LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vriendenloterij: Klacht gratis lot slechte reclame !!!

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Will50
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 mar 2011 16:41

Re: Vriendenloterij: Klacht gratis lot slechte reclame !!!

Ongelezen bericht door Will50 »

Ja hoor maar je geen zorgen!!!!

Maar wat heeft men eraan als de voorwaarden aan de laars worden gelapt en achteraf hier webcare vriendenloterij weer alles zg goed gaat praten terwijl in de tussentijd weer meerdere personen erin trappen.

Loterij is prima en zeer zeker als een goed doel wordt gesteund. Maar doe het dan wel op een nette manier en reageer als van klanten onterecht geld wordt afgeschreven van de rekening. Biedt vooral je excuses aan!!!!

En bellen is alleen maar om via de telefoon beïnvloed te worden om ja te zeggen zodat dit op de voicelog staat en er zg een overeenkomst is afgesloten. De banken gaan hiermee nog steeds akkoord dus ! Ik hoef je niet meer te vertellen toch? Er staat al zoveel hier geschreven over kansspelen.

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.

tufima
Berichten: 804
Lid geworden op: 27 okt 2009 11:53

Re: Vriendenloterij: Klacht gratis lot slechte reclame !!!

Ongelezen bericht door tufima »

"Uw deelname
Geachte heer XXX,

Hartelijk welkom bij de VriendenLoterij! Wij zijn verheugd dat u heeft besloten een maand GRATIS mee te spelen. U speelt januari 2012 gratis mee en daarna staat uw deelname automatisch stop.

Bij de VriendenLoterij is uw mobiele nummer uw lotnummer. Uw lotnummer voor deze maand is: XXX.

U maakt deze maand kans op fantastische prijzen! Winnen is nóg leuker als je het kan delen. Wint u een miljoen? Dan wint u ook een vakantie t.w.v. € 10.000,- om dit met uw vrienden te gaan vieren. Of wellicht bent u straks de gelukkige winnaar van een van de speciale extra prijzen voor deze actie, zoals een dinercheque of een sauna arrangement.

Veel succes met uw GRATIS maand in de VriendenLoterij.

Met vriendelijke groet,


Boudewijn Poelmann
Voorzitter VriendenLoterij

P.S. Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact op met onze afdeling Ledenservice via 0900-300 1400 (10cpm) of kijk op onze website: www.vriendenloterij.nl. "

aldie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:22

Re: Vriendenloterij: Klacht gratis lot slechte reclame !!!

Ongelezen bericht door aldie »

Alstublieft een lot cadeau twv € 11.- Media Markt

Leuk denk je...
wel even activeren bij vriendenloterij.nl/gratislot

Daar je je gegevens invullen.

Je MOET er nu echter mee akkoord dat je wordt gebeld...
"De VriendenLoterij mag mij eenmalig per telefoon benaderen met een leuke aanbieding."

Dat wil je natuurlijk niet, nu ik in ieder geval niet, ik wil niet met onzin telefoontje op mijn gsm worden lastiggevallen, ik zal maar op wintersport zijn.. maar daarvoor een tangconstructie:
"Uw mobiele nummer is uw lotnummer"

Ga weg met deze akelige marketing, beloof niet dat je iets weggeeft, ze willen er wat voor terug!

ArienneM
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:18

Re: Vriendenloterij: Klacht gratis lot slechte reclame !!!

Ongelezen bericht door ArienneM »

Gewoon erg irritant zijn ze.. ben nooit lid geweest hun beweren van wel. Maar dat is niet zo, ben lid geweest van de bankgiro loterij en nog steeds lid van de Postcode loterij.

Ze blijven bellen ook al sta ik in het bel me niet register. Heel vervelend!
En de reclame door de brievenbus blijft ook komen..
Heb het al eens retour afzender gedaan maar niets helpt.

Gewoon erg vervelend als je er niet om gevraagd hebt. :(

VriendenLoterij
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 feb 2011 14:02

Re: Vriendenloterij: Klacht gratis lot slechte reclame !!!

Ongelezen bericht door VriendenLoterij »

Beste Arienne,


We willen u niet tot last zijn. Als u onze reclame niet op prijs stelt, zullen we ervoor zorgen dat u in de toekomst niet meer benaderd wordt. We willen u vragen uw gegevens via http://bit.ly/1ezbuyB door te geven. Met inachtneming van een overgangsperiode zullen we u niet meer schriftelijk of telefonisch benaderen.
We hopen u hiermee van dienst te zijn.


Met vriendelijke groet,
Webcare Team VriendenLoterij

Gesloten