LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DSA loterij Venlo

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Hermien Meijer

DSA loterij Venlo

Ongelezen bericht door Hermien Meijer »

En ja hoor, ik val ook in de prijzen. Voor mij staat er een gratis Philips TV PT 5515 klaar in het magazijn van DSA loterij te Venlo. t.w.v. ( volgens DSA 1670 euro ) werkelijke waarde 830- euro. maar dat doet nu ff. niet ter zake, .
Ik heb nog 48 uur de tijd om te reageren, want anders gaat mijn prijs naar iemand anders, want ik heb 3 april ook al niet gereageerd !!
Wel moet ik dan minimaal 1 maand in het DSA systeem ( duitse loterij meespelen ( kosten rond de 60 euro per maand ).
Ik heb dus de hele zooi , zoals mijn voorgangers ook reeds deden , in de papierversnipperaar gedropt.
Zou hier eens een onderwerp in tros - kassa of radar aan besteed kunnen worden, en kan de overheid ook iets tegen deze vorm van agressieve reclame , want zo noem ik het, kunnen doen ?
Groetjes
Hermien

weegschaal

Re: DSA loterij Venlo

Ongelezen bericht door weegschaal »

Beste Hermien
ik ben het altijd eens geweest met jou verhaal, ik heb zelf ook vele prijzen nog niet mogen ontvangen. Twee maanden geleden ben ik voor de grap maar weer een keertje 1 maand lotto lid geweest om mijn t.v. te kunnen claimen. Wa schetst m'n verbazing, na diverse telefoontjes omdat ik nu toch wel één keer iets wilde ontvangen..............vandaag niet thuis en de TPG had een pakket voor mij.........een televisie. Morgen komen ze deze aanbieden.
Nou de wonderen zijn de wereld niet uit..of zullen ze deze site ook lezen ?

Gesloten