LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staatsloterij laat te veel betalen voor een lot

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Staatsloterij laat te veel betalen voor een lot

Ongelezen bericht door Brahms »

Donna schreef:Ik kocht online eenvijfde staatslot met XL voor 3,50 euro. Dat deed ik enkele jaren geleden een tijd lang elke maand, ik kocht het lot, betaalde 3,50 en kreeg een lotnummer. Ik was nu dan ook stomverbaasd dat ik voor dit lot minimaal 5,00 euro in een wallet moest stoppen, maar dacht nog dat het te veel betaalde niet zou worden afgeschreven of teruggestort. Geen van beide is waar. Ik kan niet 1,50 laten terugstorten, de enige manier waarop ik het teveel betaalde terug kan krijgen is er minimaal 5 euro bijstorten en het dan terug vragen. Dat duurt dan enige weken. Of ik dan alles krijg is in het telefoongesprek dat ik hierover voerde met de Staatsloterij niet duidelijk geworden.
Het komt mij toch voor alsof ik in de supermarkt 3,50 moet betalen, een briefje van 5 euro geef en twee weken later het wisselgeld kan komen halen.
Mag dit zomaar? Je bent natuurlijk niet verplicht loten te kopen, maar als je gebruik wilt maken van een aanbod waartoe je bijna wekelijks per mail wordt aangezet, dan moet dat toch goed geregeld zijn. Zeker door de Staat.
En wat stast er in de voorwaarden der Staatsloterij ?
En om eerlijk te zijn, krijg nooit mail van de Staatsloterij. Voel je je te veel gedwongen, blok de afzender van de mail.

Gesloten