LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcode wijzigen bij Postcode Loterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
mupske
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 nov 2009 13:53

Postcode wijzigen bij Postcode Loterij

Ongelezen bericht door mupske »

Mijn vriend had 2 loten bij de postcode loterij, nu hij ging verhuizen wilde hij er eentje op het oude adres laten staan en eentje op het nieuwe. Hij gebeld en de medewerkster zou het aanpassen. Na de decembertrekking van 2011 zijn wij erachter gekomen dat we nog 2 loten op ons nieuwe adres hebben staan. Weer bellen en het zou weer geregeld worden. Nu kreeg hij een brief om een HEMA cadeaukaart te krijgen, dus 1 nieuw lot wilde hij nog wel nemen.

Nu weer gekeken op internet via je eigen aanmelden op hun site, hij heeft nu 4 loten op het nieuwe adres staan. Dit keer gemaild op 14/2/2012, maar tot op heden nog geen reactie gekregen. Mijn vriend is zo nijdig dat hij zijn lidmaatschap dus nu wil opzeggen, en ik heb gezegd geef ze nog 1 kans en als het niet goed gaat zeg je op.

Het is toch gewoon vreselijk om zo met leden om te gaan.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Postcode wijzigen bij Postcode Loterij

Ongelezen bericht door nevermind »

Mijn vriend is zo nijdig dat hij zijn lidmaatschap dus nu wil opzeggen, en ik heb gezegd geef ze nog 1 kans en als het niet goed gaat zeg je op.
Zelf bij dat wens ik jullie veel succes, want dat gaat ook niet van een leien dakje af. :wink:

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Postcode wijzigen bij Postcode Loterij

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Ik vind het eigenlijk ook een beetje vreemd dat je een lot op je oude adres kunt laten staan, immers, je vriend woont er toch niet meer? Zou betekenen dat de nieuwe bewoners van het oude adres nooit lid zouden kunnen worden van de postcodeloterij....

Succes met opzeggen!

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: Postcode wijzigen bij Postcode Loterij

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Je krijgt je postcode (bv 1234 AA) met een lotnummer erachter (bv 01), dus de nieuwe bewoners kunnen gewoon lid worden hoor. Die krijgen er dan een ander lotnummer achter. Je huisnummer heeft in dit hele verhaal namelijk geen betekenis, ik heb ook nog een lot op mijn oude postcode. :D

agnesm
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 nov 2011 17:46

Re: Postcode wijzigen bij Postcode Loterij

Ongelezen bericht door agnesm »

Je kunt op ieder willekeurig adres een postcodelot nemen, ook al woon je er niet.

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: Postcode wijzigen bij Postcode Loterij

Ongelezen bericht door pima »

quote]Zelf bij dat wens ik jullie veel succes, want dat gaat ook niet van een leien dakje af. :wink:[/quote]

Ging bij mij probleemloos (tot op heden).

Gesloten