LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
arina1963
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jan 2015 12:51

Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door arina1963 »

Ik besloot een straatje vijfjes te kopen bij Kruidvat. Je kreeg korting, met de punten die je spaart, dat is altijd leuk. De loten werden uitgedraaid. net als kassabonnen, maar geen straatje 2x zelfde eindcijfer, nou ja pech.

Na de Koningstrekking willen we de loten inwisselen; diverse winkels geprobeerd; dat lukt nergens.

Naar Kruidvat in Gorssel, waar de loten ook waren aangeschaft, daar stond een verkoper en: nee hoor dat doen wij niet en ging door met de volgende klant, Dat is niet acceptabel verkoopster erbij: nee dat doen wij niet... uitbetalen

Nu hebben we dus loten die niet uitbetaald kunnen worden.
Slechte zaak dat de Staatsloterij loten laat verkopen bij een organisatie die dan niet uitbetaald en personeel van Kruidvat kan beter vooraf aan de klant vertellen dat ze dit beter niet kunnen doen.

Nu hoe komen wij aan ons geld van de staatsloten?

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Lowieze »

arina1963 schreef:Ik besloot een straatje vijfjes te kopen bij Kruidvat. Je kreeg korting, met de punten die je spaart, dat is altijd leuk. De loten werden uitgedraaid. net als kassabonnen, maar geen straatje 2x zelfde eindcijfer, nou ja pech.

Na de Koningstrekking willen we de loten inwisselen; diverse winkels geprobeerd; dat lukt nergens.

Naar Kruidvat in Gorssel, waar de loten ook waren aangeschaft, daar stond een verkoper en: nee hoor dat doen wij niet en ging door met de volgende klant, Dat is niet acceptabel verkoopster erbij: nee dat doen wij niet... uitbetalen

Nu hebben we dus loten die niet uitbetaald kunnen worden.
Slechte zaak dat de Staatsloterij loten laat verkopen bij een organisatie die dan niet uitbetaald en personeel van Kruidvat kan beter vooraf aan de klant vertellen dat ze dit beter niet kunnen doen.

Nu hoe komen wij aan ons geld van de staatsloten?
Klacht indienen bij de Staatsloterij zelf.

sylvesterb
Berichten: 5047
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Lowieze schreef:
arina1963 schreef:Ik besloot een straatje vijfjes te kopen bij Kruidvat. Je kreeg korting, met de punten die je spaart, dat is altijd leuk. De loten werden uitgedraaid. net als kassabonnen, maar geen straatje 2x zelfde eindcijfer, nou ja pech.

Na de Koningstrekking willen we de loten inwisselen; diverse winkels geprobeerd; dat lukt nergens.

Naar Kruidvat in Gorssel, waar de loten ook waren aangeschaft, daar stond een verkoper en: nee hoor dat doen wij niet en ging door met de volgende klant, Dat is niet acceptabel verkoopster erbij: nee dat doen wij niet... uitbetalen

Nu hebben we dus loten die niet uitbetaald kunnen worden.
Slechte zaak dat de Staatsloterij loten laat verkopen bij een organisatie die dan niet uitbetaald en personeel van Kruidvat kan beter vooraf aan de klant vertellen dat ze dit beter niet kunnen doen.

Nu hoe komen wij aan ons geld van de staatsloten?
Klacht indienen bij de Staatsloterij zelf.
Zou voordat je allemaal klachten gaat schrijven eens navraag doen bij de Staatsloterij hoe dit zit. Ze hebben een telefoonnummer.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Lowieze »

sylvesterb schreef:
Lowieze schreef:
arina1963 schreef:Ik besloot een straatje vijfjes te kopen bij Kruidvat. Je kreeg korting, met de punten die je spaart, dat is altijd leuk. De loten werden uitgedraaid. net als kassabonnen, maar geen straatje 2x zelfde eindcijfer, nou ja pech.

Na de Koningstrekking willen we de loten inwisselen; diverse winkels geprobeerd; dat lukt nergens.

Naar Kruidvat in Gorssel, waar de loten ook waren aangeschaft, daar stond een verkoper en: nee hoor dat doen wij niet en ging door met de volgende klant, Dat is niet acceptabel verkoopster erbij: nee dat doen wij niet... uitbetalen

Nu hebben we dus loten die niet uitbetaald kunnen worden.
Slechte zaak dat de Staatsloterij loten laat verkopen bij een organisatie die dan niet uitbetaald en personeel van Kruidvat kan beter vooraf aan de klant vertellen dat ze dit beter niet kunnen doen.

Nu hoe komen wij aan ons geld van de staatsloten?
Klacht indienen bij de Staatsloterij zelf.
Zou voordat je allemaal klachten gaat schrijven eens navraag doen bij de Staatsloterij hoe dit zit. Ze hebben een telefoonnummer.
Allemaal klachten?? Eén klacht zou toch voldoende moeten zijn.

Mark1964
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 mei 2017 07:31

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Mark1964 »

Goedemorgen, je zou natuurlijk ook de klantenservice van het Kruidvat kunnen bellen, zij kunnen je precies uitleggen hoe de gang van zaken is betreft het uitbetalen van de staatsloten.
Kruidvat verkoopt ook krasloten, een eventuele prijs daarop kun je ook niet inwisselen bij Kruidvat, daarvoor moet je ook naar een AH of Bruna

alfatrion
Berichten: 21876
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik zou dit schriftelijk afhandelen. Zo voor kom je dat er toezeggingen worden gedaan, die later worden ontkent.
Laatst gewijzigd door alfatrion op 11 mei 2018 07:59, 1 keer totaal gewijzigd.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Mark1964 schreef:Goedemorgen, je zou natuurlijk ook de klantenservice van het Kruidvat kunnen bellen,
Lijkt mij ook; immers: je hebt gekocht bij Kruidvat/niet bij de loterij.
alfatrion schreef:Ik zou dit schriftelijk afhandelen. Zo voorkom je dat er toezeggingen worden gedaan, die later worden ontkend.
Ik ook; lijk mij ook per mail kunnen; vind het nogal wat (niet ironisch bedoeld).

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door renewouters »

alfatrion schreef:Ik zou dit schriftelijk afhandelen. Zo voor kom je dat er toezeggingen worden gedaan, die later worden ontkent.
Eerst bespreken en dan schriftelijk (brief, email) bevestigen. Schriftelijke communicatie is meestal de oorzaak van uit de bocht vliegende discussies and fuckups.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Lowieze »

renewouters schreef:
alfatrion schreef:Ik zou dit schriftelijk afhandelen. Zo voor kom je dat er toezeggingen worden gedaan, die later worden ontkent.
Eerst bespreken en dan schriftelijk (brief, email) bevestigen. Schriftelijke communicatie is meestal de oorzaak van uit de bocht vliegende discussies and fuckups.
Ligt dat dan niet aan de manier waarop je de klacht omschrijft? Mijn ervaring is, als je dit op een fatsoenlijke manier doet, je ook op een fatsoenlijke manier antwoord krijgt.

Petvink
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2018 08:20

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Petvink »

Heb ook een lot winnend lot bij Kruidvat gekocht. Kon het gewoon uit laten betalen bij een staatsloterijverkooppunt bij mij in de buurt.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Een andere Kruidvat proberen??

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Erthanax »

Op de website van de Staatsloterij staat
Prijzen tot en met € 600 kun je cash bij een van de door de Staatsloterij geselecteerde verkooppunten innen. Het is niet mogelijk om prijzen te innen bij Kruidvat, Trekpleister en enkele vestigingen van supermarkten.
U kunt met uw postcode het dichtstbijzijnde verkooppunt zoeken.

henk51
Berichten: 1676
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door henk51 »

Erthanax schreef:Op de website van de Staatsloterij staat
Prijzen tot en met € 600 kun je cash bij een van de door de Staatsloterij geselecteerde verkooppunten innen. Het is niet mogelijk om prijzen te innen bij Kruidvat, Trekpleister en enkele vestigingen van supermarkten.
U kunt met uw postcode het dichtstbijzijnde verkooppunt zoeken.
Bechtle Kantoorboekhandel
Hoofdstraat 40
Gorssel

Prijzen innen t/m € 600

Inderdaad even website raadplegen voorkomt veel stress. Waarom al die adviezen van schriftelijk afhandelen die hier gegeven worden e.d. volgen het staat toch gewoon op de website.


groeten Henk

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan maar gelukkig dat u geen ton gewonnen hebt, had u waarschijnlijk niet even in de buurt kunnen ophalen. :lol:

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door chrisd1 »

henk51 schreef:Inderdaad even website raadplegen voorkomt veel stress. Waarom al die adviezen van schriftelijk afhandelen die hier gegeven worden e.d. volgen het staat toch gewoon op de website.
Dit even vertellen door Kruidvat-mdw, die daar vast veel vaker mee te maken heeft, lijkt me nog gewoner.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door witte angora »

Staat die informatie niet op het lot dan? Lijkt me nog logischer.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door chrisd1 »

witte angora schreef:Staat die informatie niet op het lot dan? Lijkt me nog logischer.
Blijkbaar niet??

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Lowieze »

chrisd1 schreef:
henk51 schreef:Inderdaad even website raadplegen voorkomt veel stress. Waarom al die adviezen van schriftelijk afhandelen die hier gegeven worden e.d. volgen het staat toch gewoon op de website.
Dit even vertellen door Kruidvat-mdw, die daar vast veel vaker mee te maken heeft, lijkt me nog gewoner.

Precies, als een winkel zoals Kruidvat loten uitdraait zoals kassabonnen, lijkt dit me bij de klantenservice horen. Even het personeel goed instrueren hoe ze klanten hierbij kunnen helpen.

rvjapio
Berichten: 994
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door rvjapio »

Ik had ze ook van het Kruitvat. En ik heb ze gewoon bij Primera ingeleverd. Geen enkel probleem.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat

Ongelezen bericht door bprosman »

Allemaal klachten?? Eén klacht zou toch voldoende moeten zijn.
Meerdere loten :mrgreen:

Gesloten