LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Loterijverlies komt met weer gewijzigde voorwaarden. Wat nu?

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Loterijverlies komt met weer gewijzigde voorwaarden. Wat nu?

Ongelezen bericht door GGG »

Loterijverlies komt met weer gewijzigde voorwaarden. Wat nu?

Dit mailden ze mij:

"Zoals u bekend hebben wij de Staatsloterij namens u gedagvaard vanwege de misleidende mededelingen/het bedrog van de Staatsloterij in de periode 2000 tot en met 2007 en de Koninginnedagloterij 2008. In deze procedure vorderen wij voor u als individuele deelnemer uw inleg met rente en kosten terug.

De Staatsloterij probeert nu uw vordering te laten afwijzen, omdat zij vindt dat u niet gewild zou hebben dat wij voor u deze zaak zijn gestart, hetgeen uiteraard onjuist is. In de algemene voorwaarden staat immers duidelijk dat we dit wel mogen. Om echter geen enkel risico te lopen, vragen wij u de voorwaarden te accorderen.

Wat wij voor u doen blijft ongewijzigd. Zo blijft ook het afgesproken no cure, no pay percentage ongewijzigd verschuldigd aan Loterijverlies.nl B.V. alsmede het inschrijfgeld dat u zeer waarschijnlijk al voldaan heeft."



Het lijkt mij stug dat de Staatsloterij individueel spelers aanwijst waarvan zij vindt dat die gewild zouden hebben dat deze zaak gestart zou zijn.
Ik vraag me dan ook af wat er speelt en wat er gebeurt als ik de gewijzigde voorwaarden accordeer? Volg je namelijk de link in het mailtje van Loterijverlies en teken je, dan ga je akkoord met het volgende: "Voor zover überhaupt van toepassing zegt ondergetekende verder elke rechtsrelatie met Stichting Loterijverlies.nl op en verzoek dat bericht aan de Stichting door te sturen. Ondergetekende blijft vertegenwoordigd door Loterijverlies.nl B.V.."

Waarom zou je je rechtsrelatie met de stichting willen opzeggen? Is dat niet vreemd?

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Loterijverlies komt met weer gewijzigde voorwaarden. Wat nu?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Zo te zien is de stichting in een bv veranderd. Dat is niet erg, daar heb je in principe geen last van.

Verder zijn de voorwaarden niet gewijzigd, als ik je tekst zo lees, maar wordt alleen gevraagd te expliciteren dat je ermee akkoord bent. Nogal een verschil... De rechtbank zal willen toetsen of loterijverlies inderdaad diegenen vertegenwoordigen waarvan dat gesteld,wordt.
Laatst gewijzigd door Moneyman op 01 dec 2016 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Mucha

Re: Loterijverlies komt met weer gewijzigde voorwaarden. Wat nu?

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Loterijverlies komt met weer gewijzigde voorwaarden. Wat nu?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Maar dat staat los van de vraag in dit topic.

juliomariner
Berichten: 4808
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Loterijverlies komt met weer gewijzigde voorwaarden. Wat nu?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Misschien staat het er buiten maar geeft wel een beetje aan hoe betrouwbaar dit soort claim stichtingen zijn

Gesloten