LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SKL loterij in Duitsland

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
mathias
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 mei 2010 03:13

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door mathias »

Hallo mensen.
Eind april werd ik gebeld met het nieuws dat ik 6 maanden lang met 5 gratis loten
kon meespelen in de staatsloterij. Het enige wat ik moest betalen waren administratiekosten van 2,50 euro per maand. Dit vond ik wel heel leuk dus zei ik ja.
Mij werd toen gezegd dat ik binnen 2 weken een brief zou krijgen waar alles duidelijk
in zou staan. Tot op heden nog steeds niet ontvangen. Op 20 mei kreeg ik een
afschrift van de bank waarop 17 mei, 65 euro was afgeschreven door een duits bedrijf. Ik ben met dit afschrift meteen naar mijn bank gegaan. Het bedrag werd meteen terug geboekt nadat de persoon die mij hielp dit bedrijf googlede en meteen op de site van Radar uitkwam. Volgens haar zou dit bedrag binnen 5 dagen weer op mijn rekening staan.

mathias
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 mei 2010 03:13

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door mathias »

Hallo mensen.

Behalve Gloekle is er nog een firma die loten van de SKL aanbied en wel de firma Boesche.
Telefoonnr 0049-4066961392.
Rekeningnr 2254.12.233 tnv Raiffeisenv. Salzburg
Het is een duits nr maar als je belt gewoon vragen naar iemand die nederlands spreekt.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Nicoliene
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2010 14:51

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Nicoliene »

Hey mensen,

Ik moet bekennen dat ook ik me telefonisch heb laten overhalen om bij skl mee te spelen. ik zou voor zes maanden lang met vijf loten gratis meespelen.

vandaag is mijn "spelersinformatie" binnengekomen met daarbij een rekening waarop staat dat er 65 euro van mijn rekening geboekt zal worden. wat naar mijn idee dus niet de bedoeling was! Ook is er niets gezegd over het evt binnen zeven dagen na ontvangst van de papieren kosteloos te kunnen opzeggen.
nu ik al de verhalen op het forum gelezen heb wil ik er alleen maar zo snel mogelijk vanaf voor er iets van mijn rekening wordt afgeschreven.

De deelname papieren die ik ontvangen heb zijn van Boesche, kan iemand me helpen om dit zo snel mogelijk schriftelijk of telefonisch te kunnen opzeggen? (aangezien het pinksterweekend is zullen ze tm maandag de telefoon niet meer opnemen, en ik zou graag voor die tijd al een mail met beëindiging van deelname hebben gestuurd)

Naar welke mail adres moet ik dit sturen? en kan ik die ook gewoon in het nederlands typen? (aangezien ik totaal geen kei ben in duits)

alvast bedankt!
N

mathias
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 mei 2010 03:13

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door mathias »

Hallo Nicoliene

Om te beginnen zie het bericht wat boven dat van jou staat.
Als je betaalt heb laat je bank het geld meteen terugboeken. Dat gaat zeer snel.
Ik heb het zelf 20 mei laten doen en 22 mei stond het alweer op mijn rekening.
Persoonlijk denk ik dat je het beste dinsdag het nummer in bovenstaand bericht kunt bellen en vragen naar iemand die nederlands spreekt.
Ik heb nog een mail- en gewoon adres van ze maar ik weet of je er wat aan heb.

SKL Boesche
Kurfürstenplatz 8
80263 München
Deutschland

Email: [email protected]

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent. Laat het even op dit forum weten.

Groet.
Mathias

geerttoonen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2010 09:58

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door geerttoonen »

Ik ben gisteren tel. benaderd en de stem van die man leek op die van Gaston.
Heel verhaal 80 a 90 % kans op 125 euro per trekking per lot.
Dat is per maand plm. 2000 Euro. Dit is JOU kans.
Na zijn verhaal vroeg ik hoe het kan dat ik 5 loten à 12.50 euro koop en 90 % kans op 125 euro heb en waar ze dan het geld vandaan halen om mij uit te betalen.
Hij vertelde me dat er geld gegenereerd is uit een promotiecampagne, en dat ik een van de 5 uitgeselecteerde was.
Ik vertelde hem daarop rustig dat ik niet in sprookjes geloofde en dat hij aan mij geen geld kon verdienen.
Hij zei dat ik deze kans niet kon laten lopen, ik zei nee, dat zullen we meemaken doeiiiiiiiiii....tuut, tuut, tuut, tuut, tuut....hahaha.
En nu lees ik een dag later dit forum en mijn conclusie de enige en de juiste was..

Succes Geert

Ellis van Daal
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2010 14:20

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Ellis van Daal »

Ik ben afgelopen vrijdag 04-06-2010 benaderd door de SKL dat ik de enige in mijn woonplaats was die kans maakte op....Het hele verhaal van die meneer afgeluisterd en met mijn stomme hoofd gezegd ja ik doe mee.

De meneeer aan de telefoon vertelde mij dat ik 1 maand mee zou spelen met 5 1/10 loten van €12.50 per lot en €1.95 administratie kosten. Ik zou na het gesprek een sms bericht krijgen waar de gegevens nogmaals in zouden staan.

Ondertussen is het nu maandagmiddag 13:30 uur en heb net pas het smsje met de gegeven ontvangen. In dit smsje stond echter dat ik lid was geworden voor een half jaar met 5 1/10 loten van € 12.50 per stuk per maand met administratiekosten.

Ook stond er in het smsje een telefoonnummer waarop ik hen eventueel kon bereiken. Ik meteen gebeld en kreeg een hele vriendelijke dame aan de telefoon en die ging proberen of ze het nog kon tegenhouden. Er is nog geen geld van mijn rekening afgeschreven maar ik blijf mijn rekening nauwlettend in de gaten houden.

Het telefoonnummer waarop ik hen heb kunnen bereiken is: 00800-45632553 Let op!! er staaat 00800 dus als je gaat bellen let dan op dat je eerst 2 nullen draait

curtis1
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2010 10:58

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door curtis1 »

Ik heb dat nummer gebeld. Ik heb mijn klantennummer gegeven en blijkt dat ik niet in het systeem zit. Toen zei de vrouw aan de telefoon dat ik klant ben van hun concurrenten: Weisheit. Ik heb nu totaal geen idee wie ik moet bellen.

mcmarlot
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2010 10:12

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door mcmarlot »

curtis1 schreef:Ik heb dat nummer gebeld. Ik heb mijn klantennummer gegeven en blijkt dat ik niet in het systeem zit. Toen zei de vrouw aan de telefoon dat ik klant ben van hun concurrenten: Weisheit. Ik heb nu totaal geen idee wie ik moet bellen.

Tel: 0049-40-66961392 (Weisheit SKL)

Je krijgt dan wel duitse medewerker aan de lijn maar het is binnen een minuutje gepiept.

Succes Curtis1

srisa
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2010 23:32

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door srisa »

Gedurende 3 maanden (rond de 22e) is er telkens een bedrag van € 72,95 afgeschreven van mijn rekening. Ik kwam er afgelopen week pas achter. Stom van mij dat ik het niet eerder heb gecheckt, maar goed.
Mijn vraag is hoe ik het geld terug kan krijgen! Ben maandagochtend van plan mijn bank te bellen om de machtiging te blokkeren en daarna SKL te bellen op 0049-4066961392. Onderstaand staat op mijn rekeningafschrift:

2254.12.233

RAIFFEISENV. SALZBURG
BETALINGSKENM. EXPE***NAAM***
EXPERCASH B EUR-NL
KD.NR. ******57 4 KL.

Kan mij niet herinneren dat ik ze een machtiging heb gegeven om het bedrag maandelijks af te schrijven.

ZOU IEMAND MIJ KUNNEN HELPEN HOE IK MIJN GELD TERUG KAN KRIJGEN EN HOE IK DE MACHTIGING ZO GAUW MOGELIJK KAN BEËINDIGEN?


MVG. S.Risa

mathias
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 mei 2010 03:13

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door mathias »

Beste mv Risa.

De naam van de firma is Boesche.
Direct bellen en vraag naar iemand die Nederlands spreekt.
Zorg ervoor dat je je klantnummer ( KD.NR.) bij de hand heb.
Laat de machtiging blokkeren en kijk of ze het laatste bedrag kunnen terugboeken.
Sta op je strepen bij de bank want sommige zeggen dat dat niet kan.
Ik heb gezien dat ze het met de computer zo geregeld hebben.
Vraag de firma Boesche ook hoe ze aan die machtiging gekomen zijn en vraag voor een bewijs hiervan.
Bij een eerdere reactie van mij op deze pagina (pag 6) staat het adres.
Ik heb nog een adres maar dat moet ik even zoeken. Zodra ik het gevonden heb zet ik het op deze pagina.

Succes en laat weten hoe het afloop.

Groet.
Mathias

GHC
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jul 2010 06:53

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door GHC »

De SLK of wel sud deutsche klassenlotterie is hier helemaal geen vergunning nodig! In Duisland wel, hier mogen de loten vrij verhandeld worden.

Brava
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2010 21:04

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Brava »

Helaas ben ik ook de dupe

rekening nummer: 225412233
EXPEGRASEK,K.
RAIFFEISENV. SALZBURG
EXPERCASH W EUR-NL
KD-NR. ******86 1.KL.

ze hebben in totaal een bedrag van 222,50 afgehaald van mijn rekening over 4 maanden.
eerste 2 maanden krijg ik zowiezo terug. en de andere 2 maanden zal mijn bank een onderzoek moeten uitvoeren.
Raar dat zomaar geld kan afworden gehaald terwijl ik OF met Tan code moet werken OF iets moet ondertekenen terwijl ik van beide niks heb ontvangen en ik geen toestemming heb gegeven.

gertvhv
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2010 03:06

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door gertvhv »

oei..

ik zou in juni meedoen en heb eigenlijk niets meer gehoord. waarschijnlijk omdat mijn adres bij de bank niet overeenstemt met mijn huisadres. Maar is dit pas na 4 maanden afgeschreven?

Marco101
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 okt 2010 18:11

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Marco101 »

marianversfeld schreef:Ja hoor vandaag de papieren binnen van de loterij met een excuus brief, een foutje dat ze de verkeerde nummers aan me doorgaven hahaha.
Er zat een afschrijving bij van 67.50, maar ze hadden me uit hun systeem gehaald, helaas voor hun, ik had mijn bank al opdracht gegeven alles te blokkeren, pech voor de zogenaamde skl loterij.
Ik heb ze nog wel een mail gedaan, mij verder met rust te laten en dat ik alles verder regel met tros radar, ik heb een e- mail adres leggen van hun en ook een nieuw tel nummer, wie er interesse in heeft ik hoor het graag, ik kreeg een bericht van tros radar dat ze er mee aan de slag gaan, TOPPIE.
Kun je mij misschien het mail adres sturen, ik heb het bedrag laten terugstorten. Even melding maken naar hun toe.
Bedankt.

Marco101
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 okt 2010 18:11

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Marco101 »

mathias schreef:Beste mv Risa.

De naam van de firma is Boesche.
Direct bellen en vraag naar iemand die Nederlands spreekt.
Zorg ervoor dat je je klantnummer ( KD.NR.) bij de hand heb.
Laat de machtiging blokkeren en kijk of ze het laatste bedrag kunnen terugboeken.
Sta op je strepen bij de bank want sommige zeggen dat dat niet kan.
Ik heb gezien dat ze het met de computer zo geregeld hebben.
Vraag de firma Boesche ook hoe ze aan die machtiging gekomen zijn en vraag voor een bewijs hiervan.
Bij een eerdere reactie van mij op deze pagina (pag 6) staat het adres.
Ik heb nog een adres maar dat moet ik even zoeken. Zodra ik het gevonden heb zet ik het op deze pagina.

Succes en laat weten hoe het afloop.

Groet.
Mathias
Kun jij mij het telefoonnummer geven dan kan ik hun opbellen.
Ik zou het erg op prijs stellen, ik wil namelijk ook stoppen !
Bedankt.

jps25
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2010 11:12

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door jps25 »

Ja dit is ook een grote oplichterij PAS OP!!

Dit is heel makkelijk op te lossen door direct naar BOESCHE
te bellen op dit nummer 0049-40-66 96 13 92
Je moet wel gelijk vragen naar iemand die nederlands spreekt want die
zijn daar genoeg blijkbaar. Ze vragen dan je klantnummer dit geef je aan hun
en ze kunnen het gelijk stoppen
hopelijk heb ik jullie hier een beetje mee verder geholpen succes alvast

akira1329
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2011 21:15

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door akira1329 »

Ik heb hier een iets ander probleem dan de meeste Ik ben namelijk vorig jaar uit deze loterij geschreven Omdat ik voor mijn vroeg dat ik had gewonnen en daarmee schijnbaar niet aan de regels voldeed En deze maand zijn ze gewoon weer begonnen met afschrijven is dit eigenlijk wel legaal??

Unejom
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mei 2011 13:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Unejom »

goede middag allemaal,

ik ben er sinds een paar dagen achtergekomen dat ook ik in de maling ben genomen. Door de loterij NKL (ofzo) van het firma Boesche. Ze hebben nu sinds een jaar iedere maand een bedrag van 72,95 euro van mijn bank afgepakt. Terwijl dat niet de bedoeling was. Ik heb nergens mij akkoord gegeven om zo een bedrag maandelijks van me bank te pakken.
Ik heb hier alle verhalen gelezen en natuurlijk besloten om het te stoppen en dat ik mijn geld terug wil. Ik heb mijn bank gebeld en de meneer kon het laatste bedrag terugboeken op mijn rekening. Ik wilde het laten blokkeren maar ik moest eerst contact opnemen met de firma zelf. Ik heb vandaag dit nummer gebeld 0080045632553. Maar dit bleek niet het goede nummer te zijn. Ze zei dat ik op de brief moest kijken die ik per post krijg. En daarop staat dit nummer 0494066961392. Is van de firma Boesche. Dit nummer klopte wel maar ik kreeg een duitse vrouw aan de lijn, die mij toch wel erg goed verstond met wat ik zei. Want ik vroeg naar iemand die nederlands praat, waar op ze zei iets van '9 uur bellen morgen' ik kan een beetje duits verstaan. Dus ik zei waarom niet nu? Daarop zei ze 'omdat de nederlandse collega's morgen er om 9 uur pas zijn'. Als ik het goed begrepen heb. Dus dat ga ik ook doen. (maar ook dit geloof ik niet :? want ze willen gewoon spelen met je)
Kort daarna belde ik mijn bank weer. Ik had toevallig de meneer aan de telefoon die ik gisteren ook sprak van de bank. Ik vertelde hem dat ik de firma gebeld had. En dat ik terug moest bellen morgen. En ik vertelde ook dat als ik het firma en loterij opzocht dat ik hier terecht kwam. Daar was hij een beetje verbaasd over. En hij zag meteen dat er weer een bedrag was afgeschreven op 24 mei. DAT IS VANDAAG!! Die krijg ik terug geboekt en staat binnen een paar werkdagen terug op me rekening, en de rekening van boesche ging de meneer voor mij blokkeren. Het geld dat al die andere maanden is afgeschreven kan die niks mee doen, alleen terug boeken zei die. Maar ik moet eerst dus met boesche zelf bellen en praten.
Dus wat ik wil vragen is,...wat kan ik nu het beste doen?? Want ik weet het niet meer zo goed. Ik ben een jonge student, en dit is gewoon belachelijk. Ik snap niet dat ik niet eerder dit gemerkt heb. Maar ja.....
Dus aub, geef mij advies. En help mij...

Bij voorbaat dank,

Marcusnl
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2011 12:41

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Marcusnl »

Hallo, ik werd ook gebeld en ging meespelen. Je kon het binnen een maand opzeggen. Niet gedaan en ongeveer een jaar meegespeeld. Dus twee volle ronden van ik dacht 6 trekkingen. Tweemaal precies mijn inzet terug. Geen winst maarja dat weet je met loterijen. De kans is zo klein. Maar nu wil ik stoppen en kwam op dit forum terecht. Ik heb een in het Nederlands geschreven brief gestuurd naar hun vestigingsadres in Duitsland. Ik werd na 3 werkdagen al keurig gebeld door een Nederlands sprekende mevrouw. Zij deelde mij mee dat de opzegging in goede orde was ontvangen. Ze kon het per direct opzeggen maar dat zou niet heel handig zijn omdat je aan het einde steeds meer kans krijgt. De ronde loopt nu nog tweemaal. Dit klopt ook als je de informatie leest op de NKL. Bovendien had ik voorgaande keren ook pas mijn inzet terug bij de laatste trekking. Ik heb natuurlijk toegezegd en keurig een brief ontvangen dat het na deze ronde is afgelopen. Ik zie dus geen enkel probleem met Boesche. Ik denk dat degene die gebeld zijn door Boesche (net zoals ik) zichzelf niet goed verdiept hebben in de werkwijze van de NKL loterij. En opzeggen is blijkbaar geen enkel probleem. Gr Marcus

Doortje1950
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 nov 2010 23:21

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Doortje1950 »

Hallo,

Ik lees allemaal vreselijke dingen over SKL.
Gaat het in alle gevallen over DE Suddeutsche Klassenlotterie??

Ooit heb ik een flinke prijs gehad. (In het jaar 2000)
Ja echt ... een volledig verzorgde reis voor 2 personen naar Australië.
De waarde was toen 20.000 DM. Het was een super vakantie die ontzettend goed was georganiseerd.

Ik ben nooit gebeld, maar werd door middel van een aangetekende brief op de hoogte gebracht van de prijs.

Ik dacht er weer eens aan, om opnieuw loten te kopen, maar ben wel eerst gaan googelen. Ik schrik van de berichten ...

Gesloten