat het mogelijk is om automatische incasso uit te voeren zonder handtekening van de betrokken persoon. Ik ben blij dat ik via deze website gewaarschuwd ben voor deze oplichterij en mijn winnende brief gaat in ieder geval direct de prullenbak in!!

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Jonjo »

He dat is nou jammer, ik heb zo'n brief niet gehad en heb toch geld nodig. Wie kan mij helpen.

susan86
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2005 11:37

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door susan86 »

Hey mensen

Ik ben simon de man van susan.
Wil zelf ook even wat toevoegen aan dit hele gebeuren.
Heb de brief een paar keer doorgelezen en ik denk dat je hier een hele goeie rechtzaak van kan maken.
Boven aan de brief staat namelijk dat je TOT 15.000 euro hebt gewonnen!
Maar verder op in de brief staat er "De 15.000 euro zal per bank worden overgemaakt" nog een paar regels verder op staat "Rest ons alleen nog de maximale eerste prijs toe te kennen 15.000 euro!
Nergens staat "je maakt kans op"wat je normaal vaak tegen komt.
Ze zeggen hier letterlijk dat je de geld prijs hebt gewonnen!
Je moet je alleen het deelname formulier in vullen en dan krijg jij je 15.000 euro.....
Ik ga binnenkort ook even naar de klanten service bellen en neem dan het gesprek op (als ik ze aan de lijn krijg).
En als ze dan ook nog even zeggen dat IK 15.000 heb gewonnen en ik me alleen moet inschrijven voor deelname heb je een hele sterke zaak!
Die lui moeten eens ophouden met die flauwe kul.
Nog 1 tip voor jullie als jullie je ergens laten registreren staat er meestal ook bij of ze die gegevens met anderen mogen delen.
Gewoon "nee"aanvinken krijg je een stuk minder van die troep thuis!

m.v.g. Simon

lindsey
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2005 18:20

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door lindsey »

ik heb de brief vandaag ook gekregen wederom waren meneer janssen en mevrouw swinkels ook winaars gelukkig is er google! geluksbode is pure oplichterij

Rinske02
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 okt 2005 15:03

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Rinske02 »

Ik begrijp niet waarom die capatain alleenmaar kritiek loopt te uiten op mensne die gewoon weg een oplossing willen zoekn voor hun problemen..ik lees ook graag ander berichtjes en op het gedeelt van de lotto loopt men ook zo te zeuren tegen mensen die het even niet meer weten .We zitten hier toch niet om elkander onderuit te halen maar om elkander te helpen?

Gast

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Gast »

Als we hier iets aan kunnen doen hoor ik het graag.
Ja die rommel de prullenbak ingooien.
Als niemand meer reageert, houden ze vanzelf op.

Gesloten