Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
D1958
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 aug 2018 22:12

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door D1958 »

Sorry hoor, ik snap niet zoveel van dat leesvoer :oops:

Dus hij is zo goed als failliet?

Nu snap ik die brief wel beter...hoopt op veel reacties
Wat ontzettend triest van die man

Feiko
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2019 21:29

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Feiko »

Geachte redactie Radar

Hoe staat het er voor met de loterijverlies?
Ik heb afgelopen december 2019 en in januari 2020 deze mail binnen gekregen (net als de vorige schrijver die dit zelfde heeft gekregen) (zie onder)
Mijn vraag is ook wat moet ik doen?
MOET IK ME WEER OPNIEUW AANMELDEN EN WEER BEDRAG STORTEN?

Radar kunnen jullie iets concreet zeggen wat er wel/niet gedaan moet worden?

Dit zal bij andere mensen ook zo over komen.
Kunnen jullie mij vertellen hoe het er voor staat, en eventueel wat er nog gaat komen.
Kan je loterijverlies nog WEL/NIET geloven, of is er nog andere stichting/vereniging waar je kan aanmelden?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heerhugowaard, 25 december 2019

Allereerst wensen wij u fijne feestdagen en een rechtvaardig 2020 toe.

Zoals u bekend hebben wij de Staatsloterij namens u gedagvaard vanwege de misleidende mededelingen/het bedrog van de Staatsloterij in de periode 2000 tot en met 2007 en de Koninginnedagloterij 2008. In deze procedure vorderen voor u als individuele deelnemer uw inleg met rente en kosten terug.

Helaas is die procedure niet ontvankelijk verklaard. In theorie kan die procedure nog jaren voortduren doordat de procedure wordt terugverwezen en dergelijke. Daarom gaan wij nieuwe procedures inzetten om de kansen te vergroten. Wij beschouwen het als onze verplichting om voor u werkelijk alles te doen om de Staatsloterij ofwel de Staat te dwingen tot het betalen van ten minste een reële compensatie.

Bij deze nieuwe machtiging kunnen wij u bijstaan op basis van een normale volmacht. Verder vervalt daarbij dat wij bij uitsluiting van u bevoegd zijn u te vertegenwoordigen. U bent dan ook de eiser in dat geval en niet Loterijverlies. Loterijverlies staat u alleen bij op basis van een volmacht met recht tot vervanging. Gezien wij eerder van de Staatsloterij hebben kunnen winnen tot aan de Hoge Raad (die zaak werd namelijk feitelijk gevoerd door Loterijverlies.nl B.V.) en daardoor alle ins en outs kennen heeft dit normaal gesproken een goede kans van slagen.

Afgezien van het (eerder) overeengekomen no cure, no pay percentage en het betaalde inschrijfgeld rekenen brengen wij voor deze procedure niks in rekening.

Wij willen u vragen dit liefst uiterlijk voor volgende week vrijdag digitaal te accorderen zodat wij zo spoedig als mogelijk de Staatsloterij kunnen dagvaarden.

Klik op de volgende link om te accorderen:
Wanneer deze link niet werkt, dan verzoeken wij u naar de volgende link te gaan en daar de volgende 2 codes in te vullen:
Code 1
Code 2
Met vriendelijke groet,
Loterijverlies

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@feiko

Maar als u voorgaande reacties gelezen hebt, moet het u toch duidelijk zijn, dat u hier verre van moet blijven? Dus weg met die mail in de prullenbak.

Geo123
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2020 01:03

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Geo123 »

Moneyman schreef:
26 dec 2019 12:53
Als ze in jouw naam gaan procederen, ben je ineens hoofdelijk aansprakelijk voor de proceskosten - die gigantisch kunnen oplopen. No way dat ik hieraan mee zou doen.
Dat dus. Ik heb die mail ook gehad, heb niet op akkoord geklikt maar heb nu wel mail van ze met bedacht voor het mogen voeren van nieuwe procedures. Vreemd. Ik heb direct een mail teruggestuurd dat ik het niet begrijp omdat ik geen akkoord geef, maar daar reageren ze niet op. Wat nu?

D1958
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 aug 2018 22:12

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door D1958 »

Wat raar zeg,
Had je wel op die link in het bericht geklikt dan?

Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt..

Vraag me ook af of die beste man nog zoveel voor elkaar krijgt?

Weet niet of er meer mensen zoon mail hebben gehad?

Jo-hanna
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2020 23:48

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Jo-hanna »

Gisteren in een opwelling mail gestuurd naar Loterijverlies. Gevraagd hoe lang dit nog gaat duren.
In het begin aangemeld tig jaar geleden was toen € 35 euro en ooit nog een keer €20 denk 2 jaar geleden.
De laatste keer niets meer betaald. Wel akkoord gegaan met de individuele zaak aanspannen. :cry:
Waar ben ik aan begonnen :oops:

Kreeg onderstaand mail terug:



Geachte heer/ mevrouw,

 

Om de zaak te versnellen hebben wij vorig jaar besloten om onze klanten op directe individuele basis bij te staan. Er komt dus in de nieuwe procedures een directe link tussen eiser (klant Loterijverlies) en Staatsloterij. Wij voeren nu correspondentie met de rechtbank hoe wij dit het meest efficient kunnen afdoen. Wij doen dit tevens op voorgaande wijze aangezien de Staatsloterij proefprocedures toch niet als vaststaand uitgangspunt zal willen nemen.

 

Door het gerechtshof Den Bosch is 7 april jl. geoordeeld dat wanneer je de stelling inneemt dat je geen loten had gekocht wanneer je afwist van het toevoegen van de onverkochte loten je daarmee aannemelijk maakt dat je misleid bent en daarom recht hebt op geld terug.

 

Uit deze uitspraak blijkt dan ook dat wanneer je stelt dat je niet zou hebben meegedaan wanneer je afwist van de door de Staatsloterij toegepaste truc je je inleg moet terugkrijgen min hetgeen je gewonnen hebt en plus de wettelijke rente. Door de (samengestelde) wettelijke rente verdubbeld het totaal toegekende bedrag.

 

Heeft u al wel de machtiging afgegeven dan bent doet u sowieso mee met de individuele procedure.

U kunt een machtiging afgeven door in te loggen op onze website via:

https://www.loterijverlies.nl/inloggen

Onder uw aanmelding staat opdracht individuele procedure.

 

Wij zullen per eiser/ individu de Staatsloterij in een gezamenlijke dagvaarding en in opdracht van u laten dagvaarden. Kosten als griffie- en deurwaarderskosten nemen wij voor onze rekening. Wij nemen ook een eventuele kostenveroordeling voor onze rekening. Verder blijven de voorwaarden zoals de no cure, no pay fee, de (reeds betaalde) aanmeldfee en verval van eventuele ten goede van ons te betalen proceskosten van toepassing.

 

De procedure zal eerst bij de rechtbank worden gevoerd en voor zover van toepassing tot aan de hoogste rechtsinstantie.

 

Met vriendelijke groet,

Kind regards,

D1958
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 aug 2018 22:12

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door D1958 »

O jee...
Dacht dat hij geen rechtszaak meer kon beginnen?

Wel bijzonder dat er staat geschreven: geachte heer, mevrouw...
Is het zo'n standaard aanhef, niet jou persoonlijke naam....

Maga
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2020 13:56

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Maga »

Allen,

Ik krijg ook nog steeds mails en brieven van Loterijverlies BV, maar zou nu graag van hen af willen.

Ze zijn per slot van rekening per uitspraak Gerechtshof Den Haag van 8-10-2019 "Niet-Ontvankelijk verklaard'' om ons nog langer te vertegenwoordigen.

Nu staat er in hun laatste mails en brieven ook zowaar een mogelijke link om 'niet meer deel te nemen':

--------
"Wilt u niet meer deelnemen aan Loterijverlies ? Ga dan naar de volgende link:
https://www.loterijverlies.nl/cederen?ixxxxx$c=xxxxxx
--------

Heeft iemand deze link wellicht al eens aangeklikt, en wat gebeurt er dan ?
Ben je dan écht van ze af ?

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Gewoon niets doen.

D1958
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 aug 2018 22:12

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door D1958 »

@Maga....ik denk er hetzelfde over,
Ik heb nog nooit gereageerd op deze mails en brieven...
Wil helemaal niets aangeven op hun site...

Ben ook benieuwd of er iemand is die het wel heeft gedaan?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Zolang er sukkels wel reageren en betalen is dat leuk voor deze persoon.

Hij zal voor enkele zeker geen zaak beginnen en alleen maar vertragen en wachten op voldoende deelnemers.
Er is nooit een garantie van winnen, alleen een poging en bij verlies is de factuur voor U.

Ik vermoed een matige half opgeleide Jurist en geen goede Advocaat hier achter zal zitten.
Er zijn altijd matige Juridische Adviseurs die willen helpen of was het nu hun inkomen?

Mail is gratis en dat blijven ze proberen tot de laatste betalers stoppen.
Verlies dus nog meer aan Loterij verlies!

D1958
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 aug 2018 22:12

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door D1958 »

Hij stuurt ook brieven....
(Kost ook geld)

Maar verder klinkt het logisch...

Deze zeggen eigenlijk hetzelfde, als wat ik denk
(Niet dat ik met deze groep in zee ga, wil helemaal niets ermee)

https://www.stichtingloterijverlies.nl/2-Status/&a=14

Cherell
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2020 13:58

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Cherell »

Ik heb vandaag een brief ontvangen van loterij verlies. Hierbij werd gevraagd om twee codes te activeren zodat ons geld werd uitgekeerd klopt dit wel?

Vond het erg vreemd !

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Er zal wel meer in die brief staan. Lijkt mij niet te kloppen. Dat proces gaat u een flink bedrag kosten. Niet doen.

Y.Schouten
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2020 12:17

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Y.Schouten »

Wij hebben afgelopen week ook een brief ontvangen van Loterijverlies met daarin 2 codes. Er stond ook in dat onze inleg 4.165 Euro bedraagt incl. rente en kosten.
Klinkt leuk, maar toch vertrouw ik het niet. Heb er ook niets mee gedaan.
Heeft iemand al ervaringen hiermee, met het gebruiken van die codes?

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als u die codes activeert, gaan ze namens u procederen. Gaat u een hoop geld kosten.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ferdy R. mag twee jaar de bak in. De gedupeerden krijgen er hun geld niet mee terug, maar het is toch een beetje gerechtigheid. Nu maar hopen dat de plukze-wetgeving z'n werk doet...
De rechtbank Overijssel veroordeelt een 41-jarige man tot een gevangenisstraf van 24 maanden. De man verduisterde een bedrag van in totaal ruim 2,8 miljoen euro. Hij ontving het geld van inschrijfgeld en donaties die betaald werden door mensen die wilden procederen tegen de Nederlandse Staatsloterij. Het geld dat loterijdeelnemers aan het bedrijf van de man betaalden was bedoeld om te procederen, maar van een deel van het ontvangen geld kocht hij onder andere een privéwoning. Naast verduistering maakte de man zich schuldig aan witwassen, valsheid in geschrifte en belastingfraude.

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus twee jaar gratis kost en inwoning. 😁

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Op naar de volgende waar mensen weer met open ogen in mee gaan.

Pieteitjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2022 13:07

Re: Mail van Loterijverlies.nl B.V, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door Pieteitjes »

Heb ook de brief van loterij verlies ontvangen
Heb voorgesteld de 25 euro zeker te betalen, na ontvangst bedrag van hun

Gesloten