LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Usenext

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Pierre42
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2009 11:46

Usenext

Ongelezen bericht door Pierre42 »

Ook ik kreeg op 16-10-2009 een email van usenext dat zij het abonnement niet van mijn rekening konden afschrijven en of ik even voor 21-10-2009 € 100,35 incl aanmaningskosten aan hun over wilde maken.
Gelukkig dat ze mijn rekening nummer niet hebben anders was ik dat geld kwijt geweest. Ik heb nooit iets met usenext te maken gehad en ook nooit iets van hun site gedownload. Heb wel eens een proefabonnement van usenet gehad maar of dit van invloed is weet ik niet. Heb een mail teruggestuurd dat ik nooit van hun diensten gebruik heb gemaakt en dit ook niet zal betalen. Ben nu benieuwd of ik nog iets van hun hoor.
Pierre

ughje
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2009 20:45

Re: Usenext

Ongelezen bericht door ughje »

vandaag kreeg ik juist een incasso per mail naar me toe.

zelfde verhaal als pierre42. had toen ook gratis 2weken uitproberen en had via paypal 1euro moeten betalen. na 2weken was de dienst niet meer beschikbaar. bij het aanmelden had geen vakje voor akkoord verklaring van de algemene voorwaarden en ook geen link erna. dus kon het ook niet 100% weten. en nu nog is het zo niet. heb de site bekeken en staat alleen ;

[] Ja, ik wil extra gratis downloadvolume en andere interessante informatie van UseNeXT ontvangen.

ben benieuwd wat er van komt, reactie gegeven aan incasso en zal het niet betalen..

pindol
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2009 23:02

Re: Usenext

Ongelezen bericht door pindol »

Ook ik kreeg vandaag de mail van Usenext en heb zeker geen diensten van hun.
Ook ik heb een keer een proefaccount gehad.
Ben erg benieuwd wat dit inhoudt. Is dit echt of net zo'n oplichtingspraktijk als vorig jaar waarbij valse fakturen werden gestuurd.

margreet_k
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2009 09:03

Re: Usenext

Ongelezen bericht door margreet_k »

Gisteren 28-10-2009 ontvingen wij een aanmaning van Incasso Partners uit Leiden, die meldden te werken voor UseNeXT. Op 19-09-2007 heeft mijn man een gratis proefperiode aangevraagd bij UseNeXT. Voor € 1,00 kon hij 14 dagen gratis gebruik maken van hun diensten.
Op 14-10-2009 ontvingen wij opeens een mail met een aanmaning voor het bedrag van € 100,35. Een aanmaning van een factuur die wij nooit ontvangen hebben. Mijn man heeft contact opgenomen met Usenext en gezegd dat hij niet van hun diensten gebruik wil maken. Hier kwam op 16 oktober een bevestiging van.
Gisteren ontvingen wij van Incasso Partners in Leiden een aanmaning met incassokosten, van € 162,64.
Geintimideerd door te dreigen met gerechtsmaatregelen wilden we eerst betalen, maar lezen inmiddels meer slechte ervaringen met dit bedrijf en betalen dus niets! Wiij hebben inmiddels schriftelijk aan Incasso Partners en UseNext laten weten dat wij niet gaan betalen.
Zijn er nog meer mensen die slechte ervaringen hebben met UseNext en/of Incasso Partners?
Groeten, Margreet

Bibe26
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2009 21:14

Re: Usenext

Ongelezen bericht door Bibe26 »

Goedenavond,

Ook wij hebben op 28 oktober 2009 een email ontvangen van Incasso Partners Nederland. Wij moeten 76,99 euro betalen.
Nu lees ik hier op Radar, Kassa en Belazerdophetnet.nl dat veel mensen een soortegelijke factuur hebben ontvangen. Zelf zit ik er sterk over te denken mijn rechtsbijstandsverzekering in te schakelen.Zijn er mensen die dit al hebben gedaan?
Zijn er mensen die n.a.v. deze incasso inmiddels al een deurwaarder hebben gezien. Ik heb ook gelezen dat je het beste niet kan reageren en dat het dan vanzelf overwaait (deze berichten waren uit 2008). Weet iemand of dat nu ook nog het geval is.
Bij ons klopt trouwens ook het IP-adres niet welke in de mail van Incasso Partners Nederland wordt vermeld......
Vandaag hebben wij UseNeXT gelijk opgezegd. Wat erg vaag is dat je een bevestigingsmail krijgt waarin is dat de VERMOEDELIJKE eindatum 14-11-2009 is. Hoezo Vermoedelijk??? Opzeggen is toch opzeggen....

Graag lees ik jullie ervaringen en eventuele acties die door jullie zijn ondernomen.

Tot lezens...

timo79
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2009 14:46

Re: Usenext

Ongelezen bericht door timo79 »

Ik heb precies het zelfde!ze hebben mij ook op 28 oktober een mail gestuurd!!had niets zien staan met algemene voorwaarden enzo?!Daarnaast kunnen ze naar mij weten je niet aan een abbo plakken na een proeftijd???klopt dit?!Ik hoop dat Radar er binnenkort aandacht aan gaat besteden want als je erop googled dan vindt je genoeg dupeerde!Wat een smerige sceam acties zijn dit!

Daarnaast heb ik nooit een aanmaning ontvangen van deze boefen!!




Tot ons heeft zich gewend UseNeXT.com gevestigd te München, Duitsland. Zij verzochten ons de incasso van haar openstaande vordering op u ter hand te nemen. Deze vordering bestaat uit abonnementsgeld voor de toegang tot de UseNeXt nieuwsgroepen. U hebt zich hier op 24-03-2008 20:04 geregistreerd vanaf IP adres: xxxxxxxxxxxxxx met emailadres: [email protected].



Tijdens het aanmeldproces bent u akkoord gegaan met de voorwaarden van UseNeXt. Zonder uw akkoord kan dit aanmeldproces niet succesvol worden afgerond. Volgens deze voorwaarden wordt de 14 dagen proefperiode automatisch verlengd indien u het contract niet opzegt. Meer informatie treft u in de bijlage en op de website van UseN! eXt: http://www.Usenext.nl.



Wij verzoeken u het totaal verschuldigde bedrag ad € 162,64 binnen 10 dagen na dagtekening bij te schrijven op onze derdenrekening: bankrekeningnummer 60.30.56.164 ten name van ‘Stichting Beheer Derdengelden IPN’ onder vermelding van het betalingskenmerk: 12015181.



Hoofdsom

100,35

Rente

0,29

Buitengerechtelijke incassokosten

37,00

Registratiekosten

25,00

In mindering voldaan

-0,00

Totaal

162,64

SupraTwinTurbo
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2009 14:23

Re: Usenext

Ongelezen bericht door SupraTwinTurbo »

Ik heb ook een mail ontvangen en heb een reply gestuurd dat ik niets verschuldigd ben aan usenext. Ik heb het idee dat incasso bureau nederland snel geld wil verdienen. Vreemd dat ze dergelijke incasso's per mail sturen en dan ook nog met het e-mail adres [email protected]

er is ook geen ondertekende en geen contactpersoon! Dus mensen NIET BETALEN en reply met een klacht dat je dergelijke valse aantijgingen niet accepteert!

Op mijn eerste mail kreeg het ik onderstaande als antwoord;

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij u als volgt berichten over de onderneming UseNeXT:

UseNeXT provides access to the usenet. The Usenet is a worldwide electronic discussion forum based network consisting of newsgroups. Any user with internet access to a newsserver can participate. Some usenet providers are free, some offer their services with costs. The UseNeXT service is based on a fee-model. Free offers usually are provided by ISPs (news.t-online.de) or educational institutions (news.tu-berlin.de); these free services, however, generally do not include the group hierarchy alt.binaries. ! This is a crucial point, since the posting and publishing of non-textual entries (videos, audio files, pictures etc.) is allowed in the alt.binaries groups and sub-groups, contrary to other usenet areas.

Since these files are usually quite large in size, they cause large amounts of traffic, which the IPS has to pay for. This normally is not profitable for free usenet access providers. Thus, downloading binary files usually requires being signed up for a fee-based usenet access provider. These providers can forward the costs for the transferred files to the customers using the service through said fees.

In order to provide our customers access to the newsgroups’ contents we provide our customers with a free self-developed software right after signing up, allowing even inexperienced internet users to browse the usenet with the greatest of ease.

Het totaal verschuldigde bedrag ad € 97,10 dient u binnen 10 dagen na dagtekening bij te schrijven op onze derdenrekening: bankrekeningnummer 60.30.56.164 ten name van ‘Stichting Beheer Derdengelden IPN’ onder vermelding van het betalingskenmerk: 12014564.

Bij gebreke van ontvangst van deze betaling acht opdrachtgever zich vrij tot gerechtsmaatregelen over te gaan.

Ik vertrouw u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw betaling tegemoet.

Hoogachtend,

Incasso Partners Nederland


Het is dus denk ik een standaard mail, iemand anders reactie ontvangen van die zwendelaren? :evil:

margreet_k
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2009 09:03

Re: Usenext

Ongelezen bericht door margreet_k »

Op 29 oktober heb ik schriftelijk (via email) bezwaar gemaakt en een aantal dingen gevraagd ter opheldering, maar daar heb ik van Incasso Partners geen enkele reactie op ontvangen.

ughje
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2009 20:45

Re: Usenext

Ongelezen bericht door ughje »

deze reactie kreek ik net terug van de incassopartners.nl.

een reactie was dus nutteloos. als er iets niet klopt ga ik zeker niet betalen.....



Betreft: Usenext / 5485179






Naar aanleiding van uw reactie berichten wij u als volgt.



Op grond van de algemene voorwaarden van UseNeXT, bent u gehouden het automatisch verlengde abonnement te betalen. Bij het sluiten van de overeenkomst met UseNeXT, hebt u aangegeven akkoord te gaan met deze voorwaarden.

De volledige reactie van UseNeXT treft u hieronder aan.





When closing the contract each customer confirms to have read and accept the Terms & Conditions. In these T&C he is explicitly shown his responsibility of cancelling. The following text is shown during the sign-up process and must be accepted by ticking a respective box on the top of the text:





I am of legal age.
By sending this form I submit a binding offer. This offer is accepted (conclusion of the contract) when I receive an e-mail of confirmation.
The contract enables me to:
a) Test UseNeXT for the next 2 weeks and download up to 3 Gigabyte for free!.
b) Unless I cancel within the test period, or upgrade to a different subscription package, I agree to join for only $11.25*/7,95 Euro per month - for a period of 12 month and get access to 15 Gigabytes download volume for each month. I understand that I may cancel at any time, such that my subscription is not renewed upon expiry. I acknowledge that unless I wish for my account to be automatically renewed for a further service period, I must provide notice of my wish not to renew, at least one day before the end date of the current term.!
I have read through the terms and conditions and agree to join UseNeXT subject to these terms.
Right of withdrawal: I can withdraw my declaration directed on the conclusion of the contract within two weeks in written form without giving any reasons (e.g. using the support form, post, fax or online in the member area). The time allowed starts at the earliest with the receipt of this indoctrination. To ensure the time allowed for your withdrawal the duly dispatch of your withdrawal is sufficient. The withdrawal must be sent to:

Aviteo Ltd.
Gainsborough House
Customer Care
81 Oxford Street
London W1D 2EU
Great Britain


Fax: +49-700-873639813
Please note that this number's prefix depends on the country you live in. A list of prefix codes can be found under "Support Hotline".

Support form: http://usenext.de/index.cfm?DL=sf
Member area: http://usenext.de


Exlusion of right of withdrawal: My right of withdrawal expires ahead of time if the execution of the service was started with my explicit approval or if I have started the execution myself (e.g. by downloading).
Effects of withdrawal: In case of an effective withdrawal both side's efforts have to be granted aback and incurred use (e.g. interests) has to be restored should the situation arise.






It is not possible to successfully close a contract without explicitly confirming and accepting these contract conditions.



During the trial period the customer can at all times send us his cancellation via support form, post or fax. Alternatively, he is able to directly cancel his account in his member area on http://www.usenext.com. Cancellations via telephone will not be accepted; customers wanting to cancel on the phone are explicitly informed of the necessity of a written cancellation.



If a customer has left the trial period and moved on to a regular full package, a cancellation must have reached us 14 days before the end of the contract’s term at the latest. If no cancellation reaches us or if a cancellation has not reached us in due time, the contract will be extended by the current term into another currently selected package.



The right of withdrawal for regular contract extensions or preterm contract extension becomes nullified with the usage of the provided service by the customer. Since the offered contractual package is a service, it cannot be withdrawn once the service has been used. Consequently, the right of withdrawal will only be valid if the service has not been used, e.g. through performing a download. The period of withdrawal is 14 days from the day of contract conclusion (cf. §312 BGB – German Civil Code).



In addition to the regular cancellation details and withdrawal rights, customers are treated very obligingly when disagreeing with an unwanted contract extension. If a customer adamantly states that he does not want a selected package, he is granted a refund for the billed sum and the account was closed.



During his term the customer may upgrade his account into a different package. This change is not possible for long-term packages that have unused monthly packages left. In this case, the change is only possible if the customer is already using the last of his packages – he otherwise has to use up his remaining packages first.



If a customer orders a new package or upgrades into a new monthly package, any unused previous download volume is forfeited. This is explicitly stated when performing an upgrade.





Het totaal verschuldigde bedrag ad € 162,77 dient u binnen 10 dagen na dagtekening bij te schrijven op onze derdenrekening: bankrekeningnummer 60.30.56.164 ten name van ‘Stichting Beheer Derdengelden IPN’ onder vermelding van het betalingskenmerk: 12015988.



Bij gebreke van ontvangst van deze betaling acht opdrachtgever zich vrij tot gerechtsmaatregelen over te gaan.



Ik vertrouw u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw betaling tegemoet.



Hoogachtend,



Incasso Partners Nederland





Meer informatie en doorgeven van reacties via de website.

Meer informatie over uw vordering kunt u vinden op onderstaande website. Hier kunt u ook uw reacties direct doorgeven aan de zaakbehandelaar. Op deze wijze kunnen wij u snel en goed van dienst zijn.



Website: http://debiteur.incassopartners.nl

SupraTwinTurbo
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2009 14:23

Re: Usenext

Ongelezen bericht door SupraTwinTurbo »

Ik heb dus bezwaar gemaakt en ze doorverwezen naar mijn advocaten bureau... zie hieronder hun reactie;


Naar aanleiding van uw reactie berichten wij u als volgt.

U hebt uitgebreide bezwaren tegen de vordering van UseNeXT. Gezien de inhoud van deze bezwaren betwijfelen wij ten zeerste of wij een buitengerechtelijke oplossing met u kunnen bereiken. Gezien uw opstelling acht Incasso Partners Nederland het niet raadzaam om de buitengerechtelijke incassoprocedure tegen u voort te zetten.

Wij zullen het dossier sluiten en UseNeXT hierover informeren. Het staat hen vrij om een juridische procedure tegen u te starten teneinde betaling af te dwingen.

Ik vertrouw u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,



Incasso Partners Nederland


Wat dus opvalt;

geen naam / contactpersoon
geen telefoonnummer
geen dossiernummer / case

Ik denk dat ze onze gegevens van usenext hebben gestolen of hebben gekregen. Helaas is usenext niet te bereiken voor commentaar. Zal me niets verbazen als dezelfde mensen erachter zitten. Wie heeft usenext hierover gesproken?

Kortom... het is pure oplichting! NIET BETALEN en bezwaar maken!

karoy
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2009 09:56

Re: Usenext

Ongelezen bericht door karoy »

Ook ik kreeg onderstaan mailtje op 28 oktober 2009. Op mijn ip adres zou ik usenext hebben gehad...ken het helemaal niet en de naam komt op mijn woonadres niet voor. Wat moet ik hier nu mee, want na diverse mailtjes na het incassobureau ben ik nog geen stap verder. Hoe nu? :twisted:



Geachte heer Goyaerts,



betreft: Usenext / 5177262





Tot ons heeft zich gewend UseNeXT.com gevestigd te München, Duitsland. Zij verzochten ons de incasso van haar openstaande vordering op u ter hand te nemen. Deze vordering bestaat uit abonnementsgeld voor de toegang tot de UseNeXt nieuwsgroepen. U hebt zich hier op 27-12-2008 14:49 geregistreerd vanaf IP adres: 87.208.186.15 met email! adres: [email protected].



Tijdens het aanmeldproces bent u akkoord gegaan met de voorwaarden van UseNeXt. Zonder uw akkoord kan dit aanmeldproces niet succesvol worden afgerond. Volgens deze voorwaarden wordt de 14 dagen proefperiode automatisch verlengd indien u het contract niet opzegt. Meer informatie treft u in de bijlage en op de website van UseN! eXt: www.Usenext.nl.



Wij verzoeken u het totaal verschuldigde bedrag ad € 162,64 binnen 10 dagen na dagtekening bij te schrijven op onze derdenrekening: bankrekeningnummer 60.30.56.164 ten name van ‘Stichting Beheer Derdengelden IPN’ onder vermelding van het betalingskenmerk: 12015836.



Hoofdsom

100,35

Rente

0,29

Buitengerechtelijke incassokosten

37,00

Registratiekosten

25,00

In mindering voldaan

-0,00

Totaal

162,64




Bij gebreke van ontvangst van dit volledige bedrag acht opdrachtgever zich vrij tot gerechtsmaatregelen over te gaan. De kosten van een gerechtelijke procedure zullen bij u in rekening worden gebracht.



Wilt u meer informatie of een reactie doorgeven?

Meer informatie over uw vordering kunt u vinden op de website http://debiteur.incassopartners.nl . Hier kunt u ook uw reacties direct doorgeven aan de zaakbehandelaar. Op deze wijze kunnen wij u snel en goed van dienst zijn. Uw login gegevens zijn: loginnaam: 16432, wachtwoord: @plgt1!y


--------------------------------------------------------------------------------
Incasso Partners Nederland Postbus 467 2300 AL Leiden telefoon (071) 5247070 fax (071) 5247071 [email protected] www.incassopartners.nl.



Hoogachtend,

Incasso Partners Nederland









1. contractsbepalingen met betrekking tot de verlenging

When closing the contract each customer confirms to have read and accept the Terms & Conditions. In these T&C he is explicitly shown his responsibility of cancelling. The following text is shown during the sign-up process and must be accepted by ticking a respective box on the top of the text:

I am of legal age.

By sending this form I submit a binding offer. This offer is accepted (conclusion of the contract) when I receive an e-mail of confirmation.
The contract enables me to:
a) Test UseNeXT for the next 2 weeks and download up to 3 Gigabyte for free!.
b) Unless I cancel within the test period, or upgrade to a different subscription package, I agree to join for only $11.25*/7,95 Euro per month - for a period of 12 month and get access to 15 Gigabytes download volume for each month. I understand that I may cancel at any time, such that my subscription is not renewed upon expiry. I acknowledge that unless I wish for my account to be automatically renewed for a further service period, I must provide notice of my wish not to renew, at least one day before the end date of the current term.

I have read through the terms and conditions and agree to join UseNeXT subject to these terms.

Right of withdrawal: I can withdraw my declaration directed on the conclusion of the contract within two weeks in written form without giving any reasons (e.g. using the support form, post, fax or online in the member area). The time allowed starts at the earliest with the receipt of this indoctrination. To ensure the time allowed for your withdrawal the duly dispatch of your withdrawal is sufficient. The withdrawal must be sent to:

Aviteo Ltd.
Gainsborough House
Customer Care
81 Oxford Street
London W1D 2EU
Great Britain



Fax: +49-700-873639813
Please note that this number's prefix depends on the country you live in. A list of prefix codes can be found under "Support Hotline".

Support form: http://usenext.de/index.cfm?DL=sf
Member area: http://usenext.de


Exlusion of right of withdrawal: My right of withdrawal expires ahead of time if the execution of the service was started with my explicit approval or if I have started the execution myself (e.g. by downloading).
Effects of withdrawal: In case of an effective withdrawal both side's efforts have to be granted aback and incurred use (e.g. interests) has to be restored should the situation arise.


It is not possible to successfully close a contract without explicitly confirming and accepting these contract conditions.

During the trial period the customer can at all times send us his cancellation via support form, post or fax. Alternatively, he is able to directly cancel his account in his member area on http://www.usenext.com. Cancellations via telephone will not be accepted; customers wanting to cancel on the phone are explicitly informed of the necessity of a written cancellation.



If a customer has left the trial period and moved on to a regular full package, a cancellation must have reached us 14 days before the end of the contract’s term at the latest. If no cancellation reaches us or if a cancellation has not reached us in due time, the contract will be extended by the current term into another currently selected package.

The right of withdrawal for regular contract extensions or preterm contract extension becomes nullified with the usage of the provided service by the customer. Since the offered contractual package is a service, it cannot be withdrawn once the service has been used. Consequently, the right of withdrawal will only be valid if the service has not been used, e.g. through performing a download. The period of withdrawal is 14 days from the day of contract conclusion (cf. §312 BGB – German Civil Code).



In addition to the regular cancellation details and withdrawal rights, customers are treated very obligingly when disagreeing with an unwanted contract extension. If a customer adamantly states that he does not want a selected package, he is granted a refund for the billed sum and the account was closed.

During his term the customer may upgrade his account into a different package. This change is not possible for long-term packages that have unused monthly packages left. In this case, the change is only possible if the customer is already using the last of his packages – he otherwise has to use up his remaining packages first.

If a customer orders a new package or upgrades into a new monthly package, any unused previous download volume is forfeited. This is explicitly stated when performing an upgrade.
[/size]

Plezier
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:28

Re: Usenext

Ongelezen bericht door Plezier »

Dit al bekend?

http://www.belazerdophetnet.nl/viewtopic.php?f=38&t=590

daar zitten vrij veel gedupeerden van dit Usenext. Zijn nu al 35 pagina's!

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Usenext

Ongelezen bericht door Inter »

vogels schreef:
Heb wel eens een proefabonnement van usenet gehad maar of dit van invloed is weet ik niet.
Heeft er zeker mee te maken
Proefabonnement betekend bij hun daarna automatische verlenging
Je had dan ook niet je (eigen) rekeningnummer moet invullen .

Maar genoeg Pay servers zonder contract en trucs .

Deze truc heeft KPN ook ooit gedaan met EX Freeler klanten .
Eerst een jaar gratis en dan zonder toestemming geld afschrijven .
Alleen jammer dat mijn Rekening Nr niet klopte .

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: Usenext

Ongelezen bericht door wolk4life »

ook ik heb dat geintje gehad van usenext... 14dagen trial... ik downloade 1mp3 nummer hop gelijk een virus

ik kreeg na 14dagen een email met de kosten van 88euro is ook van me bank afgeboekt heb t meteen terug geboekt en ook meteen een email gestuurd dat ik dr helemaal niets van wilt weten en dat ik t ook nie van plan bent om te betalen.

Bovendien doen ze t nog zo overkomen dat je nergens bang voor hoeft te zijn en dat ze niets van je af zullen schrijven van je rekening maar ze willen wel meteen je bank nummer weten...
Ze mogen van mij met een incasso buro komen maar ook ik zal ze meteen duidelijk maken dat ze van mij geen cent zullen ontvangen en dat ze maar na de rechter zullen moeten gaan ermee...
Ben benieuwd wanneer ik de incasso brief of mail krijg

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Usenext

Ongelezen bericht door Inter »

Dat je een virus krijgt is je eigen domme schuld .
Heeft niks met USE next te maken maar daartegen blijven het oplichters .

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: Usenext

Ongelezen bericht door wolk4life »

hoezo me eigen stomme schuld? om precies te zijn downloadde ik een mp3 en gaf mijn anti virus t meteen aan.

dus als je stom lomp en bijdehand wilt gaan doen zorg dan eerst dat je de juiste info heb en ga niet dom en lomp lopen oordelen als je 1 zinnetje en een woord ziet staan.
beterweters :roll:

per12
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 feb 2010 15:15

Re: Usenext

Ongelezen bericht door per12 »

Eind 2009 nietsvermoedend een proefabonnement genomen op Usenext.
Begin 2010 werd van mijn creditcard via paypal een bedrag van € 95.35 afgeschreven door deze boefjes.
Het proefabonnement was stilzwijgend verlengd voor een jaar. (volgens de nederlandse wet verboden sinds 1 januari 2010)
Ik zat te schudden achter mijn pc in het besef dat dat dus net zo goed € 953.50 had kunnen zijn :oops: .
De volgende dag gelijk contact opgenomen met paypal en met mijn bank.
Van paypal bleek al snel, dat ik niets te verwachten had, zij geven verkopers het voordeel van de twijfel, en deden er niets aan.
Het argument is en blijft : had je die lappen text maar moeten lezen. (10 x A4)
Ook op vervolgvragen werd geen bevredigend antwoord gegeven.
Voor de zekerheid ook gelijk maar mijn creditcard bij paypal weggehaald.
Kijk dus ook uit met paypal, dat is een verkopers clubje !
Mijn bank echter, stuurde gelijk een formulier 'betwiste transactie' op.
Vandaag is het volledige bedrag gestorneerd.
Dat geeft vertrouwen, grote klasse !
Als usenext of dat louche nederlandse incasso-bureau van ze, gaat mekkeren, worden ze gelijk
naar mijn advocaat (Moskovitch :wink: ) doorverwezen.
Laatst gewijzigd door per12 op 19 feb 2010 16:00, 3 keer totaal gewijzigd.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Usenext

Ongelezen bericht door Inter »

Ik zal de boel maar in de gaten houden .
Want ze blijven proberen .Maar ze hebben mij geblokkeerd .

Wat jammer zeg .

Maar ook hier weer vul voor een proef nooit je bankgegevens in.
Een betrouwbaar bedrijf vraagt ze gewoon niet .

per12
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 feb 2010 15:15

Re: Usenext

Ongelezen bericht door per12 »

Voor de duidelijkheid : ik heb nergens bankgegevens ingevuld !
Voor dat proefabonnement moet je één euro overmaken, en dan hebben ze vanzelf je gegevens.
De uiterste consequentie is dus, dat iedereen die je betaalt via paypal, je gegevens heeft, en dus misbruik kan maken.
Het enige wat ze nog nodig hebben, is een hele berg text die niemand leest en dat noemen ze dan 'onze voorwaarden'.
Dat weet die boevenclub paypal ook, maar ze doen er niets aan. :evil:
Ik heb paypal gevraagd of ze Usenext willen blacklisten, maar daar beginnen ze niet aan, alleen als er veel klachten binnenkomen. medunkt !
Ik heb ze de link naar dit forum gemaild.
Oh ja : ik heb paypal ook gevraagd of ze mij konden tonen of en hoe ik accoord was met deze betaling
(electronische handtekening ofzo).
Hun commentaar :
'U moet echter wel begrijpen dat het niet aan ons is om te laten zien dat u
akkoord bent gegaan met een automatische abonnementsbetaling.'

Je gelooft je ogen niet als je dat leest. Het lijkt mij nogal cruciaal i.g.v. geschillen.
Ik ben gestopt met reageren op mail van paypal, daar word je n.l. erg moe van.
Laatst gewijzigd door per12 op 19 feb 2010 17:38, 7 keer totaal gewijzigd.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Usenext

Ongelezen bericht door Inter »

Zijn er genoeg hoor die helemaal niks vragen .Ook geen Euro .
Ja een naam om te kunnen inloggen .
Bijvoorbeeld Hitnews .

48 uur voor niks en echt vrijblijvend zonder contract .
Ook daarna als je wel moet betalen .
En zo zijn er nog wel meer

Gesloten