MVG snipe
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
sjeetje het lijkt wel of jij bij de postcode loterij werkt met die antwoorden,want jij snapt het ook niet...Ik denk eerder dat jij niet goed leest, want ik lees wel goed. Daarom schrijf ik ook dat je meedoet met de postcode waarmee je speelt, niet met de postcode waar je woont. Als jij je loten krijgt met een verkeerde postcode, dan speel je met die verkeerde postcode mee.
Als de prijs valt op de postcode waar je woont (en dus niet mee speelt), dan heb je geen prijs.
Het beste kan je dus even contact opnemen met de Postcodeloterij om de postcode aan te laten passen.
Ach ja, jij ziet wat je wil zien, dat blijkt uit jouw berichtjes. En je weet blijkbaar niet waarvoor dit forum bedoeld is.ik heb meer berichtjes van jou gelezen en je hebt alleen kritiek
zie je wel dat je het niet goed door leest.jij lijkt me zo een betwetertje,maar je krijgt keer op keer lik op stuk dametje,
sjonge jonge wat moet ik hiermee zeg het krioelt hier van de labielen.En nog mooie wasknijpers in elkaar gezet?