LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De vernieuwing van de Staatsloterij.

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
89PB
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 nov 2014 00:07

De vernieuwing van de Staatsloterij.

Ongelezen bericht door 89PB »

Die zouden toch een andere koers gaan varen. Nou mooi niet eigenlijk
zou niemand meer een lot moeten kopen de kans om iets te winnen is
gezakt naar 0 komma 0. Misschien moeten ze loten gaan verkopen op basis van
No cure No pay. Ik speel al te lang mee nog nooit iets gewonnen.

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: De vernieuwing van de Staatsloterij.

Ongelezen bericht door Barre Barry »

89PB schreef:Ik speel al te lang mee nog nooit iets gewonnen.
Ja, als het om een kansspel gaat is dat dus niet mogelijk :roll:

89PB
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 nov 2014 00:07

Re: De vernieuwing van de Staatsloterij.

Ongelezen bericht door 89PB »

Barre Barry schreef:
89PB schreef:Ik speel al te lang mee nog nooit iets gewonnen.
Ja, als het om een kansspel gaat is dat dus niet mogelijk :roll:
Ja Barry het zijn Barre tijden van ongeluk als je nooit iets wint. Mijn over buurman wint altijd leuke bedragen en die heeft het geld eigenlijk helemaal niet nodig :oops:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: De vernieuwing van de Staatsloterij.

Ongelezen bericht door kweenie »

Ja, de staatsloterij heeft mensen in dienst die kijken wie de prijs mag krijgen. Jouw buurman heeft al zoveel, dat duidelijk is dat hij wel goed met een prijs kan omgaan. Jij kunt waarschijnlijk minder goed met een grote prijs omgaan en daarom krijg jij nooit een prijs.

stefanhouterman
Berichten: 509
Lid geworden op: 20 aug 2015 20:10

Re: De vernieuwing van de Staatsloterij.

Ongelezen bericht door stefanhouterman »

89PB schreef:
Barre Barry schreef:
89PB schreef:Ik speel al te lang mee nog nooit iets gewonnen.
Ja, als het om een kansspel gaat is dat dus niet mogelijk :roll:
Ja Barry het zijn Barre tijden van ongeluk als je nooit iets wint. Mijn over buurman wint altijd leuke bedragen en die heeft het geld eigenlijk helemaal niet nodig :oops:

Misschien werkt hij bij de Staatsloterij.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: De vernieuwing van de Staatsloterij.

Ongelezen bericht door sjohie »

89PB schreef:Die zouden toch een andere koers gaan varen. Nou mooi niet eigenlijk
zou niemand meer een lot moeten kopen de kans om iets te winnen is
gezakt naar 0 komma 0. Misschien moeten ze loten gaan verkopen op basis van
No cure No pay. Ik speel al te lang mee nog nooit iets gewonnen.
Ik zou ff je oude leraar wiskunde/statistiek opzoeken, blijkbaar is er niet echt veel blijven hangen. Het is namelijk niet zo dat als er een winkans van zeg 1:100 is, je geheid na 100x spelen ook 1 prijs zal hebben gehad. Die kans is elke keer als je meespeelt opnieuw hetzelfde, het is de 2e keer niet 1:99, de 3e keer 1:97 etc etc. Je zal dus door je leven stug door te spelen, je winkans niet significant verhogen.

Wat betreft het winnen van een prijs, zou je als je een jaar meespeelt, meestal wel een keer 5 euro oid moeten winnen, hun winkans is binnen de landelijke loterijen wel het hoogste, rond de 50% meen ik uit mijn hoofd, zeker niet 0,0 wat jouw onderbuik je blijkbaar verteld.

Mucha

Re: De vernieuwing van de Staatsloterij.

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

89PB
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 nov 2014 00:07

Re: De vernieuwing van de Staatsloterij.

Ongelezen bericht door 89PB »

kweenie schreef:Ja, de staatsloterij heeft mensen in dienst die kijken wie de prijs mag krijgen. Jouw buurman heeft al zoveel, dat duidelijk is dat hij wel goed met een prijs kan omgaan. Jij kunt waarschijnlijk minder goed met een grote prijs omgaan en daarom krijg jij nooit een prijs.
Dit opent mij de ogen ik laat de buurman in het vervolg loten kopen voor me...bedankt voor de terugkoppeling.

GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: De vernieuwing van de Staatsloterij.

Ongelezen bericht door GGG »

Mucha schreef:Mijn hoogste winst was ooit 500 gulden. (Guldens ja. Het is alweer een tijdje geleden). Verder nooit meer gewonnen dan af en toe 7 euro 50. Ik koop nu alleen nog maar een lot op oudjaarsavond.
Goh, ik wist niet dat sigarenboeren en tijdschriftenwinkels dan ook open zijn. :wink:

Een leuk nieuwtje van vandaag: Stichting Loterijverlies heeft de directeur van de Staatsloterij een deurwaarder op zijn dak gestuurd. De rechter heeft immers bepaald dat de 200.000 gedupeerden een schadevergoeding moeten krijgen en er is nog steeds niet geregeld. Volgende stap lijkt mij dat Loterijverlies beslag gaat leggen. Zou wel leuk zijn als ze dat net voor de oudejaarstrekking doen, dan kan die niet doorgaan. 8)

Mucha

Re: De vernieuwing van de Staatsloterij.

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

juichey
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 dec 2015 18:11

Re: De vernieuwing van de Staatsloterij.

Ongelezen bericht door juichey »

Het zijn echt geluksspelletjes. Zelf bof ik met deze loterij wel erg, omdat ik bijna iedere keer raak heb. Wel 20 euro, maar dat is toch iedere keer 5 euro die je verdient. Zelfs een keer 100 euro gewonnen. Het brengt mij wel geluk. :-)

Gesloten