LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SuperWhite/StarBright = TrippleWhite

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

SuperWhite/StarBright = TrippleWhite

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Mag ik u voorstellen aan de opvolgers van SuperWhite en StarBright? Ze heten nu TripleWhite. De naam doet ze eer aan... 3x veranderd van naam en 3x hetzelfde irritante verkooptrucje waar je zeer moeilijk vanaf komt


U BENT GEWAARSCHUWD!

estherc
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2007 17:34

Re: SuperWhite/StarBright = TrippleWhite

Ongelezen bericht door estherc »

hallo,
ik heb tandpasta bij hun besteld, ik heb een mailtje gestuurd om mezelf weer af te melden nu kreeg ik meteen een failmail terug dat ze niet bestaan :S
ik ben ff gaan googlen en kom dit topic tegen..
mag ik vragen of ik opgelicht ben?

Morenita
Berichten: 41
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:20

Re: SuperWhite/StarBright = TrippleWhite

Ongelezen bericht door Morenita »

Als je betaald heb en ze niet leveren/ niks van zich laten horen dan ben je pas opgelicht.

johan288
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 okt 2006 13:37

Re: SuperWhite/StarBright = TrippleWhite

Ongelezen bericht door johan288 »

Postorderbedrijven Postgarant en Naturpost

Trap nooit in lokkertjes als een ‘gratis proefpakket/welkomstpakket, aantrekkelijke aanbieding’. Voordat je het weet zit je aan een abonnement vast en kom je daar moeilijk van af. Neem daarom geen impulsief besluit! Lees in ieder geval eerst de algemene voorwaarden door of zeg anders direct na ontvangst van het proefpakket op. Bewaar al je bewijsstukken! Het Juridisch Loket adviseert klanten om leverancier (en eventuele deurwaarder) een aangetekende brief te sturen om een vordering te betwisten en het geleverde terug te sturen, omdat er geen overeenkomst tot stand is gekomen. Sommige klanten hebben daarna hun geld teruggekregen; anderen hoefden niets meer te betalen.

Naturpost
Via telefoon of internet biedt Naturpost u geheel vrijblijvend een ‘gratis’ proefpakketje met voedingssupplement aan met een vrijwillige bijdrage voor de verzendkosten. Als u na deze proefzending niet meteen schriftelijk laat weten géén vervolgzendingen te willen ontvangen, zit u ongemerkt vast aan een duur abonnement op maandelijkse toezending van (meestal overbodige) voedingssuplementen.

Via Postgarant zit u vast aan een maandabonnement op veel te dure producten:
Amivita Breast Appeal Fitanova Hits to Remember San Marco Jewelry Lively Spirit Lust4Love Pet’s Energy Puzzelparty San Marco Slim+ Starbright SuperWhite TripleWhite TopForm TripleWhite Viva Forte.

Bedrijfsconstructie Postgarant
Onder de Holding:
PJTK Beheer B.V. (KvK: 1715 6161), Esp 120, 5633 AA Eindhoven, Postbus 7079 5605 JB Eindhoven
Bestuurder: Frank de Jong, Diekirchlaan 85, 5625 AH Eindhoven
T (040) 2152 823

Valt het postorderbedrijf Postgarant B.V. (KvK: 1711 6495); www.postgarant.nl
dit bedrijf is de opvolger van Liberty Postorders en Fitanova Postorders
Esp 300, 5633 AE Eindhoven, Postbus 8841, 5605 LV Eindhoven
Contactpersonen:
Anita Vaags T (040) 2380 238
Nicolette vd Berg T (040) 230 24 84

Verdacht is:
- dat alle domeinnamen wel geregistreerd zijn, maar dat alle eigen websites inactief zijn (‘aan deze site wordt nog gewerkt…..’):
- dat bedrijfsnamen en personen veelvuldig wisselen
- dat u met een lokkertje/instinkertje (proefpakket, prijs gewonnen…..) vast zit aan een maandabonnement op veel te dure producten

Incasso’s lopen via:
- Global Collect (4 bedrijven), ABN/AMRO rek.nr. 4337 76 927
allemaal gevestigd op de Polarisavenue 41, 2132 JH Hoofddorp
- Fitanova Postorders: rek.nrs. RABO: 1596 50 224 en 1836 46 525
(Fitanova is opgeheven per 30-8-2006)

Advies:
- draai via uw bank de onterechte incasso z.s.m. terug (zo nodig via MOI-procedure: http://www.veiligbankieren.nl/index.php?p=17163)
- blokkeer het rek.nr. van de incassant
- stuur het artikel terug met een briefje dat u de relatie wenst te beëindigen
- doe aangifte van oplichting bij de plaatselijke politie

Raadpleeg ook de Wet Koop op Afstand:
www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1977
http://www.boycot.nu/diversen/koop-op-afstand.htm

Johan
Secretaris Stichting Stop Oplichting
www.stopoplichting.nl

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: SuperWhite/StarBright = TrippleWhite

Ongelezen bericht door Pruim »

Wie gaat er nou via internet een tubetje tandpasta bestellen?

Durven die mensen niet naar een supermarkt of zo?

Gesloten