LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SKL loterij in Duitsland

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Gijs Mennink
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2011 16:29

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Gijs Mennink »

Ook ik ben gebelt voor de SKL Duitse staatsloterij. Aanvankelijk was ik net zo als iedereen sceptisch over hoe het zou verlopen.

De eerste week was het voor mij direct al raak wat betreft een prijs. De eerste week had ik direct 200 euro belastingvrij! op mijn rekening. Ik snap de negatieve reacties van deze mensen niet ik heb mijn inleg er al dubbel en dwars uit.

Wie niet waagt wie niet wint, de winkans is gewoon vele malen hoger dan bij de Nederlandse Staatsloterij of bij de nationale postcodeloterij waar ook ik in mee heb gespeelt ik ben overtuigd bedankt! Ik kan het iedereen een keer aanraden

Met vriendelijke groet,

Gijs

Husim1948
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 nov 2011 14:03

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Husim1948 »

Ik ga meespelen, hoe het ook uitpakt :wink: . Ik wil even geen negatieve kritiek horen. Volgens de lijst die bij de lotnummers zat zijn er ELKE DAG trekkingen gedurende de 6 klassen (maanden). Dus... echt veel kans om te winnen! :lol: En sommigen van jullie hebben ook aangegeven dat ze tijdens het mee spelen gewonnen hebben, dus.....afwachten maar.

Groetjes,
Husim1948 :D

Sannekuuh11
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2012 11:49

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Sannekuuh11 »

Veel succes dan :( Ik kwam er vandaag bij toeval achter dat er in februari 72,00 van onze rekening is afgeschreven.. van RAIFFEISENV. SALZBURG.
Natuurlijk heb ik die loten wel eens binnengekregen maar dacht dat het gewoon weer reclame was. Heb dit forum en bericht gevonden en gelijk gebeld. Nu blijken we al vanaf 2010 mee te spelen!! Is ons telefonisch aangesmeerd volgens de duits sprekende mevrouw.
WIj hebben daar echter nooit goedkeuring voor gegeven! Heb gezegd dat ik direct wilde stoppen (per 1 mei) en er een brief / bevestiging van wilde hebben..

Nog nooit dus wat gewonnen, alleen maar betaald!
Snap je berichtje dus ook niet Gijs Mennink.. !
Ze doen dit juist om er ZELF beter van te worden c.q. onwetende mensen iets aan te smeren wat weer geld kost!
Kl@(*$@&(*tezooi!!

En Husim1948; veel succes!! Je zult niets winnen, het kost je alleen geld!

ieniemienie01
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2012 10:20

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door ieniemienie01 »

Dag allemaal,

Gisteren ben ik er ingetuind. Mooie verhalen, Duitse Loterij, bestond nu 400 jaar, lootjes getrokken door de notaris, geselecteerde nummers uit onze straat..... Helaas ik geloofde het allemaal.

Net via de ING nummer laten blokkeren:

ze opereren nu onder het nummer:

66 56 63 870

Het is illegaal, ze mogen het niet in Nederland. In Duitsland bestaat de loterij wel. Het heet: NKL, dat zeiden ze tegen mij. Er is nog niets afgeboekt, fingers crossed, dat ze dat niet gaan doen.


Kortom, voor iedereen die er nog in gaat tuinen..... Ik hoop dat jullie weer genoeg gegevens hebben.

Suc10,

Ienienienie01

ieniemienie02
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2012 22:23

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door ieniemienie02 »

Hallo allemaal,

Hierbij een nieuw rekeningnr. waar ook weer geld vanaf geboekt kan worden:

680646574

Tot zover,

Hopelijk weer iemand geholpen :?

groetjes,

ieniemienie02

ieniemienie02
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2012 22:23

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door ieniemienie02 »

Nog meer tips:

Op de brief die je krijgt staat GM Service Club. (Een heel andere naam dan aan de telefoon;() Ze maken er dus echt een potje van.

Het ziet er allemaal vreselijk echt uit!

Het is vanuit Hamburg verstuurd, getekend:

Werner Peters

Ik laat wel even weten of het me gelukt is me af te melden via het nr dat ze opgeven......


Wederom,

gegroet,

ieniemienie02

Gesloten