LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
GalaxyNol
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2011 01:53

Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door GalaxyNol »

Op maandag 14 februari 2011, ben ik tezamen met vrienden afgereist richting Baarn tbv opnames van de VriendenLoterij. Mede gezien het feit dat er volgens de voorwaarden tussen 9 februari en 25 februari 2011 aan een ieder een Ipad werd uitgereikt ging ik vol enthousiasme richting de studio.

Tijdens de opnames werd duidelijk dat het publiek het moest doen met een dinerbon twv 50,- Euro en de Ipad alleen zou worden uitgereikt aan het publiek in de finale show, dit tegen de eigen voorwaardes in. Aangezien het publiek liet merken het hier niet mee eens te zijn, daar in verschillende documentatie duidelijk werd gesproken over de uitreiking van de Ipad tussen genoemde data, werd er snel besloten om de show voort te zetten en zou men later terug komen op het studiocadeau.

Na meerdere vragen uit het publiek kon men geen passend antwoord verstrekken, tevens konden medewerkers in de studio niet verantwoordelijk worden gehouden en werd er geadviseerd om telefonisch contact op te nemen met de VriendenLoterij om, zodoende duidelijkheid te verkrijgen.

Gezien de voorwaarden heeft men naar mijn inziens recht op de beloofde Ipad en wil ik mensen oproepen, welke studiogast zijn geweest bij de VriendenLoterij, tussen 9 februari en 25 februari 2011 om hier te reageren.

De meerderheid voelde zich duidelijk misleid, daar de VriendenLoterij zijn beloftes niet nakomt. Door deze klachten te bundelen wil ik aandacht vragen voor deze misleidende handelswijze en zodoende andere deelnemers van de VriedenLoterij behoeden voor verdere teleurstelling. Nav het aantal reacties wil ik veder bewerkstelligen dat de studiogasten alsnog in het bezit gaan komen van de beloofde Ipad.


Voorwaarden zoals kenbaar gemaakt door de VriendenLoterij worden hieronder weergegeven. Zie punt 2 en 3, verder wordt niet gesproken over uitreiking van de Ipad in een mogelijke finale show en wordt er duidelijk gewezen op de datum

MvG,
Nol





Voorwaarden


1.De VriendenLoterij is sinds 1 januari 2011 de nieuwe naam van de Sponsor Bingo loterij.
2.Door tussen 9 februari en 25 februari 2011 uw Studio-Kanscode op [Link verwijderd door de moderator]
te activeren speelt u met (een) (extra) lot(en) mee in de VriendenLoterij. U maakt direct kans op een studioplaats in de nieuwe TV-show VriendenLoterij Holland's Next Millionaire met kans op € 1.000.000,- voor uzelf en € 1.000.000,- voor vijf van uw vrienden.
3.Alle aanwezige kandidaten en vrienden krijgen als studiocadeau gegarandeerd een iPad mee naar huis.
4.Alle gewonnen prijzen worden automatisch aan de winnaars uitgekeerd.
5.Door mee te spelen machtigt u de VriendenLoterij om de inleg van € 2,20 per lot per week tot wederopzegging van uw rekening af te schrijven. Er zijn 12 trekkingen per jaar plus 2 extra trekkingen (à € 8,80). U maakt hiermee maandelijks kans op tienduizenden (vrienden)prijzen.
6.Bent u al deelnemer van de VriendenLoterij dan gaat u door het activeren van de Studio-Kanscode met een extra lot meespelen in de VriendenLoterij.
7.Na het activeren van uw Studio-Kanscode ontvangt u van de VriendenLoterij per e-mail een bevestiging van uw (extra) aanmelding bij de VriendenLoterij. Op uw bankafschrift vindt u de lotnummers waarmee u meespeelt aan de loterij. Uw bankafschrift is tevens uw bewijs van deelname.
8.U bepaalt zelf hoelang u meespeelt. Opzeggen van de Loterij kan op elk gewenst moment door een brief te sturen naar: VriendenLoterij, Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam.
9.De loterij is goedgekeurd door de Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie onder nummer 5664428/10/DSP d.d. 17 december 2010.
10.Deelname aan de VriendenLoterij betekent aanvaarding van het reglement. Het reglement is op aanvraag verkrijgbaar via afdeling Ledenservice op 0900 – 300 1400 (20 cpm) en via de website [Link verwijderd door de moderator]

11.De VriendenLoterij verwerkt uw gegevens volgens de Wet bescherming persoonsgegevens. Als u geen prijs stelt op onze informatie dan kunt u dit schriftelijk melden aan de VriendenLoterij, Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam.
12.De deelnemer dient 18 jaar of ouder te zijn.

Cinneke12
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2011 08:52

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door Cinneke12 »

Hier ben ik het hellemaal mee eens!

Wij zijn ook met de intensie een ipad te krijgen richting baarn gegaan.
Allemaal trouwens , heb heel veel boze mensen gezien die avond.
Ben benieuwd of hier nog meer reacties komen!

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door renegade66 »

:lol: :lol: dit gaat iemand zijn baan kosten en de loterij aardig wat geld kosten.

pak ze maar aan die oplichters :lol: :lol:

deri
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 feb 2011 09:54

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door deri »

Ook ik ben afgereisd met vrienden en had inderdaad ook de verwachting van een Ipad en anders in ieder geval een vergelijkbaar cadeau.
Maar het was idd een dinerbon van € 50,-
Niet echt te vergelijken met een Ipad.

Maar er klopte nog veel meer niet van de verwachtingen.
Alle deelnemers kregen een gratis lot waarmee ze kans maakte op prijzen in de studio, nou er is geen prijs uitgereikt daar met lotnummers. Alleen de €50.000,- en de € 5000,-. Maar dit was niet voor de vrienden alleen voor de kanditaten.
In de vraag en antwoorden over de show staat vermeld dat als je de prijs (en) niet mee kon nemen dat deze na 6 weken worden nagestuurd.
Nou zo'n bon kan iedereen wel meenemen, dus veel beloofd, maar weinig gekregen.

Ook het verhaal van dat de Ipod pas in de finale wordt uitgereikt klopt van geen kant, ten eerste zitten daar al alle winnaars van de € 50.000,- en zij kunnen die Ipad echt wel zelf kopen van dat geld. Dus je kan niet eens kandidaat worden in de finale.
Dus een ieder die lid wordt van deze loterij weet al zeker dat hij/zij geen Ipad gaat krijgen, want je komt nooit meer in die studio.
Dus bij de vriendenloterij win je of alles of niks.

Ik hoop dus ook dat iedereen zich gaat melden hier op het forum en dat er alsnog in ieder geval die Ipad onze kant op gaat komen.

Ik ben in ieder geval helemaal klaar met de vriendenloterij en ga ook mijn lidmaatschap opzeggen als ze hier niks mee gaan doen.
Ik raad ook een ieder aan om niet het polsbandje te activeren en niet meer lid te worden van de vriendenloterij.
Hierbij roep ik ook een ieder op, om zich hier bij radar te melden en dat wij ons samen sterk gaan maken.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Bo van Scheyen
Berichten: 35
Lid geworden op: 15 feb 2011 10:26

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door Bo van Scheyen »

Ook wij waren aanwezig in de studio waar de opname voor de uitzending van 20 februari werd gehouden van de Vriendenloterij. Ikzelf als kandidaat samen met mijn vijf vrienden waren er van overtuigd dat we de voorwaarden goed hadden gelezen en dat elke kandidaat met haar/zijn vijf vrienden gegarandeerd een ipad mee naar huis mochten nemen. In de brief staat duidelijk: studiocadeau direct mee naar huis nemen! Op een gegeven moment werd er - nadat er aantal mensen in het publiek vragen begonnen te stellen - door de spreekstalmeester Jacco gevraagd: Wie dacht er met een ipad naar huis te gaan? Alle aanwezigen staken hun hand op. Op een gegeven moment werd er zelf door de hele zaal 'ipad' gescandeerd! De brieven, de reclame en de voorwaarden zijn misleidend en geven een gevoel van oplichting. En dat te bedenken dat per uitzending miljoenen euro's worden uitgegeven. Een van de medewerkers vertelde zelfs dat er op de loterijen een miljard was binnengekomen??? Ik ga er vanuit dat hij de drie loterijen samen bedoelde. Ook is het format van de uitzending tussentijds gewijzigd. Niet tien kandidaten mochten door naar de tweede ronde maar vijf! Ook hier vind ik dat er niet correct is gehandeld naar de kandidaten toe. Ik wil hier graag werk van maken. Collectief is naar mijn mening de beste manier om dit soort praktijken aan banden te leggen. Ik ben te volgen via twitter. Misschien kan Radar hier een rol in spelen?

Joshua4901
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2011 11:42

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door Joshua4901 »

Ook wij zijn vreselijk teleurgesteld in de vriendenloterij. Ook wij gingen naar Baarn in de veronderstelling dat wij een IPAD zouden krijgen, maar nee het bleek anders!! Wij vonden het verbluffend dat eigenlijhk heel de zaal dit dacht!!! Want het had gekund dat we iets vergeten waren te lezen, maar dat doen geen 600 mensen!!!! Wij balen hier enorm van en laten het er ook zeker niet bij zitten!!!
Ik hoop dat radar hier iets in kan betekenen, en hopelijk krijgen wij toch wat er is toegezegd!

GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door GGG »

De Vriendenloterij is gewoon de zoveelste onderafdeling van de kampioenen der misleiding qua lotterijen in Nederland, namelijk de Postcodeloterij.

Mensen, stop ermee! Word geen lid van de Vriendloterij en zeg je lidmaatschap van de Postcodeloterij op. Dat is werkelijk de enige manier om het bedrog te stoppen!

Danielle70
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2011 11:59

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door Danielle70 »

Wij waren er gisteravond ook, en inderdaad ook in de veronderstelling allemaal met een iPad naar huis te gaan. Zelfs nadat er verteld was dat we een dinerbon (te besteden van 1 maart 2011 t/m 31 mei 2011, uitgezonderd zaterdagen en alleen in beperkte plaatsen!!!!!) zouden krijgen dachten we nog steeds een iPad mee naar huis te nemen. Toen we aankwamen en buiten in de rij stonden, hoorden we iedereen er al over praten.

Dat er wel hééél veel niet klopte is ons inmiddels ook wel enorm duidelijk!!!
Ik ben al naar aardig wat TV-opnames geweest en ook deze keer werd weer bevestigd dat de hele TV-wereld één grote oplichterij is!
Wat te denken van de namen van mensen die in de lounge werden omgeroepen om zich te melden bij de service-balie, waarvan ik er zeker 3 heb teruggezien als kandidaat of als vriend(in) van de kandidaat die uit de 100 werden geplukt!!!! De andere 2 heb ik niet goed onthouden, maar die 3 zeker wel!!!! Het is natuurlijk ook niet te achterhalen wat zij met hun stemkastjes hebben gepresteerd!
Ook vrij 'toevallig' dat Tijl de winnaar al van tevoren als zijn favoriet aanwees, onder het mom van 'we hebben achter altijd een pooltje, en ik zet mijn geld op jou!'. Maar deze mensen zullen het wel goed doen op beeld, die ervaring hebben we dus al bij meerdere TV-opnames opgedaan. Vandaar die 'foto-shoot' van te voren!

Overigens, Bo, dat viel ons ook al op aan de uitzending van afgelopen zondag; niet 10 maar 5 kandidaten gingen door naar de volgende ronde; de uitzending was ook ineens veel korter, waarschijnlijk door de slechte kijkcijfers!
Wij dachten daarom eerst dat er misschien dan wel 2 afleveringen opgenomen zouden worden worden, dan houd je het toch nog eerlijk voor de mensen die nu als kandidaat uitgenodigd waren! Maar nee!!! Ineens maak je dus minder kans, althans, als je op een eerlijke manier je plekje zou kunnen verdienen, wat dus achteraf niet zo blijkt te zijn.

Meespelen voor prijzen in de studio heb ik, op die 5000 euro na (maar inderdaad alleen voor de kandidaten zelf), ook niks van gemerkt.

Het klopt inderdaad niet dat het iPad-verhaal alleen voor de finale uitzending zou gelden; daar zitten inderdaad alleen de winnaars van de reguliere uitzendingen, dus degenen die al 50.000 + 50.000 voor hun vrienden hebben gewonnen!!!!!

Al met al zullen ze er wel weer flink aan verdiend hebben, want hoeveel mensen zouden hier weer ingestonken zijn en lid geworden??? Ik wel, en heb er spijt van, zal ook iedereen afraden lid te worden!!!!

GalaxyNol
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2011 01:53

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door GalaxyNol »

Gezien het aantal reacties wat hier is geplaatst, wordt inmiddels wel duidelijk dat de VriendenLoterij meerdere mensen heeft misleid, kennelijk met het oogmerk zoveel mogelijk leden te winnen.

Vanmorgen heb ik telefonisch contact opgenomen met de loterij, waarna duidelijk werd dat ik zeker niet de enige was die uitleg wilde omtrent de Ipad. Door de medewerker werd mij verteld dat men er mee bezig was, echter werd er wederom verwezen naar de voorwaarden, hierin zou staan dat er alleen in de finale Ipad's worden uitgereikt. Ik heb de medewerker gewezen op het feit dat hier in de voowaarden niet over wordt gesproken, waarna deze toegaf dat het inderdaad niet echt duidelijk wordt weergegeven. Ik zou hierover nog worden teruggebeld. Tijdens het gesprek werd mij wel duidelijk dat er wordt getracht redenen aan te dragen waarom de VriedenLoterij zijn eigen afspraken niet wil nakomen, deze slaan kant noch wal. Kennelijk wil men de eigen fout niet erkennen en spreken medewerkers en voorwaarden elkaar tegen.

Wederom verzoek ik mensen die hier bij betrokken zijn geweest te reageren, om het geheel aanhankelijk te maken bij de redactie van Radar of Kassa of anderzins middels te media te verspreiden. Al was het maar om dit soort praktijken in de toekomst tegen te gaan. Mogelijk kunt u vrienden, welke eveneens in de studio waren, attent maken op deze site.

Via mijn kennissenkring heb ik de zaak inmiddels bij enkele bedrijfsjuristen weten te krijgen om zodoende meer inzicht te krijgen en mogelijke verdere actie te ondernemen. Vooralsnog ga ik er vanuit dat de VriedenLoterij met een passende oplossing komt en niet alleen de klant zijn voorwaarden moet nakomen.
Laatst gewijzigd door GalaxyNol op 15 feb 2011 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.

MsAaron
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2011 10:22

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door MsAaron »

Hallo allemaal,
Ook ik ben gister met mijn vrienden geweest en natuurlijk waren ook wij in de veronderstelling met een ipad naar huis te gaan maar wie niet. Ik heb inmiddels ook al een mail naar radar gestuurd en het lijkt mij het beste als iedereen dat doet want radar zelf reageert niet op het forum ik heb wel in mijn mail aan radar gezet dat er een topic over is op het forum.

Dus mensen stuur allemaal persoonlijk een mail aan radar en dan staan we misschien samen sterk

Dirkie
Berichten: 2921
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door Dirkie »

Volgens mij maakt de Vriendenloterij alleen maar vijanden :mrgreen:

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door stekel »

GGG schreef:De Vriendenloterij is gewoon de zoveelste onderafdeling van de kampioenen der misleiding qua lotterijen in Nederland, namelijk de Postcodeloterij.

Mensen, stop ermee! Word geen lid van de Vriendloterij en zeg je lidmaatschap van de Postcodeloterij op. Dat is werkelijk de enige manier om het bedrog te stoppen!
Beter kun je het niet zeggen, maar de meeste mensen willen opgelicht worden vanwege de hebzucht.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door GJvdZ »

De crux zit 'm in hun definitie van "kandidaten". Als ergens staat dat dat de mensen in het eindspel zijn, dan hebben ze een punt, anders niet.

mrflik
Berichten: 53
Lid geworden op: 13 feb 2011 16:55

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door mrflik »

GJvdZ schreef:De crux zit 'm in hun definitie van "kandidaten". Als ergens staat dat dat de mensen in het eindspel zijn, dan hebben ze een punt, anders niet.
Nou, dat is volgens hun website glashelder:
website schreef: Acht weken lang nemen elke keer honderd kandidaten het tegen elkaar op in de zinderende spelshow met een hoog meespeelgehalte. Slechts tien van hen gaan door naar de tweede ronde van de aflevering. Daarna strijden de twee besten tegen elkaar in het finalespel waar het draait om kennis, tactiek en lef.
Bron: http://www.vriendenloterij.nl/tv/Vriend ... aire-1.htm

LIjkt mij dus dat er die dag 100 kandidaten waren (+ 500 vrienden) = 600 Ipads...

Martijnvanvelzen
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2011 18:49

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door Martijnvanvelzen »

Ook ik was de beruchte maandag 14 februari, als vriend van …., aanwezig bij de opname van de VriendenLoterij. De dagen voorafgaand aan deze opname zijn wij geïnformeerd over een geweldig gegarandeerd!! studiocadeau, een IPad en dat we hiervoor in aanmerking komen door inlevering van de bijgeleverde armband. In deze brief en flyer staat niks over de grote finale, waarmee de VriendenLoterij gister kwam als tegenargument.

Tijdens de opname werden wij geconfronteerd met een dinerbon als studiocadeau, wat bij mij en bij de hele zaal tot grote ontsteltenis heeft geleidt. U kunt zich voorstellen dat ik me hierdoor misleid voel en erg teleurgesteld ben in de VriendenLoterij.

Afhankelijk van de verklaring van de VriendenLoterij en of wij de IPad alsnog krijgen zal ik doen besluiten of ik mijn lot aan hou en de goede doelen waar de VriendenLoterij voor staat blijf steunen.

anouk1992vanvelzen
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2011 12:08

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door anouk1992vanvelzen »

Ook ik was als vriend meegegaan naar de opname op 14 febr. van de Vriendenloterij. In de brieven die wij thuis gestuurd hebben gekregen met vermeld dat de kandidaat + zijn 5 vrienden een studiokado kregen en wel een Ipad. Geweldig als ik dat zal krijgen, vlak voor mijn 5 maanden stage in het buitenland. Dus vol goede moed naar Baarn. Wat ons tijdens het buffet opviel dat wij hoorden dat tegen iemand (een man) gezegd werd dat hij deze avond ging winnen. Heel toevallig wees Tijll deze zelfde man aan in de studio met de woorden "U gaat vanavond winnen". Dat is toch geen toeval, want laat deze man dan ook winnen. Al heel snel bleek dat het beloofde kado niet de Ipad maar een dinerbon zal zijn. Ik heb die avond vele boze gezichten gezien. Vele mensen riepen dat zij een klacht zouden indienen bij de Vriendenloterij en eventueel per direct hun lidmaatschap zouden opzeggen. Mijn moeder, die als kandidaat naar de studio ging, wil de Vriendenloterij nog een kans geven en dit hele misverstand goed te maken en alsnog iedereen een Ipad te geven. Zo niet, dan is haar lidmaatschap ook over.

saskiabu
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2011 11:42

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door saskiabu »

Ik was ook op 14 februari in de studio in Baarn en ook ik had een brief gekregen waar in stond dat je bij de uitzenddata van oa 13, 20 en 27 februari als studioprijs een Ipad zou krijgen. Verder staat er in de brief dat je kans maakt op € 1.000.000 voor jou en je vrienden. Mijn zusje was gisteren 1 van de 100 kandidaten en kan uit ervaring vertellen dat voor alle shows tot aan de finale al voldoende deelnemers zijn. Dus de kans op die € 1.000.000 is er helemaal niet eens. Ik raad dan ook iedereen af om vooral een lot te activeren.
Ook stond er bij haar in het contract dat er 10 deelnemers uit 100 geselecteerd zouden worden, maar dat waren er maar 5. Maar ja, Talpa heeft tenslotte het recht om ten alle tijden de spelregels te wijzigen.
Ook kregen we een gratis lot waar we tijdens de show ook weer mooie prijzen op konden winnen, nou geen prijs gezien. En het mooie is nog dat ze aangaven dat als je 'al je prijzen' niet meer naar huis kon krijgen, ze thuis bezorgd zouden worden. Nou die dinerbon paste inderdaad nog maar net in mijn auto. Ik ga in ieder geval mijn lidmaatschap opzeggen en hoop dat heel veel anderen dat ook gaan doen. Laat ze maar voelen wat wij voelen, maar waarschijnlijk boeit het ze toch niet. Ook heb ik een klacht ingediend bij Consuwijzer. Die houden ook in de gaten of er geen misleiding o.i.d. is bij kansspelen en loterijen.

okky_nl
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2011 10:29

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door okky_nl »

Ik was er ook en ik ben het uiteraard met iedereen hierboven eens.

maar ik heb een primeur...
drie keer raden wat vriendenloterij.nl heeft aangepast op hen site?

DE VOORWAARDEN:
hmmmmm kennelijk waren de vorige dus toch niet goed !

Ik roep echt iedereen op om te reageren op dit forum en het in de gaten te houden, zodat we samen sterk staan.....
We nemen geen genoegen met minder...

dit staat er nu op de site:

Voorwaarden

De VriendenLoterij is sinds 1 januari 2011 de nieuwe naam van de Sponsor Bingo loterij.
Door tussen 9 februari en 25 februari 2011 uw Studio-Kanscode op [Link verwijderd door de moderator]
te activeren speelt u met (een) (extra) lot(en) mee in de VriendenLoterij. U maakt direct kans op een studioplaats in de nieuwe TV-show VriendenLoterij Holland's Next Millionaire met in de finale kans op € 1.000.000,- voor uzelf en € 1.000.000,- voor vijf van uw vrienden.
3. Alle aanwezige kandidaten en vrienden die naar aanleiding van deze actie een studioplaats hebben gewonnen, krijgen een studiocadeau mee naar huis.
Alle gewonnen prijzen worden automatisch aan de winnaars uitgekeerd.
Door mee te spelen machtigt u de VriendenLoterij om de inleg van € 2,20 per lot per week tot wederopzegging van uw rekening af te schrijven. Er zijn 12 trekkingen per jaar plus 2 extra trekkingen (à € 8,80). U maakt hiermee maandelijks kans op tienduizenden (vrienden)prijzen.
Bent u al deelnemer van de VriendenLoterij dan gaat u door het activeren van de Studio-Kanscode met een extra lot meespelen in de VriendenLoterij.
Na het activeren van uw Studio-Kanscode ontvangt u van de VriendenLoterij per e-mail een bevestiging van uw (extra) aanmelding bij de VriendenLoterij. Op uw bankafschrift vindt u de lotnummers waarmee u meespeelt aan de loterij. Uw bankafschrift is tevens uw bewijs van deelname.
U bepaalt zelf hoelang u meespeelt. Opzeggen van de Loterij kan op elk gewenst moment door een brief te sturen naar: VriendenLoterij, Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam.
De loterij is goedgekeurd door de Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie onder nummer 5664428/10/DSP d.d. 17 december 2010.
Deelname aan de VriendenLoterij betekent aanvaarding van het reglement. Het reglement is op aanvraag verkrijgbaar via afdeling Ledenservice op 0900 – 300 1400 (20 cpm) en via de website [Link verwijderd door de moderator]

De VriendenLoterij verwerkt uw gegevens volgens de Wet bescherming persoonsgegevens. Als u geen prijs stelt op onze informatie dan kunt u dit schriftelijk melden aan de VriendenLoterij, Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam.
De deelnemer dient 18 jaar of ouder te zijn.
Studioplaatsen
Algemeen
De verloting van de studioplaatsen is ter promotie van VriendenLoterij Holland's Next Millionaire.
De deelnemer gaat door deelname akkoord met de actievoorwaarden.
De actie loopt van 9 februari tot en met 25 februari 2011.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door JtC »

Hebbe, hebbe, hebbe... goh wat typisch Nederlands allemaal weer. En ja, ga maar schermen met voorwaarden e.d., het toont maar weer eens een sterk staaltje van hebzucht aan.

Gesloten