LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vriendenloterij incasso na gratis lot van de Media Markt

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
west2u
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2017 10:07

Vriendenloterij incasso na gratis lot van de Media Markt

Ongelezen bericht door west2u »

Bij de Media Markt kreeg je een gratis lot voor de Vriendenloterij. In de bevestigingmail staat letterlijk dat het vanzelf stopt.

Maar nu maanden later blijven ze incasseren. Vreemd, want volgens mij zouden ze hun incasso kwijt moeten raken van hun bank als ze onterecht incasseren! Oftewel digitale diefstal.

Als ik het terugboek krijg ik ook nog eens een email waarin staat dat ik voortaan niet meer mee mag doen met de Vriendenloterij. Maar vrolijk incasseren ze nog steeds. Dus hun systemen zijn ook nog eens slecht gemaakt.

Ik heb een klacht via hun website ingestuurd, maar krijg daar een email: We kunnen uw bericht via dit kanaal helaas niet in behandeling nemen. U kunt ons ook bellen op telefoonnummer [telefoonnummer verwijderd] op werkdagen van 9.00-21.00 uur en op zaterdag van 10.00-16.30 uur (€0,50 per gesprek).

Die 50 cent gaat het mij niet om, maar ik werk niet mee aan hun systeem om op allerlei manieren geld binnen te halen.

Ik ben er niet tegen om zo nu en dan eens met een loterij mee te doen, maar dit soort manieren...

Ik zou graag zien dat ze bij Radar publiekelijk hun excuus aanbieden en een boete krijgen vanwege het onterecht incasseren... en hun werkwijze aanpassen. En eigenlijk ook dat Media Markt hun hier op aanspreekt.
Laatst gewijzigd door Radar op 25 apr 2017 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Telefoonnummer verwijderd uit tekst

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Vriendenloterij incasso na gratis lot van de Media Markt

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Op die 50 cent voor het bellen maken ze echt geen winst hoor. Alleen het opnemen door een medewerker kost al meer.

Maar goed, als u wilt dat de Vriendenloterij publieklijk hun excuses aanbiedt, zal u eerst zowel de Vriendenloterij als Radar aan de tafel moeten krijgen en dan ook nog een camera meenemen.

Het is heel simpel, er is schijnbaar een fout gemaakt met de einddatum van de incasso. Dan belt u even en het probleem wordt opgelost. Uw kop in het zand steken, eigenwijs zijn en wachten op een incassoburo en straks de deurwaarder kan nog wel meer problemen leveren dan wat er nu aan de hand is.

Of is er meer aan de hand. Diverse verhalen op internet laten zien dat er een kennismakingsaanbod gedaan wordt. Tegen een mooi tarief een jaar lang meespelen. Toevallig hier ingetrapt? Of hoe komt de Vriendenloterij anders aan uw bankrekening om te kunnen incasseren?

west2u
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2017 10:07

Re: Vriendenloterij incasso na gratis lot van de Media Markt

Ongelezen bericht door west2u »

N.a.v. NeoDutchio toch maar even 50 cent geïnvesteerd en gebeld. Eerst nog even proberen in te loggen op de site, maar daar is mijn email niet bekend.

Bij het bellen bleken sinds november inderdaad de 2 gratis Media Markt loten te lopen. En het schijnt dat je bij die actiepagina ook aan kon geven dat je betaald door wilde spelen. Nu ben ik best oplettend en maak meestal ook screenshots van hetgeen ik koop, maar zou dan moeten zoeken op de backup. Dus laat het zoals het is en de loten zijn beëindigd. Ze vroeg nog of ik door wilde spelen t/m juni vanwege punten, maar ik wil niet meedoen vanwege een punten. Dan mis ik maar de kans op een prijs.

Voor mij is het in ieder geval afgerond en klaar.

Gesloten