LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoshi Sudoku.

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
K98
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 feb 2008 23:05

Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door K98 »

Mijn zoontje kreeg een envoloppe van Hoshi Sudoku met daarin een puzzelboekje.
Daar hebben we verder niets mee gedaan. Omdat we dachten dat het reclamemateriaal was.
Vorige week kregen we nogmaals zo'n envoloppe binnen. Daarin zat een A4tje met de mededeling dat we een proefabonnee hadden. Zagen wij daarvan af, dan moesten WIJ zelf de abonnement afzeggen.
Ohhh, dachten wij. Daar weten wij niets van.

iK HEB aan mijn zoontje gevraagd of hij er meer van wist. Hij verklaarde dat hij nergens van af wist en dat hij nog nooit van Hoshi Sudoku had gehoord. Tevens heeft hij nooit in zijn leven een puzzel of dergelijke gemaakt.

Ik netjes gebeld naar Hoshi Sudoku (040-2302412), ik kreeg 14 minuten lang een bandje te horen. Waarop werd gezegd dat ik zo aan de beurt zou zijn.
Daarna kreeg ik een dame aan de lijn. Ik vertelde haar het voorval en dat wij geen belangstelling hadden in het puzzelboekje.

Hierop gaf zij aan dat, mijn zoontje, zich had opgegeven via internet.
Nu zit ik al een half jaar thuis vanwege ziekte en ik heb mijn zoontje al die tijd niet op de PC gezien, hij taalt er helemaal niet naar.
Hij is nog betaald lid tot en met april 2008, vertelde de dame.

Ik zei haar dat misschien een geintje was uitgehaald met mijn zoontje en dat iemand anders hem misschien wel had opgegeven.
Hierop verklaarde zij dat ze een stemopname had hiervan. Een stem opname?
Dat is wel erg knap om een stem opname via internet op de PC te ontvangen van mijn zoontje. Daar wij niet eens een microfoon op de PC hebben.

Ik vertelde haar dat als ik weer post van ze zou krijgen, ik deze ongeopend retour zou zenden.
Hierop driegde ze mij met een deurwaarder en voor ik iets kon terug zeggen had ze de telefoon erop gegooid. Einde gesprek dus.

MOCHT ER IEMAND EEN GOEDE TIP HEBBEN. U BENT VAN HARTE WELKOM.

Belmeisje
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 jan 2008 12:28

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door Belmeisje »

K98: Jij kunt bij de Opta de btreffende bandopname opvragen als je dat wilt horen en eventueel kunt gebruiken als je denkt dat je in je recht staat.
En daarbij, bij een bandopname zal er iemand met de telefoon hebben moeten bellen, maar ik neem aan dat je zoontje geen 18 jaar is?
Want onder de 18 mogen ze nl niet deelnemen hieraan....
Dus een erg vaag verhaal!

marloes43
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 mar 2008 00:07

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door marloes43 »

ik werd vorig jaar december door deze mensen gebeld op mijn voipbuster nummer
u heeft een soduko gewonnen..OJA ik speel nooit soduko
u krijgt 1 malig gratis deze sudoku thuis gestuurd u betaald alleen verzend kosten.
ik bedank deze mevrouw vriendelijk dat ik geen interesse heb.
ze zegt dan start ik nu de band zodat u dit kan bevestigen.
ik zeg prima dus ze begin echt heel snel te praten ik verstond er niks van dus heb overal maar nee op gezegd, ik dacht dan kan ik in ieder geval nergens aan vast zitten.
tot mijn grote verbazing kreeg ik de sudoku thuis gesuurd, retour gestuurd.
vorige week weer een boek ontvangen en weer retour gestuurd.
hoop dat ze hiermee kappen want het stoort me enorm.

Belmeisje
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 jan 2008 12:28

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door Belmeisje »

Nou sorry hoor, maar als u aangeeft geen interesse te hebben lijkt het me sterk dat ze dan gelijk de band aanzet om dit te bevestigen :?
En daarbij; als u overal NEE op hebt geantwoord. is de bandopname niet eens geldig.

Marleen86
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 mei 2008 22:08

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door Marleen86 »

klopt zo'n bandopname is zaeg maar een " digitale handtekening "
ze gaan u dan idd vragen stellen waar je ja op moet antwoorden je kan alleen maar ja of nee antwoorden.

Sippy
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mei 2008 13:08

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door Sippy »

Gisteren ben ik gebeld door Hoshi Sudoku! Dit naar aanleiding van een woonvoorkeur enquete waaraan ik heb deelgenomen.

In eerste instantie werd mij aangegeven dat ik een eenmalig Sudoku pakket toegezonden zou krijgen waarvoor ik slechts € 4,95 aan verzendkosten verschuldigd zou zijn. Ik heb direct gevraagd of wanneer ik hiermee akkoord zou gaan ik ook automatisch lid werd van Hoshi Sudoku. In eerste instantie werd hier met een duidelijk nee op geantwoord. Meneer gaf aan dat ik dit met een telefoontje naar een genoemd nummer in de bij het pakket bijgevoegde brief na kon gaan en eventueel als het bleek dat dit wel het geval was, het abbonnement direct stop kon zetten.

In eerste instantie ben ik akkoord gegaan, waarna vervolgens het "officiele" gedeelte van het tefeloongesprek opgenomen zou worden en waarbij ik met een duidelijk JA moest antwoorden.

De eerste vraag had betrekking op de correctheid van mijn persoonlijke gegevens, deze waren correct en dus heb ik met een duidelijk JA geantwoord. Echter, bij de tweede vraag gaf de betreffende medewerker aan dat wanneer ik akkoord zou gaan ik een abbonemt van 3 maanden aanging die stilzwijgend verlengd zou worden.

Omdat ik hier in eerste instantie duidelijk naar gevraagd heb, heb ik deze vraag niet met een duidelijk ja beantwoord, maar zou ik zeggen: Hiermee ga ik niet akkoord, u heeft in de aanloop van deze bandopname mij verzekerd dat dit niet het geval zou zijn, en daarom ga ik niet akkoord met deze voorschriften.

Echter!!! En nu komt het... van de bovenstaande zin heb ik 4 of 5 woorden uit kunnen spreken toen plots de verbinding werdt verbroken!! Hoe laf!! Men kan niet eens een weerwoord geven!! Ze liegen je gewoon voor!! :evil: :x

Ik ben nog niet bekend met de afloop hiervan, maar mocht ik het pakket binnen krijgen en het betreffende telefoonnummer niet kunnen bereiken, wat moet ik dan doen?? Is er iemand die mij hierover kan inlichten?

Graag zou ik in deze Hoshi Sudoku graag een stap voor zijn!!

In eerste instantie ben ik akkoord gegaan, maar dat gedeelte staat niet op band, in principe kunnen ze mij niets maken, maar men weet het tegenwoordig nooit!!

Ik zie reactie hoopvol tegemoet!!

Alvast bedankt!!
Sippy

r3con
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2008 11:49

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door r3con »

Ook ik ben beetgenomen door Hoshi Sudoku, en ze hebben mij ook eerst geld van mijn rekening af geschreven, dit heb ik direct weer ongedaan laten maken.

Alleen nu kreeg ik ineens begin mei een hosi sudoku erin waarin een acceptgiro zat dat ik 39,90 moest overmaken. Direct daarna heb ik de helpdesk gebelt en via de computer mijn abonement stop laten zetten.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik vandaag weer een hoshi sudoku waarin een nieuwe acceptgiro zat met het bedrag van 59,85. Dus heb ik nog een keer gebelt en het stop laten zetten. Daarna direct met een medewerkster gesproken en die vertelde mij dat ik er nog tot 1 augustus aan vast zit.

Dit vond ik echt belachelijk aangezien ik hier nooit in zee mee ben gegaan. Nu is mijn vraag dan ook als ik stelselmatig het niet betaal wat zijn mijn risico's?

venco
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2008 17:12

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door venco »

Ook ik ben door Hoshi Sudoku opgelicht. Ergens in mei heeft een aardige dame gebeld en van alles beloofd. Na mijn akkoord hebben ze paar dagen later het geld € 4,95 afgeschreven. Tot vandaag niets meer van hun vernomen en ineens vandaag eerste boek en gelijk proefabonnement. Kijk ik saldo op bankrekening ze hebben ook nog € 19,95 afgeschreven. Dat vond ik raar. Daarom gelijk naar de bank om het geld te laten terugstorten. Vervolgens machtiging ingetrokken. Bel ik met klantenservice van Hoshi Sudoku. Gelijk een boze tante aan de lijn. Zeg ze u hebt een boek in mei van ons ontvangen. Klopt voor geen meter. Dit is echter eerste boek dat ik van hun ontvangen heb. Daarom zei ik dat ik graag bewijs wil hebben waaruit blijkt dat ik het boek ontvangen heb. Uiteindelijk hebben wij afgesproken dat ik een email naar hun stuur en dan gaan ze beoordelen of mijn verhaal klopt en eventueel abonnement stopzetten. Ik vind een prutsbedrijf. Zo iets moet in Nederland verboden worden.

Sippy
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mei 2008 13:08

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door Sippy »

Je zou wellicht de bandopname kunnen opvragen bij Opta. Hierbij heb je toch niet aangegeven voor akkkoord te gaan met vervolgafschrijvingen??

Persoonlijk denk ik niet dat je met de email verder komt. Als zij die nog "moeten beoordelen", zie ik het somber in.

Een beetje gewoon verstand hebben ze daar blijkbaar niet!!

Niet dat ik het je misgun, maar wat een *****bedrijf!!!

Ik wil je toch erg veel succes wensen!!

Zijn er meer gedupeerden of heeft iemand een reactie... plaats deze zou ik zeggen!! :roll: :idea: :?:

jenny_a_s
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:13

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door jenny_a_s »

ik krijg ook ineens die boekjes, bij mij is er niks van mijn rekening afgeschreven, maar hier is het vreemde, ze hebben geld van mijn ex's rekening afgeschreven. (hij heeft het ebdrag laten storneren)
dat is toch raar!!!! HOE KOMEN ZE AAN MIJN NAAM EN ZIJN REKENING:s

maar nu heb ik een acceptgiro ontvangen van 59,85 euro wat ik natuurlijk niet van plan ben te gaan betalen.
ik vraag me af wat de gevolgen daarvan zijn!!!

ik heb me al afgemeld via mail ( [email protected] )
toen zeiden ze:
proefabonnement. U heeft na het gratis proefexemplaar 10 werkdagen de tijd gehad om aan te geven dat u verder geen prijs meer stelt op verdere uitgaven. Aangezien u niet optijd was met uw opzegging ,hebben wij daarom uw abonnement tegen de voordelige aanbiedingsprijs verlengd.

Na afloop hiervoor hebben wij uw abonnement inmiddels stopgezet. Dit is per 1-7-2008.

(ik had die eerste envelop niet opengemaakt, want wist er niks van, ik wist niet van wie het was, er stond alleen een achternaam op, en er wonen hier 4 mensen met hetzelfde achternaam)

maar ik wil weten wat er gebeurd als ik niet betaal.

ik denk trouwens dat ik "lid" ben geworden door een enquete :? die doe ik nu dus ook nooit meer :evil:

Butterfly86
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2008 18:24

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door Butterfly86 »

Vandaag ontving ik bij de post een op naam geadresseerde postcard van Hoshi Sudoku waarop staat dat ik een Philips LCD TV t.w.v. € 2.800,- gewonnen heb.
Daarvoor moet ik bellen met 050-8537464 en vervolgens een winnummer activeren, reactie vereist binnen drie dagen!

Lijkt me geen frisse zaak dit! Kreeg meteen argmaan en ben daarom gaan googleen en kwam dit forum tegen.
Hoe komen die gasten aan mijn gegevens!?

henkov
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 sep 2008 13:30

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door henkov »

Ja joh, dat zijn die gasten die je doodspammen met Audi TT's breedbeeld LCD tv's die je kunt winnen en om mee te doen krijg je dus een of ander spel GRATIS toegestuurd, het enige wat je moet betalen zijn de verzendkosten. LMFAO

marcotvm
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 nov 2008 10:17

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door marcotvm »

Ik ontving afgelopen week een bericht van hen dat mijn winnummer (!) getrokken was door een gerechtsdeurwaarder voor een hoofdprijs van een philips ambilight lcd-tv twv 2189 EUR.

Ik moet dan een telefoon nummer 050-8537463 bellen om eea te activeren(!).

E.e.a was digitaal ondertekend door ene B. van W.
Oja... en als ik binnen drie dagen zou bellen, dan zou ik GRATIS een proefexemplaar van Hoshi Sudoku (twv 19,95) krijgen (kleine lettertjes: 4,95 verzendkosten)...

Ten eerste vraag ik mij af waarom ik moet activeren als ik mijn nummer getrokken is en ik dus al gewonnen zou hebben?

Ten tweede is dat nummer gewoonweg niet bereikbaar (netwerk niet beschikbaar!).

Ten derde riekt dit zo ongelovelijk naar oplichterij en nepperij...

Blijkbaar ben ik niet de enige "winnaar" van die LCD-TV.

Volgens mij moeten deze figuren maar eens aan de schandpaal genageld worden. Het is van de zotte.

Gegevens op de kaart:
Hoshi Sudoku
Postbus 325
5680 AH Best
KVK ZWITSERLAND CH-320.3.059.2453-03

Marco TvM

Jowodub
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2008 18:50

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door Jowodub »

Mijn moeder werd door hoshi gebeld en heeft uiteindelijk bevestigd gekregen dat ze alleen één exemplaar wilde ontvangen om eens te bekijken. Ook bij haar werden er meer gestuurd en een bedrag van ruim 18 euro afgeschreven. Dat vond mijn moeder voor een blad wel veel. Ze heeft alles teruggestuurd en het bedrag betaald maar andere afschrijvingen geblokkeerd. Vervolgens heeft ze Hoshi S. gebeld. Na lang wachten kreeg ze een dame aan de lijn. Eerst antwoordde de dame netjes maar toen mijn moeder ging uitleggen waarvoor ze belde zei ze steeds: Ik heb u niet verstaan. Ik heb u niet verstaan. Ik heb u niet verstaan. enz. Mijn moeder kon toen niets anders doen dan het telefoongesprek beïndigen. Nu heeft ze post gekregen van interim justitia. Die dreigen met registratie in het schuldbewakings systeem. Wat dat inhoud weten we niet. Na bellen met interim justitia zeggen ze het telefoongesprek dat mijn moeder met hoshi s. had te gaan traceren. Als mijn moeder verder niets meer van hun hoort zou het in orde zijn. We wachten maar af.

Raymond Han
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 dec 2008 18:04

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door Raymond Han »

Hallo Allemaal,

Ik heb een email gekregen waarbij ik een Philips LCD TV heb gewonnen van Hoshi Sudoku. De tekst luidt als volgt:

WIJ HEBBEN EEN WINNAAR!

Mogen wij deze Philips LCD-TV afleveren voor: "geaddresseerde" op "adres"

Geachte heer "geaddresseerde",

Ja, u leest het goed! We hebben een winnaar. Want de gerechtsdeurwaarder heeft uit alle toegekende winnummers 1 nummer getrokken voor die hoofdprijs. Is die fantastische Philips Ambilight LCD-TV t.w.v. € 3.899,- voor u?!

Klopt het dat u op "uw adres" woont ? Activeer dan vandaag nog uw wincode: "code"

Met vriendelijke groet,

Berend van Weert
Hoofdredacteur Hoshi Sudoku

Als u binnen 7 dagen activeert, mag ik u ook nog GRATIS* een proefexemplaar van Hoshi Sudoku aanbieden (t.w.v. € 15,- excl. verzendkosten). Het leukste puzzel-en-win magazine van Nederland. Met iedere maand nieuwe Sudoku-puzzels waarmee u nog meer fantastische prijzen kunt winnen uit de totale prijzenpot van € 50.000,-!


DOE MEE


*U betaalt daarvoor slechts € 4,95 voor administratie- en verzendkosten


Wanneer je vervolgens wil activeren, dan komt een volgende popup scherm waarin je de code en telefoon nummer kan opgeven.

Als je dat hebt gedaan ben je de klos,
want dan heeft U ingestemd om E 4,95 administratie en verzend kosten te betalen (kleine letters). Van een Prijs hoor je vervolgens niks meer. Vervolgens is niemand telefonisch of per email van Hoshi Sudoku te bereiken, als je de gewonnen prijs in ontvangst wil nemen.

Wel is je naam , adres, woonplaats en telefoon nummer nu bekend en staat in een bestand waar je het nooit meer uit krijgt, en voor je het weet staat je GSM roodgloeiend met mensen die je proberen van alles aan te smeren. De verkoop technieken zijn zo dringend en de gesprekken worden telefonisch opgenomen, vooral als men positief reageert op een aanbieding! Sommigen hebben niets vermoedend zich een proef abonnement van Sudoku laten aansmeren met een automatische overschrijving die niet opgezegd kan worden, omdat het bedrijf niet per email of telefoon meer te bereiken is.

WEES DUS GEWAARSCHUWD!!!!!!!!!!!! DE GEWONNEN PRIJS IS PURE OPLICHTERIJ om achter iemands prive gegevens en telefoon nummer te komen om vervolgens diegene met agressieve verkoop technieken hun bankrekening nummer te ontfutselen voor automatische overschrijvingen. Als U dan niet betaalt dan sturen ze ook de deurwaarder naar je toe via een incasso bureau.
Tegen dit soort praktijken dient de consument beschermd te worden, vandaar dat ik dit hier even centraal plaats!

Stel je eens voor dat van de 15 miljoen nederlanders er 1 % in trapt (dan zit je aan de voorzichtige kant) dat is toch goed voor zo'n 150.000 gedupeerden , die zich afgerond Euro 25,- eenmalig laten ontfutselen. Dat is toch goed voor een bedrag van Euro 3.750.000
Niet gek voor de Dief!!! Het geld wordt binnengehaald via een tussen rekening , en overgeboekt op een andere rekening, zodat storneringen mis lopen. Door de traagheid van de officiele instanties die hier wat mee kunnen doen, is de rekening leeg gehaald en de daders met de noorderzon vertrokken.


Gegevens van Hoshi Sudoku:

mail :

[email protected]
[email protected]

adressen :

isomos bv
Speelhuislaan 173
4815 CD Breda
kvk 17160469 0000

Hoshi Sudoku
Postbus 214
5500 AE Veldhoven

Rekening nummers :

235548600
433776927

tjelm
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2009 12:41

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door tjelm »

:cry: Ja ook wij zitten met het probleem dat we niet kunnen opzeggen volgens hun. Hebben dit meerdere malen geprobeerd zowel telefonisch als via post en mail ,hebben uiteindelijk de machtiging in getrokken en de boekjes zonder te openen terug gestuurd. Nu sturen ze steeds een brief met de nog te betalen boekjes en torenhoge administratie kosten.
En als je belt zijn het wel zo'n domme (blondjes) ,ze blijve maar hetzelfde aan het herhalen en luisteren niet wat je zegt net alsof ze niks anders kunnen zeggen.De ....................... :x :x :x .
Nu dreigen ze de hele tijd met een incaso bureau , hoe zit dat ? En moeten we daarop reageren en alsnog betalen ? We zijn het spuugzat.
Kan ons iemand vertellen wat we met zo iets moeten doen ?
We hebben een rechtsbijstand verzekering ,moeten we deze daarvoor inschakelen ? Eigenlijk belachelijk voor zo'n k.t boekje. Help?
Groetjes Ton.

Cyntia51
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 sep 2007 18:51

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door Cyntia51 »

Als je even googled op hoshi sudoku, zul je zien dat op meerdere sites op verschillende wijzen dit abonnement wordt gepromoot c.q. aangeboden. Dus er is ook nog een derden belang bij de aanmeldingen via internet.

robbin1
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jun 2009 13:47

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door robbin1 »

Ook ik ben hier ingeluisd. Ik werd opgebeld voor een gratis sudoku-boekje, alleen de verzendkosten zouden 4,95 zijn. Hiermee ben ik akkoord gegaan, het werd opgenomen op een bandje. Tijdens de opname van dit bandje vertelde de meneer mij dat dit om een eenmalige aanbieding ging en niet om een abonnement en ik dus nergens aan vast zou zitten.
Hierna werd ook bij mij een bedrag van 19,95 afgeschreven. Ik heb dit via de bank teruggestord en gebeld met Hoshi sudoku dat dit niet klopte en ik dit niet zou betalen en geen abonnement wilde. De mevrouw aan de telefoon zei dat ze dit stop zou zetten.
Vandaag krijg ik weer een brief dat ik nog weer een bedrag van 74,85 moet betalen. Weer gebeld met Hoshi Sudoku, de telefoniste zei dat ik akkoord was gegaan met een abonnement en dit op band staat. Ik wilde dit bandje wel horen en tot mijn verbazing geeft de meneer op dit bandje ineens wel aan dat ik automatisch aan een abonnement vast zit.
Ik werd natuurlijk boos en zei dat ze met dit bandje hadden gesjoemeld, maar daar wist de vrouw natuurlijk niks van.
Ik ga dit geld sowieso niet betalen, ga een aangetekende brief schrijven en leg het hele verhaal nog eens fijn uit.
Wat een oplichters!! Ik weet wel dat ik nooit meer iets telefonisch afsluit, zelfs niet als ze iets op band opnemen. Want dit is blijkbaar juist mooi materiaal voor bedrijven als deze om mee te sjoemelen.

defrance
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 nov 2008 15:16

Re: Hoshi Sudoku.

Ongelezen bericht door defrance »

Hallo, van daag heeft mijn zoon ( net 18 geworden) een proefexemplaar van hoshi sudoku puzzel toe gezonden gekregen. Hij weet niet waarom, heeft niks aangevraagd.
Nou wil het toeval dat een half jaar geleden zijn zus een proefexemplaar van editieenigma ontving. ( dit wodt door het zelfde bedrijf uitgegeven). Een paar weken later kreeg zij een acceptgiro of zij maar eventjes 70 euro zoveel wilde overmaken voor een halfjaar abonement. Ik heb met het bedrijf gebeld en om inlichtingen gevraagd en kreeg tehoren dat zij op een aanbod voor een proefexemplaar is ingegaan en dat zij twee weken de tijd heeft gehad om het abonement stop te zetten. Ik zei dat mijn dochter van niets weet en dat zij opeens een puzzel blad kreeg. Ik heb de dame aan de andere kant van de lijn vriendelijk bedankt voor de medewerking en dat ik verdere stappen zal ondernemen. Tot op de dag van vandaag niets meer gehoord of ontvangen.
Terug naar mijn zoon, ik zat het puzzelblad te bekijken toen mijn oog viel op een kaartje waar je een ander lid mee kan maken. Daar stond een antwoordnummer op. Ik heb het blad, met een notitie dat we niet geinteresseerd zijn, naar dit nummer gestuurd. Zo laat ik ze zelf voor de porto kosten opdraaien. Mochten wij ook maar iets van ze over de post onvangen gaat dit meteen via het antwoordnummer terug en natuurlijk is deze enveloppe verzwaard met oud papier. Als ze mij op kosten denken te jagen dan ik hun ook.
Dus als iemand mijn voorbeeld wil volgen het antwoordnummer is
10034 5500 VB Veldhoven.
Sterkte.

Gesloten