Lotisico B.V.

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Gast

Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe gaat dit verhaal verder, heeft u er nog iets mee gedaan

janjanssen
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2005 16:48

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door janjanssen »

Geen klachten over het bedrijf, Ik krijg vandaag zelfs 17 euro van hun gestort op mijn girorekening! Ik heb nog nooit van dat bedrijg gehoord, dus via google kwam ik hier.

rewemoro
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jun 2013 19:27

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door rewemoro »

Ik heb via mijn vader en opa zelfs 14 loten geërfd. Via de Lotisico website controleer ik 3x per jaar al een aantal jaren de trekkingslijsten. Je raad het al: nog nooit iets gewonnen. Heb eens onderzoek gedaan naar de financiële middelen van Lotisico. Die liegen er niet om. Er zijn nog vele miljoenen beschikbaar. Heb het idee dat er een aantal mensen behoorlijk mooi weer spelen van geld welke in het verleden is geïnvesteerd door hard werkende medelanders. Zijn er nog meer mensen met deze ervaring of wellicht ook positieve ervaringen laat het mij weten.
Groet, Rob

TJFS
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2013 15:46

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door TJFS »

Lotisico polissen worden nu voornamelijk gezocht door verzamelaars van de verschillende zegels.... dat brengt direct wat meer op dan die 17 euro... 14 stuks? :mrgreen:

snoopyenoglio
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2013 10:30

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door snoopyenoglio »

rewemoro schreef:Ik heb via mijn vader en opa zelfs 14 loten geërfd. Via de Lotisico website controleer ik 3x per jaar al een aantal jaren de trekkingslijsten. Je raad het al: nog nooit iets gewonnen. Heb eens onderzoek gedaan naar de financiële middelen van Lotisico. Die liegen er niet om. Er zijn nog vele miljoenen beschikbaar. Heb het idee dat er een aantal mensen behoorlijk mooi weer spelen van geld welke in het verleden is geïnvesteerd door hard werkende medelanders. Zijn er nog meer mensen met deze ervaring of wellicht ook positieve ervaringen laat het mij weten.
Groet, Rob
Hoi Rob

ook ik heb de stukken geerfd en op mijn naam laten zetten na overlijden moeder.

toen ik alles ging bekijken was er al een heleboel verjaard, vanaf die dag hoe ik 3 x per jaar alles bij maar NIETS. Er staat ook geen eindtijd op dus onze achterkleinkinderen kunnen nog erven, in de hoop dat alles kwijt is en Lotisico het geld kan houden.

heb ook het een en ander uitgezocht en er is een persoon mee begonnen en opgezet ( soort pyramide spel) En mij opa en oma dachten dat ze in een KERK investeerden dat was gezegd.

Dus hoop dat er meer mensen wat ervaring mee hebben.

gr anja

spruitjes1988
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2014 15:43

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door spruitjes1988 »

Ik heb ook een lotisico lot vanaf 1967, nog nooit wat gewonnen. Is dit wel een betrouwbaar bedrijf? zijn er mensen die wel wat hebben gewonnen? Misschien als ik over 3 jaar het 50 jarig lustrum bereik ik ook eens mn geluk mag beproeven! Wie heeft er wel eens wat gewonnen of weet meer over dit bedrijf?

frankos
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2014 10:51

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door frankos »

Heb ook een lotisico lot van 1952, welke ik bij het overlijden van mijn tante gekregen heb, tja en je raad het al, 10.000 (gulden) kon ik er mee winnen. We zijn inmiddels 62 jaar verder, en in al die tijd is er 43 gulden op gevallen.... Degene die deze loterij in het leven heeft geroepen is er zelf naar grote waarschijnlijkheid nog het rijkst van geworden m.i.

jeannette57
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2014 16:10

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door jeannette57 »

Ik heb ook drie loten van 150 gulden uit 1955, zou leuk zijn als er iets mee gedaan kon worden.

albi1936
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2014 16:50

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door albi1936 »

Ook ik heb ooit van mijn moeder geërfd: een lot met een verzekerd kapitaal van fl.10.000.-
De laatste uitbetaling, er waren er naar 2, is van 1963
Bestaat LOTISICO nog en vinden er nog trekkingen plaats.
Ik hoop dat iemand hier iets meer over weet.
Lex

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door berndv »

albi1936 schreef:Ook ik heb ooit van mijn moeder geërfd: een lot met een verzekerd kapitaal van fl.10.000.-
De laatste uitbetaling, er waren er naar 2, is van 1963
Bestaat LOTISICO nog en vinden er nog trekkingen plaats.
Ik hoop dat iemand hier iets meer over weet.
Lex
Google is uw vriend, maar voor de luie medemens:
http://www.lotisico.nl/actuele_trekking.asp

eitinghm
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2015 12:55

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door eitinghm »

Ook ik heb een lot bij Lotisico, geërfd van mijn overleden echtgenoot en hij erfde het weer van zijn moeder, die vanaf de oprichting al meedeed met betalen. Een bedrag van f 10.000,00 zou gegarandeerd uitbetaald worden. 50 er jaren begonnen met deze loterij, nooit is er iets uitgekeerd.
Omdat ik helemaal niets weet over het gebeuren, heb dat lot, bestaan ze eigenlijk wel. Van de personen die aangeven wel eens wat gewonnen te hebben zou ik het liefst wel eens een bewijs zien dat het is bijgeschreven. Deze loterij is vaag voor mij en er is ook geen uitleg over de organisatie en hoe alles in het werk gaat.
Als je op Home klikt vind ik niks namelijk. Wie kan het uitleggen

rewemoro
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jun 2013 19:27

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door rewemoro »

beste eiginghm, Je moet op http://www.lotisico.nl/ zelf de trekkingslijst in de gaten houden.
Als je een prijs gewonnen hebt kan je een email sturen aan lotisico. Zij keren het gewonnen prijzen geld dan uit op jou rekening. Let wel het zijn kleine bedragen. Verrekening van het prijzengeld vind je ook op hun website.

tonscamping
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 apr 2010 13:15

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door tonscamping »

Hier is uitleg over Lotisico:
http://www.nrc.nl/handelsblad/1994/01/2 ... ij-7211682

Wij kregen vandaag een briefkaartje om de gegevens van mijn schoonmoeder (1904) te controleren.
Wij hebben E 0,29 ct gewonnen. De polis was in 1948 afgesloten. Maar waar is ie nu??

WillemIII
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 dec 2012 11:03

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door WillemIII »

Als je Lotisico ([email protected]) een email stuurt met je NAW, polisnummers en bankrekeningnummer, betalen ze automatisch uit als je iets gewonnen hebt.

Arent
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 aug 2017 14:25

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Arent »

Was dat maar zo WillemIII, ik heb in maart te horen gekregen dat ik een prijs gewonnen heb van 385 euro. Mijn polis is door hen bijgewerkt en terug gestuurd, ik heb mijn bankrekeningnummer doorgegeven maar uitbetalen ho maar!! Telefonisch zijn ze vanaf 2 mei niet meer bereikbaar en op e-mails reageren ze niet meer.

----

Afgelopen maart kreeg ik te horen dat ik een prijs bij Lotisico heb gewonnen, 385 euro. Mooi bericht! Contact gezocht met Lotisico en zij vertelden me dat ik mijn polis moest opsturen zodat zij het administratief konden bijwerken. Gedaan en ook weer terug ontvangen. Tot zover alles in orde. Echter, vanaf 2 mei kan ik geen contact meer met ze krijgen. Noch telefonisch, noch via email! Alsof ze niet meer bestaan.... Heeft iemand enig idee hoe ik contact met ze kan krijgen? Heeft iemand van jullie jullie ook een dergelijke ervaring? Ik krijg het idee dat de mensen achter Lotisico zich over mijn rug aan het verrijken zijn.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 aug 2017 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Twee berichten samengevoegd door moderatie

rewemoro
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jun 2013 19:27

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door rewemoro »

Hallo Arent,
Ik heb dezelfde ervaring.
Ook mijn prijzen (prijsjes) worden wel toegezegd uit te betalen maar ik ontvang niets meer :evil: . Ging in het verleden over het algemeen wel goed.
Vreemd ook dat de trekkingen ineens iedere keer uitgesteld worden. Is in al die jaren nooit zo geweest.
Denk inderdaad dat het geld verdwenen is. Wellicht zinvol om eens met de notaris te bellen die de trekkingen verricht.
Wordt zeker nog vervolgd.

Sorbo
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2017 18:12

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Sorbo »

Heb dezelfde ervaring. Omdat er in de eerste trekking van dit jaar een prijs (17.65euro) was gevallen op het lot van mijn overleden grootvader heb ik Lotisico een email gestuurd. De prijs zou overgemaakt worden wanneer ik het lot op mijn naam zou zetten. Dit heb ik gedaan en 12,50 euro overschrijfkosten betaald. Daarna niks ontvangen op mijn rekening . Op enkele email is niet gereageerd. Dacht dat het wel goed zat gezien de berichten op deze site van voor 2017. Dus niet???

Arent
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 aug 2017 14:25

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Arent »

Ik heb contact gehad met de notaris. Zij hebben Lotisico gebeld en gezegd dat ze met mij contact zouden moeten opnemen. Niet dus! De notaris zegt dat zij over de trekkingen gaan en niet over het uitbetalen. De notaris kan mevrouw Waal blijkbaar wel bereiken, het blijkt dat de notaris hun 06 nummer heeft, deze mogen ze niet aan mij doorgeven. Lotisico is blijkbaar een malafide onderneming en dat kan dus zomaar....

Edoxxa
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2017 14:53

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door Edoxxa »

Ik heb de loten van mijn opa geerfd, zijn ook in 2003 overgeschreven op mijn naam, ik heb toen mijn bankrekening opgegeven en idd ook 1x een prijs uitgekeerd gehad, omg. €850.

Ik heb 5x 3e klas loten,
4 x aangekocht in 30-10-1943
1x. " " 30-10-1945

Dus in 74 jaar 1x

Ik denk dat het van die meneer een hele lucratieve bezigheid is geweest

joomes
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2017 16:10

Re: Lotisico B.V.

Ongelezen bericht door joomes »

Ik heb dezelfde ervaringen op dit moment: er wordt niet gereageerd op mails en telefoon.
In verre verleden wel regelmatig uitkering gehad maar al zolang niet dat ik een aantal trekkingen gecontroleerd heb met mijn 5 loten. Inderdaad ergens een prijs maar geen geld gekregen zoals voorheen.

groet jan oomes

Plaats reactie