LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Usenext

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
romeo64
Berichten: 44
Lid geworden op: 10 mei 2010 21:47

Re: Usenext

Ongelezen bericht door romeo64 »

Inter schreef:Zal ik niet doen want ze weten niet mijn woonadres wel mijn IP waar ze nu mee dreigen verder te onderzoeken .
Voor de duidelijkheid heb ooit al weer een jaar geleden een proefabbo aangevraagd maar omdat die rekening niet meer bestond konden ze niet innen nu proberen ze het alsnog .

http://www.belazerdophetnet.nl/viewtopi ... =38&t=1858 Staat er trouwens vol mee .Een dubieus bedrijf dus gelukkig genoeg Payservers die wel eerlijk handelen .
Een profider zal nooit jouw NAW zomaar afgeven. Dit gaat n.a.v. een gerechtelijke bevel, maar dan moet er wel hele zware delicten zijn gepleegd. Tevens wisselt iedereen van regelmatig van IP, dus hierover geen zorgen. Het is enkel maar dreigen.........

Gewoon mailen dat je op tijd hebt opgezegd en laat hun maar bewijzen dat je dit niet hebt gedaan. Je hebt tenslotte een mail gestuurd met hierin jouw opzegging. Je hebt hierop een automatisch antwoord ontvangen.

Gewoon een mail sturen dat je hebt opzegd en aangeven omdat de Firma UseNext illegale activiteiten doet, zoals het sturen van SPAM en het beschikbaar stellen van programma`s etc.

Dit was ook de hoofd reden dat je niet verder met UseNext zaken wilt doen. Daarnaast was dit ook jou laatste antwoord en beschouw je deze zaak als afgedaan.

De keer van dit alles kan zijn, dat UseNext de in hun ogen ongewenste aandacht gaat krijgen van de stichting Brein............

pibo
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2010 21:30

Re: Usenext

Ongelezen bericht door pibo »

Ik heb ook een incasso ontvangen van die incassopartners echter ik heb wel gewoon gebruik gemaalt van Usenext en een jaar lang maandelijks tien euro betaald via automatische incasso. Ik had een bedrag gestorneerd omdat ik van Usenext afwilde, en nu heb ik dus die email gekregen van incassopartners. Moet ik dan wel gewoon betalen?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Usenext

Ongelezen bericht door Guardian72 »

romeo64 schreef:Nee, niemand is voorgekomen, een incassobureau dreigt altijd. UseNext staat als slecht bekend bij de stichting Brein.

Nog steeds ontvang ik SPAM van UseNext.

Als ze lastig zijn kun je ook contact zoeken met Stichting Brein. Bij de stichting Brein kun je aangeven dat UseNext Spam verstuurt met als oogmerk om illegaal te kunnen downloaden.

Misschien moet je wel overwegen, om aangifte te doen tegen UseNext, vanwege dat ze mensen aanzetten tot het doen illegale activiteiten. Hiermee adverteren ze.
Mischien tip:
Meld via spamcop.net de mails als spam. Als meerdere mensen dit doen word een verzender op diverse zwarte lijsten geplaatst.

Qua Brein - die vinden dat alle downloaden illegaal is, en zijn zelf ook niet 100% zuiver en eerlijk - daar zou ik ver vandaan blijven.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Usenext

Ongelezen bericht door Inter »

Guardian72 schreef:Mischien tip:
Meld via spamcop.net de mails als spam. Als meerdere mensen dit doen word een verzender op diverse zwarte lijsten geplaatst.

Qua Brein - die vinden dat alle downloaden illegaal is, en zijn zelf ook niet 100% zuiver en eerlijk - daar zou ik ver vandaan blijven.
Kan ook maar alle post loopt via een Gmail Account .
En ach Brein misschien moeten die meer eens de website van Arnoud Engelfriet gaan lezen .

46MCGEADY46
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2010 10:48

Re: Usenext

Ongelezen bericht door 46MCGEADY46 »

ik heb een vraagje aan iedereen die te maken heeft gehad met het incassobureau hoe groot is de kans dat ze het geld er daadwerkelijk van je bank afhalen

romeo64
Berichten: 44
Lid geworden op: 10 mei 2010 21:47

Re: Usenext

Ongelezen bericht door romeo64 »

46MCGEADY46 schreef:ik heb een vraagje aan iedereen die te maken heeft gehad met het incassobureau hoe groot is de kans dat ze het geld er daadwerkelijk van je bank afhalen
0% kans. Je hebt namelijk geen machtiging afgegeven.

hafc
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2010 10:50

Re: Usenext

Ongelezen bericht door hafc »

ik ben ook benaderd door usenext
ik zal een account hebben gehad wat ik me niet kan herinneren
het zla gaan om een proef abbo wat gratis was 14 dagen en daarna door zal lopen tot betaalde ze hebben geen bank nummer van mij
alleeen me adres en woonplaats
ik vertrouw er helemaal niks van
en en van plan om een advocaat er op af te sturen


ik lees hier dat veel mensen er last van hebben
maar wat hebben jullie er tegen gedaan?
hebben jullie betaald of hebben jullie helemaal niks van jullie laten horen
en hebben julllie een mail er naar toe gestuurd?


hoor het graag nog

romeo64
Berichten: 44
Lid geworden op: 10 mei 2010 21:47

Re: Usenext

Ongelezen bericht door romeo64 »

De vordering afwijzen en niet meer reageren.

theinquis
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2010 19:31

Re: Usenext

Ongelezen bericht door theinquis »

Beste Gedupeerden/Volhouders,

Ik heb ook een bericht gekregen van het incassobureau uit leiden.
Ik moest zomaar eventjes 72,01 euro betalen en storten op hun derdenrekening.
Gelukkig heb ik het account aangemaakt met allemaal nepgegevens en hebben ze niks af kunnen schrijven, deze mail die ik had opgegeven bij "Usenext" was gewoon een dumpmail die ik nooit gebruik.

Ergens kreeg ik toch wel een kriebel dat ik een probleem had. Na lang op internet zoeken heb ik maar is een snelle mail gestuurd dat ik hiervan af wou zien en dat het perongelijk is gebeurd dat ik het niet heb stopgezet.

Na deze mail kreeg ik dit antwoord:

Geachte heer xxxxx,



betreft: Usenext / 7620781


Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij u namens UseNeXT als volgt berichten.

Wij hebben uw verweer ontvangen. De door u gestelde bezwaren zijn echter niet steekhoudend.

U heeft wel degelijk een account bij UseNext aangemaak en gebruiktt. Wij hebben hieromtrent de volgende gegevens van UseNext ontvangen:

U heeft uw account aangemaakt op 19.04.10 om 17:53 uur.
U heeft uw account voor het laatst gebruikt op 19.04.10 18:01
Uw IP-adres is xx.xxx.xx.xxx

Het totaal verschuldigde bedrag ad € 72,01 dient u binnen 10 dagen na dagtekening bij te schrijven op onze derdenrekening: bankre keningnummer 60.30.56.164 ten name van ‘Stichting Beheer Derdengelden IPN’ onder vermelding van het betalingskenmerk: 12025213.

Bij gebreke van ontvangst van deze betaling acht opdrachtgever zich vrij tot gerechtsmaatreg elen over te gaan.

Ik vertrouw u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw betaling tegemoet.

Hoogachtend,

Incasso Partners Nederland


Te zien is dat er ontiegelijk veel typfouten in de brief zitten, dit is niet normaal voor een incassobureau, want volgens mij moeten deze brieven duidelijk zijn denk ik dan.
Maar nog dacht ik dat ik een probleem had, na lang zoeken op internet las ik iets over iemand die zijn rechtsbijstandsverzekering had ingeschakeld, deze had gereageerd dat je alle vorderingen van de hand moet wijzen en zeggen dat het hierbij om Duits recht gaat. Ook zijn de gerechtelijke incassokosten zo hoog dat ze niet opgebracht mogen worden.

Na dit gelezen te hebben stuurde ik een nieuwe mail na:

Voor mensen die dit probleem ook hebben, je mag mijn mail gebruiken om van de fraudeurs "Usenext" af te komen.

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij ontken ik niet dat bij Usenext een account heb geopend. Ik heb wel degelijk een account geopend. Op jullie site is onduidelijk voor diegene die dat niet weten hoe zo'n 2 weken gratis trial werkt. Hierdoor vallen meerder gedupeerden. Ik maak bezwaar, omdat ik dit programma maar 1 keer heb gebruik, van 19.04.10 om 17:53 uur tot 19.04.10 18:01. hierbij ben ik in de 2 weken trial gebleven, dit betekent dat ik jullie programma dus niet heb gebruikt na die 2 weken trial, daarom ben ik dit bedrag zeker niet schuldig en ga ik dus niet betalen. Wat betreft de vorderingen die ik zogenaamd heb gehad, die heb ik helemaal niet gehad. Het is bekend dat Usenext spam verstuurd, dus het zou kunnen dat deze berichten in de spambox terecht is gekomen.

Ik wijs hierbij alle vorderingen van de hand, dit gaat om het feit dat het hierbij Duits recht is.
Ook worden er te hoge bedragen gehanteerd voor de incasso kosten. De registratiekosten zitten in de buitengerechtelijke incassokosten dus deze mogen niet worden opgebracht.

Ik hoop dat dit duidelijk is.

Opmerkingen of vragen?
Ik verneem het graag!

M.v.g.,

X. xxxxx


Op de reactie kreeg ik dit als antwoord:

Geachte heer xxxxx,


Betreft: Usenext / 7620781


Naar aanleiding van uw reactie berichten wij u als volgt.

U hebt uitgebreide bezwaren tegen de vordering van UseNeXT . Gezien de inhoud van deze bezwaren betwijfelen wij ten zeerste of wij een buitengerechtelijke oplossing met u kunnen bereiken. Gezien uw opstelling acht Incasso Partners Nederland het niet raadzaam om de buitengerechtelijke incassoprocedure tegen u voort te zetten.

Wij zullen het dossier sluiten en UseNeXT hierover informeren. Het staat hen vrij om een juridische procedure tegen u te starten teneinde betaling af te dwingen.

Ik vertrouw u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,


Incasso Partners Nederland


Dus mensen, gewoon volhouden en dus NIET BETALEN! Ze proberen het gewoon en iedereen die toegeeft om het te betalen zijn voor hun weer inkomsten.

Ik hoop dat dit helpt!

M.v.g.,

Nick

J&A
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 feb 2009 21:25

Re: Usenext

Ongelezen bericht door J&A »

Ik heb met hetzelfde van doen en ik vind dit echt schandalig, radar moet hier nu maar eens tv aandacht aan schenken want je wordt gewoon opgelicht.
Bedankt voor je reactie met brief. deze ga ik ook gebruiken.alleen waar moet ik die heen sturen?

J&A
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 feb 2009 21:25

Re: Usenext

Ongelezen bericht door J&A »

Ik heb deze naar het incassobbureau gestuurd. nu maar hopebn dat het hiermee is afgedaan.

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij verbaas ik mij dat ik bij Usenext een account heb geopend. Ik heb misschien een account geopend om gratis te testen. Op jullie site is onduidelijk voor diegene die dat niet weten hoe zo'n 2 weken gratis trial werkt. Hierdoor vallen meerder gedupeerden. Ik maak bezwaar, omdat ik dit programma misschien 1 keer heb gebruik. hierbij ben ik in de 2 weken trial gebleven, dit betekent dat ik jullie programma dus niet heb gebruikt na die 2 weken trial, daarom ben ik dit bedrag zeker niet schuldig en ga ik dus niet betalen. Wat betreft de vorderingen die ik zogenaamd heb gehad, die heb ik helemaal niet gehad. Het is bekend dat Usenext spam verstuurd, dus het zou kunnen dat deze berichten in de spambox terecht is gekomen.

Ik wijs hierbij alle vorderingen van de hand, dit gaat om het feit dat het hierbij Duits recht is.
Ook worden er te hoge bedragen gehanteerd voor de incasso kosten. De registratiekosten zitten in de buitengerechtelijke incassokosten dus deze mogen niet worden opgebracht.

Ik hoop dat dit duidelijk is.
Ook heb ik mijn rechtsbijstand ingeschakeld.
maar in deze laatste poging verzoek ik jullie om alle gegevens uit het syteem te verwijderen en dat het daarmee is opgelost.

johanraven
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2010 20:48

Re: Usenext

Ongelezen bericht door johanraven »

ook ik heb slechte ervaring met hun ik heb nog nooit van de site gehoort en krijg zo maar in me postvak dit
en het ergste is ben daar nog nooit geweest ken het niet eens maar ook ik ga niet betaalen aan ze laten ze dan maar met bewijsen komen ip nummers kloppen niet adressen niet niks klop bij ze
dossiernummer: D061021542


Leiden, 17 september 2010

Geachte heer Ravenstein,



betreft: Usenext / 6534656




In de zaak van UseNeXT.com gevestigd te München, Duitsland hebben wij u meerdere keren verzocht het openstaande bedrag te voldoen. Wij hebben daarop geen betaling van u mogen ontvangen.



Wij zullen nu namens opdrachtgever een gerechtelijke procedure aanhangig maken en de rechter verzoeken de vordering toe te wijzen, te verhogen met wettelijke rente, buitengerechtelijke - en gerechtelijke kosten. De gerechtelijke kosten omvatten onder andere de kosten van de deurwaarder (ambtshandelingen) voor de betekening van de dagvaarding, vonnis en verdere executiemaatregelen. Op de website van de Koninklijke Beroepsorganisatie van Gerechtsdeurwaarders (www.kbvg.nl) kunt u de tarieven terugvinden. Verdere gerechtelijke kosten bestaan uit griffierecht (zie www.rechtspraak.nl voor de hoogte) en het honorarium advocaat. In totaal moet u rekening houden met een kostenstijging van gemiddeld zo’n € 500,00 tot € 750,00. Bovendien zal de vordering uiteindelijk middels een beslag op uw vermogensbestanddelen/ loon of uitkering worden geïncasseerd.



Daarnaast zal uw schuld worden geregistreerd in het landelijk schuldregister. Uw registratie heeft invloed op de mogelijkheden om contracten af te sluiten met bedrijven die uw kredietwaardigheid toetsen. Dit kan gaan om bijvoorbeeld mobiele telefooncontracten, bestellingen bij webshops, het aangaan van een huurcontract of het aanvragen van een hypotheek.



U kunt de gerechtelijke procedure en registratie voorkomen door binnen 5 werkdagen alsnog het totaal verschuldigde bedrag ad € 158,71 bij te schrijven op onze derdenrekening: bankrekeningnummer 60.30.56.164 ten name van ‘Stichting Beheer Derdengelden IPN’ onder vermelding van het betalingskenmerk: 12021542.





Hoogachtend,

Incasso Partners Nederland



Meer informatie en doorgeven van reacties via de website.

Meer informatie over uw vordering kunt u vinden op onderstaande website. Hier kunt u ook uw reacties direct doorgeven aan de zaakbehandelaar. Op deze wijze kunnen wij u snel en goed van dienst zijn.



Website: http://debiteur.incassopartners.nl

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Usenext

Ongelezen bericht door Guardian72 »

johanraven schreef:
Daarnaast zal uw schuld worden geregistreerd in het landelijk schuldregister. Uw registratie heeft invloed op de mogelijkheden om contracten af te sluiten met bedrijven die uw kredietwaardigheid toetsen. Dit kan gaan om bijvoorbeeld mobiele telefooncontracten, bestellingen bij webshops, het aangaan van een huurcontract of het aanvragen van een hypotheek.
Landelijk schuldregister??

Bedoelen ze BKR?
Dat kan toch niet? die 'usenext' is niet eens een Nederlands bedrijf.

J&A
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 feb 2009 21:25

Re: Usenext

Ongelezen bericht door J&A »

Ik heb een reactie terug, wel weer in mijn spambox.

Betreft: Usenext / 7769391



Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij, namens UseNeXT, als volgt over uw verweer berichten.

U heeft aangegeven dat u uw contract met UseNeXT niet heeft willen verlengen. Uw contract is echter niet tijdig opgezegd . Hierdoor is uw creditcard of PayPal-account met het verschuldigde bedrag belast. U kunt uw jaarcontract opzeggen tijdens de proefperiode of tot 14 dagen vóórdat het contract wordt verlengd.

Het tijdig opzeggen van het contract is mogelijk:
op elk moment ten tijde van de proefperiode
tot 14 dagen vóórdat het contract van het abonnement wordt verlengd.

In dit verband willen wij u wijzen op de Algemene Voorwaarden die van toepassing zijn op het contract, in het bijzonder § 5 omtrent het opzeggen van het contract. Dit contract bent u aangegaan tijdens de aanmeldprocedure op de site van UseNeXT.

§ 5 Contractuele looptijd, vergoeding, incassomachtiging, duur van de overeenkomst, verlenging van de overeenkomst, opzegging

1. De overeenkomst wordt voor de overeengekomen contractuele looptijd gesloten. Indien de klant bij zijn aanmelding voor een testperiode heeft gekozen, dan omvat de gehele contractuele looptijd de testperiode en vervolgens de gekozen c.q. bevestigde contractuele looptijd, d.w.z. de testperiode is geen onderdeel van de gekozen c.q. bevestigde contractuele looptijd.

2. Er gelden de op het moment van het sluiten van de overeenkomst geldige en tegenover de klant bekendgemaakte vergoedingen. De vergoeding dient vooraf voor de gekozen c.q. bevestigde contractuele looptijd bij aanvang hiervan door automatische afschrijving, per creditcard of PayPal te worden voldaan. Het afschrijven van de vergoeding, welke als gevolg van de keuze c.q. bevestiging van een looptijd volgens § 4 boven de testperiode uit ontstaat, geschiedt echter pas na afloop van de testperiode als vaststaat dat de klant ook verder van de service gebruik wil maken.

3. De klant geeft er door middel van zijn aanmelding uitdrukkelijk toestemming voor dat hij ermee akkoord gaat dat de aanbieder zijn bankrekening, zijn PayPal-rekening of zijn creditcard met de betreffende totale bedragen vooraf belast. De klant krijgt een kwitantie per e-mail toegestuurd. In het geval van een door de klant verschuldigde stornering van de automatische afschrijving (bijv. door onvoldoende dekking van de rekening dan wel bij een terugvordering door de klant) is de aanbieder bevoegd om de ontstane bank- en administratiekosten in rekening te brengen. De klant blijft het voorbehouden om te bewijzen dat er geen c.q. een geringere schade of waardevermindering is ontstaan. Met de aanmelding verzekert de klant dat hij de rechtmatige bezitter of gemachtigde van de door hem aangegeven bankrekening, PayPal-rekening of creditcard is. Ter zekerheid van de klant en van de aanbieder slaat de aanbieder op het moment van de aanmelding het IP-adres van de internettoegang op, van waaruit de incassomachtiging tot stand is gekomen. Indien de klant zich na ingebrekestelling langer dan 7 dagen in betalingsachterstand bevindt, dan is de aanbieder met name om veiligheidsredenen bevoegd om de toegang tot de service te blokkeren. Hetzelfde geldt als de aangegeven betalingsinformatie vals of niet legitiem blijkt te zijn. De blokkering vormt hierbij echter geen uitoefening van het recht tot terugtreding. Het blijft uitdrukkelijk de klant voorbehouden om ook tijdens de blokkering van zijn opzeggingsrecht volgens § 5 IV gebruik te maken als hij geen automatische verlenging van de contractuele betrekking wenst. Voor de periode van een blokkering van de account door de aanbieder wordt een vooraf betaalde vergoeding niet gerestitueerd, voor zover de klant de blokkering dient te vertegenwoordigen, tenzij de klant kan aantonen dat voor de aanbieder geen of een geringere schaden is ontstaan of de blokkering op grond van een door de klant buiten zijn schuld veroorzaakte ongegronde verdenking heeft plaatsgevonden. Het recht van de aanbieder op het indienen van schadeclaims of op het terugtreden van de overeenkomst bij aanhoudende betalingsachterstand blijft onverlet.

4. De overeenkomst wordt automatisch met de huidige contractuele looptijd verlengd, echter maximaal met één jaar, tenzij deze uiterlijk 14 dagen vóór afloop van de overeenkomst wordt opgezegd. De opzegging dient schriftelijk te geschieden, hetzij per fax, per post of via het supportformulier (http://usenext.de/index.cfm?DL=sf). Er geldt de ontvangstdatum van de opzegging. De klant heeft tevens de mogelijkheid om binnen zijn klantenpagina online op te zeggen. Hierbij wordt de overeenkomst automatisch verlengd, tenzij deze uiterlijk 1 dag vóór afloop van de overeenkomst online wordt opgezegd. De opzegging wordt werkzaam met de ontvangst bij de aanbieder. Door de aanbieder kan naast de in deze voorwaarden uitdrukkelijk genoemde redenen met onmiddellijke ingang zonder voorafgaande kennisgeving worden opgezegd als de klant tot een dergelijke opzegging aanleiding om een gewichtige reden heeft gegeven. Hiervan is onder andere sprake als de klant de dienst volgens § 7 misbruikt. Vooraf betaalde vergoedingen worden bij een opzegging om een gewichtige reden en in het geval van een onrechtmatige buitengewone opzegging door de klant niet gerestitueerd. De klant blijft het voorbehouden om te bewijzen dat voor de aanbieder geen of een geringere schaden dan de betaalde vergoeding is ontstaan.


Het totaal verschuldigde bedrag ad € 72,01 dient u binnen 10 dagen na dagtekening bij te schrijven op onze derdenrekening: bankre keningnummer 60.30.56.164 ten name van ‘Stichting Beheer Derdengelden IPN’ onder vermelding van het betalingskenmerk: 12026076.

Bij gebreke van ontvangst van deze betaling acht opdrachtgever zich vrij tot gerechtsmaatregelen over te gaan.

Ik vertrouw u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw betaling tegemoet.

Hoogachtend,

Incasso Partners Nederland


Meer informatie en doorgeven van reacties via de website.
Meer informatie over uw vordering kunt u vinden op onderstaande website. Hier kunt u ook uw reacties direct doorgeven aan de zaakbehandelaar. Op deze wijze kunnen wij u snel en goed van dienst zijn.


Hoe nu verder te handelen?wordt er moedeloos van.

theinquis
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2010 19:31

Re: Usenext

Ongelezen bericht door theinquis »

J&A,

Ik denk dat ze je verweer zeker wel hebben ontvangen. Ze proberen gewoon nu toch dat geld te vorderen. Misschien als je opnieuw een mail stuurt dat het om Duits recht gaat en dan stuurt dat de buitengerechtelijke incassokosten niet mogen worden opgebracht. Gewoon volhouden en zeker NIET BETALEN.

Verder zou ik ook niet weten wat je hiertegen moet doen. Anders zou ik alsnog rechtsbijstand inschakelen. Want meestal als hun zich ermee gaan bemoeien is Usenext nergens meer ;)

M.v.g.,

Nick

antoinneta
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 dec 2008 09:43

Re: Usenext

Ongelezen bericht door antoinneta »

Vandaag kwam mijn zoon huilend de kamer ingerend.
Hij had een GRATIS 2 weken bij usenext gevraagt, en opeens wilde men geld van zijn rek.afhalen.

Nu is mijn zoon autistisch met een verstand van een kind van 5 jaar.
Hij gebruikt op de computer NEP NAMEN en NEP gegevens.
Hij noemde zich pierre van Hook(omdat hij daar fan van is) en het reknr. was ook NEP...Zelfs zijn e-mail adres was verzonnen..

Toen kwam ik bij trosradar terecht, en daar las ik met welke oplichters wij te doen hebben.Ik heb hun een mail gestuurd en hun het hele verhaal voorgelegd.
En gezegt,dat ze met iemand in zee zijn gegaan die niet bestaat...
Ben benieuwd wat men hierop te zeggen heeft..
wordt vervolgd zal ik maar zeggen.... 8) 8)

J&A
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 feb 2009 21:25

Re: Usenext

Ongelezen bericht door J&A »

Ik ben benieuwd wat je voor reactie krijgt,zal wel even duren.
Ik kom er ook maar niet van af.

antoinneta
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 dec 2008 09:43

Re: Usenext

Ongelezen bericht door antoinneta »

Vandaag een mailtje gekregen van usenext.
Mijn zoon heeft zich met een nepnaam en nep adres bij hun ingeschreven voor die 14 dagen GRATIS....
Hij had al na één dag opgezegt,en kreeg de volgende reactie terug
> hartelijk dank,
> Voor uw persoonlijke documentatie bevestigen wij de ontvangst van uw upzegging voor uw UseNeXT account met het klantnummer: 7909865
>
> Uw contract wordt na afloop van de contractlooptijd niet
> meer verlengd en eindigt vermoedelijk op 24.09.2011.
Dus zou hij nu nog voor een héél jaar eaan vast hangen.

Maar nogmaals ik hoop dat we geluk hebben. Alle gegevens van mijn zoon waren NEP. jammer genoeg zijn rek.nr. niet,maar ook dat wordt morgen veranderd.
Wie er niet is, kan men ook niet laten betalen......
Hij heeft ook zijn e-mail account opgezegt,en de firma zelf geblokkeerd.
hopenlijk is dit genoeg..

Ben wel al blij met al die tips die hier staan,en voor alle zekerheid heb ik me de bezwaarbrief,al gecopieerd

RADAR geeft ons wel de kans om hier elkaar te treffen, maar ik was er véél blijer mee, als ze er eens achtergaan konden gaan...

wordt vervolgd zeg ik maar :wink:

antoinneta
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 dec 2008 09:43

Re: Usenext

Ongelezen bericht door antoinneta »

Gelukkig nog niks van die gasten gehoord.
Ik hoop dat het zo blijft,maar hoop dat RADAR het gaat oppakken. :wink:

J&A
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 feb 2009 21:25

Re: Usenext

Ongelezen bericht door J&A »

Ik heb nogmaals een email verstuurd dat het om duits recht gaat.
Ook worden er te hoge bedragen gehanteerd voor de incasso kosten. De registratiekosten zitten in de buitengerechtelijke incassokosten dus deze mogen niet worden opgebracht.
Wordt er moedeloos van.wie heeft een mail gestuurd en wie is ervan af en hoe kom je er van af.

Gesloten