LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Erthanax schreef:Op de website van de Staatsloterij staat
Prijzen tot en met € 600 kun je cash bij een van de door de Staatsloterij geselecteerde verkooppunten innen. Het is niet mogelijk om prijzen te innen bij Kruidvat, Trekpleister en enkele vestigingen van supermarkten.
Het lijkt me hier te gaan om een soort Algemene Voorwaarde, die behoort te worden 'aangereikt'; plaatsing alleen lijkt niet voldoende; zie b.v. https://www.mkbservicedesk.nl/8715/wann ... geldig.htm ; pt.2:
Je laat de klant voor de totstandkoming van de overeenkomst weten dat de algemene voorwaarden ter inzage beschikbaar zijn (bijvoorbeeld op je website)...

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door alfatrion »

chrisd1 schreef:Het lijkt me hier te gaan om een soort Algemene Voorwaarde, die behoort te worden 'aangereikt'; plaatsing alleen lijkt niet voldoende; zie b.v. https://www.mkbservicedesk.nl/8715/wann ... geldig.htm ; pt.2:
Volgens mij gaat hier om een dienst, dan geldt een ander regiem. Niet art. 6:234 BW maar art. 6:230c BW, zie art. 6:234 lid 1 BW.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door chrisd1 »

alfatrion schreef:
chrisd1 schreef:Het lijkt me hier te gaan om een soort Algemene Voorwaarde, die behoort te worden 'aangereikt'; plaatsing alleen lijkt niet voldoende; zie b.v. https://www.mkbservicedesk.nl/8715/wann ... geldig.htm ; pt.2:
Volgens mij gaat hier om een dienst, dan geldt een ander regiem. Niet art. 6:234 BW maar art. 6:230c BW, zie art. 6:234 lid 1 BW.
Blijkens b.v.
https://www.lucvosters.nl/consumentenre ... oorwaarden zou het dan gaan om 'ter inzage leggen' op een voor afnemer makkelijk bereikbare locatie oid; wat moet ik me daarbij voorstellen voor generieke massale afzet van Staatsloten??

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door alfatrion »

De dienstverlener heeft een keuze. Hij zou bijvoorbeeld een internet adres op een poster kunnen afdrukken. De algemene voorwaarden moeten dan wel voor de klant eenvoudig te benaderen zijn. Je kunt je afvragen hoe dat uitpakt voor iemand zonder computer.

arina1963
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jan 2015 12:51

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door arina1963 »

Ik heb vanochtend kontakt opgenomen met Staatsloterij Klantenservice.

Het verbaasde de dame dat kruidvat niet uitbetaald en vroeg of ik de kassabon had laten scannen, Nee de loten die zijn aan elkaar geniet.

Afgesproken:
Een korte notitie refererend aan het gesprek en de gemaakte afspraak. loten kopiëren en origineel opsturen.
met daarbij NAW, iban en kopie ID waarvan BSN afgeschermd.
aangetekend verzenden en naar alle waarschijnlijkheid worden die kosten ook vergoed.

Nu hopen op een goed einde, waar ik toch wel alle vertrouwen in heb.

Dank aan het meedenken

arina1963
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jan 2015 12:51

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door arina1963 »

Inmiddels heeft de Staatsloterij het gewonnen bedrag en de portokosten op mijn rekening gezet.
Mijn complimenten voor de nette afhandeling.

piet987654
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 dec 2017 17:16

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door piet987654 »

Is dit nou wat ze bedoelen met: "Het lont in het kruidvat steken ???

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik haal ze bij de cigarenboer, boter bij de vis!

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door BL2 »

Erthanax schreef:Op de website van de Staatsloterij staat
Prijzen tot en met € 600 kun je cash bij een van de door de Staatsloterij geselecteerde verkooppunten innen. Het is niet mogelijk om prijzen te innen bij Kruidvat, Trekpleister en enkele vestigingen van supermarkten.
arina1963 schreef:Ik heb vanochtend kontakt opgenomen met Staatsloterij Klantenservice.
Het verbaasde de dame dat kruidvat niet uitbetaald....
Zelfs de medewerkster Staatsloterij kent de eigen voorwaarden dus blijkbaar niet....
Wel leuk voor de Staatsloterij dat ze nu al je privecy gevoelige gegevens hebben !

arina1963
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jan 2015 12:51

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door arina1963 »

nou ik heb dus wel m'n bsn uit de kopie geknipt en dikke stift erdoor met kopie.
maar ik heb m'n lesje geleerd. goedkoop is vaak duurkoop;)

Gesloten