LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SKL loterij in Duitsland

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
marianversfeld
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 apr 2009 10:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door marianversfeld »

volgens mij niet hoor, maar probeer het even met een nul.
Ik had vanmorgen kontakt met de zogenaamde SKL op dit nummer met twee nullen volgens mij, het nummer staat ook op dit forum .

Marianne.

marianversfeld
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 apr 2009 10:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door marianversfeld »

Mijnheer gravedigger, hoor je toevallig ook bij de zogenaamde loterij.

Ik zie je zo vaak terug op dit forum, wel toevallig, of vergis ik me.

Krisje3
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2009 18:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Krisje3 »

Zojuist een telefoontje gehad van deze lotterij en dat ik 98,9% kans had om te winnen. Heb gezegd dat als het 100% is dat ik dan geintresseerd ben en ander ben ik niet geintresseerd. Gaat dat mens gewoon door, heb nogmaals duidelijk gezegd "mevrouw ik ben niet geintresseerd!!" Gaat ze verder met "mevrouw, we gaan het volgende doen"...... Toen maar even gevraagd of ze Nederlands verstond, dat ik al twee maal duidelijk heb gezegd dat ik niet geintresseerd ben. Toen begon ze met: "Mevrouw, we gaan het volgende doen..." Ik heb haar DUIDELIJK verteld dat WIJ HELEMAAL NIETS GAAN DOEN en dat ik niet begrijp wat zij niet begreep aan IK BEN NIET GEINTRESSEERD en dat NEE, NEE is. Toen opeens piep,piep,piep....geeneens excuses of prettige avond. Ik ben echt niet de slechtste en probeer altijd beleeft te blijven maar ik kan dus niet tegen dit soort aggressieve verkoopmethoden. Ik kan heel goed begrijpen dat mensen hier overdonderd door worden en door de druk die ze je geven toch maar overstag gaan. Dus pas op met die gasten. De volgende keer als die nog eens bellen......... :twisted:

marianversfeld
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 apr 2009 10:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door marianversfeld »

Ja hoor vandaag de papieren binnen van de loterij met een excuus brief, een foutje dat ze de verkeerde nummers aan me doorgaven hahaha.
Er zat een afschrijving bij van 67.50, maar ze hadden me uit hun systeem gehaald, helaas voor hun, ik had mijn bank al opdracht gegeven alles te blokkeren, pech voor de zogenaamde skl loterij.
Ik heb ze nog wel een mail gedaan, mij verder met rust te laten en dat ik alles verder regel met tros radar, ik heb een e- mail adres leggen van hun en ook een nieuw tel nummer, wie er interesse in heeft ik hoor het graag, ik kreeg een bericht van tros radar dat ze er mee aan de slag gaan, TOPPIE.

marianversfeld
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 apr 2009 10:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door marianversfeld »

grote oplichting, trap er niet in , ik ben ook zo dom geweest, maar ik heb mijn mondje bij me, en heb alles op alles gezet, en ik schakel tros radar in, blokkeer je rekening en ze kunnen echt niets meer.

maja.

pammetje2106
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2009 21:18

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door pammetje2106 »

Hallo,

Ik wilde vandaag mijn SKL opzeggen en kwam toevalig op deze site.
Kan iemand mij helpen aan het juiste nummer en of e-mail adres?
Ze hebben mij verzekerd dat het geen probleem is om dit stop te zetten, maar als ik alle berichten lees word ik wanhopig. Ik heb niet zo een grote mond. Please help me!

Alvast bedankt en een vriendelijke groet,
Pammetje2106

marianversfeld
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 apr 2009 10:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door marianversfeld »

hoi ik kijk vanavond even n mijn papieren voor het nummer.

Ik zet dan een mail op deze site voor je, eerst alles blokkeren bij je bank, en het eerlijk vertellen waarom je blokkeert.

voor pammetje.

groet marian

marianversfeld
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 apr 2009 10:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door marianversfeld »

het telefoon nummer van de SKL is......00497119541-391
E- [email protected]

Hopelijk ben ik jullie hier mee van dienst geweest

vraag of je ingeschreven staat bij hen en zeg dat je het opzegt, neem kontakt op met radar, en zeg dit hun ook, laat je niet ompraten.

laat je rekening blokkeren.

marianne

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door gravedigger »

Mijnheer gravedigger, hoor je toevallig ook bij de zogenaamde loterij.

Ik zie je zo vaak terug op dit forum, wel toevallig, of vergis ik me.
Je vergist je idd beste Marianne. Ik woon niet in Stuttgart. maar in A 'dam. Het onderwerp interesseert me alleen. Overigens hoeft Glöckle niet voor iedereen de contactpersoon te zijn> Er zoiuden meer Annahmestellen op de Nederkabdse markt actief kunnen zijn.
Ik snap nou ook waarom het 0800 nummer wat in het begin steeds niet bereikbaar was niet klopt, Het is een Duits nummer, dus je moet beginnen met 0049800

marianversfeld
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 apr 2009 10:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door marianversfeld »

oke mijnheer gravedgger mijn excusses dan ik heb net een nummer op het forum gezet wat ik wel heb kunnen bereiken, ik probeer hier andere mensen mee te helpen en hoopt dat het lukt, en natuurlijk trap je er zelf met open ogen in.
:twisted:

jessica0211
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2009 12:55

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door jessica0211 »

Ik ben net zojuist gebeld door SKL loterij en ze zeiden dat er op mijn adres zeker een prijs zou vallen en of ik al een lot had gekocht!

Omdat ik nog nooit van ze gehoord had keek ik op google en vond jullie pagina ! En weet ik dus dat het vals was!

marianversfeld
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 apr 2009 10:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door marianversfeld »

niet doen hoor!!!!!!!!!!! stelletje oplichters heel die loterij.

telefoon203
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mei 2009 13:43

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door telefoon203 »

Beste mensen,ik ben er ook ingetrapt!!heel stom natuurlijk maar niks maar aan te veranderen :cry:
Ik heb een smsje gehad met het telnr:00494027888238 maar daar wordt niet opgenomen!Nou heb ik wel een ander nummer gebeld wat ophet forum terug te vinden was maar dat schijnt een ander bedrijf te zijn..Als ik nu naar de bank ga en een incasso blok op mijn rekening laat zetten kunnen ze dan als nog afschrijven??
Kan iemand me helpen dit op te lossen die dit ook heeft moeten doorlopen?
alvast bedankt!!!!

MamaTas
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2009 16:20

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door MamaTas »

Hallo,

Ik ben dus ook zo dom geweest om er mee in te stemmen! Het klinkt ook allemaal zo mooi! :roll:
Nu wil ik gelijk annuleren, maar alle nummers die ik probeer te bellen, krijg ik niet te pakken.
Nu wil ik hun rekening nummer laten blokkeren, zodat ze niks van mijn rekening kunnen halen, maar wat is het rekening nummer? :roll:

Koesie
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 apr 2007 20:17

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Koesie »

Ook ik ben er vandaag ingetrapt! Mooie praatjes. Maar door jullie advies ben ik het bovenstaande tel. nr gaan bellen en is mij beloofd de procedure stop te zetten. Als er per onmgeluk toch een betaling afgeschreven zou worden dan zou dat retour gestort worden.

Heb voor de zekerheid ook de bank gebeld. Zodra het onverhoopt toch afgeschreven zou worden dan kunnen zij het binnen 5 dagen retour halen. Ik was accoord gegaan met €27,50 p. maand. Stom maar waar.

Zo zie je maar weer, gladde praatjes, vullen toch gaatjes!

Succes allemaal!

telefoon203
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mei 2009 13:43

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door telefoon203 »

Beste mamatas,ik heb het deze week laten blokkeren het rekeningnummer is 2254.12.233 RAIFFEISENV. SALZBURG .hoop dat het nu gaat lukken mijn bank zei dat je binnen drie dagen je geld kan terug halen voor kansspellen.
dus hou het goed in de gaten
groetjes

donstillo
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2009 14:33

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door donstillo »

Gegroet slachtoffers! :o Hierbij wou ik even meededelen dat ik (mwah niet egt stom)ben geweest(want je doet het uit eindelijk zelf) maar me best wel makkelijk hebt laten overhalen :? om mee te doen aan die loterij. Ik dacht ok weet je bij mij was het 96.37(bij iedereen anders natuurlijk anders klinkt het niet meer echt). Dus ik dacht laat ik 'ns mij m'n geluk beproeven. Ik wacht nu al 3 weken sinds ze me opgebeld hadden, op die pakket wat ze me op zouden sturen maja het duurt me veelste lang dus ga ik het per direct ook stoppen heb m'n intrekking van machtings kaartje gehaald :wink: Maaar... jaaa.. nu komt ie: ik heb alleen het adres nodig en het nummer dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij die even te geven , alvast bedankt :!: En nog 1 goede tip voor iedereen: laat je niet gek maken potverdorie !! eventjes die bovenkamer ofterwijl je grijze massa GEBRUIKEN!!!! ok !! peace

Maris189
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2009 13:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Maris189 »

ik ben er helaas ook ingetrapt.. maar toen ik werd gebeld door een meneer van het bedrijf SKL, werd er HELEMAAAL NIETS verteld over dat het in duitsland zit.. want als ik dat had geweten, had ik niet meegedaan.
ik vertrouwde het zaakje niet en ben toen op internet gaan kijken en toen kwam ik deze site tegen!!
ik heb meteen mijn bank gebeld en hun hebben het geld terug gehaald en het geblokkeerd..
Nu word ik ook gebeld door mensen van het bankgiroloterij..wat moet ik hier nou mee.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

je aanmelden bij infofilter is de enige optie.

Let op, je hoeft echt nergens aan mee te doen wanneer je dat niet wil, gewoon nee blijven zeggen, dan haken ze vanzelf af.


Ik had nog een tip, die niet alleen bij dit soort loterijen werkt, maar ook bij telefoon-, en energie-aanbieders.

Gisteren werd ik gebeld door iemand van KPN, meneer vond dat ik geld kon besparen door bij hen ook internet af te nemen. Ik heb tegen die meneer gezegd, dat ik grote problemen met de belasting zou krijgen, wanneer ik nog meer zou besparen dan ik nu al doe. Hij was helemaal sprakeloos, en hing spontaan op.

Maris189
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2009 13:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Maris189 »

bhahahaha die is wel goed ja..
die ga ik ook gebruiken...Goeie TIP!!!

Gesloten