LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Extra kans Bankgiroloterij...

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Suzan83
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:11

Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door Suzan83 »

Dat is leuk van de bankgiroloterij. Deze loterij geeft zo maar een week lang keer zelfs ieder uur kans op 25.000 euro. Om de brief te citeren: 'Ja, het klinkt bijna ongelooflijk maar het is waar.' Als deelnemer speelt u mee met deze actie maar om je kansen te vergroten moet je je kaart meteen activeren en extra loten bestellen.

Om je lot te activeren hebben ze je gegevens nodig. En aan het einde van de invuloefening komt de grap - of je ze even wil machtigen voor twee loten à 6,75 en wanneer je de machtiging niet invult, wordt je registratie niet geaccepteerd! Dus ook geen meespelen als reeds bestaande deelnemer van deze loterij.
Mijn partner heeft ook zo'n kaart gekregen dus dat zou dan ook 13 x 6,75 worden; ik snap wel hoe ze aan het geld gaan komen om 7 dagen lang ieder uur 25.000 euro te verloten. Voor ons huishouden zou deze 'ongelooflijke extra kans die te mooi is om waar te zijn' 340 euro extra per jaar kosten :twisted:

De kleine lettertjes zijn niet voor niets klein :-( Even lezen:
'Deelnemers maken automatisch kans op alle prijzen. Door uw kaartnummer te activeren en (een) extra lot(en) te bestellen maakt u meer kans.' Er staat alleen niet bij dat je er minstens twee moet kopen die minstens dertien keer worden afgeschreven.

Zelfs dit klopt dus twee keer niet want je moet ook per se twee extra loten per lotnummer nemen. Het is dus weer een actie om meer loten te laten kopen waar iedereen weer minstens een jaar lang aan vast zit en iedereen die dit te laat opzegt zit er nog langer aan vast.

Van mij mag deze loterij voor het goede doel - ze zeggen dat 50% van de inleg daar terecht komt maar gezien deze actie zet ik daar mijn vraagtekens bij - afgeschaft worden. [/i][/u]
Laatst gewijzigd door Suzan83 op 04 okt 2007 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Morenita
Berichten: 41
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:20

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door Morenita »

Ach ik heb het ook zonet gekregen.
Envelopje open gedaan, kaartje in kleine stukjes geknipt, weer in het envelopje gedaan en retour gestuurd. Zulke acties zijn altijd om meer klanten binnen te krijgen. Het rare is dat ik me op infofilter.nl heb aangemeld zodat ik van zulke troep en die verkooptelefoontjes af ben maar krijg vandaag weer meer troep. :roll:

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door gravedigger »

Infofilter geldt toch alleen voor telefoon? Of vergis ik me?
Heb overigens gelijk die vlop bij het oudpapier geflikkerd.

dokwerker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 mei 2006 20:10

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door dokwerker »

Ik heb het ingevuld en stel je wint 3 maal de prijs :lol:

Suzan83
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:11

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door Suzan83 »

Maar ga je daar dertien maanden 6 euro zoveel voor betalen? Ik heb inmiddels ontdekt dat je je ook voor maar één lot kan opgeven maar het activeren is echt onmogelijk zonder er een extra lot bij te nemen. Ik blijf deze actie dus echt bijzonder misleidend vinden.

't Is natuurlijk wel zo dat dit wel uit kan wanneer je drie keer die 25.000 hebt gewonnen :D Gelukkig houden ze nog twaalf uur aan dus twaalf trekkingen; ze hadden ook nog voor het aantal werkuren of nog minder trekkingen kunnen kiezen.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door marnix »

Ook ik mag me verheugen met het krijgen van de brief, tevens werd er 1 bezorgd voor de vorige bewoonster van dit pand. Het arme mens is al twee jaar geleden overleden... Ik vrees met grote vreze dat dat lot ons allen wacht; dat ze je zelfs na je dood niet met rust laten! :(

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door Chief »

Ja hoor ik heb er drie binnen, wat een feest zelfs op de erven rekening van mijn moeder heb ik er één binnen, zal ze blij mee zijn :evil:
Schandalig gewoon :!: :!: dat ze dit er niet uit kunnen filteren.
Wel fijn dat er nog bij staat als u er geen gebruik van maakt, dat je even de mooie gouden pasjes doorknipt voordat je ze weg gooit.
Dat heb ik dan ook maar gedaan in ontelbare stukjes, kon gelijk mijn woede ff kwijt.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door gravedigger »

De allergrootste misleiding komt in de brief van vandaag die de anderen ongetwijfeld ook hebben ontvangen. Lees: Want nu loopt U tijdens de speciale actieweek vanaf 3 september uw kans mis op € 25000,-elk uur opnieuw! Een week =7 dagen van 24 uur zijn 168 trekkingen. Dan draaien we de brief om en vinden de voorwaarden. Onder nr.6 staat: van 3-7 september van 9-21 uur wordt een winnaar bekend gemaakt. Dat zijn maar 5 dagen van 13 trekkingen ofwel slechts 65!!!!! Hoezo misleidende tekst?
Laatst gewijzigd door gravedigger op 08 sep 2007 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.

jpmh
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jun 2006 13:12

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door jpmh »

Ook ik heb mij op 27 augstus 2007 online aangemeld voor deze loterij.
Inderdaad activeren op twee loten die september 2007 zal ingaan.
Wat schetst mijn verbazing? Op 31 augustus is er over augustus en september E 13,50 x 2 = E 27,00 van mijn rekening afgeschreven.
Met andere woorden, men heeft over augustus de penningen geincasserd, terwijl trekkingen al hadden plaats gevonden en ik nog niet met deze loterij meedeet.
Dit nu, noem ik diefstal!

mevrivink
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 apr 2007 14:22

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door mevrivink »

Is het u allen al opgevallen dat de winnende kaartnummers van de bankgiroloterij allen eindigen op 01.Toeval? :cry:

buddy5
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 sep 2007 11:28

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door buddy5 »

Ik heb 2 loten genomen want ja een week lang GEGARANDEERD elk uur een kans van 25.000 euro laat je niet lopen.
Maar wat blijkt nu? het is van 8.00 uur s' morgens tot 8 uur s' avonds!!
Ik voel me flink gen**id...
Bovendien vallen alle eindcijfers van de kaartnummers op 01 en ik heb 31 heel vreemd

Suzan83
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:11

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door Suzan83 »

Het is alleen maar een truc om de mensen te verleiden om nog meer loten te kopen.

mevrivink
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 apr 2007 14:22

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door mevrivink »

Beste Buddi 5,

Zowel mijn echtgenoot als ook ik zelf hebben eindnummer 31, ook een oud collega van mijn echtgenoot die woont in limburg heeft einnummer 31! Toeval? :!:

Groeten,
Mevrivink.

Suzan83
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:11

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door Suzan83 »

Ik hoop op meer reacties. Het zal toch niet dat ook...

leestuwel
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 sep 2007 22:27

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door leestuwel »

Ik heb me werkelijk nog nooit zo geergerd als na dit gelezen te hebben. LEEST U WEL??

Ik speel al jaren mee met de bankgiroloterij, en als ik iets niet begrijp stuur ik een vraag via het formulier van de site en dan krijg je daar gewoon antwoord op inplaats van hier dingen te plaatsen die niet waar zijn....

Indien men al deelnemer is, hoeft men niets te activeren. U doet dus al mee, alleen om extra loten te bestellen kunt u die code gebruiken....
MET ANDERE WOORDEN, U LEEST NIET!!

Ik ben groot voorstander van het feit dat men dit soort zaken moet controleren, maar u trekt zelf een conclusie, presenteert die hier als waar, zonder de moeite te nemen om het even na te vragen. Het staat dus letterlijk in de brief zoals degene die dit topic begon:

Deelnemers maken automatisch kans op alle prijzen. Door uw kaartnummer te activeren en (een) extra lot(en) te bestellen maakt u meer kans.


U maakt dus al kans, u KUNT extra loten bestellen, dan heeft u idd meer kans....
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.

En ik heb gewoon 1 lot besteld via de site, je kutn zelf invullen hoeveel loten je wilt bestellen, en volgens mij staat het idd standaard op 2 of 3, maar dat kun je gewoon aanpassen naar 1 tot 50 mijn part..

Oh en zoals u ook zou weten als u al langer meespeelt met de loterij, is er maar 1 trekking per maand, altijd aan het einde vande maand, (ook dit kun je gewoon navragen) die was de 31e van augustus.

Ik vind het niet netjes om een loterij die allemaal goede doelen steunt hier te gaan neerhalen wanneer u niet eens de moeite hebt genomen om het na te vragen. Die moeite heb ik dus wel gedaan!

En het eindigt op 01 omdat uw lotnummer uw rekeningnummer is en daarachter 01. heeft u nog een lotnummer dan is het 02 enz enz. Ook gewoon na te vragen

anitram
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2007 09:11

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door anitram »

Ook ik heb een kaartnummer waarmee ik meespeel voor de extra 25.000 euro prijzen. Echt alle kaartnummers tot nu toe eindigen op 01. Ik heb een kaartnummer dat eindigt op 91!!
Ik krijg een vaag vermoeden, zeker na bovenstaande reacties gelezen te hebben, dat ik ergens ingeluisd ben. Na tweemaal een vraag per e-mail gesteld te hebben aan de bankgiroloterij over deze 'vreemde trekking', en geen enkele reactie daarop, ben ik er eigenlijk wel zeker van dat de hele zaak stinkt!!
:twisted:

buddy5
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 sep 2007 11:28

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door buddy5 »

Nog zo iets ...

Ze hebben het over een hele week, maar ga je de kleine lettertjes lezen staat er dat de actie duurt van 3 sep. tot 7 september.

Volgens mij duurt een week toch echt 7 dagen!!!!

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door Jonjo »

@leestuwel. Ik vind het ook niet netjes dat de goede doelen in discrediet worden gebracht. Het eerste goede doel zijn de salarissen van directie en management. Het tweede goede doel zijn de ingehuurde medewerkers, of werken deze voor niets. Volgens mij bent U een medewerker of als U heel veel mazzel heeft zit U in het management.

buddy5
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 sep 2007 11:28

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door buddy5 »

@leest u wel :

U leest zelf de berichten niet goed, wij hebben het niet over de lotnummers die allemaal op 01 eindigen, maar de kaartnummers

Volgens mij bent u een medewerker van de bankgiroloterij, als dat zo is, is het helemaal een schande om iemand voor dom enz uit te schelden...

En nog wat.. waarom zijn ze gestopt om 18.00uur?
Ik blijf het een louche zaak vinden...

Conny-1965
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2007 10:27

Re: Extra kans Bankgiroloterij...

Ongelezen bericht door Conny-1965 »

Ook ik heb mijn kaart geactiveerd. Inderdaad een week duurt 7 dagen. Maar dat is nog niet alles. Hebben jullie naar de trekkingslijst gekeken? Erg vreemd dat de winnende lotnummers allemaal op volgorde gaan in het begin. Toen ik een mailtje had gestuurd naar de bank/giroloterij was het in een keer over en ging het willekeurig. Typisch

Gesloten