LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] e-lottery

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Ellen76
Berichten: 128
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:46

e-lottery

Ongelezen bericht door Ellen76 »

Hallo,

Ik kreeg van de week een schrijven van de "e-lottery syndicate" Ik heb hier nog nooit van gehoord maar ga er van uit dat het weer zo'n vage lotterij is die alleen maar geld int en niet uitgeeft. Vreemd vind ik wel dat ze mijn naam en adresgegevens hebben, vast ergens gekocht?? De brief zelf is in het engels en komt uit duitsland. Je hebt wat gewonnen maar je moet eerst lid worden. Al mijn gegevens invullen op bijgevoegde formulier en dan zou ik €910.000. euro hebben gewonnen. Ik zou getrokken zijn uit een lijst met namen van wel 10.000.000 mensen over de hele wereld. Wie kent deze loterij en kan mij er meer over vertellen?? Beetje raar allemaal. Ik ga er dan ook niet op in maar zou graag wel willen weten wat voor ervaringen anderen hier mee hebben gehad.

Alvast bedankt.

groeten Ellen

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: e-lottery

Ongelezen bericht door dhc »

Even heel simpel uitgelegd:
Als je nergens lid van bent geworden of je nergens hebt aangemeld is het ONMOGELIJK dat je iets gewonnen hebt....

Spam, internetoplichting enz, enz, enz,..

Nog nooit van gehoord/gelezen/op TV gezien?

Slaap lekker verder dan....maar eerst je mailbox legen.....

Ellen76
Berichten: 128
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:46

Re: e-lottery

Ongelezen bericht door Ellen76 »

@dhc: Als je mijn berichtje goed zou lezen geef ik zelf al aan er niet in mee te gaan omdat ze waarschijnlijk hetzelfde zijn als die andere vage loterijen zoals slk e.d. Ik vroeg mij alleen af of er meerdere mensen al eens van deze specifieke loterij hebben gehoord of er al eens mee te maken hebben gehad. Deze ben ik op het forum nog tegen gekomen. En ik mag dan blond zijn maar ik weet ook wel dat je geen geld wint als je nergens aan mee hebt gedaan en zeker niet met deze onzin. Ik heb alleen gemeld wat er in de brief staat, niet dat ik het ook geloof! (beter lezen aub!)

nongwill
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 feb 2007 20:09

Re: e-lottery

Ongelezen bericht door nongwill »

Aan Ellen,

De e-lottery is een afgeleide van de europeesche lotto. Deze e-lotto heeft alleen bedoeling om mee te spelen met de lotto en andere te laten mee spelen en daar aan te verdienen. De e-lotto is eigenlijk euromillions de grootste lotto van europa en bestaat sinds 2004. En uiteraard Nederland doet niet mee. Ik ben zelf vaker naar Belgïe geweest om loten te halen. 5 feb 2010 Jackpot 100mil.

Groeten,

W.Obdam
Heerhugowaard

Gesloten