Lotisico B.V.

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
lsanten
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2022 16:12

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door lsanten »

Albert19955, er zou in je post van 03Jan2022 een update gegeven worden. Ik kan deze helaas niet vinden. Ik heb namelijk deze week de polus can mijn oma ontvangen..

Andre_P
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 mar 2018 13:04

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Andre_P »

Net als voorgaande inzender ben ik ook wel benieuwd of er nog vorderingen zijn gemaakt in de Litisico affaire.
Ik denk dat ik en menig ander zich afvraagt of ik mijn 8 polissen nog verder moet bewaren. Is er nog zicht op een uitbetaling ?

Met vriendelijke groet, Andre

J. Deltoer
Berichten: 3035
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik vrees van niet, ik hoor er helemaal niets meer over. Wordt toch eens tijd dan men zich sterk gaat maken.

bobstra55
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2022 15:20

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door bobstra55 »

Goedemiddag, ik ben ook in het bezit van een Lotisico lot. Ik zou ook graag vernemen of ik daar nog iets mee kan.

mvgr Bob

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Inmiddels is er al jaren geen activiteit meer in dit topic en is de beloofde update niet gegeven. Ik zou de loten opzij leggen en verder afwachten. De kans dat er nog iets zinnigs gaat gebeuren acht ik nihil.

Albert1955
Berichten: 132
Lid geworden op: 04 apr 2021 19:09

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Albert1955 »

Er is al geruime tijd een grote stilte. William Haighton waren we op het spoor. (In Londen). Inmiddels, volgens Linkedin, nu woonachtig in Maidenhead.
De BV's in Nederland zijn allemaal ambtshalve ontbonden door de KvK. Stukken liggen in Nijmegen.
En plotseling werd ik vorige week benaderd door een journalist van een tijdschrift, die eens wilde kijken of daar niet toch een verhaal in zit.
Het is natuurlijk te bizar voor woorden dat 4,2 miljoen euro zomaar verduisterd kan worden.
Maar rechtszaken zijn duur en deze zaak heeft dan ook een internationaal kantje wat de zaak nog duurder maakt. En dan is nog maar afwachten
of er wat te halen valt. Wie wel eens naar Deurwaarders UK kijkt, denkt wellicht dat het makkelijk kan daar. Je stuurt een gerechtsdeurwaarder er op af met een High Court Writ. Helaas, de praktijk is wat weerbarstiger dan de theorie. Daar gaat een hele procedure van duizenden euro's/ponden aan vooraf. Maar we zullen de journalist voeden met alles wat beschikbaar is. Energiecrisis of niet, het waakvlammetje is weer iets groter geworden.
The story continues....

Herbo
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2023 12:29

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Herbo »

Mijn vader had sinds 1970 ook zo'n polis in zijn bezit. Na zijn overlijden heb ik deze op zijn verzoek over laten schrijven op mijn naam en adres. Echter heb ik zoals velen van u daar nooit meer wat van gehoord. Ik ben benieuwd of er nog wat schot in de zaak zit.
Mvgr. August

h.hoogenboezem
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2023 14:34

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door h.hoogenboezem »

Ook ik heb een polis van mijn moeder en hoor niets meer van Lotisico. Bestaat Lotisico nog?

Andre_P
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 mar 2018 13:04

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Andre_P »

Het blijft maar stil op dit forum. Nog dank aan Albert1955 voor zijn update van november 2022, maar dat is ook alweer meer dan een jaar terug. Ik hoop dat er nog nieuws gaat komen.
Geduld is een schone zaak , kijk maar eens naar de woekerpolis affaire waar nu na bijna 20 jaar eindelijk schot in lijkt te komen.
Ik blijf hopen.

Groet Andre

J. Deltoer
Berichten: 3035
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Misschien gaat F. Roet nog een gedupeerdenstichting oprichten.

Andre_P
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 mar 2018 13:04

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Andre_P »

Dank voor deze update. Ik ben benieuwd.

Op mijn polissen is in het totaal een bedrag van zo'n HFL 65.000,- nooit uitgekeerd. Mijn oudste polis is van 1922 ! Ik wil niet weten hoeveel een bedrag van toen nu waard zou zijn geweest. Het blijft toch te gek dat zo veel geld zo maar achterover gedrukt kan worden.

Groet, Andre

Plaats reactie