LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] duitse loterij?gfp gmbh

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
mivede
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2008 17:33

duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door mivede »

Wie heeft er nog meer ervaring met de loterij die op deze manier van de bank afschrijft ''gfp gmbh'' ik wil er graag van af maar kan niks vinden op het net over deze loterij?
Wie kan mij helpen???

daveza
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2008 12:08

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door daveza »

Jha, ik ben er bekend mee. Ze schrijven 65 euro van je rekening af en verder hoor je niks! Gelukkig had ik de brief bewaard die ze me toestuurden, daar staan hun gegevens in. Je kan bellen naar 0049-40-27 888 238 als je dan aangeeft niet meer mee te willen doen dan schrijven ze je meteen uit. Veel succes !

coloman
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2008 21:33

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door coloman »

Zou iemand mij misschien het adres willen sturen van GFP Gmbh aub. Ik ben benader door deze instantie en speel helaas nu mee maar ik heb totaal geen brief binnen gekregen waar mijn deelname staat bevestigd. Ze hebben mijn een 0900 nummer gegeven die 25 euro cent pm kost waar je ook belachelijk lang moet wachten en zeiden ze dat ik moet wachten op mijn brief anders moet ik weer terug bellen.

Mijn verzoek is als iemand mij het adres kan geven van een instantie die op deze manier afschrijft van de bank GFP Gmbh.

Alvast bedankt

daveza
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2008 12:08

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door daveza »

Hallo,

Een adres heb ik niet voor je, heb de brief weg gegooid nadat ik eindelijk ervan af was. Wel een tel. nr dat je kan bellen om je uit te schrijven. Je krijgt gewoon een nederlandstalig persoon aan de lijn.
het nr is 0049-40 27 888 238. Alsjeblieft en veel succes ermee .

stnyk
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 aug 2008 20:53

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door stnyk »

Mijn vader (91 jaar) is er ook ingeluisd. Sinds november 2006 blijkt er maandelijks, €77,50 te worden afgeschreven van zijn rekening. Hij dacht dat het om een abbonement ging. Toen we er achter kwamen dat het om een Duitse Loterij ging hebben we het laatste bedrag terug laten storten. Hierop kregen wij bericht om aan te geven waarom de laatste €77,50 niet was betaald met een retourades. Dat is: Boesche, afdeling Klantensevice, Kuehnstrasse 75, Haus 2A, 22045 Hamburg[/b]. Succes ermee.

bmwleike
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2008 16:27

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door bmwleike »

Enkele maanden geleden werd ik gebeld door een call-center "in opdracht" van de staatsloterij. Voor € 2,50 extra per maand extra kansen in de staatsloterij. Blijkt dat dit helemaal GEEN staatsloterij is maar de duitse lotto en geen € 2,50 maar € 72.50 per maand is. wees gewaarschuwd !!!
Telefoonnummer na zoeken uiteindelijk gevonden: 00490180 – 5669613 internet: http://www.boesche.nkl.de/nkl/BOESCHE/index.html.
Ik heb gebeld met bovenstaand nummer en nu zou er niet meer worden afgeschreven en mijn naam . Hou ook het klantnummer bij de hand. :!:

EmielD
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 dec 2008 21:29

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door EmielD »

Mijn vader is ook vreemdgenoeg opgelicht, het vreemde hiervan is dat mijn vader zich op geen enkel punt dat hier word besproken (telefonisch, brief etc.) dat hij ook maar ergens toestemming voor gaf. Hoe kan zo'n "loterij" (als je het op-googled dan zie je dat de site niks anders is dan een tekst "Hier ensteht die Site gfp-mbh.net") dan toch aan je rekeningnummer komen en het dan steeds afschrijven? Belachelijk toch?

belsr
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2009 19:05

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door belsr »

Mijn vader is op geen enkel manier benaderd of hij wil meespelen met
de gfp gmbh loterij maar sinds oktober word er wel 55 euro ingehouden op zijn rekening. hebben ondertussen de machteging wel ingetrokken.
is er al iemand die hier een aangifte van heeft gemaakt,zoja wilt u dat dan even melden met de plaats waar deze is opgemaakt.

K.Bey
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2009 12:10

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door K.Bey »

Zonder toestemming wordt er 1 1/2 jaar bedragen van €55 of €37,50 van mijn rekening afgetrokken. Soms met een tussenpauze van 7 maanden. Kwam er via Google achter dat het een Duits loterijbedrijf is.
Hoe kan dit gebeuren, nooit gebeld of iets ingevuld!
Via bank rekeningnummer geblokkeerd en laatste afschrijving terug laten boeken.
Moet ik verder nog iets doen?

marco010
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2010 20:55

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door marco010 »

Let op, ook ik ben er achter gekomen dat dit bedrijf geld van mijn rekening afschrijft. Na speurwerk heb ik achterhaald dat het een adres in Nederland heeft. Het is een kantorencomplex met adres Parkweg 27, 2585 JH in s Gravenhage.
Je kan je bank bellen en de incasso;s laten terug storten. Oudere incasso's zal via een procedure moeten maar is niet onmogelijk.

Vermond
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2010 14:20

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door Vermond »

Toevallig ben ik vandaag ook gebeld door een vrouw van een of andere Duitse loterij. Uiteraard heb ik direct aangegeven dat ik geen interesse heb in het winnen van enorm veel prijzen voor weinig geld!!

ik zou zeggen: oppassen met het verspreiden van je giro/banknummer!!!

ans sloothaak
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2010 11:26

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door ans sloothaak »

mijn dementerende moeder had ook afschrijvingen van GFP. De zeer vriendelijke mevrouw aan de telefoon zei na mijn verzoek alles meteen stop te zetten, adviseerde mijn de laatste betaling nog terug te laten boeken door de bank en zou 100euro overmaken die mama nog tegoed had. wenste me alle goeds en was aardig. Hopelijk is het nu afgelopen.

C. Meertens
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2010 11:58

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door C. Meertens »

Ook bij ons werd er ineens € 52,50 afgeschreven, zonder dat ik ook maar enigszins contact heb gehad met de Duitse Loterij. Wel heb ik mij bij de Nationale Postcode Loterij aangemeld om 1 maand gratis mee te spelen. Deze actie zat in een Kerstpakket.

We gaan deze week langs bij de bank, kijken wat we kunnen doen.

C. Meertens
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2010 11:58

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door C. Meertens »

Met onze bank gebeld. Zij konden het bedrag terugstorten en het rekeningnr. van de Duitse loterij blokkeren. Wel blijven opletten, want het kan voorkomen dat dit soort loterijen gebruik maken van verschillende rekeningnummers.

Sander2010
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2010 11:18

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door Sander2010 »

Ik heb zojuist ook gebeld met het nummer: 00490180 – 5669613 Daar wordt in het Duits te woord gestaan maar wel geholpen. De andere nummers werken niet (meer?).

Ik zag dat er maandelijks € 15 afgeschreven werd door GFP Gmbh. Nu maar hopen dat het ophoudt!

nlblng
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2010 23:58

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door nlblng »

Ja, iemand van call center belde mij en ze was nogal boos. ik raakte in de waar
ben ik ook er in getrapt. Heel erg stom van mij. Heb heel slecht geslapen. Heb direct een mail gestuurd. Ik hoop dat ik het deelname direct kan annuleren.

Alie M
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2010 15:41

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door Alie M »

geachte redactie. In mijn bankafschriften ontdekte ik een afschrijving van ruim 70 euro naar GFP GmbH. Dit bedrag blijkt al vaker van mijn rekening afgeschreven te zijn. Deze letters zeggen mij totaal niets en bij navraag bij de bank blijkt het dus deze loterij te zijn. Hoe krijg ik ooit dit terug? vanaf nu blokkeert de bank mijn rekening. Aan deze loterij heb ik voor zover ik weet nooit meegedaan.

j.heijen
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2011 15:37

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door j.heijen »

Op 28-11-2011 werden we benaderd door De Nederlandse Staatsloterij, of we wilden meespelen voor extra prijzen.
Echter op 30-11-2011 werd er door GFP GMBH € 62,50 afgeschreven van onze bankrekening, op 2-12-2011 ontvingen we een brief van de Süddeutsche Klassenloterie SKL. Het was dus niets van de NED. Staatsloterij geweest die ons benaderd had. Telefoonnummer wat er in die brief staat is niet ingebruik, adres klopt niet. Via de bank geld laten terug storten en een Selectieve Incasso Blokkade laten uitvoeren voor het nummer van de GFP GMBH.
Heeft iemand misschien resentelijk dezelfde ervaring opgedaan, zo ja, en hoe gehandeld???

Husim1948
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 nov 2011 14:03

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door Husim1948 »

Hallo J. Heijen,

Ik ben ook zo benaderd, maar bij ons zeiden ze "de Duitse Staatsloterij"; ik begreep van vroeger dat het SKL of NKL moest zijn. Later in het gesprek werdt de SKL genoemd. Enfin.... ik ben met 4 één/tiende op 1 december j.l. begonnen en zie verder wel wat er gaat gebeuren. Tot nu toe heb ik nog niet gewonnen, echter de kans is groot, omdat er elke dag trekkingen :lol: zijn en dan een hele maand lang. Als ik iets gewonnen heb, laat ik het zeker weten.

Groet, Husim :P

Husim1948
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 nov 2011 14:03

Re: duitse loterij?gfp gmbh

Ongelezen bericht door Husim1948 »

Hallo, in antwoord op mijn bovenstaande schrijven kan ik jullie berichten, dat ik op 18 februari in de 3e klasse 2x EUR 20,00 = EUR 40,00 gewonnen heb. :lol:
Toen ik hierover heb gebeld met hen zei een vriendelijke mevrouw dat ik het gewonnen geld op mijn rekening kreeg brijgeschreven. Ik ben beniewd wanneer dit gebeurt. :!:

Gesloten