LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Nate
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 sep 2018 08:40

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door Nate »

Zoals u gewend bent houden wij u op de hoogte middels digitale nieuwsbrieven, hierbij ontvangt u informatiebrief nummer 70.

Zitting 26 november
Op 26 november 2018 komt uw zaak om 09:30 uur voor bij het gerechtshof Den Haag. Wij verzoeken u deze datum nu al in uw agenda te noteren. Wij vinden het namelijk erg belangrijk dat u daarbij aanwezig bent, zodat u zelf aan de raadsheren kunt aangeven dat u wilt dat uw zaak in behandeling wordt genomen.

Schromelijk handelen
Zoals u inmiddels weet doet de Staat der Nederlanden er, zonder enige schroom, alles aan om onder uw claim uit te komen. Daarbij tracht zij Loterijverlies en de oprichter, tevens de drijvende kracht, uit te schakelen. De overheid eist totaal 12 miljoen euro van ons. Ja, u leest het goed. Wij laten dit natuurlijk niet over onze kant gaan en hebben de afgelopen weken niet stil gezeten, en zullen natuurlijk ook niet stil blijven zitten. Wij hebben de volgende acties inmiddels ontplooid:
• Er zijn 4 procedures gestart.
• Verschillende Europese Instanties zijn aangeschreven met een verzoek tot ingrijpen. Onder meer aangezien het kansspelbeleid in woord en in daad niet strekt ter bescherming van de consument. De Staatsloterij heeft ruim 8 jaar bedrogen en daarnaast heeft de Staat dit bedrog willen afkopen, eveneens door middel van bedrog. Daarnaast speelt er ongekende corruptie. Volgens de minister van Justitie was daarmee niks aan de hand. In 2009 zei de minister nog:
De aanleiding van de collectieve actie lijkt te zijn geweest dat in het verleden het universum van de series met lotnummers waaruit de Nederlandse Staatsloterij trekkingen verrichtte vele malen groter was dan het totaal aantal verkochte loten. Het College was daarvan via onder meer de kwartaalverslagen van de Nederlandse Staatsloterij op de hoogte. Een dergelijke praktijk is niet ongebruikelijk bij loterijen en ook niet in strijd met de geldende regelgeving.
• ‘Vreemd genoeg’ zijn onlangs door het Openbaar Ministerie een aantal personen gedagvaard die ‘vals spel’ zouden hebben gepleegd bij een loterij door prijzen wel te beloven, maar niet uit te keren. De Staatsloterij heeft blijkbaar wel vrij spel tot het plegen van bedrog. Het OM doet immers niks waar het de Staatsloterij betreft.
• Daarnaast doet het ministerie van Justitie/Openbaar Ministerie helemaal niets tegen:
o het door de Staatsloterij gepleegde bedrog en heeft zij feitelijk toegestaan dat honderden miljoenen door middel van dat bedrog is verdiend. Dit geld is door de overheid feitelijk witgewassen. Het Openbaar Ministerie blaast hoog van de toren naar de ING, maar waar zij zelf haar taak als toezichthouder heeft verkwanseld, hoor je daar niks over. Ook niet door de mainstream media als de NOS, RTL Nieuws, e.d. die veelal een spreekbuis vormen van de belangen van de Staat;
o De rechter die wij ontmaskerd hebben en die samen met Liesker Procesfinanciering de zaak Loterijverlies trachten over te nemen. Sterker nog: de betreffende rechter werkt zelfs bij het Openbaar Ministerie. Blijkbaar is bedrog in procedures toegestaan te meer wanneer je aan het Openbaar Ministerie bent verbonden;
o De gratis loterij (Bijzondere Trekking) blijkt ook doorgestoken kaart. Deze loterij stond namelijk in januari 2016 al vast en in de zomer van 2016 communiceerde de Staatsloterij dat zij met deze door de Staatsloterij betaalde club in onderhandeling zou zijn. Terwijl de gratis loterij nog vóór die zogenaamde ‘onderhandelingen’ vaststond;
o De Staatsloterij en de Staat hebben verzwegen dat de Staat garant staat om zodoende het beeld te doen laten leven dat er geen geld zou zijn om te schikken;
o Persberichten worden tussen de Staat, de Staatsloterij en De Telegraaf afgestemd om het publiek te manipuleren. Wij hebben de bewijzen en mails daarvan in handen, zoals u weet;
o In alle toonaarden negeren het arrest van de Hoge Raad van 30 januari 2015 en daar terechte consequenties aan te verbinden.
De vorenstaande handelingen, beter gezegd het nalaten iets te doen, zijn onmiskenbaar in strijd met het ‘VN-verdrag tegen corruptie’ waar Nederland aan ‘meedoet’. Inmiddels is de zaak Loterijverlies veel meer geworden dan enkel het aanpakken van bedrog door de Staatsloterij. Wij leggen niets anders dan criminele praktijken bloot van de Nederlandse Staat die doelbewust wegkijkt en zelfs profiteert van dat bedrog. Ieder ander was al lang vervolgd voor deelneming aan een criminele organisatie.

Meer nieuws
Op onze website vindt u onder het kopje ‘Nieuws’ meer nieuws van de afgelopen tijd. U kunt surfen naar www.loterijverlies.nl/nieuws. Uiteraard houden wij u via onze website of via onze informatiebrief op de hoogte van de voortgang van deze rechtszaak.

Contact
Meer informatie dan in deze informatiebrief staat, is op dit moment niet voorhanden. Als u een vraag heeft, kijk dan eerst op onze website of die al beantwoord is onder ‘Veelgestelde vragen’ of onder ‘Nieuws’.


Tot de volgende informatiebrie

MJ1964
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2018 11:54

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door MJ1964 »

Als ik mijn lidmaatschap op wil zeggen van loterijverlies dan moet ik een formulier invullen waarop ik van alles afstand doe en hen de gelden overdraag die eventueel op de Staatsloterij gevorderd worden. Is dat echt nodig? Ik snap dat ik mijn 15/20% no cure no pay kwijt ben. Maar stel dat Staatsloterij alsnog tot uitbetaling moet komen dan blijf ik toch een persoon die tussen 2000 en 2007 Staatslotern gekocht heeft? Ter info; ik heb geen gebruik gemaakt van aanbod van Staatsloterij vorig jaar. Begin wel genoeg te krijgen van aanpak loterijverlies en dat ze nooit of pas na maanden op mails reageren

D1958
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 aug 2018 22:12

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door D1958 »

ik wil er ook zo graag vanaf,
ik krijg dus helemaal geen mails meer, dat was het enigste waar ik me voor kon afmelden.
het is onderhand zo raar allemaal, dat ze zoveel mensen zwart maken in mijn naam...
ik snap ook heel goed dat ik dat inschrijf geld kwijt ben en ik hoef totaal geen geld meer, ik wil helemaal niets meer van die gasten.

Nate
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 sep 2018 08:40

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door Nate »

Welk formulier is dat @mj1964 ,ik heb hetzelfde ook geen gebruik gemaakt van het aanbod van vorig jaar. Als het zo moet dan moet dat maar.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nate schreef:
30 sep 2018 08:53
Zoals u gewend bent houden wij u op de hoogte middels digitale nieuwsbrieven, hierbij ontvangt u informatiebrief nummer 70.

Zitting 26 november
Op 26 november 2018 komt uw zaak om 09:30 uur voor bij het gerechtshof Den Haag. Wij verzoeken u deze datum nu al in uw agenda te noteren. Wij vinden het namelijk erg belangrijk dat u daarbij aanwezig bent, zodat u zelf aan de raadsheren kunt aangeven dat u wilt dat uw zaak in behandeling wordt genomen.

Schromelijk handelen
Zoals u inmiddels weet doet de Staat der Nederlanden er, zonder enige schroom, alles aan om onder uw claim uit te komen. Daarbij tracht zij Loterijverlies en de oprichter, tevens de drijvende kracht, uit te schakelen. De overheid eist totaal 12 miljoen euro van ons. Ja, u leest het goed. Wij laten dit natuurlijk niet over onze kant gaan en hebben de afgelopen weken niet stil gezeten, en zullen natuurlijk ook niet stil blijven zitten. Wij hebben de volgende acties inmiddels ontplooid:
• Er zijn 4 procedures gestart.
• Verschillende Europese Instanties zijn aangeschreven met een verzoek tot ingrijpen. Onder meer aangezien het kansspelbeleid in woord en in daad niet strekt ter bescherming van de consument. De Staatsloterij heeft ruim 8 jaar bedrogen en daarnaast heeft de Staat dit bedrog willen afkopen, eveneens door middel van bedrog. Daarnaast speelt er ongekende corruptie. Volgens de minister van Justitie was daarmee niks aan de hand. In 2009 zei de minister nog:
De aanleiding van de collectieve actie lijkt te zijn geweest dat in het verleden het universum van de series met lotnummers waaruit de Nederlandse Staatsloterij trekkingen verrichtte vele malen groter was dan het totaal aantal verkochte loten. Het College was daarvan via onder meer de kwartaalverslagen van de Nederlandse Staatsloterij op de hoogte. Een dergelijke praktijk is niet ongebruikelijk bij loterijen en ook niet in strijd met de geldende regelgeving.
• ‘Vreemd genoeg’ zijn onlangs door het Openbaar Ministerie een aantal personen gedagvaard die ‘vals spel’ zouden hebben gepleegd bij een loterij door prijzen wel te beloven, maar niet uit te keren. De Staatsloterij heeft blijkbaar wel vrij spel tot het plegen van bedrog. Het OM doet immers niks waar het de Staatsloterij betreft.
• Daarnaast doet het ministerie van Justitie/Openbaar Ministerie helemaal niets tegen:
o het door de Staatsloterij gepleegde bedrog en heeft zij feitelijk toegestaan dat honderden miljoenen door middel van dat bedrog is verdiend. Dit geld is door de overheid feitelijk witgewassen. Het Openbaar Ministerie blaast hoog van de toren naar de ING, maar waar zij zelf haar taak als toezichthouder heeft verkwanseld, hoor je daar niks over. Ook niet door de mainstream media als de NOS, RTL Nieuws, e.d. die veelal een spreekbuis vormen van de belangen van de Staat;
o De rechter die wij ontmaskerd hebben en die samen met Liesker Procesfinanciering de zaak Loterijverlies trachten over te nemen. Sterker nog: de betreffende rechter werkt zelfs bij het Openbaar Ministerie. Blijkbaar is bedrog in procedures toegestaan te meer wanneer je aan het Openbaar Ministerie bent verbonden;
o De gratis loterij (Bijzondere Trekking) blijkt ook doorgestoken kaart. Deze loterij stond namelijk in januari 2016 al vast en in de zomer van 2016 communiceerde de Staatsloterij dat zij met deze door de Staatsloterij betaalde club in onderhandeling zou zijn. Terwijl de gratis loterij nog vóór die zogenaamde ‘onderhandelingen’ vaststond;
o De Staatsloterij en de Staat hebben verzwegen dat de Staat garant staat om zodoende het beeld te doen laten leven dat er geen geld zou zijn om te schikken;
o Persberichten worden tussen de Staat, de Staatsloterij en De Telegraaf afgestemd om het publiek te manipuleren. Wij hebben de bewijzen en mails daarvan in handen, zoals u weet;
o In alle toonaarden negeren het arrest van de Hoge Raad van 30 januari 2015 en daar terechte consequenties aan te verbinden.
De vorenstaande handelingen, beter gezegd het nalaten iets te doen, zijn onmiskenbaar in strijd met het ‘VN-verdrag tegen corruptie’ waar Nederland aan ‘meedoet’. Inmiddels is de zaak Loterijverlies veel meer geworden dan enkel het aanpakken van bedrog door de Staatsloterij. Wij leggen niets anders dan criminele praktijken bloot van de Nederlandse Staat die doelbewust wegkijkt en zelfs profiteert van dat bedrog. Ieder ander was al lang vervolgd voor deelneming aan een criminele organisatie.

Meer nieuws
Op onze website vindt u onder het kopje ‘Nieuws’ meer nieuws van de afgelopen tijd. U kunt surfen naar www.loterijverlies.nl/nieuws. Uiteraard houden wij u via onze website of via onze informatiebrief op de hoogte van de voortgang van deze rechtszaak

Tot de volgende informatiebrie
Ik hoop dat de kwaliteit van procederen beter is dan de kwaliteit die uit deze nieuwsbrief blijkt... :roll:

Nate
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 sep 2018 08:40

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door Nate »

Nou dat zal wel niet het geval zijn..,ze maken geen enkele kans meer.Mijn vraag is of iemand mij gerust kan stellen dat wij de donateurs op het einde van het proces straks geen rekening gepresenteert krijgen,omdat se staatsloterij nu een claim neerlegt van 12 miljoen. Dit is toch No cure no pay met eenmalig een inleg en wij zijn verder toch niet aansprakelijk?

D1958
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 aug 2018 22:12

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door D1958 »

ik maak me daar ook zorgen om.
ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat dat zomaar mag?
maar er zullen vat meer mensen zijn die hier mee zitten?

ik heb oktober 2017 een mail gestuurd dat ik hier mee wil stoppen,
en antwoord terug gehad dat dat niet mogelijk was.
heb het dus toen al aangegeven..

Nate
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 sep 2018 08:40

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door Nate »

Ik heb de uitspraak van het gerechtshof doorgelezen en zoals ik het nu zie mag loterijverlies ons niet meer vertegenwoordigen. Er zijn miljoenen weggesluisd en geen jaarrekeningen opgemaakt,er is geen mogelijkheid gelaten voor ons om er mee te stoppen. De voorwaarden zijn een aantal keer veranderd etc etc en nog veel meer om hier op te noemen.

sylvesterb
Berichten: 5047
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door sylvesterb »

MJ1964 schreef:
30 sep 2018 12:23
Als ik mijn lidmaatschap op wil zeggen van loterijverlies dan moet ik een formulier invullen waarop ik van alles afstand doe en hen de gelden overdraag die eventueel op de Staatsloterij gevorderd worden. Is dat echt nodig? Ik snap dat ik mijn 15/20% no cure no pay kwijt ben. Maar stel dat Staatsloterij alsnog tot uitbetaling moet komen dan blijf ik toch een persoon die tussen 2000 en 2007 Staatslotern gekocht heeft? Ter info; ik heb geen gebruik gemaakt van aanbod van Staatsloterij vorig jaar. Begin wel genoeg te krijgen van aanpak loterijverlies en dat ze nooit of pas na maanden op mails reageren
Loterijverlies voert namens jouw een zaak, die zaak komt niet teneinde als jij je uitschrijft. Met uitschrijven zullen dus de geclaimde bedragen voor 100% bij Loterijverlies komen. Het is een beetje een loterij, denk je dat ze winnen of niet, de kans dat je iets krijgt is denk ik kleiner dan de 1 miljoen winnen.

Je zou een advocaat in de arm kunnen nemen om te eisen dat ze jouw niet meer vertegenwoordigen met de claim.

D1958
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 aug 2018 22:12

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door D1958 »

Nate schreef:
03 okt 2018 06:06
Ik heb de uitspraak van het gerechtshof doorgelezen en zoals ik het nu zie mag loterijverlies ons niet meer vertegenwoordigen. Er zijn miljoenen weggesluisd en geen jaarrekeningen opgemaakt,er is geen mogelijkheid gelaten voor ons om er mee te stoppen. De voorwaarden zijn een aantal keer veranderd etc etc en nog veel meer om hier op te noemen.
Dat gaat over Ferdy Roet, er is een nieuw bestuur die heeft 26 november een rechtzaak, dat is het hoger beroep of ze "ons"mogen vertegenwoordigen

D1958
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 aug 2018 22:12

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door D1958 »

Maar ik kan nergens vinden wie het nieuwe bestuur is

Maar ik heb ook nog nooit dat formulier gezien om je uit te schrijven.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door peewee »

In Nederland is men zeer bedreven in het afdoen van misleidings schadeclaims met een luizenfooitje.
De voorbeelden van de afgelopen 12 jaar zijn glashelder.

2006: Duisenberg schikking in Dexia deel van de aandelenlease affaire: deel restschuld wordt kwijtgescholden waarvan het bestaan (die restchuld) nimmer door Dexia hoefde te worden bewezen en waarvan het bestaan zeer onaannemelijk is omdat aandelenaankopen feitelijk konden worden (en ook werden) vervangen door derivatenconstructies (die überhaupt niet tot een restschuld leidden !) Betrokkenen bij deze fopschikking: de heren Knuppe en Lemstra

2010: schikkingen in woekerpolis-affaire tussen verzekeraars en Stichting Verliespolis ( voorzitter van deze Stichting ook hier de heer Lemstra !) waarmee circa 5 (VIJF) procent (sic) van de door verzekeraars veroorzaakte schade wordt vergoed;

2017: schikking zaak misleiding Staatsloterij (d.m.v. bijzondere trekking)j: een luizenfooitje......... tot stand gekomen met behulp van.........ja, daar zijn ze weer.... de heren Knuppe en Lemstra.

Nederland.................Zwendelland !

D1958
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 aug 2018 22:12

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door D1958 »

Red head 55:
Ik snap helaas niet helemaal wat je bedoelt....wat is een opt out?

Nate
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 sep 2018 08:40

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door Nate »

Oké dus dan kunnen we er uit eindelijk straks. Mocht de staatsloterij de claim winnen gaat loterijverlies failliet en dat was het dan,einde oefening. Don 't worry er komt linksom of rechtsom een einde aan.

jwvisser
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2018 18:29

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door jwvisser »

Ik ben sinds jaren aangesloten bij Loterijverlies, maar wil er graag vanaf omdat ik hier, mede door malversaties aan de top, geen vertrouwen meer in heb. Wat/hoe kan ik (dit) doen? Wie kan mij in heldere woorden uitleggen wat de procedure is die ertoe leidt dat ik van deze Stichting afkom? JWVisser

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo jwvisser, op de vorige pagina's van dit onderwerp staat daar het een en ander over. Ook hier diversen-f1/opzeggen-stichting-loterijv ... 75127.html staat info.

D1958
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 aug 2018 22:12

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door D1958 »

Jwvisser.... Dat probeer ik al een jaar, maar helaas, kon me alleen afmelden voor berichten, die krijg ik ook niet meer.

D1958
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 aug 2018 22:12

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door D1958 »

Heeft iemand nog iets gehoord van loterijverlies?
(Ik krijg geen mails)
Ik kan nergens iets terug vinden van de rechtzaak van afgelopen 26-11
wat de uitkomst daarvandaan?

BL2
Berichten: 4774
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door BL2 »

Je hebt jezelf afgemeld voor het ontvangen van berichten, als je toch, als een der laatste der monikanen, op de hoogte wil blijven, zou je je weer aan moeten melden.
Die stichting is zo anno 2017, wat wil je er verder nog mee bereiken.
Ga verder met je leven, zou ik zeggen.

D1958
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 aug 2018 22:12

Re: Loterijverlies en Bijzondere trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door D1958 »

Bl2:
Je hebt jezelf afgemeld voor het ontvangen van berichten, als je toch, als een der laatste der monikanen, op de hoogte wil blijven, zou je je weer aan moeten melden.
Die stichting is zo anno 2017, wat wil je er verder nog mee bereiken.
Ga verder met je leven, zou ik zeggen.
[/quote] of




Ik wil er helemaal niets mee bereiken,
wil heel graag uit hun bestand, wat ik vorig jaar geprobeerd heb.
Maar ik hou hun wel graag in de gaten, zodat ik straks niet voor vervelende verrassingen kom te staan.
Ik heb totaal geen vertrouwen meer.

Gesloten