LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindejaarslot gekocht bij Kruidvat

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
peter17111962
Berichten: 578
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Eindejaarslot gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Misschien heb ik een idee voor de service balie van AH en Jumbo en Kruidvat
En dat is retour pinnen. Dan hoeft er daar geen contant geld in de kas aanwezig te zijn.
Als nu iedereen bij zijn eigen winkel daar om gaat vragen, wordt dat misschien wel mogelijk.

joke.staal
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jun 2019 16:18

Re: Eindejaarslot gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door joke.staal »

Is het niet mogelijk om het lot bij de AH of de JUMBO te verzilveren? :? 🤑

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Eindejaarslot gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Dirkie »

D34M0N schreef:
10 jan 2021 19:47
Van de website van de staatsloterij:
Lot in de winkel gekocht? Voor uitbetalingen tot €50 kun je bijna overal terecht, m.u.v. winkel met zonder terminal (Etos, Trekpleister en Kruidvat). De meeste winkels zijn echter bereid om uitbetalingen tot €600 te accepteren. Hier vind je de actuele verkooppunten. Hou je aan de maatregelen vanuit de Rijksoverheid en betreffende winkel. Je kunt er ook voor kiezen om even te wachten met het verzilveren van je prijs tot na 19 januari 2021.
Ik zou aanraden om het lot bij een ander verkooppunt te verzilveren.
Zoals ik al schreef heb ik het bij 3 inleverpunten die open waren het lot aangeboden. Geen van allen kon het lot scannen en ook het handmatig intikken van de code werkt niet. Dus nog meer verkoop punten probleem is een zinloze aktie.
Laatst gewijzigd door Dirkie op 25 jan 2021 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Eindejaarslot gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Dirkie »

joke.staal schreef:
14 jan 2021 08:33
Is het niet mogelijk om het lot bij de AH of de JUMBO te verzilveren? :? 🤑
Zoals ik al schreef heb ik bij 3 inleverpunten (waaronder een AH en een Jumbo) het lot aangeboden. Geen van allen kon het lot scannen en ook het handmatig intikken van de code werkt niet. Daar ligt het (bij de Staatsloterij bekende) probleem

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Eindejaarslot gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Dirkie »

Hierbij even mijn laatste update over dit topic:

Afgelopen vrijdag maar weer eens gebeld met de staatsloterij omdat we nog niets zagen op de rekening na bijna een maand.
Het antwoord was nu dat het wel 4 weken kon duren ipv van 3 vanwege de drukte.

Maar tot onze verbazing zagen we een paar uur later dat het geld op de rekening gestort was.
Alleen hebben ze alleen de prijs en niet de portokosten die we moesten maken om hun probleem op te lossen overgemaakt.

Heb ik nog zin om me daar over druk te gaan maken. Eigenlijk niet want dat is me die paar euro niet waard.

Gesloten