LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Gewoon77
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 apr 2017 00:40

Staatsloterij

Ongelezen bericht door Gewoon77 »

Heb wel (automatische incasso betaald )maar heb vandaag niet meegedaan omdat ik zogenaamd geen lot heb gekocht 10-04-2017

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Staatsloterij

Ongelezen bericht door Moneyman »

En nu? Iets meer moeite in een topic investeren zou welkom zijn.

Jantje7
Berichten: 984
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:50

Re: Staatsloterij

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Misschien is de incasso gestorneerd door u zelf of door de bank omdat uw saldo negatief was door de incasso....

Gewoon77
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 apr 2017 00:40

Re: Staatsloterij

Ongelezen bericht door Gewoon77 »

Het geld is niet teruggestord en ik had genoeg saldo op mijn rekening heb het net nog even gecontroleerd of het terug geboekt was maar dat is niet het geval Heb via hun Facebook gereageerd en alle bewijs opgestuurd maar heb nog geen reactie als iemand weet wat mijn rechten zijn graag

Jantje7
Berichten: 984
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:50

Re: Staatsloterij

Ongelezen bericht door Jantje7 »

U heeft rond 8 april geen bevestigingsmailtje gekregen met uw deelnemend lotnummer? Zou indien uw mailadres bekend is bij de staatsloterij toch verzonden zijn.

Gewoon77
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 apr 2017 00:40

Re: Staatsloterij

Ongelezen bericht door Gewoon77 »

Ik speel automatische mee en eerlijk ik controleer nooit ! Gisteravond dacht ik even spieken misschien zou ik wel iets gewonnen hebben ! En tot mijn verbazing zag ik :van helaas u speelde niet mee met de trekking van 10 april 2017 ( terwijl het wel automatisch is afgeschreven )

Jantje7
Berichten: 984
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:50

Re: Staatsloterij

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Waarschijnlijk heeft u de incasso gezien van de koningstrekking. Deze vindt plaats op 27 april. Doet u daar niet extra aan mee, wordt de incasso gebruikt voor deze trekking, maar dat zou vermeld moeten staan bij de incasso.

Gewoon77
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 apr 2017 00:40

Re: Staatsloterij

Ongelezen bericht door Gewoon77 »

Op mijn bankafschrift staat : Omschrijving: Staatsloterij .In
casso trekking 10-04-2017

Gewoon77
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 apr 2017 00:40

Re: Staatsloterij

Ongelezen bericht door Gewoon77 »

Heb net een medewerker gesproken en zij bevestigde ook al dat ik betaald had maar niet snapte waarom ik geen nummers had ontvangen heeft ze mij door geschakeld naar een andere kolega nou 40 min later nog steeds aan het wachten

Gewoon77
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 apr 2017 00:40

Re: Staatsloterij

Ongelezen bericht door Gewoon77 »

Heb ze gesproken Omg! Ze willen mij wijsmaken dat ik 2 account heb wat helemaal niet klopt ! Ze gaan nu andere account opheffen ! Wat een leugenaars heb screenshots gemaakt !

Gesloten