LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vreemde zaak..van postcode loterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
snipe
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 dec 2006 17:22

vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door snipe »

ik doe al sinds 2001 mee met de postcode loterij,dus elke maand word er afgeschreven minimaal 30 EURO van me rekening,maar ik ben sinds kort verhuist dus wilde veranderen en toen kwam ik erachter dat ik al die tijd voor een postcode heb betaalt waar ik helemaal niet woonde,nog sterker zelfs ik heb op die postcode nog nooit gewoond.dus ik heb volgens mij voor iemand anders betaalt,want ik neem aan als ik misschien ooit een straatprijs of zo zou winnen dat er niks zou uitbetaalt worden omdat ik daar niet woon.misschien zijn er wel meer van die fouten bij hun te ontdekken.ik vind het onterecht en ik wil het er niet bij laten zitten,WAT KAN IK HIER TEGEN DOEN? :?

MVG snipe

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik denk dat je het beste even contact op kan nemen met de Postcodeloterij.

Overigens had je gewoon je prijs gekregen hoor als je had gewonnen met de postcode waar je niet woont. Het gaat om de postcode waarmee je speelt, niet waar je woont. Ik hoor regelmatig dat mensen gewonnen hebben met de postcode waar ze eerst woonden, maar na de verhuizing het nog niet omgezet hadden.

snipe
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 dec 2006 17:22

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door snipe »

ik denk dat je het niet goed gelezen hebt ik heb nooit op dat adres gewoond van die postcode,en wat als het wel op de postcode had gevallen waar ik woonde?had ik dan ook me prijs gehad?
ik ging van de veronderstelling uit dat ik op de eerste dag op dat ik mee deed met mijn eigen postcode meespeelde....
dus,,, wat nu,of mogen ze dit zomaar doen vanaf de eerste dag dat je meespeelt een verkeerde postcode toewijzen?

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik denk eerder dat jij niet goed leest, want ik lees wel goed. Daarom schrijf ik ook dat je meedoet met de postcode waarmee je speelt, niet met de postcode waar je woont. Als jij je loten krijgt met een verkeerde postcode, dan speel je met die verkeerde postcode mee.

Als de prijs valt op de postcode waar je woont (en dus niet mee speelt), dan heb je geen prijs.

Het beste kan je dus even contact opnemen met de Postcodeloterij om de postcode aan te laten passen.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Was het niet zo dat er per postcode maar 100 loten uitgegeven konden worden of zo? Als je er dan als 101 bij kwam krijg je een lot van een andere postcode, waar nog wel ruimte is.

Zoiets meen ik ooit gelezen te hebben.

snipe
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 dec 2006 17:22

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door snipe »

Ik denk eerder dat jij niet goed leest, want ik lees wel goed. Daarom schrijf ik ook dat je meedoet met de postcode waarmee je speelt, niet met de postcode waar je woont. Als jij je loten krijgt met een verkeerde postcode, dan speel je met die verkeerde postcode mee.

Als de prijs valt op de postcode waar je woont (en dus niet mee speelt), dan heb je geen prijs.

Het beste kan je dus even contact opnemen met de Postcodeloterij om de postcode aan te laten passen.
sjeetje het lijkt wel of jij bij de postcode loterij werkt met die antwoorden,want jij snapt het ook niet...
waarom krijg ik een postcode toegewezen waar ik nog nooit gewoond heb...vertel jij mij dat eens ff,en postcode loterij heb ik al contact mee gehad,word niets wijzer ze kunnen me niet eens vertellen hoe ik aan die postcode kwam het was 6942kz ik kom zelf uit rdam daar begint het met 30 de postcode,ik weet niet eens waar dat is die postcode waar dat legt,en mijn vraag is nog steeds mag dat wat ze doen.?voor hun is het verhaal afgedaan,maar wie weet dat er meer fouten worden gemaakt met andere mensen die dalijk een een prijs winnen op de postcode waar ze wonen in de veronderstelling dat ze mee deden met hun eigen postcode en krijgen koefnoef omdat er een of andere dombo die daar werkt fouten heeft gemaakt,dat is toch bizar dan of niet?het mag gewoon niet mogen,maarja ik merk dat er niks tegen te doen is.ze doen maar wat ze willen,ik heb die postcode loterij opgezegd,dus einde verhaal.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door Bailey »

Maakt het je wat uit met welke postcode je meedoet? De kans om te winnen is toch even klein. Je hebt dan 2 opties in mijn ogen. Postcode wijzigen en blijven meedoen. Of opzeggen, zoals je al gedaan hebt.

Er bestaat altijd nog zoiets als de papieren lezen. Dan had je al veel eerder kunnen zien dat je met een verkeerde postcode meedeed,

En als jij tegen de mensen van de klantenservice net zo doet als dat je hier doet, kan ik me voorstellen dat het wat hun betreft snel afgehandeld is.

snipe
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 dec 2006 17:22

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door snipe »

pffff jij bent 1 pot nat man jij moet bij de postcode loterij gaan werken(of ben je blond?).
ik word moedeloos van die figuren,en niet iedereen checkt die loten.omdat er vanuit word gegaan dat het eerlijk aan toe gaat,ze hebbe notabene vergunning van justitie dan zal je toch wel verwachten dat het eerlijk gaat,en dan zo een attitude te hebben dat de zaak afgedaan is omdat je je stem verheft,dat is een teken van dat ze meer macht hebben dan jou.en dat ze dan van die macht misbruik maken.
jij snapt het hele systeem niet snap nie wat jij op dit forum doet,ik heb meer berichtjes van jou gelezen en je hebt alleen kritiek,jij lijkt me zo een betwetertje,maar je krijgt keer op keer lik op stuk dametje,en ik betaalde meer dan 6 eurie 50 per maand zoals jij da doet,als ik dat had betaalt dan had ik hier niet eens gekomen.
ik kan je zelfs nog mailtjes laten lezen dan ga je ook wel anders denken van hoe er daar te werk word gegaan.er klopt geen reet van...

grtzzzz snipe

snipe
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 dec 2006 17:22

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door snipe »

p.s dit was ik vergete te zeggen,ik heb papieren na gekeken en daar heb ik gezien dat ik de eerste maanden wel met de goede postcode meespeelde,daarna is het om de 1 of andere reden veranderd,nog steeds weet ik niet waarom.......

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door Bailey »

Misschien wel, misschien niet. Ben altijd nog slimmer dan jou, want ik weet tenminste dat ik zinnen met hoofdletters moet beginnen, weet dat 'ben verhuisd' met een d geschreven wordt en niet met een t, net zoals 'betaald' en dat het mijn prijs is en niet me prijs en dat een postcode niet legt en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar goed, waarom zou ik aan zo iemand mijn energie verspillen. Ik probeer je te helpen, maar blijkbaar wil je alleen je gal spuwen en niet geholpen worden. Gek he...dat ze je bij de Postcodeloterij niet willen helpen?!?!?
ik heb meer berichtjes van jou gelezen en je hebt alleen kritiek
Ach ja, jij ziet wat je wil zien, dat blijkt uit jouw berichtjes. En je weet blijkbaar niet waarvoor dit forum bedoeld is.

snipe
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 dec 2006 17:22

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door snipe »

helpen???????jij helpen???????
nee man ik zie geen enkele hulp van jou je verwijst me alleen naar de postcode loterij,waar ik al volop mee in contact ben geweest,anders zou ik niet hier komen.
ennuh wa denk ie dat ik hier een brief zit te schrijven of zo om met hoofdletters te beginnen en elk woordje netjes typen,en je probeert intellectueel te doen omdat er een typfoutje is gemaakt,,,,goed hoor van je dat je dat hebt opgemerkt,ga jezelf lekker ergens anders ophemelen,sjeetje man.is ook normaal he dat je het opmerkt als je hele dage met je dikke kont achter dat schermpie zit forums af te struinen,zoek een baan!!!!!!!
jij gaat nu alleen uit van je eigen standpunt met gek he dat ze je niet wille helpen,mag ik vragen hoe oud je bent of laat me raden 15?.
ik vroeg om raad bij me eerste berichie,maar geen dingen vertellen die ik al weet,ik vroeg wat kan ik hiertegen doen voordat andere er dalijk de dupe van worden en de postcode loterij op hun fouten wijzen(die ze nooit willen toegeven),daar is de forum toch voor......!?
maar als jij denkt dat je me hielp,... nou bedankd dan nog..
hee krijg nou wat (bedankt met een d :P )ik ga naar me werk veel succes met je forum............................................

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door Bailey »

Man??? Ben nog altijd een vrouw hoor.

Veel plezier op de sociale werkplaats!!

snipe
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 dec 2006 17:22

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door snipe »

jij wil graag winnen heb ik gemerkt. :lol:
jij lijkt me zo een betwetertje,maar je krijgt keer op keer lik op stuk dametje,
zie je wel dat je het niet goed door leest. :lol:
sjeetje man is een uitdrukking,maar dat wist jij wel toch? sjonge jonge :lol:

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door Bailey »

En nog mooie wasknijpers in elkaar gezet?

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

WIJ HEBBEN PRIJS!!!!

2 hele euro's!! Afschrift: Gefelicteerd met uw Lingo Prijs!


Nou weten we zeker dat we de kanjer niet winnen omdat we al een prijs hebben gewonnen dit jaar!!!



SCHANDE!!!!!!

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

eyz Snipe,

Heb je al gecontroleerd of je misschien een prijs met je "verkeerde" postcode hebt gewonnen. Ga je deze nog terug betalen dan of hoe zit dat nou?

Ik vind het schandalig dat de postcodeloterij jouw zo heeft opgelicht en zou het er niet bij laten zitten . Je hebt recht op al je geld terug en een onkosten vergoeding.

Ik bedoel je hebt een belastingnummer, sofinummer en ook een eigen postkode, dat zijn basis dingen die ze niet zomaar kunnen veranderen of verwijderen.

misschien kun je de rijdende rechter inschakelen, wordt dat programma ook weer leuk

snipe
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 dec 2006 17:22

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door snipe »

En nog mooie wasknijpers in elkaar gezet?
sjonge jonge wat moet ik hiermee zeg het krioelt hier van de labielen.
en sociale werkplaats :lol: gelukkig een goedbetaalde :mrgreen: .
ga een baan zoeken baily doe je es wa nuttigs en kom me nie lastig vallen bij deze topic met rare antwoorden,sommige lijken wel helderziende die hier komen,althans dat denken ze...

ennuh seagoing racer2 thnx voor eindelijk eens een normaal bericht,maar ik heb het boek al gesloten net als hier,heeft allemaal geen nut.
:wink:

phv
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 dec 2006 13:04

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door phv »

ik doe al sinds 1997 met de postcodeloterij met een postcode in de overbetuwe, en het maakt niet uit waar je woont, als je in bijvoorbeeld in nijmegen e.d woont, kan je rustig meedoen met een postcode uit b.v den haag e.d, als ze maar jouw bankrekeningnummer hebben. en trouwens als je verhuist bent of ga, kan je ook loten nemen met je nieuwe woonplaats terwijl je de oude postcode niet opzegd. ps. terwijl in de regelement staat dat ze een recente adres moet hebben, dus het maakt niet uit waar je meedoet [/url][/b]

pluisje
Berichten: 375
Lid geworden op: 27 feb 2005 16:26

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door pluisje »

phv dat klopt dus niet wat je zegt...

zolang de nieuwe bewoners niet mee doen vinden ze het geen probleem echter als die postcode wel in het spel komt heb jij een probleem, geloof me dan ben je niet blij, dus nooit doen.


pluisje

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: vreemde zaak..van postcode loterij

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Nee, is niet waar, pluisje.

Je krijgt namelijk een volgnummer achter je postcode te staan

dus 1111 XX 01 of 1111 XX 02

Dus het kan weldegelijk dat je met de postcode van een ander (jouw voorgaande adres bijvoorbeeld) meespeelt.

Een postcode kan maximaal 5000 loten bevatten, voor zover ik weet. Hadden er een paar pech gehad in Liempde, wanneer dat aantal was overschreden......woon je in de goede postcode, heb je loten, val je alsnog buiten de prijzen...........

Gesloten