LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vriendenloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
hans2311
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 sep 2010 08:42

vriendenloterij

Ongelezen bericht door hans2311 »

Het vervolg van het verhaal is zowel lachwekkend als om boos over te worden. Gisteren eerst eens netjes gebeld met het 0900 - nummer, dat dure, na een minuut of 3 zo kort voor de kar sta ik, heb ik maar het 020 nummer gebeld en kreeg daar een heel vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Haar uitgelegd dat ik haar maar belde ipv het 0900- nummer omdat dat lang duurde en kreeg het volgende antwoord: " Dat is vreemd want ik zie dat er nu maar 2 gesprekken bezig zijn, de wachttijd bedraagt maar 80 seconden. Ik begrijp dat niet.." Ik begreep het ook niet. Ik heb haar in het kort uitgelegd wat het probleem was nl het niet kunnen activeren van de persoonlijke pagina en de foutmelding van het emailadres. Ja, daar kon zij zo niets aan doen en dat was waarschijnlijk een storing geweest. Na het bedankje en de verzekering dat de wachttijd toch maar echt 80 seconden hooguit was, het ging nog steeds vriendelijk, maar weer het 0900 - nummer gebeld. Warempel nu binnen een minuut een mens aan de telefoon. Hoe is het mogelijk dacht ik bij mezelf. Eerst zo' n 3 minuten wachten met allerlei onzin ertussen door en kosten maken en nu . . . Degene die mij hielp was heel behulpzaam, begreep er werkelijk niets van; het email adres klopte verdere gegevens ook onbegrijpelijk . . . .gewoon. Maar geen nood een nieuw wachtwoord werd verkregen, zo door de telefoon niet per email of zo maar gewoon . . . (lek in de procedure??). Op zich te begrijpen maar niet goed want ik had ook een ander kunnen zijn. De gebruikersnaam bleef gelijk. Ik kon dit niet direct proberen en heb naar huis gebeld om het uit te proberen en wat dacht je . . . . . WERKTE voor geen meter, dezelfde fout. Daarna heeft mijn vrouw gebeld en via de telefoon, ja het dure nummer, is een en ander waarschijnlijk opgelost. Vermoedelijk een storing van de ict. Als advocaat van de duivel :twisted: zou ik zeggen, neen vooropgezet want nu moet iedereen het dure nummer bellen en dat levert inkomsten op!!!! Niets internet niks niet nee dat is goedkoop voor de klanten het geld moet binnen stromen links- of rechtsom dat maakt niet uit. Internet is alleen voor aanmelden en voor meer loten bestellen voor de rest en dat merk je al direct moet alles via de telefoon en sms gaan. Duur betaald en inkomsten voor de organisatie . .
Ik ben benieuwd of de prijs nog komt wordt dus nog tenminste 1x vervolgd. :mrgreen:

Gesloten