LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rekening gekregen van Vensure namens Winteam

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
JoanSmulders
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2018 12:30

Rekening gekregen van Vensure namens Winteam

Ongelezen bericht door JoanSmulders »

Ook ik heb een rekening gekregen van Versure welke namens Winteam wordt geint. Wat ik ook Google en of zoek op internet de website van Winteam plopt nergens om, geen bedrijfsinformatie en of klachtenprocedure.
Nu heb ik gebeld naar 'Winteam', welke mij vertelde dat de website; Winteam.website betrof. Echter zonder resultaat. Teruggebeld en verteld dat ik via Google niet op hun website kan komen. Zou binnen 24 uur geregeld worden. Niet dus.

Parallel aan dit gebeuren heb ik Versure een mail gestuurd met daarin mijn klacht over Winteam, met het verzoek deze door te sturen naar Winteam.
Simpel weg, ik heb geen contactgegevens van Winteam.
Tevens het verzoek aan Versure om lopende de klacht de openstaande rekening te 'bevriezen'. Uiteraard wilde ik een bevestiging van de mail.

Wat schets mijn verbazing, krijg ik een rekening met daarin vermeld de verhoging van het bedrag door de administratieve kosten. Maar gebeld naar Versure. Weten niets af van mijn mail en verwijzen mij terug naar Winteam. En zo is het verhaal rond en of met andere woorden, 'kastje en muur verhaal'.
Ondertussen loopt het betalingstermijn gewoon door en zal weldra opnieuw een verhoging van het bedrag plaatsvinden.
Ik krijg een zeer onbestemd gevoel over dit alles en heb idee dat er vele op deze manier beduveld worden. Maar hoe nu verder te handelen.

Met groeten Joan Smulders
Laatst gewijzigd door Radar op 18 mei 2018 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hyperlinks verwijderd

rvjapio
Berichten: 994
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Rekening gekregen van Vensure namens Winteam

Ongelezen bericht door rvjapio »

U bedoelt verisure? Daarover zijn genoeg klachten te googelen.

Annelies-Rotterdam
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2018 10:09

Re: Rekening gekregen van Vensure namens Winteam

Ongelezen bericht door Annelies-Rotterdam »

Ook ik heb een brief gehad van Versure ontvangen inzake het Winteam, heb daarna de consementenbond,Radar, en de Fraudehelpdesk ingeschakeld.

Opperdepop
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 okt 2017 21:36

Re: Rekening gekregen van Vensure namens Winteam

Ongelezen bericht door Opperdepop »

Ook mijn broer heeft een brief gehad van versure, over een openstaande rekening bij winteam. Mijn broer weet van niks, vorig jaar had hij ook al dat er ineens 48,95 van zijn rekening werd afgeschreven door factory, hun gaven aan dat hij in had gestemd ik zei toen stuur mij het contract maar met zijn handtekening. Hadden ze niet dus, maar als hij niet betaalde zouden ze een incasso bureau op hem afsturen. Ik heb ze gezegd dat ik dan wacht totdat we bij de rechter zullen zijn. En ze verbrak gelijk de verbinding. Nu kreeg hij van de week dus van die versure over openstaande rekening bij het winteam. 48,95. Dus ik ga morgen eens bellen met versure. En ga het gelijk even door geven aan radar, fraudteam.

sylvesterb
Berichten: 5047
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Rekening gekregen van Vensure namens Winteam

Ongelezen bericht door sylvesterb »

JoanSmulders schreef:Ook ik heb een rekening gekregen van Versure welke namens Winteam wordt geint. Wat ik ook Google en of zoek op internet de website van Winteam plopt nergens om, geen bedrijfsinformatie en of klachtenprocedure.
Nu heb ik gebeld naar 'Winteam', welke mij vertelde dat de website; Winteam.website betrof. Echter zonder resultaat. Teruggebeld en verteld dat ik via Google niet op hun website kan komen. Zou binnen 24 uur geregeld worden. Niet dus.

Parallel aan dit gebeuren heb ik Versure een mail gestuurd met daarin mijn klacht over Winteam, met het verzoek deze door te sturen naar Winteam.
Simpel weg, ik heb geen contactgegevens van Winteam.
Tevens het verzoek aan Versure om lopende de klacht de openstaande rekening te 'bevriezen'. Uiteraard wilde ik een bevestiging van de mail.

Wat schets mijn verbazing, krijg ik een rekening met daarin vermeld de verhoging van het bedrag door de administratieve kosten. Maar gebeld naar Versure. Weten niets af van mijn mail en verwijzen mij terug naar Winteam. En zo is het verhaal rond en of met andere woorden, 'kastje en muur verhaal'.
Ondertussen loopt het betalingstermijn gewoon door en zal weldra opnieuw een verhoging van het bedrag plaatsvinden.
Ik krijg een zeer onbestemd gevoel over dit alles en heb idee dat er vele op deze manier beduveld worden. Maar hoe nu verder te handelen.

Met groeten Joan Smulders
Je wordt beduveld maar dat kun je via google.nl al simpel vaststellen.

Zie o.a. viewtopic.php?f=29&t=169177

Hun website is www.winteam.nl echter dit domein is offline wegens een betalingsachterstand. Mailen e.d. heeft dus weinig zin, hun website is al sinds 2017-11-05 offline.

Baloe2
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jun 2018 11:46

Re: Rekening gekregen van Vensure namens Winteam

Ongelezen bericht door Baloe2 »

Dit domein is offline gezet wegens een openstaande betaling. Neem contact op met het bedrijf waar u dit domein heeft geregistreerd. Na betaling zal uw domeinnaam weer bereikbaar zijn Dit krijg je van Winteam te zien.
Ook mijn vrouw (78) kreeg een mooi schrijven van Versure. Deze om informatie gevraagd, geen enkele reactie. Wel brief met 10,00 verhoging. Ze nogmaals geschreven dat er zonder de nodige gegevens NIETS zal worden betaald.

stofzuigertje

Re: Rekening gekregen van Vensure namens Winteam

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik bel niet, mijn fiets is gestolen!
Maar zal ook geen Email of post sturen.

Als je geen schulden of contract hebt niet reageren want bij reactie proberen ze met verhoging eerst en later dreigen met gerechtelijke kosten....
Maar ik heb nergens gelezen dat iemand die ook een dergelijke brief kreeg ooit is uitgenodigd door een echte Deurwaarder om voor de rechtbank te verschijnen.

Gewoon oplichting en maakt geen kosten, niet bellen of schrijven en laat ze maar lekker doorgaan.
Als zij post sturen is goed voor werkgelegenheid bij Post NL en dat is het enige goede dat ik van hun kan melden!

Gesloten