LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] duitse loterij?gfp gmbh

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
cprmett
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2012 15:20

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door cprmett »

Ik ben vandaag opgebeld door de duitse staatsloterij.
Echter, ze hebben niet vanaf het begin gezegd dat het om de duitse staatsloterij ging. Ik zou zijn gekozen om mee te spelen in een nieuwe staatsloterij, waarbij ik meer kans zou maken. Pas bij het opstarten van de tape voor opname, merkte ik dat er iets niet klopte. Ik kreeg de indruk dat ik meer moest gaan betalen, dan ik nu al doe. Zij legde het nog een keer (in bedekte termen uit) maar bij het wederom opstarten van de tape, kreeg ik weer de indruk dat ik ipv de 15 euro dat ik nu per maand betaald, meer dan 80 euros moest gaan betalen. Ik stopte wederom de opname. Er werd een mijnheer bijgehaald die mij weer kwam uitleggen hoe dat zat, maar toen ik zei dat ik nu al 15 euro per maand betaal en echt niet van plan was om 80 euros per maand te gaan betalen, moest hij wel vertellen dat het niet om de Nederlandse maar om de Duitse staatsloterij ging.
Hij werd daarbij ook boos want ze hadden al 12 minuten aan mij besteed en nu ze zouden dat duidelijk vanaf het begin vermeld hebben. Ik antwoordde dat het mij spijt dat hij zijn 12 minuten aan mij besteed heeft, maar dat ik door hun werd opgebeld en niet andersom. Hij vond dat ik aan het schreeuwen was en dat ik maar naar mijn kinderen moet gaan schreeuwen. Ik was naar mijn weten niet aan het schreeuwen maar omdat hij mij steeds probeerde te onderbreken (met allerlei verwijten te uiten) moest ik wel steeds mijn stem verheffen om hem te vertellen dat ik, als ik vanaf het begin geweten had dat het om duitse loterij ging, ik meteen "nee" zou hebben gezegd. Op zijn brutale opmerking over schreeuwen naar mijn kinderen, heb ik geantwoord dat ik nu wel naar hem schreeuw en hij er niets aan kan doen. Ik heb daarna de telefoon opgehangen.
Nu is het afwachten of ze zonder mijn toestemming geld van mijn rekening gaan afhalen.

GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door GGG »

De volgende keer niet gaan schreeuwen maar gewoon heel gedicideerd 'Du Schweinehund!' zeggen. Moeten je eens opletten hoe snel ze dan van begrip zijn! :wink:

x6dp6ewm
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2012 19:19

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door x6dp6ewm »

het adres van nkl/skl is:
Albert-Schweitzer-Ring 22
22045 Hamburg
en de tegen rekening is :665663870 als dit door geeft aan je bank kunnen ze het blokkeren
nkl telefoon :0049 40 66 96 13 92

vermeull
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:25

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door vermeull »

Vandaag mijn bankafschrift bekeken. Is er een bedrag van 73,45 euro afgeschreven. Begunstigde is GFP GmbH. Hiervoor werden er bedragen van 55 euro (gedurende een half jaar) afgeschreven door Raiffeisen!! Dit was mij bekend en naar ik begrepen heb zou er na een half jaar automatisch gestopt worden. Niet dus!! Is GFP GmbH nu dezelfde als Raiffeisen???
Weet iemand dit? Graag wil ik ook weten hoe ze te bereiken zijn en hoe ik hier van af kom? Alvast bedankt

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door Jolijn »

Raiffeisen is toch de bank?
Als je begrepen hebt dat het na een half jaar zou stoppen, zou je dat kunnen navragen.
Wat GFP betreft staan er in dit topic gegevens, misschien kloppen die nog.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door Niels2010 »

vermeull schreef:Vandaag mijn bankafschrift bekeken. Is er een bedrag van 73,45 euro afgeschreven. Begunstigde is GFP GmbH. Hiervoor werden er bedragen van 55 euro (gedurende een half jaar) afgeschreven door Raiffeisen!! Dit was mij bekend en naar ik begrepen heb zou er na een half jaar automatisch gestopt worden. Niet dus!! Is GFP GmbH nu dezelfde als Raiffeisen???
Weet iemand dit? Graag wil ik ook weten hoe ze te bereiken zijn en hoe ik hier van af kom? Alvast bedankt
GFP lijkt een private financiële instelling te zijn. Wellicht hebben zij de rekeningen die eerder bij de Raiffeisenbank liepen van dit bedrijf overgenomen? U kunt altijd overwegen ze even een belletje te geven:

+49 851 753 041

Dit is hun website: http://www.gfpgmbh.de/index.php en het hoofdkantoor staat in Passau.

vermeull
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:25

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door vermeull »

Bedankt voor de reacties. Heb gebeld en hopelijk ben ik er vanaf. Bank heeft het bedrag terug gestort... Wie weet komt het dan nu goed.

Emrofles4
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2012 14:04

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door Emrofles4 »

Ook ik ben opgelicht. De "dame" die mij belde had het over de staatsloterij die mij als trouw lid meer kans op winnen wilde geven.Ook had zij het over dayzer die opgeheven zou worden en dit kwam er dan voor in de plaats.Om een lang verhaal kort te maken v.a maart is er maandelijks € 96,00 afgeschreven door omstandigheden heb ik dit in eerste instantie niet in de gaten gehad. Gelukkig heb ik augustus en september terug kunnen storten , maar ik ben ruim € 400,00 lichter. Ik heb contact met het bedrijf maar men houdt vast aan het feit dat ik heb ingestemd. Zij sturen mij het bandje toe.Ik zou nooit en te nimmer instemmen met een zo'n hoge inleg voor een loterij.Zeker geen Duitse .
Hoe is het mogelijk dat deze oplichters steeds maar weer veel geld van onschuldige/onwetende mensen kunnen incasseren. Wees gewaarschuwd. Ik vecht door !

Jmo002
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 okt 2013 16:27

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door Jmo002 »

Ik heb bijzonder slechte ervaringen met deze loterij. Ik verwijs naar mijn reactie onder trefwoord NKL Boesche onder welke naam deze loterij ook opereert.

Mokey
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2014 14:57

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door Mokey »

Ze vallen nu ook België lastig.

Pas bij de bandopname hoor je dat het over de Duitse loterij gaat, maar ze praat zo snel dat ik dat te laat doorhad (slaaptekort wegens kersvers moederschap kan er ook mee te maken hebben...)

Kan ik er ook van af geraken zonder te wachten op de eerste afschrijving?

Jerpauw
Berichten: 92
Lid geworden op: 21 feb 2012 20:39

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door Jerpauw »

telefonisch wordt je benaderd met de vraag, op welk rekeningnummer mogen we de gewonnen prijzen storten?

hoe zouden ze nou aan het rekeningnummer komen???
:D

Gesloten