LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Kuijffie
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 nov 2017 13:09

Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Ongelezen bericht door Kuijffie »

Volgens het cijferspel van 28 oktober in de 2de trekking van de lotto app gaf mijn telefoon aan dat we 200.000 euro hadden gewonnen, natuurlijk huilen van geluk en helemaal in de war!
Blijkt het een foutje te zijn en komen de cijfers in de app niet overeen met de cijfers die gevallen zijn.
Na veel telefonische gesprekken en chats met lotto via social media en e-mail blijven ze zeggen dat er geen rechten kunnen worden ontleend aan de uitslag.
Wel vroeg mevrouw de screeenshots van het gewonnen bedrag en de loten.. ook vragen of ik het in de winkel heb gekocht of online meespeelde en toen dat eenmaal bij hun bekend was werd ik afgepoeierd met er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Nog geen eens een excuses! Alleen dat het vervelend is. Mijn gezin stond natuurlijk compleet op zijn kop en dan ook nog helemaal voor niks!
Inmiddels een jurist ingeschakeld via mijn rechtsbijstand verzekering maar helaas worden kansspelen niet gedekt in onze verzekering. ik heb alle gesprekken met de lotto en de screenshots met datum en trekking en het gewonnen bedrag als bewijs.
Tot mijn verbazing hebben ze vandaag de lotto site aangepast en kan ik het cijferspel niet meer zien, ik vermoed dat het met mijn zaak te maken heeft en ze zich nu op alle mogelijke manieren proberen in te dekken.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dit gebeurd vaker en bij meerdere loterijen. Helaas is er nog niemand geweest die het voor elkaar gekregen heeft om een prijs uit te laten keren die foutief is aangegeven. ik moet ook de eerste loterij nog tegenkomen waar geen vermelding staat dat er geen rechten aan ontleed kunnen worden.
Helaas dus voor u.

Kuijffie
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 nov 2017 13:09

Re: Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Ongelezen bericht door Kuijffie »

Toch laat ik het er niet bijzitten, het gaat om een enorm bedrag.. na gesprekken met een jurist heeft hij mij geadviseerd omdat ik overal screenshots van heb en voldoende bewijs dat de lotto eromheen draait toch een advocaat in te zetten. Dit is nu gedaan.. als ik niks onderneem ben ik toch ook gek? En sinds afgelopen weekend is het cijferspel niet meer te vinden in de app, ook heel erg dubieus

HADES2001
Berichten: 540
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Ongelezen bericht door HADES2001 »

werkt de advovaat op basis van no-cure no-pay?
Want het blijft een risico kan nog steeds zijn dat je niet in je gelijk gesteld word en dat je voor die kosten hangt.
Dan heb je in plaats van 200.000 euro erbij opeens een rekening van paar honder misschien wel duizend euro

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kuijffie schreef:Toch laat ik het er niet bijzitten, het gaat om een enorm bedrag.. na gesprekken met een jurist heeft hij mij geadviseerd omdat ik overal screenshots van heb en voldoende bewijs dat de lotto eromheen draait toch een advocaat in te zetten. Dit is nu gedaan.. als ik niks onderneem ben ik toch ook gek? En sinds afgelopen weekend is het cijferspel niet meer te vinden in de app, ook heel erg dubieus
Natuurlijk ben je niet gek als je niets onderneemt: je bespaart jezelf dan honderden euro’s nutteloze proceskosten.

Kuijffie
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 nov 2017 13:09

Re: Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Ongelezen bericht door Kuijffie »

Verplaats je eens in min Schoenen, je kan het op zijn minst proberen.. en zoals eerder gezegd no cure no pay.. advocaat van rechtsbijstand is ermee bezig, een advocaat die speciaal zaken doet met kansspelen en dan mijn boekhouder die connecties heeft..alle 1ste gesprekken kosten niks en krijg je advies of het nut heeft. al had het nu 1000 euro geweest dan zeg ik ook van ja daag maar dat kan ik niet met dit hoge bedrag.
Laten we het beste er maar van hopen.
Niemand iets soortgelijks meegemaakt met lotto?

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Ongelezen bericht door gosewijn »

Met Lucky day , diverse malen meegemaakt dat ik niets had gewonnen ,laat het lot altijd in de winkel controleren , blijkt dat ik toch had gewonnen . wel kleine prijsjes .
41 jaar geleden alles goed in de lotto ,hoofdprijs . ! minuut hardop bidden vroeg mijn vrouw wat is er ,ik antwoorde kijk eens onder het kleedje naar de lotto . hoera ,sorry schat lot niet ingeleverd wegens bezuiniging , hadden toen net een huis gekocht .
En gingen weer over op de orde van de dag , sja het leven is soms hard. :D

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Ongelezen bericht door Costnix »

[quote="gosewijn"]Met Lucky day , diverse malen meegemaakt dat ik niets had gewonnen ,laat het lot altijd in de winkel controleren , blijkt dat ik toch had gewonnen . wel kleine prijsjes .
41 jaar geleden alles goed in de lotto ,hoofdprijs . ! minuut hardop bidden vroeg mijn vrouw wat is er ,ik antwoorde kijk eens onder het kleedje naar de lotto . hoera ,sorry schat lot niet ingeleverd wegens bezuiniging , hadden toen net een huis gekocht .
En gingen weer over op de orde van de dag , sja het leven is soms hard. :D[/quote]

Wim Sonneveld zong ooit het liedje “Ome Thijs heeft de prijs in de voetbalpoule”
https://m.youtube.com/watch?v=jlCMZErjB0g

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Ongelezen bericht door gemist »

Dus je zag dat je cijfers NIET overeen kwamen met de winnende cijfers en toch denk je dan recht te hebben op een prijs. En je boekhouder adviseert je juridisch, omdat de rechtsbijstand verzekering het niet dekt.
Dus.
Succes.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Ongelezen bericht door crazyme »

Je wil je er kennelijk niet zomaar bij neer leggen. Wanneer je denkt dat het voor altijd aan je blijft knagen zou ik een paar uur advocaatkosten investeren om uw zaak tegen het licht te houden voor een goed advies.
Een goed advies op maat kan alleen gegeven worden wanneer alle informatie bekend is.
Maar dan ook alle informatie, ook informatie welke u niet past. Werk dat uit en leg het hapklaar bij een advocaat om uw kansen in te schatten.

(En houdt er rekening mee dat er advocaten zijn die kansloze zaken als kansrijk bestempelen omdat ze geld ruiken)

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Ongelezen bericht door grun »

Kuijffie schreef:Tot mijn verbazing hebben ze vandaag de lotto site aangepast en kan ik het cijferspel niet meer zien, ik vermoed dat het met mijn zaak te maken heeft en ze zich nu op alle mogelijke manieren proberen in te dekken.
Nee, dat heeft niks met uw zaak te maken. Afgelopen weekend had de lotto een storing in het systeem zitten, dat inmiddels verholpen is.

Zelf ben ik abonneespeler die met 1 rijtje meedoet. De kans om iets te winnen is natuurlijk praktisch nul, maar een mens wil toch wat te dromen hebben, nietwaar? Meestal is het dus ook niks, maar bij de afgelopen trekking had ik zowaar 3 goed, wat 7,50 zou moeten opleveren. Maar op de persoonlijke webpagina stond dat er niks gewonnen was. Afgelopen zondag toch maar even gebeld, het is een gratis 0800 nummer, maar er was geen doorkomen aan. Maandag hadden ze kennelijk meer personeel ingezet op de klantenservice want toen lukte het wel en kreeg ik dat verhaal over de storing te horen. Maandagavond was alles weer in orde en was ook mijn gewonnen prijs zichtbaar.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Ongelezen bericht door chrisd1 »

crazyme schreef:Je wil je er kennelijk niet zomaar bij neer leggen. Wanneer je denkt dat het voor altijd aan je blijft knagen zou ik een paar uur advocaatkosten investeren om uw zaak tegen het licht te houden voor een goed advies.
Ikzelf zou een advocaat proberen te vinden, die al weet hoe het zit.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Ongelezen bericht door marnix »

En pas op met no cure-no pay incassoboeren, schijnt nogal wat kaf onder het koren te zitten.

Boesta
Berichten: 255
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Ongelezen bericht door Boesta »

HADES2001 schreef:werkt de advovaat op basis van no-cure no-pay?

Een advocaat mag echter niet op no cure no pay basis werken. De beroepsregels van de advocatuur verbieden deze vorm van betaling.

Boesta
Berichten: 255
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Ongelezen bericht door Boesta »

Kuijffie schreef:Verplaats je eens in min Schoenen, je kan het op zijn minst proberen.. en zoals eerder gezegd no cure no pay.. advocaat van rechtsbijstand is ermee bezig, een advocaat die speciaal zaken doet met kansspelen en dan mijn boekhouder die connecties heeft..alle 1ste gesprekken kosten niks en krijg je advies of het nut heeft. al had het nu 1000 euro geweest dan zeg ik ook van ja daag maar dat kan ik niet met dit hoge bedrag.
Laten we het beste er maar van hopen.
Niemand iets soortgelijks meegemaakt met lotto?
Een advocaat mag echter niet op no cure no pay basis werken. De beroepsregels van de advocatuur verbieden deze vorm van betaling.

Weet u wel zeker dat uw advocaat (als u die écht heeft ingeschakeld) op basis van No cure No Pay werkt.? Dit is namelijk niet toegestaan in Nederland.

Uw zaak is kansloos! Er staat duidelijk in de app dat aan de uitslagen in de app geen rechten kunnen worden ontleent. Als een advocaat u zegt te willen cq kunnen "helpen" is dat een onbetrouwbare advocaat!

Pikapika
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 apr 2018 06:28

Re: Lotto app: 200.000 euro gewonnen blijkt een foutje

Ongelezen bericht door Pikapika »

Wat ontzettend vervelend zeg. Dat geld zal je niet krijgen maar excuses zijn wel op zijn plaats!

Gesloten