LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] studio uitnodiging

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door pbarendse »

Goed lezen/luisteren... u bent uitgeloot om kans te maken om de uitnodiging bij te wonen...

witte angora
Berichten: 30780
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door witte angora »

uitgeloot
Uitgeloot is toch echt wat anders dan ingeloot. :wink:

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door pima »

ben ook gebeld door het callcenter, heb de persoon heel duidelijk te verstaan gegeven, dat ik voldoende loten heb en onder geen voorwaarde bereid ben extra aan te schaffen, de opmerking van het callcenter was toen niet mis te verstaan: meneer dan zet ik U op de lijst van niet te bellen personen hehehehehe gaat dat zo makkelijk dan ben nieuwsgierig

JRU
Berichten: 78
Lid geworden op: 03 jul 2009 14:29

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door JRU »

pima schreef:ben ook gebeld door het callcenter, heb de persoon heel duidelijk te verstaan gegeven, dat ik voldoende loten heb en onder geen voorwaarde bereid ben extra aan te schaffen, de opmerking van het callcenter was toen niet mis te verstaan: meneer dan zet ik U op de lijst van niet te bellen personen hehehehehe gaat dat zo makkelijk dan ben nieuwsgierig
Dan hebben ze toch nog ffkes het laatste woord in de trand van dan maakt u vanaf nu ook geen kans op een studioplaats... maarja met zo een antwoord van een callcenter moet jeje ook afvragen of het wel gepast is.

Het is wel zo met call centers dat ze daar moeten scoren, en met te weinig verkochte loten etc etc is zijn baan (is op quotums gebaseerd) zo aan een andere vergeven.

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door pima »

zij het laatste woord ik van het gedonder af nogmaals hehehehehehe, alhoewel afwachten

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door mihoen »

als je echt iets voor een goed doel wil doen, ga dan met een collectebus langs de deur. daar heb ik tenminste respect voor.

iemand die aan een loterij meedoet om een goed doel te steunen vind ik naief en kortzichtig.

1 een goed doel steunen kan rechtstreeks

2 bij de meeste goede doelen gaat standaard 7 % naar overhead (administratiekosten, loon van medewerkers, gebouwen, salaris van de directeur, enz)

3 de kans dat je door de bliksem getroffen is vele malen groter

4 van alle charitatieve organisaties is er tot dusver 1 die ik gevonden heb die werkt met vrijwilligers en waar het geld wat binnenkomt tot op de laatste cent besteed wordt op de plaats des onheils. bij alle anderen die ik gezien hebben kom ik steeds weer die overhead tegen.

5 een goed doel heeft geen reclame nodig om donateurs binnen te krijgen. als ik al hoor via reclame dat de hartstichting weer gaat komen, dan hoop ik dat ik nit thuis ben. als ik wat wil geven doe ik dat wel anders. want mij geld gaat dus ook gedeeltelijk naar de marketing. en daar geef ik niets voor


okay, de gemiddelde nederland is ook niet slimmer dat hij overkomt. kleine lettertjes worden nooit gelezen, gebruikersvoorwaarden niet, montage en gebruikershandleidingen niet. en dan gaan roepen als het misgaat.

volgens einstein zijn 2 dingen oneindig, het heelal en de menselijke domheid. de postcodeloterij en vele andere organisaties weten dat en doen daar hun voordeel mee

Plantronics
Berichten: 25
Lid geworden op: 16 sep 2003 20:16

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door Plantronics »

@mihoen, Volgens mij ontgaat je ten ene male waar het hier over gaat en daarmee schaar je je wat slimheid betreft onder de gemiddelde Nederlander.
Het gaat hier niet om het "iets doen voor het goede doel", het gaat hier om de praktijken waarvan de postcode loterij zich bedient voor het misleiden van mensen.
En het feit dat je per definitie nergens voor in aanmerking komt als je niet eerst minstens een aantal nieuwe loten koopt. En zelfs dan ...

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door gerland »

En het feit dat je per definitie nergens voor in aanmerking komt als je niet eerst minstens een aantal nieuwe loten koopt.
Het staat de postcodeloterij natuurlijk volkomen vrij om voorwaarden te verbinden aan extra acties. Daar is niets mis mee.

Plantronics
Berichten: 25
Lid geworden op: 16 sep 2003 20:16

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door Plantronics »

@gerland. Misschien eerst het hele draadje eens doorlezen en dan ben ik benieuwd of je dat nog steeds vind.
De postcode loterij verbind namelijk geen voorwaarden aan extra acties. Alleen als je in aanmerking wilt komen voor een actie blijkt in de praktijk dat ze proberen om je extra loten aan te smeren maar dat je de actie sowieso wel op je buik kunt schrijven.
Overigens kun je erover van mening verschillen of het erg netjes is om voorwaarden aan extra acties te verbinden. Het begint op de praktijken van banken en hypotheek bedrijven en nog veel meer te lijken. Als ze iemand als klant binnen kunnen halen dan willen ze wel iets doen maar bestaande en soms jaren lange trouwe klanten kunnen de ****** krijgen.

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door pima »

Bestaande klanten worden niet meer gezien, alleen maar om extra loten te slijten onder het valse voorwendsel, dat je dan meer kans maakt om te winnen, pure bull ****, je krijgt alleen iets meer als je per ongeluk wat wint.

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door gerland »

Plantronics schreef:@gerland. Misschien eerst het hele draadje eens doorlezen en dan ben ik benieuwd of je dat nog steeds vind.
De postcode loterij verbind namelijk geen voorwaarden aan extra acties. Alleen als je in aanmerking wilt komen voor een actie blijkt in de praktijk dat ze proberen om je extra loten aan te smeren maar dat je de actie sowieso wel op je buik kunt schrijven.
Overigens kun je erover van mening verschillen of het erg netjes is om voorwaarden aan extra acties te verbinden. Het begint op de praktijken van banken en hypotheek bedrijven en nog veel meer te lijken. Als ze iemand als klant binnen kunnen halen dan willen ze wel iets doen maar bestaande en soms jaren lange trouwe klanten kunnen de ****** krijgen.
Dat had ik allemaal al doorgelezen. Ik reageerde echter op uw bijdrage waarin u het als feit karakteriseert, "dat je per definitie nergens voor in aanmerking komt als je niet eerst minstens een aantal nieuwe loten koopt".
Uw feit, waarop ik reageer. Nu zegt u iets anders. Tsja...

Gesloten