LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Frankjj01
Berichten: 52
Lid geworden op: 06 aug 2010 23:32

Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door Frankjj01 »

In augustus kwam airmiles met een actie om lid te worden van Lotto.
Voor elk lot zou je dus 750 airmiles krijgen. 4 Loten besteld, dus 3000 airmiles.

Nu na twee maanden.... je raadt het al.... nog steeds geen airmiles.
Ik heb al tweekeer airmiles gemaild om te vragen waar de airmiles blijven. Hun sturen dan binnen een dag een mailtje terug, dat ze mijn vraag/klacht hebben doorgestuurd naar Lotto. Maar.... die reageren dus echt niet !!

Wat ze wel erg snel kunnen daar is om geld af te schrijven. Weken voordat de periode in gaat schrijven ze al af.

Opeens wordt je ook zomaar geconfronteerd dat ze twee maal een trekking berekenen. Hebben ze opeens een superzatersdag met twee trekkingen. Voordat je lid wordt, is dit nergens terug te vinden. Wordt dan wel even een dure hobby zo.

Met andere woorden, ook de Lotto is een waardeloos bedrijf die zich presenteerd als oplichters zooitje !!!!!!

Wat een stom volk werkty daat toch als je gewoon niets van je laat horen bij klachten van een klant. Ik heb mijn opzegbrief al verstuurd.

Ik raad ook verder iedereen aan om niets met dit bedrijf te maken te krijgen.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door tennis »

Ja, je bent wel aan schelden, maar eens op de website kijken, vind je blijkbaar niet nodig.
Het is erg makkelijk iets te roepen, maar dan moet het ook juist zijn.
Kijk eens hier, wat daar staat:
http://www.airmiles.nl/airmiles/default ... ode=LOTTO1

Aantal Air Miles** Bestelbaar Eenvoudig aanmelden op
500 Air Miles per Lot Vanaf 1 januari 2009 www.lotto.nl/airmiles/

**Bij automatische deelname (tot schriftelijke wederopzegging)


Sparen bij De Lotto

#
Na drie maanden blijft u automatisch meespelen tot wederopzegging.
#
U ontvangt éénmalig 500 Air Miles per Lot.
#
De 500 Air Miles ontvangt u automatisch na afloop van de eerste drie maanden.

Frankjj01
Berichten: 52
Lid geworden op: 06 aug 2010 23:32

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door Frankjj01 »

Zeg slimmerik, als jij denkt het beter te weten.. ga vooral je gang.
Maar als je wel reageer, doe dat dan wel met verstand. Je reactie is zo nutteloos !
Denk je dat ik niet op die site kijkt ? Of dat ik zomaar wat roep ???
Blijkbaar kijk en lees je zelf niet zo goed. Dit is een geheel andere actie.

Ik schreef dat er een actie was in augustus dat je voor elk lot 750 airmiles zou krijgen.

Dit heeft dus niets met jou link te maken.
Dus geen 500 miles, geen drie maanden. Anders had ik dat er wel even bij vermeld hé !

Nee... gewoon een bedrijf die denkt zich weer niet aan de afspraken te kunnen houden.

Als je deze site doorleest, verbaasd het me eigenlijk niet. Hoogstens verwonderd het me ! Het bedrijfsleven is nogal verrot aan het worden sinds de komst van het internet.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door tennis »

Frankjj01 schreef:Zeg slimmerik, als jij denkt het beter te weten.. ga vooral je gang.
Maar als je wel reageer, doe dat dan wel met verstand. Je reactie is zo nutteloos !
Denk je dat ik niet op die site kijkt ? Of dat ik zomaar wat roep ???
Blijkbaar kijk en lees je zelf niet zo goed. Dit is een geheel andere actie.

Ik schreef dat er een actie was in augustus dat je voor elk lot 750 airmiles zou krijgen.

Dit heeft dus niets met jou link te maken.
Dus geen 500 miles, geen drie maanden. Anders had ik dat er wel even bij vermeld hé !

Nee... gewoon een bedrijf die denkt zich weer niet aan de afspraken te kunnen houden.

Als je deze site doorleest, verbaasd het me eigenlijk niet. Hoogstens verwonderd het me ! Het bedrijfsleven is nogal verrot aan het worden sinds de komst van het internet.


En vertel, waar staat dan de actie?

Frankjj01
Berichten: 52
Lid geworden op: 06 aug 2010 23:32

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door Frankjj01 »

Die actie staat en stond niet op de Lotto site. Je kreeg hem binnen via de mail van Airmiles. Dan kon je via de site van Airmiles deze actie opstarten.
Jammer ook van Airmiles dat ze niets doen, enkel een mail doorsturen met de reactie dat de Lotto verantwoordelijk is.

Denk dat ik mijn airmiles kaart ook maar in de wilgen ga hangen.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door mich24 »

Voordat je de Lotto oplichters noemt, vies woord trouwens, want dit zijn ze niet,het is jou mening.

Kijk eens even op hun site, zoek eens,doe eens moeite en voila...

Je zal zien dat elke laatste zaterdag van de maand 'superzaterdag' is.
Oftewel 1 extra trekking in de maand, en als je eens een agenda er bij pakt zul je zien dat er soms 5 zaterdagen in een maand vallen,dus dan heb je 6 trekkingen per maand.

Bah,gelijk oplichters, let op met die uitspraak,maar hier op het forum is dit normale taal.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door tennis »

Deze actie staat ook niet op Airmiles.
Als het een actie van Airmiles, in samenwerking met lotto was, zouden misschien dezelfde voorwaarden zijn.
Dus na 3 maanden pas bijschrijving van de Airmiles!

Frankjj01
Berichten: 52
Lid geworden op: 06 aug 2010 23:32

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door Frankjj01 »

Deze actie was van augustus 2010. Ik weet niet of je een kalender hebt, maar het is nu oktober. Als je je wat in airmiles verdiept zou hebben, had je dit commentaar ook weg kunnen laten. De kortlopende acties staan dus ook maar kortlopend op de site.

Over die drie maanden was niets vermeld. Dus geen aannames doen als je het zelf niet weet.

Als een bedrijf niet duidelijk communiceerd, ofwel anders doet dan de zakelijke beloftes, vervolgens geen reactie geeft aan je klanten ....hoe heet dat dan volgens jou ??? Volgens mij praat je dan over oplichting.
De lotto komt in meerdere topics nou ook niet echt over als klantvriendelijk bedrijf.

Jammer dat er mensen zoals jullie het nog durven opnemen voor dit soort wanbeleid. Volgens mij doe je dit alleen als je manager ( dat is pas een lelijk woord ! ) bent of ook bij een desbetreffend bedrijf werkt. Kan me met geen mogelijkheid voorstellen dat dit beleid door gewone mensen verdedigd wordt. Indien wel het geval, ben je rijp om in zware therapie te gaan... of bij een dergelijk bedrijf te gaan werken. Kan je over de ruggen van je klanten jezelf verrijken. Prachtig idee !

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door tennis »

Voor jou speciaal opgezocht:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oplichting

Trouwens heb ik geen aannames gedaan, maar je moet goed lezen:
Als het een actie van Airmiles, in samenwerking met lotto was, zouden misschien dezelfde voorwaarden zijn.
Dus na 3 maanden pas bijschrijving van de Airmiles!

Mensen als wij, slaan niet om zich heen (kijk maar naar je andere topics) maar proberen te kijken en te helpen, wat er hier mis is.
Natuurlijk ben ik van de Lotto, en ook manager van Airmiles.
Wat een onzin!
Maar ik stuur eens naar deze bedrijven deze topic, misschien weten zij een antwoord op jou vragen en jou beschuldiging als oplichters!

aquino
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 aug 2010 18:43

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door aquino »

Maar wat is nu jouw vraag ?

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door mich24 »

Aangenaam, ik ben Hoofd directie lid van de Airmiles groep Nederland de heer A. Miles en CIO van Lotto BV Benelux, de heer L. Otto.

Het woordje oplichters kan je in de dikke van dale eens opzoeken.
Denk daar eens over na, en kijk dan eens of jou beschuldiging terecht is.

Je verdiept je nogmaals niet in de av van bijvoorbeeld de Lotto, waar alles in te lezen staat, en wat betreft je airmiles verhaal, ach.. Gezien je schrijfwijze wil je hier geneens een antwoord op krijgen van ons en ben je alleen maar boos. Dan krijg je het natuurlijk allemaal in 1x opgelost.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door tennis »

Ik dacht, dat ik de personen was?
Of ben ik toch niet van deze bedrijven! :lol:

Topic is aan Lotto en Airmiles verstuurt.

Frankjj01
Berichten: 52
Lid geworden op: 06 aug 2010 23:32

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door Frankjj01 »

Inderdaad ben ik wel boos. En terecht.

Maar er is iets wat mij hier nogal verbaasd.
Zijn jullie ingehuurd om melders van wantoestanden tot hun enkels af te branden ? Als ik namelijk wat meerdere berichten van jullie lees, krijg ik echt de indruk dat jullie heel druk zijn om topicstarters de grond in te boren.
Ik ben van mening dat jullie werkelijk niet thuis horen op dit soort forums.
Zoals ik al schreef, jullie worden ingehuurd door dit soort bedrijven ( maar dat is natuurlijk een grapje ), wat ik meer denk is dat jullie geen hobby's hebben en nog zuurder dan een zuurpruim zijn geworden door het leven.
Dus heren, als iemand hier iets meld, wil dat dus niet zeggen dat het meteen een vraag ( vooral niet aan mensen zoals jullie, die geen enkele toegevoegde waarde hebben op dit forum. ) is. Ik hoef hopenlijk niet uit te leggen wat een forum betekent aan wijsneuzen zoals jullie. Onbegrijpelijk dat jullie het nut en gebruik van dit forum niet inzien. Jammer.

Jullie bedoezelen dit forum met onzinnigheden, onwaarheden, lezen niet goed en beschuldigen dit aan anderen.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door tennis »

Frankjj01 schreef:In augustus kwam airmiles met een actie om lid te worden van Lotto.
Voor elk lot zou je dus 750 airmiles krijgen. 4 Loten besteld, dus 3000 airmiles.

Nu na twee maanden.... je raadt het al.... nog steeds geen airmiles.
Ik heb al tweekeer airmiles gemaild om te vragen waar de airmiles blijven. Hun sturen dan binnen een dag een mailtje terug, dat ze mijn vraag/klacht hebben doorgestuurd naar Lotto. Maar.... die reageren dus echt niet !!

Wat ze wel erg snel kunnen daar is om geld af te schrijven. Weken voordat de periode in gaat schrijven ze al af.

Opeens wordt je ook zomaar geconfronteerd dat ze twee maal een trekking berekenen. Hebben ze opeens een superzatersdag met twee trekkingen. Voordat je lid wordt, is dit nergens terug te vinden. Wordt dan wel even een dure hobby zo.

Met andere woorden, ook de Lotto is een waardeloos bedrijf die zich presenteerd als oplichters zooitje !!!!!!

Wat een stom volk werkty daat toch als je gewoon niets van je laat horen bij klachten van een klant. Ik heb mijn opzegbrief al verstuurd.

Ik raad ook verder iedereen aan om niets met dit bedrijf te maken te krijgen.

Voor de boekhouding, als soms iets wordt veranderd.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door tennis »

Jullie bedoezelen dit forum met onzinnigheden, onwaarheden, lezen niet goed en beschuldigen dit aan anderen.

Heb je dit soms op jou, dan lees nog eens terug, wat je zo over bedrijven schrijft!


http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5#p1029045

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8#p1049698

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 2#p1049702

aquino
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 aug 2010 18:43

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door aquino »

Ach tennis vind ik wel aandoenlijk met zijn...en wat is nou je vraag...daar zit wel humor in :lol:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door tennis »

aquino schreef:Ach tennis vind ik wel aandoenlijk met zijn...en wat is nou je vraag...daar zit wel humor in :lol:
Ach aquino, behalve stangen en jou"wat is jou vraag", kom je ook niet verder!
Blijkbaar heb je lol, om op ieder topic jou zeggentje te doen, maar nooit iets, wat met het topic te maken heeft!
Dus bespaar mij jou commentaar, want het interesseert mij niet!
Morgen avond is weer weekend, dan kom je weer aan je trekken!

kooskoekedoos
Berichten: 135
Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door kooskoekedoos »

He! L. Otto, hier is je vriend van vroeger! Mr S.T. Aatsloterij! Das ook toevallig dat ik jou hier tegenkom! :D

Topicstarter lijkt me een typisch gevalletje van ik let zelf niet op maar ik wil niets te horen krijgen wat me niet aanstaat want dan word ik boos en het ligt allemaal aan die grote boze bedrijven. Daarnaast kan ik het niet hebben dat andere mensen het beter doen dan ik (want ieuw wat is manager een vies woord).

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Lotto actie met airmiles. Oplichting !

Ongelezen bericht door mich24 »

Frankjj01 schreef:Inderdaad ben ik wel boos. En terecht.


1. Zijn jullie ingehuurd om melders van wantoestanden tot hun enkels af te branden ?
2. Ik ben van mening dat jullie werkelijk niet thuis horen op dit soort forums.
Zoals ik al schreef, jullie worden ingehuurd door dit soort bedrijven ( maar dat is natuurlijk een grapje ), wat ik meer denk is dat jullie geen hobby's hebben en nog zuurder dan een zuurpruim zijn geworden door het leven.
3.Ik hoef hopenlijk niet uit te leggen wat een forum betekent aan wijsneuzen zoals jullie. Onbegrijpelijk dat jullie het nut en gebruik van dit forum niet inzien. Jammer.
4. lezen niet goed.
1. Klopt, ik werk voor bijna elk groot bedrijf in Nederland :roll:
2. Ik heb een prachtig leven, mooie baan,leuke hobby's, maar ik kan niet tegen mensen die te pas en te onpas het woord oplichting roepen,als je er zelf ook iets aan kan doen.
3. Leg het eens uit dan, want blijkbaar snap ik het niet.
4. Ik lees heel erg goed, en als jij eens goed zal lezen hier op het forum, kan je zien dat ik ook goede adviezen geef, dus hup.. niet met die beschuldigingen komen, stoute frank!!

Gesloten