LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongewenste post van de postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
czarczar
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 sep 2011 19:05

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door czarczar »

SylviadeW schreef:Het is een vorm van misleidende oplichterij, waarbij heel wat geld aan de "strijkstok"blijft hangen! Een akelige vorm van opdringerigheid. Als je geen geadresseerde reclame sticker hebt, gaat het eventjes goed en dan begint het weer....
Oplichterij omdat je een foldertje door de bus heen krijgt?
Opdringerigheid? Als volgend jaar bij u een ongeneeslijke vorm van kanker wordt geconstateerd, wat ik uiteraard niet hoop, dan wordt dat u opgedrongen, kunt u niets aan doen. Maak u niet druk over een misplaatst foldertje, er zijn ergere zaken in de wereld om u druk over te maken.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door Quark »

SylviadeW schreef:Quark: als je de berichten leest kun je zien, dat er door vele mensen al diverse dingen zijn geprobeerd om deze vorm van schreeuwerige reclame maken te vermijden. Ook via postwijzer of belmeniet! Ze komen altijd weer op een ander idee om mensen te benaderen. Via telefoon of mail, waar ze sociaal emotionele chantage plegen!
SylviadeW, sinds ik mij bij postfilter heb aangemeld nu een jaar geleden, heb ik nog geen post meer van ze gehad :wink:

Pirol
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2015 16:55

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door Pirol »

Bob Schurkjens schreef:Meld je aan bij Postfilter, http://www.postfilter.nl
Dit help geen flikker, net TELFORT aan de bewoners van. ze omzeilen gewoon alles man.

telfort
kpn
postcodeloterij
vriendenloterij
upc
enexis energie (4x)
Nuon Energie (4x)

Ik sta in
Bel mij niet
postfilter
als stikkers op de deur , brievenbus en aan de bel.

Heel die filter is een lachnummer, nieuwe truc is

AAN DE NIEUWE BEWONERS VAN
AAN DE BEWONERS VAN
AAN DE INWONERS VAN

ADRES NR POST CODE PLAATS.

dus zonder fam naam ed.

Mijn advies
dikke zware stift.
koeien letters op zetten

RETOUR AFZENDER ONGEWENST POST, EN STEEK JE BEDRIJF IN JE REET.
Help vaak, behalve bij paar hardleerse dan wordt de tekst extremer dan stopt het vaak.
Bijlagen
12039621_555138191318305_5638972347992470143_n (1).jpg
(81.57 KiB) 876 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
12019852_555138184651639_4953766498671538961_n.jpg
(49.98 KiB) 876 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door langste adem »

RETOUR AFZENDER ONGEWENST POST, EN STEEK JE BEDRIJF IN JE REET.
Help vaak, behalve bij paar hardleerse dan wordt de tekst extremer dan stopt het vaak.
Lol. Maar klopt wel. Ik kreeg , een aantal jaar geleden alweer, steeds ongewenste spam-emailtjes van een bedrijf.
Wat ik ook probeerde, het lukte me maar niet om er vanaf te komen, er bleven meerdere mails per week binnenkomen.
Op een gegeven moment was ik het zo zat en ging ik al die mailtjes gewoon maar doorsturen naar verschillende emailadressen van dat bedrijf. Met een heel extreem ranzig plaatje erbij die ik van internet had geplukt, en een begeleidend tekstje in dezelfde trant als " steek maar in je reet" . Dit heb ik nog enkele malen moeten herhalen, maar zowaar kreeg ik uiteindelijk geen mailtjes meer.....

helpfuljosh
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2016 14:31

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door helpfuljosh »

Jammer dat het forum over het opzeggen van de Nationale Postcodeloterij gesloten is ik heb er nog wat vragen over. Op veel informatie sites wordt vermeld dat je op 4 manieren kan opzeggen. Maar de online opzegmogelijkheid bestaat niet meer. Je kan alleen nog bellen OF gebeld worden.

Vroeg me af of je ook niet gewoon een brief kan sturen? Of gooien ze die meteen weg als je hem niet aantekent? Ben benieuwd hoe ik makkelijk kan opzeggen...

EN ja, de reden voor het opzeggen is wel de agressieve reclame methoden, die post ieder maand, heel irritant, ik wil hier niet meer aan bijdragen!

Gesloten