LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
JvB
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 apr 2007 20:45

Postcodeloterij

Ongelezen bericht door JvB »

De postcodeloterij is een enge organisatie die voor klachten zeker niet bereikbaar is.Ik wordt al vier jaar achtervolgt door hun met post voor een en dezelfde persoon,en dat terwijl ik geheimhouding heb,dus verder door geen enkele vreemde instantie waar ik niets mee te maken heb wordt aangeschreven.Heb vele malen getracht contact te leggen,maar dan krijg je een geautomatiseerd berichtje terug dat je je antwoord maar moet opzoeken en zit die er niet bij dan komt het erop neer pech........
Wie kan me helpen om via mail in contact met hun te komen op de juiste manier en dat ik ook nog antwoord krijg??
Ik hoop gauw iets te horen

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door bot321 »

Wat is het adres van de Nationale Postcode Loterij?

Onze adresgegevens zijn:

Nationale Postcode Loterij
Van Eeghenstraat 70
1071 GK Amsterdam

Ons telefoonnummer is 0900-300 1500 (20 cpm, maandag tm vrijdag, van 9-21 uur). Ons faxnummer is 020-6753866.


P.S. Met ingang van de trekking van januari 2008 wordt met goedkeuring van het Ministerie van Justitie de lotprijs verhoogd tot 7,25 euro. De prijs van een lot met Verdubbelaar wordt 9,00 euro. Het grootste deel van de prijsverhoging komt direct ten goede aan de goede doelen en de prijzenpot. Daarnaast is de prijsaanpassing nodig om een deel van de gestegen kosten te compenseren.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door bot321 »

Nog een opmerking van mij.Je krijgt zo veel post
van de postcodeloterij om te activeren,(zit je gelijk
aan een paar loten vast) en noem maar op om maar
meer loten te nemen,maar helemaal niets ontvangen
over die prijsverhoging.HEEL VREEMD.Ben begonnen
met 5 gld oftewel 2.25 euro.Wordt nu 9 euro.
Nou van mijn kant dag postcode.
Laatst gewijzigd door bot321 op 02 jan 2008 08:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Toolboy

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Toolboy »

Postcode oplichterij in mijn ogen.

Als je eens goed over deze organisatie nadenkt ,en kijkt welke artiesten/bobo`s op de kosten van deelnemers een reisje maken om te zien hoe slecht het gaat met de zg doelgroepen.
Dan ga je spontaan overgeven.

Het grootste deel van de inleg van de Pl verdwijd in de zakken van ????



T

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Ik ben al jaren geen lid meer van die postklotenloterij. Ik krijg echter nog zeker 4 a 5 keer per jaar zo'n schreeuwbrief met allerlei schijnheilige teksten erin om weer lid te worden. Ik donder die zooi standaard weer in de brievenbus met retour afzender erop.

dph
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2007 14:31

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door dph »

Kreeg in het kerstpaket lot van postcode loterij deze moest geactiveerd worden waarna je een keer gratis meespeelt en je raad het al zonder schriftelijke opzegging blijft meespelen maar dan wel betaald.Bedankt werkgever

ruitenheer
Berichten: 431
Lid geworden op: 19 jun 2005 13:37

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door ruitenheer »

De 4e brief in 4 weken tijd, begint een behoorlijke regelmaat te worden. Met dezelfde regelmaat gaan ze terug. Het is ditmaal een behoorlijk dikke envelop geworden.

BMS.Purmerend

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Kreeg in het kerstpaket lot van postcode loterij deze moest geactiveerd worden waarna je een keer gratis meespeelt en je raad het al zonder schriftelijke opzegging blijft meespelen maar dan wel betaald.Bedankt werkgever
Bedankt werkgever < ?

BMS.Purmerend

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

De 4e brief in 4 weken tijd, begint een behoorlijke regelmaat te worden. Met dezelfde regelmaat gaan ze terug. Het is ditmaal een behoorlijk dikke envelop geworden.
Ja inleggen voor goede doelen.
Wat kost al dat postverkeer eigenlijk.
Ik zou er een best maand salaris uit kunnen slepen.
Maar als je weet wat die artiesten per uur vragen maak ik mij wel zorgen of er inderdaad hier spraken is van onderons handel.
Is het al uitgezocht of er in die plaatsen waar de miljoenen vallen ook artiesten wonen?

Ooit deed ik mee met 12 loten wat mij opviel was dat je 12 vakjes had met vasten zijvers, die per maand een verspringt.

Cornal
Berichten: 51
Lid geworden op: 21 jun 2005 10:35

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Cornal »

ik kreeg een brief ,met alvast een parkeerkaartje,dat ik kans zou maken om uitgekozen te worden voor millioenenjacht ,maar moest wel eerst een lot kopen,dus niet gedaan.Toen werd ik weer gebeld "gefeliciteerd ,heeft u wel eens meer een prijs gewonnen?",dan denk je toch dat je iets gewonnen hebt.Maar nee hoor ,ik zou kans maken om bij de 35 gelukkige te zijn die op hun beurt weer een kans maakten op een prijs van Samsung ,wat weet ik niet eens meer .Maar wel eerst weer een lot kopen.het zijn gewoon oplichters ,agresieve verkoop noem ik dat.Mag dat allemaal maar zo??? Iedere week krijg ik wel een brief om 1 of meer loten te kopen.Ik heb er 2 en vind dat meer dan genoeg.Liefst deed ik helemaal niet meer mee maar de prijs zal toch eens in je straat vallen ,nou dan ben je ook niet blij hoor,dus daarom doet volgens mij iedereen mee.
Ze zeggen wel als eerste voor de goede doelen ,maar iedereen doet uiteindelijk mee om te winnen,net zoals ik.

swiep
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2008 09:38

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door swiep »

Ik krijg ook regelmatig schreeuwpost van de postcode loterij.
Nu vraag ik mij af of dit ook onder SPAM valt of niet.
Het is aan mij geadresseerd maar ik vraag er niet om!!!
Als ze dit via de mail doen is het wel spam!
Lijkt mij dat dit ook geldt als het via de post gaat.

ceylon
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2008 17:42

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door ceylon »

Ik krijg ook regelmatig schreeuwpost van de postcode loterij.
Nu vraag ik mij af of dit ook onder SPAM valt of niet.
Ik denk niet dat het SPAM is, ze weten gewoon welke naam bij welk adres hoort, het is geadresseerde reclame.
Dus een NEE -NEE sticker helpt hier ook niet tegen.

Maar wat ik zo vreemd vind is dat ze
zomaar 9 Euro mogen afschrijven omdat de
loten m.i.v. 2008 zijn verhoogd.
Maar dat de spelers daar niet van op de hoogte
zijn gebracht.

Ik speelde nog mee met een lot en
heb direct een brief gestuurd om het meedoen op te zeggen. Voorbeeldbrieven hoe je dit aanpakt
vind je genoeg op internet

Een tip :!: verspil er geen postzegel aan, gebruik het antwoordnummer

Ik heet Roberta, maar die schijnt er al een te zijn, dus dan maar
groetjes Roberta Ceylon

ruitenheer
Berichten: 431
Lid geworden op: 19 jun 2005 13:37

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door ruitenheer »

Gisteren nummer 5 ontvangen in evenveel weken. Kennelijk willen ze heel graag dat ik mee ga doen. Misschien eens vragen of ze de natuur willen steunen.

pbodenstaff
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 feb 2008 12:23

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door pbodenstaff »

Recentelijk ontving ik van de BankGiroLoterij een brief die mij opriep om mijn kaartnummer te activeren Hiermee kon ik een kans maken om elk uur €25.000,00 te winnen. Dit dan gedurende d actie week van 4 februari 2008.
Maar als je dan eenmaal op de website bezig bent om dat te doen, blijkt pas dat je dan wel geacht wordt om extra loten te kopen.

De BGL stuurt dan ook vele malen per jaar brieven om meer loten te kopen. De een is nog misleidender dan de ander.
Er wordt de indruk gewekt dat je iets extra krijgt, maar pas in de kleinen lettertjes of in raadselachtige opgestelde zinnen staat dat je dan wel extra loten moet kopen.

Iets later ontving ik een brief van de PostcodeLoterij waarin ik IERDER UUR een
Ik ben van mening dat er ingegrepen moet worden in deze agressieve en misleidende verkooppraktijken. Vliegvakantie van €10.000,00 kan winnen,
Het enige wat ik hoef te doen is mijn INCHECK-CODE activeren.
Als je dan naar hun website gaat, blijkt pas dat dit alleen kan door of 1,2, of 3 extra loten te kopen. Dus ook hier is de oproep dat je wat kunt winnen behoorlijk misleidend.
Waarom niet boven aan de brief schrijven: Koop extra loten en maak kans op..... in plaats van deze valse voorlichting.
Overigens staat mijn naam al jaren verkeerd op de post die ik van hen krijg, ondanks het feit dat ik hun herhaaldelijk heb verzocht dit te wijzigen, maar dit er zijde.

Ik ben van mening dat het tijd wordt dat deze, en andere loterijen, sweepstakes e.d., verboden moeten worden om op deze onduidelijke manier extra loeten te verkopen.
Ik hoop dat Radar hier een programma aan wil besteden en druk uit gaat oefenen om dit soort misleiding te gaan verbieden.

thenou
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2007 21:10

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door thenou »

Mijn ervaring met de postcode is ook uitermate slecht.
Ook ik heb een lot via kerstpakket geactiveerd. Daarna op 4 januari schriftelijk opgezegd. Wordt er toch 9,00 euro van mijn rek.afgeschreven.Storneren dus. Mooi niet dus, is niet mogelijk bij de postcodeloterij.Krijg standaardbrief dat ik nogmaals moet schrijven omdat mijn schrijven niet compleet zou zijn.Nonsens alles wat ze moesten weten stond erin. Gebeld(0,20 p.m.) Krijg ik te horen dat ik in de brief ook moet vermelden dat ik mijn inleg terug wil.Dus maar weer geschreven. Inmiddels is de tweede keer 9,00 euro van mijn rek. Ook ontvang ik voor de tweede keer weer dezelfde standaardbrief. Uw aanvraag kan niet in behandeling worden genomen omdat er gegevens ontbreken.Hoe lang denken ze mij te kunnen oplichten. Goede doel? Dat is nu wel duidelijk wat dit goede doel is. Je reinste oplichterij. Het word tijd dat hier iets aan gedaan wordt.

sinuhe10
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jun 2007 17:36

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door sinuhe10 »

postcodeloterij gaat maar door,prijs lot verhoogd naar 9 euro,aanloop
naar 10 euro ,komt ten goede aan goede doelen?? wie controleert dat,
jackpot Nov07 6,4 millioen,op lotno.2153CP290, uitslag trekking zie ik deze jackpot is op,niet-verkocht lot gevallent
Hoezoe niet verkocht,bestaat deze postcode niet? en wat doen de
drie cijfers 290 achteraan lot,hoeveel nummers worden daaraan ook nog
toegevoegd 500 of zo,bijna onmogelijk dat de jackpot valt toch!
ik zou zeggen verdeel de jackpot onder de mensen met postcode 2153CP !
en zo wordt er maar aan gerommeld bij al die loterijen,schreeuwen over
miljoenen jackpots,die eigenlijk maar zelden vallen!
Brieven met suggesties,dat je weer in de prijzen gaat vallen,als je maar
meer loten koopt.
Je wordt zelfs geselecteerd om meer loten te mogen kopen!!
Is zo'n jaarrekening eigenlijk openbaar, Zou misschien eens meer
publiekelijk bekend moeten worden gemaakt.
Is toch wel nuttig als de mensen weten hoe het geld eigenlijk besteed
wordt,

louisemoree
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 aug 2007 17:12

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door louisemoree »

Heb een paar dagen geleden schriftelijk te kennen gegeven dat ik geen post voor extra loten wil te ontvangen.
Vandaag krijg ik toch weer post.Ik ben geen gokverslaafde.Een lot is genoeg.

pjmoors
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mar 2008 17:05

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door pjmoors »

Ik zit met het zelfde Probleem ook ik heb een lot en steeds weer dat opdringerige gedoe ik ben het zo moe dat ik zelfs dat ene lot nog op ga zeggen !!!
ALS DAT TEMINSTE LUKT ?????

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

Dat zal wel lukken, maar die post blijf je krijgen :| Zoals nou weer het pasje wat ik vandaag kreeg. Heb dus al ruim een jaar geleden de PCL de deur uitgegooid.

mobidik
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2008 15:03

Re: Postcodeloterij

Ongelezen bericht door mobidik »

Ik ben al jaren lid van de Postcodeloterij en heb geen problemen, maar mijn ervaring is als er iets niet goed gaat: "Schrijven heeft GÉÉN zin, maar gewoon bellen en NIET met het dure 0900 300 1500 (0.20 cpm) nummer, maar gewoon met het alternatief nummer: 020-6732446". Succes

Gesloten