LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SKL loterij in Duitsland

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
gurupimp
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 sep 2006 00:22

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door gurupimp »

heb net gezien bij een andere site dat het precies hetzelfde is gebeurt als bij iemand anders,
maar dan ook echt precies.
zelfde procenten winkans en betaalt 70 per maand.
Dus gewoon boren.
zeggen met die winkans van 95,66 %.\

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

De winkans is al gestegen met 1 procent.

Voor de goede orde: SKL mag hier niet op de Nederlandse markt opereren. Dat is alleen toegestaan aan loterijen die van het Ministerie van Justitie een vergunning hebben, En daar hoort SKL beslist niet bij.

Ook al is Duitsland lid van de Europese Unie, in dit verband bestaan de landsgrenzen nog weldegelijk.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Wubo »

dit vond ik ook, over vergunningen enzo:

In Nederland is het verboden om deelneming aan een buitenlands kansspel te bevorderen of daartoe voor openbaarmaking of verspreiding bestemde stukken in voorraad te hebben. Het is daarentegen wel toegestaan om deel te nemen aan buitenlandse kansspelen.Naar aanleiding van het voorgaande onderzoek in 2002 heeft het College gepleit voor actiever strafrechtelijk optreden tegen de aanbieders van buitenlandse kansspelen in Nederland en in het bijzonder de aanbieders van systeemspelen. Bij systeemspelen speelt men doorgaans in een poule met andere personen in de Duitse lotto een groot aantal rijtjes (bijvoorbeeld 300, 500 of 1000 rijtjes). Deze systeemspelen worden nogal eens via een agressieve vorm van colportage verkocht. Het College pleit dan ook voor actiever strafrechtelijk optreden tegen de aanbieders van dit systeemspel

En dat zijn de loterijen van SKL en NKL dus niet, die werkt niet volgens zo'n systeemspel, en waarschijnlijk komt het ook doordat de prijzen gegarandeerd worden door de staat en al jaren bestaat.

ashh
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 sep 2006 15:40

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door ashh »

in mijn sms van de nkl stond 0900 4636 maar dit nr is niet in gebruik, wat nu? wil niet dat ze geld van mn rekening afhalen!

heeft iemand enig idee wat ik nu het beste kan doen?

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

De boel opnemen met de bank, en hun nummer op voorhand blokkeren. Zoals gezegd: dreigen ze met incassoprocedures, wijz ze er dan fijntjes op dat ze hier zelf illegaal bezig zijn.

roxxx
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 sep 2006 18:05

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door roxxx »

Ben zelf ook erg dom geweest, me telefonisch laten opgeven voor 70 E. per maand bij de NKL. De dame van het callcentre, deed voorkomen dat het hier ging om een actie van de staatloterij. 70 E. is een hoop geld, maar dacht laat ik eens gek doen en heb natuurlijk wel vertrouwen in de Staatloterij. Vandaag kreeg ik een sms van het NKL team en toen kreeg ik in de gaten dat het niet om de staatsloterij ging maar om een of andere Duitse lotto. Het nummer in de sms bestaat niet. Dus contact opnemen met ze is moeilijk.
Ik ga natuurlijk nog proberen dit telefonisch op te lossen, want ik heb hier geen trek in natuurlijk. Wanneer dit niet lukt, mijn bankrekening laten blokkeren en kijken wat er verder aan te doen is.

Is er toevallig iemand die al contact heeft gehad met de NKL??? Of weet of ik hier nu aan vast zit of niet???

jippiep
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2005 22:24

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door jippiep »

Oei, ben blij dat ik dit niet gedaan heb zeg. Ik kreeg een paar minuten geleden ook deze mensen aan de lijn. Dit meisje bleef maar vragen waarom ik het niet wilde. Ze hoorde mij twijfelen, blablabla. Ze zeuren heel erg door en hebben mij vandaag 10 keer gebeld!!! Ook een winkans van 96 procent op ons adres. 70 euro vond ik gewoon veel te duur.

Hoop dat het jullie lukt om het af te zeggen

Aat
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 mei 2006 13:02

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Aat »

Dus als ik het goed begrijp, mag ook de Oostenrijkse Hohe Brücke mij geen loten verlopen? Ik speel al jaren voor dertig euro per maand met twee tiende loten mee. Vroeger won je regelmatig maar de laatste twee jaar heb ik twee keer de inleg gewonnen. Ik zeg steeds: stoppen met die hap maar denk dan aan mijn oude, zuinige computerleerling, die één tiende lot had, niets won en na een half jaar bedankte. Drie weken later zag ik dat op zijn nummer voor het hele lot € 70.000.00 was gevallen. Ik ben bang dat mij hezelfde gebeurt en blijf dus maar doorspelen. En ik ben, als ik het goed begrijp, illegaal bezig. Spannend toch?

Aat.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Aat, wanneer Duitsland in het buitenland ligt, ligt Oostenrijk dat ook. :roll: :roll:

Overigens is alles verboden wat niet in de lijst van vergunninghouders van het ministerie staat genoemd.

Het gaat er dan niet om dat het in het land van oorsprong illegale loterijen zijn, maar het Nederlandse Ministerie van Justitie geeft alleen toestemming aan loterijen, die op grond van hun verleden er blijk van hebben gegeven de uitgeloofde prijzen daadwerkelijk uit te keren. Wanneer een loterij niet expliciet genoemd wordt, heeft (en krijgt) de loterij geen toestemming.

Illegaal bezig, dat is de loterij. Je hebt echter geen wettelijke bescherming van het Nederlandse ministerie, wanneer jij op jouw lotnummer een vette prijs ziet vallen, en je krijgt hem niet.

Bedenk heel goed, dat 96 procent winkans ook kan betekenen dat je op jaarbasis 2 euro wint, Je hebt daar dan wel 840 euro voor geinvesteerd.

Aat
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 mei 2006 13:02

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Aat »

>>Je hebt daar dan wel 840 euro voor geinvesteerd<<

Da's inderdaad veel. fl. 1851,--. Máár, 't kan ook een keer tienduizend euro zijn. We blijven hopen op een goeie bui van die illegaal werkende buitenlandse loterij.

Aat.

dubcheck
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2006 21:55

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door dubcheck »

Ik las bij toeval over dit onderwerp, heb zelf afgelopen jaar meegedaan met SKL / NKL en ja ben er toen ook voor gegaan toen ze mij hadden opgebeld zei het voor een wat kleiner bedrag nl. €50,- maar desalniettemin toch nog wel een aardig bedrag natuurlijk. In het begin eigenlijk nooit wat gewonnen en heb toevallig drie maanden geleden wel €50,- gewonnen en vorige maand €300,- wel grappig natuurlijk. Is allemaal netjes gestord. Maar goed ik stop er zowieso mee vond het wel weer genoeg. In ieder geval heb ik dus geen problemen daar gelukkig mee ondervonden ook voor de stopzetting niet. Hun telefoonnummer voor een ieder die daar in geïntereseerd is: 00800-45632553

Leonk
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 sep 2006 09:34

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Leonk »

hallo

bij mij werd 71,95 afgeschreven en heb dit bedrag meteen laten storneren door de bank.

een paar dagen later lag er een brief in de bus dat ze het geld niet konden innen en dat ze de automatische incasso meteen hebben gecanceld (gaod van ze hoor) maar als ik alsnog kans wil maken op die "miljoenen"moet ik het bedrag zelf overmaken. (dat doe ik dus niet)

zoals ik die brief lees zullen ze dus volgende maand niet incasseren en doe ik dus ook niet meer mee.

succes allemaal

Susette
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2007 16:27

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Susette »

mr or ms gurupimp,

Het spijt me te zeggen, dat het uw eigen keus is om akkoord te gaan met 70 euro. Ik zelf doe ook mee voor 25 euro, ze probeerde mij een groter aantal loten te verkopen en dat wilde ik niet.

Mensen neem zelf nou eens een keer verantwoordelijkheid voor wat je doet. Eraan mee doen is je eigen keus, je hoeft, er staat geen dubbelloops pistool op je slaap als ze je het aanbieden.

En hou eens op met zeuren nadat je iets doet. Mij is altijd geleerd:
Eerst DENKEN en dan DOEN......

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

00800-45632553
lijkt me sterk...........

jaim88
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2007 10:33

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door jaim88 »

Hoi

Ik vind het maar een beetje raar, via een enquete op internet zijn ze aan mijn telefoonnummer gekomen , en nu bellen ze dus iedere keer om me een abonnement aan te slepen.

En iedere keer als ze dus bellen (vaak overdag, dan werk ik en nemen mij dochters op)

Dan krijgen ze iemand aan de lijn mijn dochters legen dan uit dat ik werken ben dat is dan prima ze zeggen dat ze later terug bellen, maar te gelijkertijd gaan ze allemaal prive vragen stellen aan mijn dochters , zoals moet je niet naar school of waar werkt je moeder, Ik vind dit een beetje raar en ga daarom een klacht indienen want ik vind dit niet kunnen!!

Doe er niet aan mee want die loterij is een en al oplichterij!!

groetjes

Maartje75
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2007 17:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Maartje75 »

Hai Lieve Mensen,

weet iemand misschien de bankrekening nummer van SKL waarmee ze geld afschrijven van je rekeningnummer? Dan kan ik deze z.s.m. laten blokkeren bij mijn bank. Alvast Bedankt!

Maartje

Ditje18
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2007 20:56

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Ditje18 »

Hallo,

Ik ben zojuist telefonisch benaderd voor de SKL loterij.

Dit kost me maar € 62,00 per maand met elke dag een trekking.
"Dus de grootste winkans, mevrouw!" melde de jongen aan de telefoon. Daarnaast dat ik speciaal geselecteerd was om hieraan deel te nemen.....
Wat een oplichterij - toen ik dit zei, vond hij dit maar vreemd, vanwege de hoge winkans....
Als dit toch waar zou zijn zou m'n oprit vol met BMW's en Mercedessen moeten staan!
Bovendien kost dit aardig wat & riekt dit naar de misdaad......
Zo ik ben m'n verhaal weer kwijt & hoop dat er iemand iets aan heeft.
Ik wens jullie nog een fijne avond!

Edith

Gestoorde
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2007 01:20

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Gestoorde »

Als het allemaal zo illegaal is, waarom wordt er dan namens de Skl/Nkl door callcentres uit Nederland gebeld? Dan moet er toch iets legaals aan zijn?

johnnyguitar
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2007 08:19

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door johnnyguitar »

Begrijp eigenlijk niet zo goed waar dit geklaag over gaat, je beslist toch altijd zelf of je ergens aan mee wil doen en daar geld voor wilt betalen, als je belazerd wordt komt dat meestal doordat je niet goed bent geinformeerd en met de verkeerde personen in zee gaat die handig op je hebzucht inspelen.
Doe zelf al een aantal jaren mee met de SKL via kantoor Boesche,
Betaal 27,50 p/mnd waarbij de lotdelen wisselend zijn.Ze hebben daar een formule voor die je winkans groter maakt.
Tot nu toe nog geen grote prijzen gewonnen maar wel regelmatig kleine bedragen die weer gebruikt kunnen worden voor vervolgloten.
Het gaat eigenlijk allemaal automatisch en je hebt er geen omkijken naar. Wanneer ik een prijs win die ik uitgekeerd wil bel ik naar het kantoor en krijg een aardige nederlands sprekende mevr. aan de tel.
die dat dan keurig voor me regelt. Alles is eigenlijk mogelijk, wil je stoppen is een tel. voldoende. Krijg alle info netjes per post met de uitslagen dus niks illegaals

*Tessa*
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2007 16:31

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door *Tessa* »

Vind persoonlijk de SKL nog al opdringering. Eind vorig jaar werd ik minstens zes maal per dag gebeld door een privénummer. Omdat ik overdag aan het werk was had ik geen idee wie het waren. Nadat ik ze een keer ter woord had gestaan en ze had verteld geen interesse te hebben waren de telefoontjes over. Voor even dan, een paar weken geleden begon het weer, ik had soms wel tien gemiste oproepen per dag. Ik had soms de kans niet eens om op te nemen omdat mijn telefoon maar één of twee keer afging waneer er meteen weer werd opgehangen aan de andere kant. Erg irritant. Vorige week op een avond was ik wel op tijd en heb het meisje met wie ik sprak verteld dat ik niet meer benaderd wil worden door hun en dat het belachelijk is mij tien keer per dag te bellen. Ze heeft beloofde me mijn nr uit het bestand te halen. Tot nu toe heeft het gewerkt en ben ik gelukkig niet meer gebelt.

Gesloten