LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] staatsloterij uit de bocht

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
MargarethaB
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2018 11:26

staatsloterij uit de bocht

Ongelezen bericht door MargarethaB »

abonnement afgesloten a.h.v. kaartje bij een internet bestelling. Staatsloterij heeft mij direct aan verschillende trekkingen verbonden zonder mij daarover te informeren. Ik zeg op en zie dus allerlei trekkingen waarvoor ik mij niet had aangemeld. Ik heb opgezegd en de brief die men mij heeft gezonden vermeldt allemaal verschillende einddata. Dat betekent dus dat ik de komende maanden alle betalingen zal moeten storneren.
Bijlagen
voor radar.docx
(338.08 KiB) 108 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: staatsloterij uit de bocht

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat had u afgesloten voor iets bij de staatsloterij? Het lijkt er op dat u een jaarcontract had. Buiten alle reguliere trekkingen zijn er ook extra trekkingen. Deze staan allemaal apart vermeld in de brief.
Voordat u gaat storneren, wat staat er in de overeenkomst die u afgesloten heeft? Geldt dat voor alle trekkingen, of alleen de bijzondere? En wat voor termijn hangt daar aan vast>

stofzuigertje

Re: staatsloterij uit de bocht

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een kaartje van gratis mee doen ...... dan pas later achter komen dat je eerste keer gratis en dan vast zit aan contract... beter lezen!

Die acties kom ik wel vaker tegen en gaan gelijk de oud papier bak in.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: staatsloterij uit de bocht

Ongelezen bericht door tttlocke »

Ik denk niet dat u betalingen hoeft te storneren. Die betalingen zijn er namelijk niet.

U heeft opgezegd. Zo te zien speelt u nog mee in de maandelijkse trekking van juni 2018. Die betaalt u nog, of heeft u al betaald.
Voor de overige trekkingen zal niet meer worden geïncasseerd. Dat de einddatums verschillend zijn, heeft te maken met het type trekking. De Oudejaarsloterijtrekking is maar één keer per jaar: op 31 december. Uw opzegging gaat in met ingang van de eerstvolgende trekking, 31 december dus. Aangezien er geen andere trekkingen zijn, doet u vanaf heden niet meer mee met die trekking. Dat geldt ook voor de andere eenmalige trekkingen.
U bent er vanaf.

Gesloten