LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcodeloterij maling

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
PeterWilma
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2006 15:34

Postcodeloterij maling

Ongelezen bericht door PeterWilma »

Vandaag voor de vijfde keer een mailing ontvangen van de Postcodeloterij, geadresseerd aan:

mijn reeds zes jaar geleden overleden allerliefste tante !!!!!!


welke overigens nooit op ons adres heeft gewoond en/of is ingeschreven.

steeds weer gebeld met dat "goedkope telefoonnummer" ze vinden het allemaal heel vervelend maar de mailings stoppen niet!!!!

Conclusie, Postcodeloterij koopt minimaal 6 jaar oude adresbestanden op voor een hoop geld, laten je bellen naar een duur nummer, kunnen de mailings die ook een hoop geld kosten niet stoppen.

Hoezo goede doelen? Hoezo geldverspilling?

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Postcodeloterij maling

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

www.infofilter.nl zou misschien een oplossing kunnen zijn.

Hierbij de gegevens van je overleden tante invoeren,

Dit zou moeten helpen. Succes.

phv
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 dec 2006 13:04

Re: Postcodeloterij maling

Ongelezen bericht door phv »

ik kreeg ook altijd post van de postcodeloterij, maar sinds ik ze een e-mail heb gestuurd dat ik geen geadresseerde post wil ontvangen, is het sindsdien over. ik krijg wel nog altijd de ongeadresseerde, maar die gooi ik altijd weg. misschien moet u dat ook doen, een e-mail schrijven.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Postcodeloterij maling

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

misschien moet u dat ook doen, een e-mail schrijven.
Dacht je nou echt dat ik dat zelf niet al bedacht had?

Dat werkt bij heel veel bedrijven wel zo, alleen is de postcodeloterij met al haar sub-loterijen, en de staatsloterij, daar nogal hardnekkig in.

Pas toen ik ze dreigde met het doorgeven aan de reclame-codecommissie, namen ze de moeite te reageren, en hingen een of ander vaag verhaal op over het kopen van adres-batches van externe partijen. Niet ZIJ kopen die adressen, zij VERkopen ze juist.

Maar ik ben wel ervan verlost.

phv
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 dec 2006 13:04

Re: Postcodeloterij maling

Ongelezen bericht door phv »

BIJ MIJ WERKTE HET, IK KRIJG GEEN MAILINGS VAN DE POSTCODELOTERIJ, SPONSORLOTERIJ EN DE BANKLOTERIJ.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Postcodeloterij maling

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Bij mij werkt dat bij heel veel firma's ook feilloos. Maar de twee genoemde, daar kwam ik niet vanaf. Ook al had ik me netjes afgemeld met een email en infofilter (dat laatste werkt in principe voor alle comminucatie).

Staatsloterij presteerde het zelfs om me drie keer in december een herinnering te sturen, omdat ik nog geen oudejaarslot had. Nou en? Ik heb er wel 12,50 mee bespaard.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Postcodeloterij maling

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Nationale PostcodeLoterij
P/a van Eeghenstraat 70
1071 GK Amsterdam

faxnr: 020 6753866

Beter is nog om hun antwoordnummer te pakken te krijgen.

Maak dan een pakket met een straatsteen en uw brief daarbij waarin u dat aan dit maffia-achtige bedrijf meldt en verzend dit naar het hier bovenstaande adres.

Mijn ervaring is overigens dat een fax met heel veel zwart (dikke vette letters in punt 48 of hoger ook helpt.
Na mijn fax ontvangen te hebben was dat faxapparaat 2 dagen niet meer te bereiken.
Maar......... 't Heeft geholpen!!

ondervond Grootvader

Gesloten