LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verkeerde uitbetalingen staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
keesmichels
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2017 13:23
Contacteer:

verkeerde uitbetalingen staatsloterij

Ongelezen bericht door keesmichels »

Ik doe met nog 6 familie leden mee met een groep in de staatsloterij.
Als er een prijs is gewonnen verdeeld de staatsloterij deze over de deelnemers in de groep.
Nu viel mij pas op dat het bedrag wat wordt gestort op mijn rekening niet altijd overeenkomt met het bedrag dat de staatloterij aan mij zou moeten overmaken. Nu is het niet heel veel In totaal 1,95 euro sinds april 2017, maar als zij dit bij duizenden mensen doen loopt dat flink op.

• 13 april 2017 kreeg ik 15 cent te weinig
• 2 mei 2017 kreeg ik 50 cent te weinig
• 12 juni 2017 kreeg ik 29 cent te weinig
• 3 juli 2017 kreeg ik 29 cent te weinig
• 14 augustus 2017 kreeg ik 50 cent te weinig
• 13 september 2017 kreeg ik 22 cent te weinig

zie bijlage volgens Staatsloterij zou ik 4,15 euro krijgen maar er is maar 3,93 euro gestort/
Ik vraag me af of mijn groep de enige is waar het fout is gegaan. Het zijn kleine bedragen en misschien letten de mensen er niet op.

Dus groepspelers kijk aub na of het bij jullie ook fout gaat en laat me het weten.
Ik begin december 2017 de staatsloterij op de hoogte gebracht maar heb nog steeds geen antwoord gehad hoe dit nu mogelijk is.
Bijlagen
rsz_img_20171116_164952.jpg
kan maar 1 bestand uploaden, maar ik heb alle screenshots van de uitbetalingen en ik heb een overzicht wat er op mijn rekening is gestort.
(78.18 KiB) 1352 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: verkeerde uitbetalingen staatsloterij

Ongelezen bericht door mahadma »

Begin december gemeld. Het is geen kapitaal waarover het gaat, dus geef ze effe tijd tot pakweg eind jan 2018. Dàn heeft u een stok om een hond te slaan. Bij uw werkgever kan het in dec/jan mogelijk ook wel druk zijn met o.a. feestdagen.

Ridder777

Re: verkeerde uitbetalingen staatsloterij

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Als ik 29 Euro deel door 7 dan komt er afgerond 4,14 Euro uit.
Ik heb het idee dat het wel klopt.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: verkeerde uitbetalingen staatsloterij

Ongelezen bericht door Brahms »

Ridder777 schreef:Als ik 29 Euro deel door 7 dan komt er afgerond 4,14 Euro uit.
Ik heb het idee dat het wel klopt.
Juist toch ?
Je krijgt zelfs een cent teveel....

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: verkeerde uitbetalingen staatsloterij

Ongelezen bericht door moederslink »

keesmichels schreef:Ik doe met nog 6 familie leden mee met een groep in de staatsloterij.
Als er een prijs is gewonnen verdeeld de staatsloterij deze over de deelnemers in de groep.
Nu viel mij pas op dat het bedrag wat wordt gestort op mijn rekening niet altijd overeenkomt met het bedrag dat de staatloterij aan mij zou moeten overmaken. Nu is het niet heel veel In totaal 1,95 euro sinds april 2017, maar als zij dit bij duizenden mensen doen loopt dat flink op.

• 13 april 2017 kreeg ik 15 cent te weinig
• 2 mei 2017 kreeg ik 50 cent te weinig
• 12 juni 2017 kreeg ik 29 cent te weinig
• 3 juli 2017 kreeg ik 29 cent te weinig
• 14 augustus 2017 kreeg ik 50 cent te weinig
• 13 september 2017 kreeg ik 22 cent te weinig

zie bijlage volgens Staatsloterij zou ik 4,15 euro krijgen maar er is maar 3,93 euro gestort/
Ik vraag me af of mijn groep de enige is waar het fout is gegaan. Het zijn kleine bedragen en misschien letten de mensen er niet op.

Dus groepspelers kijk aub na of het bij jullie ook fout gaat en laat me het weten.
Ik begin december 2017 de staatsloterij op de hoogte gebracht maar heb nog steeds geen antwoord gehad hoe dit nu mogelijk is.
En...hoe ging het in oktober en november dan?
En nu weer € 0.22 te weinig..... :cry:
Ik zou het er niet bij laten zitten...mobiliseer je groepje maar.... :o

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: verkeerde uitbetalingen staatsloterij

Ongelezen bericht door Moneyman »

Worden er bij dergelijke verdelingen geen kosten in rekening gebracht?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: verkeerde uitbetalingen staatsloterij

Ongelezen bericht door kweenie »

Vreemde situatie. Hoewel het natuurlijk maar kleine bedragen zijn, is het toch goed om er achteraan te gaan. Want misschien dat er een fout in hun uitbetalingssysteem zit, waardoor niet de juiste bedragen worden overgemaakt. Als niemand ze daarop wijst, dan zou dat ook nooit veranderen

Gesloten