LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SKL Duitse lotto

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Swiebeltje
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2009 13:45

SKL Duitse lotto

Ongelezen bericht door Swiebeltje »

ik had vorige week een telefoontje van de duitse lotto gekregen.
met daarin waarschijnlijk het vaste praatje met 98.9% kans ofzo.
het klonk dan ook mooi en heb gevraagt om een info pakketje
en ik zou dan ook nog 7 dagen bedenkttijd hebben om het te annuleren
inmiddels een aantal dagen later (goeie 7e dagen)
Geen pakketje ontvangen , maar wel geld afgeschreven.
ik ben hier ook meteen achteraan gegaan..
geprobeert contact te zoeken met hun! lukte niet!
ik kreeg een of ander vrouwtje aan de telefoon die half nederlands sprak en het moeilijk maakte voor zichzelf
toen ik eindelijk wel iemand te pakken had kreeg ik te horen
je staat niet in ons systeem ik kan je niet helpen!!!!
dus ik dacht OJAHHOOR ik voelde me dan ook meteen genaait.
ik beetje googlen en kwam hier en las wat tips over rekeningnr blokeren E.D
ik meteen contact gezocht met mijn bank en het verhaal in het kort gezegt
en ze dacht dat ze het niet kon trugboeken omdat het een gok iets is dat de mensen dan die verliezen trug konden boeken.
maar dat was niet het geval wat mevrouw ook al raar vond!
dus zo gezegt zo gedaan het geld word nu truggestort op mijn rekening
en het rekeningnr word compleet geblokeert!

dus als tip hieruit wil ik zeggen doe hier niet aan mee en als je je ook zover hebt laten praten!
meteen naar de bank bellen!
en vragen voor een trugboeking en blokade op dat rekeningnr!
niet naar hun bellen heeft geen nut!!

rommie
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:18

Re: SKL Duitse lotto

Ongelezen bericht door rommie »

hoe kwamen ze aan je bankrekening nummer als je alleen een info pakket had aangevraagd?

Swiebeltje
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2009 13:45

Re: SKL Duitse lotto

Ongelezen bericht door Swiebeltje »

een hele goeie vraag..
ik weet niet wat hun kunnen natuurlijk maar miss via telnr is een abbonoment of via adres ik zou het egt niet weten!

sapfira
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2009 16:29

Re: SKL Duitse lotto

Ongelezen bericht door sapfira »

Ik ben ook zo`n doos om er in te trappen. Zij belde mij vandaag en heb toegezegt. Ik heb meteen contact gezocht met mijn bank. Hou je rekening goed in de gaten. Zodra zij het geld van je rekening houden, neem dan meteen contact op met je bank zodat zij het bedrag kunnen stoneren. En dan maar blokkeren die handel...Wat een geouwehoer zeg...Stupit me...niet intrappen mensen..!!!

sorayashiva
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2009 14:52

Re: SKL Duitse lotto

Ongelezen bericht door sorayashiva »

ik heb dus precies het zelfde.....

ben voor 3 weken geleden gebeld met een mooi verhaaltje of ik mee wou doen, mijn antwoord was dat ik eerst informatie thuis wou hebben. deze zou mij toegestuurd worden. nooit gekregen natuurlijk.... :shock:

vanmorge kijk ik op mijn rekening en is er zomaar 65 euro af gehaalt terwijl ik me banknummer niet door gegeven heb...... :evil: :| :shock:
hele morgen de mensen van de loterij proberen te pakken te krijgen geen gehoor.... :? na 4 uur proberen kreeg ik een vrouw aan de telefoon die amper nederlands sprak... en kon mij niet in de computer vinden mevrouw beweerde dat ik lot nummers moest hebbe... :evil: heb helemaal geen lotten laat staan dat ik nummers... mevrouw snapte er niks van...
net mijn bank opgebeld en het geld terug laten storten en gelijk het nummer geblokkeerd....
wat een stom iets die duitse lotterij pffffff :evil:

Gekko31
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2009 09:46

Re: SKL Duitse lotto

Ongelezen bericht door Gekko31 »

Ik ben er ook ingetrapt. Je twijfelt wel maar door het mooie verhaal wat zij je vertellen hoop je toch dat jij diegene bent die er met een flinke prijs vandoor gaat. Eenmaal op de site van SKL blijkt deze geheel in het duits te zijn zonder enige vertaling in het nederlans :? Vervolgens mijn lotnummers ingevoerd maar deze werden niet herkend. En dan...incasseren zij na ontvangst van enkele loten ineens een flink bedrag van je rekening. Wordt dit mijn maandelijkse afschrijving? Dit was voor mij de reden om alles te annuleren. Om er snel van af te komen heb ik contact gezocht met SKL waarop zij mij een (standaard) brief zouden verzenden waarmee je de lidmaatschap kunt beeïndigen. Wacht hier niet op want deze komt nooit! Ik heb als volgt gehandeld.
1. De afschrijving van € 65,- storneren;
2. Beeïndigen overeenkomst middels een fax, zie onder.

Aan :SKL
Faxnr :0049-66961333
T.a.v. :SKL

Ik wacht al enige tijd op uw brief om mijn lidmaatschap te beeïndigen maar heb tot op heden nog niets van u ontvangen. Nog steeds ontvang ik loten en acceptgiro’s van SKL maar dit is volledig zinloos. Elk bedrag wat u van mijn rekening afschrijft zal ik direct storneren. Ik verzoek u nogmaals om mijn abonnement te annuleren.

...

3. Vervolgens heb ik nooit meer iets van SKL vernomen. Zaak afgehandeld! :D


Ps. storneren kan gewoon via internetbankieren.

Gesloten