LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fictory.eu

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Noa21112Youri
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 apr 2017 13:36

Fictory.eu

Ongelezen bericht door Noa21112Youri »

Heb al eerder van Fictory.eu de maandelijkse incasso @ € 24,95 gestorneerd en nu volledig geblokkeerd, omdat er weer geld was geïncasseerd. Ontving toen brief van Fictoru.eu, met alleen waarschuwing, dat ik nog 2 maanden @ € 24,95 = € 49,95 moest betalen en dat anders het bedrag met € 10,00 zou worden verhoogd. Kreeg vandaag een brief van een incassobureau ("Alvanda Incasso"), dat ik binnen 9 dagen € 59,90 (= dus inderdaad met € 10,00 opgehoogd ! ) moet hebben betaald en anders minimaal € 40,00 aan wettelijke kosten kan verwachten ten gevolgde van de in gang te zetten incassoprocedure. Heb al ontelbare keren geprobeerd Fictory.eu te bellen, een post- / e-mailadres is nergens bekend, ook de brief, die ik ontving, bevat bijna geen bedrijfsgegevens, ziet er niet echt professioneel uit in mijn ogen !
Hoe serieus moet ik die brief van het incassobureau (onderdeel van CAREless Debt B.V.) nemen ?

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fictory.eu

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Noa21112Youri schreef:Heb al eerder van Fictory.eu de maandelijkse incasso @ € 24,95 gestorneerd en nu volledig geblokkeerd, omdat er weer geld was geïncasseerd. Ontving toen brief van Fictoru.eu, met alleen waarschuwing, dat ik nog 2 maanden @ € 24,95 = € 49,95 moest betalen en dat anders het bedrag met € 10,00 zou worden verhoogd. Kreeg vandaag een brief van een incassobureau ("Alvanda Incasso"), dat ik binnen 9 dagen € 59,90 (= dus inderdaad met € 10,00 opgehoogd ! ) moet hebben betaald en anders minimaal € 40,00 aan wettelijke kosten kan verwachten ten gevolgde van de in gang te zetten incassoprocedure. Heb al ontelbare keren geprobeerd Fictory.eu te bellen, een post- / e-mailadres is nergens bekend, ook de brief, die ik ontving, bevat bijna geen bedrijfsgegevens, ziet er niet echt professioneel uit in mijn ogen !
Hoe serieus moet ik die brief van het incassobureau (onderdeel van CAREless Debt B.V.) nemen ?
Het ligt eraan. Hoe komt Fictory aan uw gegevens en waarom incasseren ze? Schijnbaar heeft u daar een contract of abonnement afgesloten. Geen idee wat het voor bedrijf is, kan gelukkig niets zien, behalve een waarschuwing dat het geen veilige site is. Hoe komen mensen hier toch terecht???

DejongBob
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 mei 2017 13:18

Re: Fictory.eu

Ongelezen bericht door DejongBob »

Wat is de achtergrondinformatie? Hoe komen ze aan jouw gegevens, ben je in contact gekomen met Fictory.eu? Heb je daar iets gekocht of hoe zit het nou precies?

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Fictory.eu

Ongelezen bericht door BL2 »

Lees hier verder en je weet alles over Fictory:

viewtopic.php?f=29&t=153119&p=2376095&h ... y#p2376095

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Fictory.eu

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Zo te zien kan dit "bedrijf" al sinds zeker 2011 deze truc volhouden. Zoals ik in een ander topic al zei, loont het blijkbaar om dit soort praktijken straffeloos uit te voeren. Het is bijna interessant om zelf ook te doen.

quintene
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2018 15:27

Re: Fictory.eu

Ongelezen bericht door quintene »

Heb eindelijk met succes de "inschrijving" (abonnement) van Fictory kunnen beëindigen. Hoe ik dat gedaan heb?
In een bankafschrift vond ik nog een telefoonnummer: [telefoonnummer verwijderd] Ik kreeg een vriendelijke dame aan de lijn. Ik kon zonder probleem de inschrijving (abonnement) beëindigen. Ik heb zelfs een bevestigingsmail ontvangen.
NB: Het logo (groen) bovenaan de email is van Fictory
Ik zag wel dat onderaan de email ondertekend was met:
Met vriendelijke groeten,

Het Suc6company team

Het telefoonnummer van de klantenservice: [telefoonnummer verwijderd] geeft steeds een "in gesprek" toon.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 jun 2018 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Telefoonnummers verwijderd

Gesloten