LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Barries
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 okt 2008 17:16

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door Barries »

Waar maakt men zich eigenlijk druk over. Het is toch maar geld!

Berend van Delden

16again
Berichten: 16081
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door 16again »

vlieger schreef:Links staan de WINNENDE NUMMERS (6 in totaal) en rechts staan UW NUMMERS (ook 6 in totaal)..
Ik zie maar 2 winnende nummers, deze staan boven, daaronder zes opengekraste "uw nummers."
Kijken we naar hetzelfde?

ErwinN76
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2016 18:38

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door ErwinN76 »

[Tekst verwijderd door de Moderator]. De winnende nummers zijn 37 en 31. Jouw nummers zijn 27, 28. 37, 45 en 12. Het vakje met 10 000 euro staat inderdaad onder nummer 37, maar als je goed kijkt zie je erboven 'zstn' staan, wat betekent dat het bij nummer zestien hoort en niet bij 37 (zvdtg). Je wint pas als je een bedrag openkrast waar 'zvdtg' bij staat.

Kras alle vakjes eens GOED open, zodat alle informatie te zien en post nog een foto.
Laatst gewijzigd door Radar op 16 jul 2016 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Beledigen

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik zie ook maar 2 winnende nummers in het blauwe circeltje met de witte ster , de 37 en de 31.
De weggekraste 37 correspondeert dus met 1 vd winnende nummers en dat is dus een _ gratis_ lot , dus dat heeft TS " gewonnen " , yep!

juliomariner
Berichten: 4803
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door juliomariner »

T is duidelijk een trol, verhaal klopt gewoon niet. Ts zegt dat hij lot heeft laten controleren mmar dat kan dit lot niet geweest zijn omdat om een lot te kunnen controleren in de winkel een barcode gescand moet worden. En waar sttaat deze? Juist onder de kraslaag. De kraslaag vabn TS is maar voor een gedeelte verwijderd dus kan dit lot niet gecontroleerd zijn dus verhaal van T S klopt niet dus TS is een trol. Next case

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door Brahms »

Verder, TS reageert nergens meer op. Maar leest wel mee en veranderd de topictitel.......

Willemzelf
Berichten: 196
Lid geworden op: 10 okt 2012 16:10

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door Willemzelf »

Dit is gewoon een nepvraag om de boel een beetje op te fokken.
Alleen bij 10.000 is het hele vakje opengekrast, en bij de andere vakjes alleen het bovenste gedeelte.
Zodat je niet weet wat er staat als het gehele vak open is gekrast.
Er staat maar 1 keer 10.000.
Om te winnen moet je 3 keer 10.000 openkrassen.
Wie krast er nou aleen het bovenste gedeelte van een vakje open ?
Nepvraag, grote nep !

NioMio
Berichten: 45
Lid geworden op: 27 feb 2006 12:11

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door NioMio »

Trol of nep, volgens mij is dit kraslot niet fris geprint. Alle informatie onder de kraslaag staat te hoog ten opzichte van de tekst op de kraslaag.

16again
Berichten: 16081
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door 16again »

Willemzelf schreef:Om te winnen moet je 3 keer 10.000 openkrassen.
Waar staat dat in de voorwaarden?
https://www.krasloten.nl/media/wysiwyg/ ... or_JZ_.pdf

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door Brahms »

NioMio schreef:Trol of nep, volgens mij is dit kraslot niet fris geprint. Alle informatie onder de kraslaag staat te hoog ten opzichte van de tekst op de kraslaag.
Dat noemen wij een digitale fotbewerking :D

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door moederslink »

Willemzelf schreef:....Om te winnen moet je 3 keer 10.000 openkrassen
Onzin.
Jouw opengekraste cijfers moeten gewoon alleen corresponderen met de 2 " winnende " cijfers.

16again
Berichten: 16081
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door 16again »

juliomariner schreef:T is duidelijk een trol, verhaal klopt gewoon niet. Ts zegt dat hij lot heeft laten controleren mmar dat kan dit lot niet geweest zijn omdat om een lot te kunnen controleren in de winkel een barcode gescand moet worden.
Heeft de organisatie niet voldoende aan het volgnummer onderaan, om te bepalen welke prijs bij het kraslot hoort?

juliomariner
Berichten: 4803
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nee ze scannen de barcode onder de kraslaag

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door berndv »

16again schreef:
juliomariner schreef:T is duidelijk een trol, verhaal klopt gewoon niet. Ts zegt dat hij lot heeft laten controleren mmar dat kan dit lot niet geweest zijn omdat om een lot te kunnen controleren in de winkel een barcode gescand moet worden.
Heeft de organisatie niet voldoende aan het volgnummer onderaan, om te bepalen welke prijs bij het kraslot hoort?
nee, want dan is het mogelijk om aan de buitenkant al te zien welke prijs er onder de kraslaag zit

hercu1965
Berichten: 107
Lid geworden op: 19 feb 2010 21:43
Locatie: rotterdam

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door hercu1965 »

ik heb helemaal geen ervaring met krasloten, ik heb gewoon gedaan zoals de instructie's aangaven.
het is zelfs zo sterk dat mijn vriendin met het kraslot naar de winkel in Den Haag is gegaan waar het lot was gekocht , en zelfs daar zeiden ze : JA U heeft 10.000 euro gewonnen !! Ook de winkelier wist niet dat er 2 open te krassen rijen waren.
Ik kijk nog wel wat ik er mee ga doen, een goed advies is wellicht zeer nuttig , de rechtbank zal uiteindelijk een beslissing gaan nemen als ik het zover laat komen.

hercu1965
Berichten: 107
Lid geworden op: 19 feb 2010 21:43
Locatie: rotterdam

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door hercu1965 »

16again schreef:
juliomariner schreef:T is duidelijk een trol, verhaal klopt gewoon niet. Ts zegt dat hij lot heeft laten controleren mmar dat kan dit lot niet geweest zijn omdat om een lot te kunnen controleren in de winkel een barcode gescand moet worden.
Heeft de organisatie niet voldoende aan het volgnummer onderaan, om te bepalen welke prijs bij het kraslot hoort?

De winkel heeft het lot gescant een primera winkel in Vlaardingen, ik kreeg toen te horen dat ik een gratis lot kreeg.
Toen ik ze op de 10.000 euro wees vertelde ze me dat dit niet met de scan te zien is.
Dit ook omdat ze zulke grote bedragen niet uit kunnen betalen.
Je moet dan met rijswijk bellen, zoals ook op het lot heel duidelijk staat, prijzen boven de 5000 euro = bellen !!

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kortom; je hebt dus iemand inde winkel getroffen die z'n eigen kansspelproducten niet goed kent. Vervelend, maar dat kan gebeuren.

Je wilt toch niet serieus zeggen dat je doorgaat met het claimen van de € 10.000,00 die je overduidelijk niet hebt gewonnen...?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door moederslink »

@hercu1965, wat dacht je....ik verwijder mijn OP Alieexpress topic ( en zet het vannacht weer opnieuw onderaan de reacties ) en ga na 1 maand ook weer verder met mn " winnende kraslot " :roll: goeie morgen! Goed wakker ? Sterkte met Alie en het kraslot .

Gesloten