LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Twee keer twee ton gewonnen bij Lotto

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
PelleK
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2017 11:44

Twee keer twee ton gewonnen bij Lotto

Ongelezen bericht door PelleK »

Hoi,

Ik speel af-en-toe mee in de Lotto door loten te kopen bij de sigarenboer. Deze controleer ik dan later via de APP op mijn iPhone via de lotenchecker.

Ik heb twee keer gehad dat de app aangaf dat ik twee ton had gewonnen in het cijferspel. Beide keren bleek dit een fout te zijn van de app.

De eerste keer sprong mijn hart over van geluk. Heel even zag mijn hele financiële toekomst er anders uit. Toen ik later de loten liet controleren bij de AH bleek dit niet het geval te zijn. De twee reageerde ik cynisch, want ik wist al dat het niks was.

Ik heb hier contact over gehad met de lotto en een klacht ingediend. Daarbij heb ik ook screenshots toegevoegd, om aan te tonen dat ik geen onzin praat. Maar de Lotto wil alleen maar weten welke versie ik van app gebruik. Ik zou niet de laatste versie van de app gebruiken, terwijl dit wel het geval is. Na de klacht schermen ze met reglement. ik nergens terugvinden dat de terminals bij AH of de sigarenboer leidend zijn.

Ik weet ook niet waarom ik dit nu schrijf. Ik baal zo van hun reactie. Ik weet ook wat ik nu verder moet doen. Ik weet wel dat ik nooit meer in de Lotto speel.

Moneyman
Berichten: 30044
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Twee keer twee ton gewonnen bij Lotto

Ongelezen bericht door Moneyman »

PelleK schreef:Hoi,

Ik speel af-en-toe mee in de Lotto door loten te kopen bij de sigarenboer. Deze controleer ik dan later via de APP op mijn iPhone via de lotenchecker.

Ik heb twee keer gehad dat de app aangaf dat ik twee ton had gewonnen in het cijferspel. Beide keren bleek dit een fout te zijn van de app.

De eerste keer sprong mijn hart over van geluk. Heel even zag mijn hele financiële toekomst er anders uit. Toen ik later de loten liet controleren bij de AH bleek dit niet het geval te zijn. De twee reageerde ik cynisch, want ik wist al dat het niks was.

Ik heb hier contact over gehad met de lotto en een klacht ingediend. Daarbij heb ik ook screenshots toegevoegd, om aan te tonen dat ik geen onzin praat. Maar de Lotto wil alleen maar weten welke versie ik van app gebruik. Ik zou niet de laatste versie van de app gebruiken, terwijl dit wel het geval is. Na de klacht schermen ze met reglement. ik nergens terugvinden dat de terminals bij AH of de sigarenboer leidend zijn.

Ik weet ook niet waarom ik dit nu schrijf. Ik baal zo van hun reactie. Ik weet ook wat ik nu verder moet doen. Ik weet wel dat ik nooit meer in de Lotto speel.
welkom bij de club:
viewtopic.php?f=29&t=177723

jonis
Berichten: 2754
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Twee keer twee ton gewonnen bij Lotto

Ongelezen bericht door jonis »

Het is ook niet voor niets dat bijv in Duitsland bij de lotto altijd de prijzen zonder geweer zijn; mensen zijn tegenwoordig zo gefrustreerd dat bij het minste of geringste ze in staat zijn om het te gebruiken ook.

gewicht
Berichten: 87
Lid geworden op: 18 nov 2009 19:28

Re: Twee keer twee ton gewonnen bij Lotto

Ongelezen bericht door gewicht »

Laatste zin "ik weet wel dat ik nooit meer in de Lotto speel" Dat lijkt mij ook heel verstandig en navolging waard.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Twee keer twee ton gewonnen bij Lotto

Ongelezen bericht door sylvesterb »

PelleK schreef:Maar de Lotto wil alleen maar weten welke versie ik van app gebruik. Ik zou niet de laatste versie van de app gebruiken, terwijl dit wel het geval is.
Maar waarom niet gewoon aangeven welke versie je draait? Geld ga je toch niet krijgen, enkel de door de notaris getrokken loten/cijfers hebben prijs, de rest (app, website e.d.) is niet lijdend. Erg vervelend maar een foutje kan altijd gebeuren.

vandewouw
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2017 23:05

Re: Twee keer twee ton gewonnen bij Lotto

Ongelezen bericht door vandewouw »

Enkele jaren geleden gestopt met ALLE lotto's, toto's en dergelijke.
Gevolg: ELKE MAAND PRIJS!!!

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Twee keer twee ton gewonnen bij Lotto

Ongelezen bericht door Lady1234 »

sylvesterb schreef:
PelleK schreef:Maar de Lotto wil alleen maar weten welke versie ik van app gebruik. Ik zou niet de laatste versie van de app gebruiken, terwijl dit wel het geval is.
Maar waarom niet gewoon aangeven welke versie je draait? Geld ga je toch niet krijgen, enkel de door de notaris getrokken loten/cijfers hebben prijs, de rest (app, website e.d.) is niet lijdend. Erg vervelend maar een foutje kan altijd gebeuren.
Nee, de app of de website is niet lijdend, maar zeker niet leidend,

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Twee keer twee ton gewonnen bij Lotto

Ongelezen bericht door crazyme »

Wanneer de app u al twee keer onterecht als winnaar aangeeft, hoevaak heeft de app dan onterecht een winnaar als "niet winnaar" aangegeven ?

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Twee keer twee ton gewonnen bij Lotto

Ongelezen bericht door scontra »

jonis schreef:Het is ook niet voor niets dat bijv in Duitsland bij de lotto altijd de prijzen zonder geweer zijn; mensen zijn tegenwoordig zo gefrustreerd dat bij het minste of geringste ze in staat zijn om het te gebruiken ook.

"Prijsschieten" !!

Gesloten