LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euro Lotto

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
daniel180
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2008 00:40

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door daniel180 »

tjonge jongen zeg wat hebben veel mensen een luckyday
ik zag net me mail en zag dat ik gister ook het mailtje heb gehad
en de dag winaar was van 4000 euro!!!
ik geloofde het niet en ging zoeken en zie nu dat er meer zijn geweest
ma ik snap niet dat dit nog kan waarom krijgen heel veel mensen nog dit mailtje als het verboden is??????
of moeten er nog meer mensen de boot in gaan!!

met vriendelijke groet daniel :twisted:

Martin20
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2008 10:53

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door Martin20 »

Beste mensen,

Wie deze mailtjes heeft gekregen met de bevestiging dat ze dagwinnaar zijn geworden en €4000,- hebben gewonnen hebben juridisch gezien recht op de uitkering van de prijs. Ik ben het een en ander aan het voorbereiden en hoop over 2 weken ongeveer de benodigde informatie rond te hebben om juridische stappen te ondernemen. Het lijkt me een goed plan om gezamelijk te proberen het geld te incasseren. Of dit werkelijk lukt is natuurlijk de vraag. Ik laat snel wat van me horen maar houdt het forum in de gaten.

Mzzls

daniel180
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2008 00:40

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door daniel180 »

dit geld alleen voor de mensen die al hun gegevens hebben ingevoerd want het moest namelijk binne 3 dagen

groetjes daniel

Samsam;
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jun 2008 17:29

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door Samsam; »

En ik heb zojuist dit berichtje ontvangen.... Net ja...
Hmm ik dacht okee. leuk! Maar toen ik zag dat ik mijn rekeningnummer moest geven heb ik het niet gedaan... Wel mijn adres gegevens, (ja hoe dom kan je zijn)! Maar ik weet heel erg zeker dat dit een zaak is die we kunnen winnen!
Zelf ben ik pas 17 en volg nu een juridische opleiding, maar ik heb er alle vertrouwen in dat er wat gebeurd met het bedrijf en als dat zo is... Dan wil ik wel op de eerste rij zitten!;)



Beste Mevrouw (jeweetwel),

Misschien wist u het nog niet, maar 09.06.08 is écht uw geluksdag, Mevrouw (jeweetwel)! U bent vandaag namelijk onze dagwinnaar geworden. En dat wil zeggen dat ons internationale winsysteem geheel automatisch een uniek en exclusief winnummer aan uw naam heeft toegekend. Het is nu van groot belang dat u uw winnummer zo snel mogelijk activeert. Want alleen als u dat binnen drie dagen doet, mogen wij die unieke dagprijs van € 4000,- uitkeren aan de winnaar!

Het activeren van uw winnummer is heel gemakkelijk en kosteloos. U hebt vanaf vandaag nog precies drie dagen om geheel gratis in het bezit te komen van de prijs waar u recht op heeft. Wacht daarom niet langer en activeer uw winnummer vandaag nog door direct te klikken op onderstaande link. U komt dan op een beveiligde winnaarspagina waar u al uw gegevens kunt invullen. [/b]

Willy1958
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 aug 2005 12:39

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door Willy1958 »

Ik zag vandaag pas dat ik sinds gisteren dagwinnaar ben van 4000 euro :D Vertrouwde het ook niet dus vul niets in :wink: Wel jammer hoor kan best die 4000 euro gebruiken maar voel er weinig voor om mn gegevens in te vullen voor iets waar ik mij niet voor aangemeld heb.En ben bovendien niet van plan om mee te doen met 200 rijtjes á 8,99
Moest verboden worden zulke mails te versturen :evil: en daarmee mensen min of meer blij te maken met een dooie mus.

Samsam;
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jun 2008 17:29

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door Samsam; »

Ja daar ben ik het helemaal mee eens.
Dit is echt ziek voor woorden.
Je laat mensen geloven dat ze een prijs hebben gewonnen, maar in plaats daarvan krijg je (als je je rekeningnummer invult) een abonnement wat je 'waarschijnlijk' niet had verwacht!

Dit is iets, waar de overheid iets aan moet doen...
Misschien een soort van wetsvoorstel hierover ofzo :roll:

midyan
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 17:32

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door midyan »

Mooi ik heb 4000 gewonnen....misschien....no way dus....kan alleen als je creditcard hebt en binnen 3 dagen reageert....wat zit er verder achter, vertrouwen doe ik het zeker niet.....misschien kunnen ze deze creditcard gevens wel weer leuk gebruiken voor de aanschaf van leukke hebbedingetjes voor zich zelf.....anyway trap erniet in !!!

WAARSCHUWING!

Euro Lottery Services (ELS) wordt regelmatig gebeld en persoonlijk benaderd door mensen die ernstige klachten hebben over het bedrijf Art Collect Versand uit Dornbirn in Oostenrijk en die "nare" ervaringen hebben opgedaan met Art Collect Versand en dan met name met de "bijzondere" marketingactiviteiten van dit Oostenrijkse bedrijf, dat onder de namen Euro-Lotto Services en ELS en via de website www.PlayELS.net mensen probeert te verleiden om deel te nemen aan EuroMillions.

Voor de goede orde: Euro-Lotto-Services (ELS) is geen bedrijf of activiteit van Euro Lottery Service (ELS) en Euro Lottery Services (ELS) distantieert zich dan ook nadrukkelijk van dit in Oostenrijk gevestigde bedrijf dat onze goede naam en uitstekende reputatie brutaal misbruikt om in Nederland voet aan de grond te krijgen. Met klachten over dit bedrijf kunt u dus niet bij ons terecht.

Wel zullen wij het nodige doen om u tegen dit bedrijf in bescherming te nemen. Het gebruik van onze handelsnaam Euro Lottery Services en/of ELS is immers verwarrend en daarmee onrechtmatig en wij zullen de rechter dan ook vragen om dit bedrijf te verbieden om de vrijwel identieke naam Euro-Lotto Services en/of ELS en/of PlayELS in Nederland te (blijven) gebruiken.

rulerk
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2008 15:43

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door rulerk »

ik heb deze ook gehad voor 16-06, vandaag dus. Ik weet dat het niet waar is wat ze beloven maar heb alles goed nagelezen en kan geen reden vinden waarom ze niet zouden MOETEN betalen. Dus heb ik aan alle eisen voldaan en aangevinkt dat ik de prijs wel wil, maar het vinkje eronder open gelaten. Nu sta ik in de database en ben ik bereid mee te werken aan juridische stappen. Ik hoor het verder wel hier!


Roel

p.s. mijn adres wel ingevuld natuurlijk, aan mijn ongewenste post te zien is mijn adres sowieso niet meer privé!

Samsam;
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jun 2008 17:29

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door Samsam; »

Ik weet niet wat het is...
Maar hebben jullie het ook dat sinds je met dat eurolotto ding hebt ingeschreven, dat je telkens door een onbekend nummer wordt gebeld?
Als dit bij meerdere mensen is, tja dan ligt het niet aan mij...
En anders moet ik zelf maar even op onderzoek uitgaan :lol:

ToiletMonster
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2008 15:55

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door ToiletMonster »

ook ik werd dagwinnaar,

Ik heb even gechecked wie de eigenaar van de domeinnaam is die euro lotto gebruikt.

hun domein is PlayELS.com.
de WhoIs database vertelt mij:
owner-c] handle: 9709162
[owner-c] type: PERSON
[owner-c] title:
[owner-c] fname: Anita
[owner-c] lname: Schlimme
[owner-c] org: ART COLLECT Versand GmbH
[owner-c] address: Mozartstrasse 3
[owner-c] city: Dornbirn
[owner-c] pcode: 6850
[owner-c] country: AT
[owner-c] state: Unknown
[owner-c] phone: +43-5572212801-3
[owner-c] fax: +43-557221280-4
[owner-c] email:
[owner-c] protection: B
[owner-c] remarks: TI 46047
[owner-c] updated: 2007-08-02 14:01:21


misschien heeft iemand hier iets aan? ;)


voor ELS-lotto.com is dat:
Organisation Name.... A.J. Pater
Organisation Address. Melklaan 35 a
Organisation Address. _
Organisation Address. Velsen-Noord
Organisation Address. 1951 XL
Organisation Address. na
Organisation Address. NETHERLANDS

Admin Name........... A.J. Peter
Admin Address........ Melklaan 35 a
Admin Address........ _
Admin Address........ Velsen-Noord
Admin Address........ 1951 XL
Admin Address........ na
Admin Address........ NETHERLANDS
Admin Email..........
Admin Phone.......... +31 251-260680
Admin Fax............ +31 251-227213

Tech Name............ IS Domeinbeheer
Tech Address......... Gorslaan 18
Tech Address.........
Tech Address......... Purmerend
Tech Address......... 1441 RG
Tech Address......... -
Tech Address......... NETHERLANDS
Tech Email...........
Tech Phone........... +31.299476185
Tech Fax............. +31.299476288
Name Server.......... ns1.is.nl
Name Server.......... ns2.is.nl

Cyphro
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2008 11:40

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door Cyphro »

Heb ik toch vandaag de 4000 euri's gestrort gekregen...woehahahahaha.
Jammer voor jullie dan, pissen jullie mooi langs de pot.
Ben ff naar het reisburo .....

stefke7
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2006 18:20

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door stefke7 »

Als het aan euro loterij zou liggen ben ik al bijna miljonair!!!!!!!!!!

Heb de afgelopen 1 jaar al enkele keren die 4.000 euro gewonnen.

Natuurlijk niet een enkele keer gereageerd, het is toch allemaal OPLICHTING!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan hier niet iets aan gedaan worden. Mensen worden blij gemaakt met een dode mus (zeggen wij in brabant)

En je zal maar financiele problemen hebben en zulk mailtje binnenkrijgen, raak je nog verder in de problemen door zulke ******!!!!

Gr. Stefan

lvr_w
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2008 08:36

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door lvr_w »

Ook ik krijg van dit soort mails en dan nog niet te spreken over wat je in je brievenbus vindt. Mensen installeer een spamfilter op je pc dat scheelt weer een hoop ergernis en je zal ook meteen zien dat dit soort emails automatisch worden afgevangen ze worden als spam gezien.

vanballe
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2008 10:51

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door vanballe »

4000,00 gewonnen! Alles nagelezen, zij verbinden zich te betalen. Ik wil echter geen creditkrtnummer opgeven en heb gevraagd of zij het geld voor de eerste spelronde van het gewonnen bedrag willen aftrekken. Iemand vóór mij heeft dit ook gedaan. Antwoord gehad?
En: is er ooit iemand geweest die alles heeft ingevuld en inderdaad de 4000 heeft ontvangen??

Fransje

missy1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jul 2008 12:12

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door missy1985 »

Beste Mevrouw¨*******,

Misschien wist u het nog niet, maar 16.06.08 is écht uw geluksdag, Mevrouw de Jager! U bent vandaag namelijk onze dagwinnaar geworden. En dat wil zeggen dat ons internationale winsysteem geheel automatisch een uniek en exclusief winnummer aan uw naam heeft toegekend. Het is nu van groot belang dat u uw winnummer zo snel mogelijk activeert. Want alleen als u dat binnen drie dagen doet, mogen wij die unieke dagprijs van € 4000,- uitkeren aan de winnaar!

Het activeren van uw winnummer is heel gemakkelijk en kosteloos. U hebt vanaf vandaag nog precies drie dagen om geheel gratis in het bezit te komen van de prijs waar u recht op heeft. Wacht daarom niet langer en activeer uw winnummer vandaag nog door direct te klikken op onderstaande link. U komt dan op een beveiligde winnaarspagina waar u al uw gegevens kunt invullen.


Om het feest helemaal compleet te maken, mag ik u namens Euro Lotto Service ook nog eens verrassen met een volle week gratis deelname aan Euromillions! Daarbij vergeleken zijn prijzen van € 4000,- nog niks! Wat dacht u bijvoorbeeld van de hoofdprijs van € 183.000.000,-? Het zou toch fantastisch zijn als ook daar het geluk u toelacht en u tevens zo’n gigantische geldprijs in de wacht sleept?

Met vriendelijke groet,

Dieter van den Berg,
directeur Euro Lotto Service


Voor de meeste mensen een bekende email zeker?

Ik heb gedreigd met een rechtzaak.
Beste Dieter,

Een poosje geleden hebben we contact gehad over de email die ik van jullie had ontvangen.
Het gaat om de onderstaande email.
Weliswaar wil U er op wijzen dat zoals het in de email staat ik recht heb op die 4000 euro.
Anders komen jullie in onze ogen uit in de catogorie oplichters...
Hier zijn mijn vriend en ik het over eens.
Zie ik geen 4000 euro verschijnen op mijn rekening dan zal ik zeker maatregelen treffen en daar bedoel ik mee een rechtzaak.

Ik zie graag het bedrag zo snel mogelijk bijgeschreven op mijn rekening.

Met vriendelijke groet,

G.J. de Jager

svdmeer
Berichten: 222
Lid geworden op: 23 jun 2006 13:25

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door svdmeer »

Die 4000 euro krijg je niet...
Misschien wist u het nog niet, maar 16.06.08 is écht uw geluksdag, Mevrouw de Jager! U bent vandaag namelijk onze dagwinnaar geworden. En dat wil zeggen dat ons internationale winsysteem geheel automatisch een uniek en exclusief winnummer aan uw naam heeft toegekend. Het is nu van groot belang dat u uw winnummer zo snel mogelijk activeert. Want alleen als u dat binnen drie dagen doet, mogen wij die unieke dagprijs van € 4000,- uitkeren aan de winnaar!
Je bent winnaar. Dat wil zeggen dat je een winnummer hebt. Die moet je activeren. Als je dat binnen 3 dagen doet, kunnen ze de unieke dagprijs van 4000 euro uitkeren aan de winnaar.
En "de winneer" kan best wel heel iemand anders zijn. Slechts één van de velen met een winnummer of zelfs iemand die niet bestaat.

missy1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jul 2008 12:12

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door missy1985 »

Zoals het daar staat staat er dat ik gewonnen heb, heb ik recht op die 4000 euro...
Er staat niet bij KANS OP.....
En reken er maar op dat er een rechtzaak gaat komen...
Las dat er meer mensen waren die zouden zorgen dat ze dat geld krijgen.
Weet niet of ze het inmiddels gehad hebben....

svdmeer
Berichten: 222
Lid geworden op: 23 jun 2006 13:25

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door svdmeer »

Je bent dagwinnaar. Maar nergens is te lezen dat de dagwinnaar ook de winnaar is van de 4000 euro.

mnijssen
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2008 01:40

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door mnijssen »

Hallo ik heb dus ook die email gehad met dag winnaar ,en ik ben naief geweest om deze te activeren ,ik kon niet mijn bankrekening opgeven maar wel een kredietcard dat heb ik dus gedaan de eerste keer trokken ze rond de 26,- euro af en zonder iets te zeggen werdt de volgende maand rond de 42,- euro afgetrokken nadat ik er achter kwam maand of twee later heb ik ze 2 mailtjes gestuurd 1 nog vriendelijk dat ik het wil opzeggen ,geen reactie de tweede minder vriendelijk ,kreeg ik reactie dat ik opgezegd had nu blijkt dat ze nog geld ervan af halen .

Het gekke is dat na een maand of 4 kreeg ik een brief met de mededeling :

U heefd gewonnen, maar we kunnen het geld niet naar u overmaken!
(ivm dat ik bij aanmelden mijn kredietcard had opgegeven)
blablabla...

met een strookje en envelop waarop ik me naam en rekening nummer moest op geven in de brief zeggen ze nadrukkelijk dat het geen machtiging tot incasso is deze heb ik nu 1,5 maand geleden op gestuurd ik krijg geen mailtje met mijn lotto nummers meer alleen ze halen nog wel geld op ( 2 maanden geleden nog gekeken )
en die 4 ruggen heb ik nog niet gezien dus ik ben flink in de pis genomen :oops: :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil:

Wie kan mij hun telefoon nummer geven + mail adres heb deze niet meer en hun rekenings nummer zodat ik kan gaan proberen via mastercard deze betalingen te laten stoppen .

je mag het me ook mailen zie link erboven ( envelopje )
mvg m nijssen

antes
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2009 19:57

Re: Euro Lotto

Ongelezen bericht door antes »

Hallo, ook ik heb 2x een email gekregen waarin stond dat ik dagwinnaar was. De eerste keer was op 19-02-08. Heb toen nr. geactiveerd en gegevens ingevuld. Ik heb ook gereageerd met een email naar ELS met de vraag wanneer ik het geld gestort kreeg. Dit was hun antwoord:

Goedendag!,

We hebben begrepen dat u benieuwd bent of u de gelukkige winnaar bent van de 4000 euro. Omdat de promotionele aktie op dit moment nog niet ten einde is kunnen we daar helaas nog niets over zeggen, hoewel we natuurlijk niets liever zouden willen doen dan u mee te delen dat u de daadwerkelijke winnaar bent van deze geldprijs. Voor aanvang van de promotie-aktie heeft een notaris een uniek winnend nummer getrokken uit de totale range geluksnummers. Alleen hij kent dit nummer. Na afloop van de aktieperiode maakt de notaris dit winnende nummer bekend. Indien u uw nummer op tijd heeft geactiveerd en dit overeenkomt met het door de notaris bekendgemaakte winnende nummer dan bent u de gelukkige winnaar!

Voor alle duidelijkheid hebben we alle regels, zoals die ook via de hyperlink in de promotie e-mail en de landingspage te lezen zijn, bijgevoegd.

Wij hopen van harte dat wij u over enige tijd kunnen feliciteren met de door u gewonnen 4000 euro!


Met vriendelijke groet,
Uw ELS Service Team

______


Spelregels

# Regel 1
Deze promotie/uiting maakt deel uit van de PSG 2008 promotionele aktie die loopt van 01.01.2008 tot en met 31.12.2008. Deze aktie wordt georganiseerd door Art Collect.

# Regel 2
Het winnende nummer is vooraf bepaald door een notaris. Dit winnende nummer wordt gekozen uit een range nummers die begint met 1.500.000 en eindigt met 6.500.000. Indien het winnende nummer niet of niet tijdig is ingestuurd, wordt gezocht naar het dichtstbijzijnde wel ingestuurde nummer, waarbij het laagste nummer de voorkeur heeft.

# Regel 3
Deelnemers moeten voor de sluitingsdatum van de promotionele aktie, de termijn en de voorwaarden zoals die zijn gesteld in de uiting, reageren en geluksnummer insturen of, indien de promotie daar mogelijkheid toe geeft,doorbellen. Alleen dan maakt de respondent kans op de prijs, indien zijn of haar nummer daadwerkelijk overeenkomt met het vooraf bepaalde winnende nummer. De winnaar ontvangt binnen een maand na de sluitingsdatum middels een aangetekend schrijven bericht. De prijs wordt binnen drie maanden na sluitingsdatum uitgekeerd/overhandigd. De uitslag is gedurende 6 maanden na sluitingsdatum ovv 'winnaar PSG 2008' schriftelijk en voldoende gefrankeerd op te vragen bij Art Collect, Mozartstrasse 3, 6850 Dornbirn, Austria.

# Regel 4
De promotie is toegankelijk voor alle inwoners van de landen waarin de promotie wordt gebruikt, met een minimum leeftijd van 18 jaar ten tijde van de duur van de promotie. Medewerkers van European Lotto Service alsmede eerstegraads familie, en medewerkers van betrokken 'derden' worden van deelname uitgesloten. De organisator is niet verantwoordelijk voor niet tijdig ingestuurde, vermiste en onvolledig of niet correcte inzendigen.

# Regel 5
De organisator behoudt zich het recht voor om in plaats van de oorspronkelijke prijs een andere doch gelijkwaardige prijs uit te keren.

# Regel 6
Deze promotie is vrij van welke deelname- of aankoopverplichting dan ook.

# Regel 7
Indien de deelnemer niet wil dat zijn/haar adresgegevens gebruikt worden voor marketingdoeleinden dan kan deze dit schriftelijk melden bij Art Collect, Mozartstrasse 3, 6850 Dornbirn, Austria. Indien de organisator een dergelijke schriftelijke melding niet ontvangt dan betekent dit dat de deelnemer akkoord gaat met het gebruik van zijn/haar persoonsgegevens ten behoeve van marketingdoeleinden.

# Regel 8
Klachten of vragen met betrekking tot de trekkingsuitslag en de manier waarop die trekking plaatsvindt moeten binnen vier weken na bekendmaking van de prijswinnaar door ELS zijn ontvangen. Indien die termijn niet wordt nageleefd vervalt het recht op reclamatie. De promotie valt onder Oostenrijks recht.

# Regel 9
Met deelname aan deze promotie verklaart deelnemer zich accoord met de voorwaarden.

# Regel 10
De winnaar is verantwoordelijk voor afdracht van eventuele belastingen als gevolg van het winnen van de prijs.

# Regel 11
Het protocol PSG 2008 behorend bij deze promotie, kan schriftelijk worden opgevraagd bij Art Collect, Mozartstrasse 3, 6850 Dornbirn, Austria.


_________________________________
EURO LOTTO SERVICE
ELS c/o Art Collect Versand GmbH
Mozartstr. 3
A-6850 Dornbirn
Austria (Oostenrijk)
Service-Hotline:
0043 - 5572 212 80 13

Belangrijke melding:
Deze informatie is voor het gebruik door de persoon of firma/organisatie bedoeld, die
als geadresseerde(n) benoemd is. Als u niet de aangegeven geadresseerde(n) bent, denkt
u er dan aan dat het kopieren, vermenigvuldigen, verspreiden en gebruik van de
informatie niet is toegestaan. Wanneer u deze e-mail onjuist ontvangen heeft, meldt
dit dan alstublieft meteen bij de afzender door middel van telefoon of e-mail aan
customerservice(at)playels.com. Hartelijke dank.


Hopelijk heeft hier iemand nog wat aan. Ik ben benieuwd of het geld er inderdaad komt!! Denk het niet. :(

Gesloten