Lotisico B.V.

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
koko321

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door koko321 » 05 sep 2019 11:07

goeiendag, ik heb me een tijd geleden aangemeld op het mail adres, maar nog steeds niets gehoord, is er nog wel enige activiteit hier ?

Gr Koko

redhead55

Ongelezen bericht door redhead55 » 08 sep 2019 22:43

Beste Koko321

Ja ook ik ben met vakantie geweest en afgelopen zaterdag (7 september) teruggekeerd van een welverdiende vakantie in Oostenrijk.
Die bijna nog was uitgemond in een wintersport vakantie. Op zaterdagavond lag er op de " huisberg" van onze vakantiebestemming (De Choralpe van 1810 mtr hoogte) al 15 cm sneeuw. Zelfs voor Oostenrijkse begrippen uitzonderlijk vroeg. Zeker als je bedenkt dat de meeste Almabriebs (moment dat de koeien van de almen naar het dal terugkeren) pas eind september zijn.

Bij terugkomst een exploderende mailbox aangetroffen. En nu bezig om al die mails te verwerken. Misschien dat ik de jouwe al beantwoord heb, misschien ook niet. Want ik weet niet wie er achter Koko321 schuil gaat. Maar geen zorgen: of je hebt inmiddels een reactie van me gehad of je krijgt die in de komende dagen.

koko321

Ongelezen bericht door koko321 » 16 sep 2019 11:07

Goedemorgen Redhead55 ..

Dat wist ik natuurlijk niet, en natuurlijk heb je recht op vakantie. Ik hoop dat je verder zeker van de vakantie genoten hebt ! Je hebt in ieder geval alvast sneeuw gezien ;-)
Ik ben degene die via de mail door heeft gegeven dat ik de lijsten 216 t/m 251 als pdf hebt, is misschien voor iedereen wel interessant.

Doe rustig aan, kom eerst bij van de vakantie, en ik zie vanzelf wel een mail tegemoet.

Met vriendelijke groet

Koos

Plaats reactie