LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
hercu1965
Berichten: 107
Lid geworden op: 19 feb 2010 21:43
Locatie: rotterdam

Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door hercu1965 »

Gister voor mijn verjaardag 10 krasloten gekregen

Zit er een lot bij wat volgens , zoals ik het lees 10.000 euro waard moet zijn.

De Lotto in Rijswijk gebeld , die zeggen ga er mee naar een primera winkel om te laten beoordelen.

Die scannen het lot en ja het is een ECHT lot niet VALS alleen de prijs is niet 10.000 maar 2 euro ;-(

De lotto in Rijswijk weer gebeld, die zeggen stuur maar op naar ons voor second opinion er kan een drukfout op het lot zitten

, maar dan ben ik me bewijs kwijt en 10.000 euro doe je niet zomaar per post toch ?

Wat kan je het best doen NU ??

zie als bijlage het "winnende" lot
Bijlagen
20160714_005131 klein.jpg
(124.55 KiB) 8201 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Laatst gewijzigd door hercu1965 op 15 jul 2016 19:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik zie uberhaupt nog niet waarom je hiermee wint. Maar ik ven ook niet zo thuis in de wereld vannde krasloten.

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door Moneyman »

breien schreef:Waarom plaatst u dit bericht twee keer?
hercu1965 schreef:Nu in de goede rubriek+

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door Quark »

Ja als ik dat zo zie hebt u 10.000 euro gewonnen, zou hem niet opsturen maar even persoonlijk naar Rijswijk toegaan. Maar na hem goed te hebben bekeken is het allemaal niet goed open gekrast en staat de 10.000 onder een ander getal.
Laatst gewijzigd door Quark op 17 jul 2016 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Eljar
Berichten: 90
Lid geworden op: 11 mar 2013 20:16

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door Eljar »

Voor zover ik het kan beoordelen zijn niet alle vakjes open gekrast. Het lijkt erop dat de €10.000 bij de 2e rij getallen hoort. Het woordje "prijs" onder nummer 37 is nog zichtbaar en dit dient weg gekrast te worden om de prijs te kunnen zien. Mocht dit wel de juiste prijs bij het getal zijn, dan heb je inderdaad €10.000 gewonnen en kun je het lot aangetekend versturen.

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door Moneyman »

Volgens mij horen die "37" en die "€ 10.000,00" helemaal niet bij elkaar. Als je het woordje "prijs" onder die "37" open krast, zal daar de € 2,00 staan die je gewonnen hebt.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door kokka »

De 10000 euro staat onder het nummer zestien.

Jefdus
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:00

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door Jefdus »

Je ziet toch duidelijk boven de 10.000 euro de cirkel van een ander nummer staan? 37 en 10.000 horen dus inderdaad helemaal niet bij elkaar.

Edit: zoals hierboven aangegeven dus onder zestien. Onder 37 staat zo te zien GRATIS, waardoor dit lot recht geeft op een gratis kraslot van 2 euro

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door berndv »

ik zou mijn baan inderdaad nog niet opzeggen, je hebt een gratis lot gewonnen. Als je gewoon het hele ding had opengekapt, was het wellicht direct duidelijk geweest wat je wel gewonnen had.

16again
Berichten: 16103
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door 16again »

Kan iemand me aan de hand van deze link uitleggen waarom er geen prijs gewonnen is?
https://www.krasloten.nl/media/wysiwyg/ ... or_JZ_.pdf

Is het de bedoeling dat "prijs" direct onder 37 opengekrast dient te worden? Waarom staat er dan op de plek van 10.000 geen ander "uw nummer" maar wel een geldbedrag?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door crazyme »

16again schreef:Kan iemand me aan de hand van deze link uitleggen waarom er geen prijs gewonnen is?
https://www.krasloten.nl/media/wysiwyg/ ... or_JZ_.pdf

Is het de bedoeling dat "prijs" direct onder 37 opengekrast dient te worden? Waarom staat er dan op de plek van 10.000 geen ander "uw nummer" maar wel een geldbedrag?
Wanneer ik de spelregels lees zou ik ook niet weten waarom ts niet gewonnen zou hebben.

Ik kan echter de zestien ook niet verklaren.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door kokka »

zo moeilijk is het niet.
in dit geval is het winnende nummer 37. de prijs die hij gewonnen heeft staat niet onder een ander open te krassen nummer, het staat direct onder het opengekraste nummer 37. als je goed kijkt zie je dat daar een deel van het woord Gratis staat.
TS kiest ervoor om iets anders te lezen. namelijk hij heeft nummer 37 opengekrast, dus dat hij dan als prijs het vakje eronder ook open moet krassen en dan de prijs die daar staat heeft gewonnen. dat is niet correct. de prijs van 10000 hoort bij nummer zestien, niet bij nummer 37.

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door langste adem »

Inderdaad lijkt het me duidelijk dat er alleen maar een gratis lot gewonnen is.
Boven het bedrag van 10.000 zie je de kleine lettertjes staan "zstn" waarmee bedoelt wordt dat dat bedrag van 10.000 hoort bij nr. 16. Als je meer zou wegkrassen van het lot zou dat duidelijker moeten worden.

Jij hebt de prijs gewonnen die bij vakje 37 staat vermeld (hierbij staat in kleine lettertjes " zvdtg"). Het is niet goed zichtbaar want niet goed opengekrast, maar hier staat zo te zien het woordje gratis.

Wel vervelend overigens als je dacht dat je 10.000 euro hebt gewonnen. Troost je met de gedachte dat je nog niet naar Rijswijk bent afgereisd om je prijs af te halen. Dan had je je helemaal zo lullig gevoeld.

16again
Berichten: 16103
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door 16again »

langste adem schreef: zstn......zvdtg.......
In mijn beleving zijn dat geen NUMMERS, maar verzameling medeklinkers. NUMMERS = 11....60
Punt 2 van de PDF heeft het alleen over gelijke nummers. 37 is gelijk aan 37

Bedenk: indien voorwaarden onvoldoende duidelijk zijn, dan geldt de voor de consument meest gunstige uitleg.

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door Moneyman »

16again schreef:
langste adem schreef: zstn......zvdtg.......
In mijn beleving zijn dat geen NUMMERS, maar verzameling medeklinkers. NUMMERS = 11....60
Punt 2 van de PDF heeft het alleen over gelijke nummers. 37 is gelijk aan 37

Bedenk: indien voorwaarden onvoldoende duidelijk zijn, dan geldt de voor de consument meest gunstige uitleg.
Zelfs met deze gezochte uitleg hoort 37 nog steeds bij "gratis" en niet bij "€ 10.000,00".

16again
Berichten: 16103
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door 16again »

Gezocht? Ik lees alleen de PDF.

Niet onlogisch is dat de prijs in het vakje "prijs" staat. En mogelijk staat daar "gratis lot."
Maar horen er in de onderste rij EuroTekens dan ook niet "uw Nummers" te staan? Daar staat nu het 10.000 prijsbedrag.

mh73

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door mh73 »

Je ziet toch duidelijk boven de 10.000 euro nog een stukje cirkel (net zo'n cirkel als waar 37 in staat), dus is het duidelijk dat deze prijs bij een ander cijfer hoort.

winthoos
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 mar 2008 16:45

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door winthoos »

Het is allemaal smeerlapperij. Helaas. De Lotto, De Euroloterij. De staatsloterij, De postcodeloterij en wat al niet meer. Heel, heel soms wint iemand wat, maar de rest heeft praktisch nooit geen prijs.

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door henk51 »

Dit heet creatief krassen. Nummer krassen en er zelf een prijs bij zoeken.
Waarom niet alle hokjes open gekrast kunnen zomaar 2 prijzen vallen op 1 kaart. Ik denk dat dan ook veel duidelijk gaat worden.


gr Henk

vlieger
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 feb 2011 09:23

Re: Maak M´n Dag! kraslot lastig lastig

Ongelezen bericht door vlieger »

Ik heb nog nooit een kraslot gekocht maar 1 blik op de spelregels rechtsboven en het is toch heel duidelijk:

Links staan de WINNENDE NUMMERS (6 in totaal) en rechts staan UW NUMMERS (ook 6 in totaal). Als er een nummer in het blokje WINNENDE NUMMERS hetzelfde is als een nummer onder UW NUMMERS dan win je het bedrag wat onder hetzelfde nummer staat. Er zijn nog 2 nummers niet open gekrast onder de WINNENDE NUMMERS maar als daar ook het nummer 16 zou staan dan heb je pas 10.000 gewonnen. Nu zijn alleen nummer 37 hetzelfde en heeft u een gratis lot gewonnen oftewel 2 euro zoals in de regels rechts boven staat.

Gesloten