LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] staatsloterij verandert mijn nummer

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

staatsloterij verandert mijn nummer

Ongelezen bericht door langste adem »

Ik speel al ongeveer 25 jaar maandelijks mee met de staatsloterij en had altijd hetzelfde lotnummer.
Nu kwam ik er achter dat ik afgelopen maand met een ander lotnummer had meegespeeld en heb vandaag de staatsloterij gecontacteerd daarover. De dame die ik sprak had het uitgezocht en wat bleek ? Een collega van haar had een tijdje geleden mijn loten omgezet naar XL loten en was toen ergens vergeten een vinkje aan of uit te zetten, waardoor ik nu een variabel lotnummer had gekregen.Ik vertelde dat ik graag mijn oude nummer terug wilde hebben. Dat kon niet meer omdat het al langer dan een maand geleden was veranderd, en men kon alleen een lotnummer aanbieden met dezelfde 2 eindcijfers.

Alleen, ik wil dat niet. Mijn oude vertrouwde lotnummer kende ik uit mijn hoofd, en ik heb dan ook mijn lidmaatschap opgezegd, en meteen ook maar die van de lottoballetjes. De medewerkster van de staatsloterij die ik sprak was overigens uiterst vriendelijk en behulpzaam. en ze vond het heel erg vervelend voor me dat dit niet meer teruggedraaid kan worden. Ze gaat me zelfs wat gratis loten toesturen omdat ze het allemaal zo vervelend vond. Wat dat betreft hulde aan de medewerkster. Eind goed , al goed zou je zeggen. Maar toch zit het me op een of andere manier niet lekker.